BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Nevím, jestli má Goetze více řad kroužků, ale někde jsem četl(opět neber jako 100% informaci), že jsou hodně měkké a že se dobře přizpůsobí i horšímu válci ale to je současně i záporná vlastnost, protože PRÝ do 20tkm opět začnou padat tlaky/žrát olej, protože se rychle opotřebí, takže je to něco za něco... Do jedné atmo. 1,6l jsem je dal taky (flex-hone, vyčistil písty a dal std. kruhy), ale to je jen auto na courání do práce a zatím jezdí bez problémů co se týče kruhů (20tkm ale zatím nenajelo).
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
vidíš to, a já žil v domnění, že goetze "proškrábnou" všechno... taky nevím...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
tak zabudnite na vsetky tieto "teorie z doby skodovek" ..
kedy boli kruzky "MADE IN CSSR" vyrobene z masla a cokolady..
piesty mali taku fantasticku roztaznost, ze po 50tkm to boli volakesy ovalne predmety neurcitych rozmerov
ked si nikto nelamal hlavu stym, ze variiiii motor ... a doliat liter oleja pri kazdom tankovani plnej nadrze bolo brane za standard...
GOETZE kruzky vyraba stale v rovnakej kvalite, s rovnakymi vlastnostami ...
(ak nie lepsimi)
pokial date novy kruzok, na "vycvatachny piest", tak to bude cca 10-20tkm dobreee...
a rovnako tomu bude aj v pripade, ze mate vybehany valec, do ovalu..
"to co sa dialo na skodovkach" , je proste "ukaz", ktory by sa udial na hociakom inom motore..
..aj ked je pravda, ze v tych casoch tie goetze kruzky mali dlksiu zivotnost .. uz vdaka spomenutemu kvalitnejsiemu materialu...
..v kazdom pripade plati to, co tu "prezradil Taboo", ze nove kruzky by mali ist do "cerstvo vyhonovaneho valca"..
..nech to je kruzok od lubovolneho vyrobcu...
kedy boli kruzky "MADE IN CSSR" vyrobene z masla a cokolady..
piesty mali taku fantasticku roztaznost, ze po 50tkm to boli volakesy ovalne predmety neurcitych rozmerov
ked si nikto nelamal hlavu stym, ze variiiii motor ... a doliat liter oleja pri kazdom tankovani plnej nadrze bolo brane za standard...
GOETZE kruzky vyraba stale v rovnakej kvalite, s rovnakymi vlastnostami ...
(ak nie lepsimi)
pokial date novy kruzok, na "vycvatachny piest", tak to bude cca 10-20tkm dobreee...
a rovnako tomu bude aj v pripade, ze mate vybehany valec, do ovalu..
"to co sa dialo na skodovkach" , je proste "ukaz", ktory by sa udial na hociakom inom motore..
..aj ked je pravda, ze v tych casoch tie goetze kruzky mali dlksiu zivotnost .. uz vdaka spomenutemu kvalitnejsiemu materialu...
..v kazdom pripade plati to, co tu "prezradil Taboo", ze nove kruzky by mali ist do "cerstvo vyhonovaneho valca"..
..nech to je kruzok od lubovolneho vyrobcu...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
...tak ACL problém nejsou jen v odkazech, trochu jsem poptával a na skladě nemají....
co King ložiska? dělají nějaké 3vrstvé race...někde jsem je dokonce na forech zahlédl....
JRD_ovalitu samo změřím, potom flexhone pokud bude dostačovat a písty bych chtěl origo nižší..+kroužky(pořád mám v hlavě goetze)
čekám teď na nabídku dílu od firmy co se stavbami zabývá, uvidím...
co King ložiska? dělají nějaké 3vrstvé race...někde jsem je dokonce na forech zahlédl....
JRD_ovalitu samo změřím, potom flexhone pokud bude dostačovat a písty bych chtěl origo nižší..+kroužky(pořád mám v hlavě goetze)
čekám teď na nabídku dílu od firmy co se stavbami zabývá, uvidím...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..tak jsem tu zase...
nabídka dílů nikde a tak začínám pátrat po internetu a objednam to tam..pokud máte někdo možnost štefty, šály, kroužky, těsnění atd, sem prosím s nimi...už teď mám skluz s přípravou..jinak ebay..
motor opět zweitausendfünfhundert
potom pár otázek:
-čím mazat suché šály při kompletaci motoru?
-k čemu přesně je takový ten proužek plastelíny pro zjištění vůle při montáži šál a co mi řeší?
-dá se sehnat flex-hone udělátko někde v čr?..poptával jsem v HK u nejmenované motorárny "lehký honing" ...a...viz dole..
-JRD: někde jsi psal o všelijakých tmelech na motory, dáš mi odkaz kde? (nemohu najít)
-RING GAP?..jak na něj?............a čím brousit?
jinak v HK se na honování netvářili, nejlépe nové větší písty a pak to skončilo na tom, že je to alusil..
chci šály Acl, dostanu kolbenschmidt..
dále chci štefty ARP, dostanu je za litra (nejsou to náhodou šrouby?...odpověď: ano jsou..)
a nakonec celokovové těsnění za 1800,-
....nehledě, že čekám na odpověď 2týdny a pak když jim volám, ejhle, ono nám to spadlo do nevyžádané pošty...super výmluva v dnešní době..
nabídka dílů nikde a tak začínám pátrat po internetu a objednam to tam..pokud máte někdo možnost štefty, šály, kroužky, těsnění atd, sem prosím s nimi...už teď mám skluz s přípravou..jinak ebay..
motor opět zweitausendfünfhundert
potom pár otázek:
-čím mazat suché šály při kompletaci motoru?
-k čemu přesně je takový ten proužek plastelíny pro zjištění vůle při montáži šál a co mi řeší?
-dá se sehnat flex-hone udělátko někde v čr?..poptával jsem v HK u nejmenované motorárny "lehký honing" ...a...viz dole..
-JRD: někde jsi psal o všelijakých tmelech na motory, dáš mi odkaz kde? (nemohu najít)
-RING GAP?..jak na něj?............a čím brousit?
jinak v HK se na honování netvářili, nejlépe nové větší písty a pak to skončilo na tom, že je to alusil..
chci šály Acl, dostanu kolbenschmidt..
dále chci štefty ARP, dostanu je za litra (nejsou to náhodou šrouby?...odpověď: ano jsou..)
a nakonec celokovové těsnění za 1800,-
....nehledě, že čekám na odpověď 2týdny a pak když jim volám, ejhle, ono nám to spadlo do nevyžádané pošty...super výmluva v dnešní době..
Naposledy upravil(a) Marab dne 24 lis 2014 22:12, celkem upraveno 1 x.
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
o tych tmeloch som cosi pisal na skoda virte..
tusim ..
na mazanie pri montazi som si kupil "Lucas Oil - ASSEMBLY LUBE" - viem ti dodat ..(sz)
RING GAP, si pozri na "tvojej trube" ..pripadne .. az sa ti nahodou zadari..
tak najdes docela cenne prispevky od Tabooa ..
tusim ..
na mazanie pri montazi som si kupil "Lucas Oil - ASSEMBLY LUBE" - viem ti dodat ..(sz)
sak si si aj odpovedal .. vyriesi ti to, ze budes poznat volu v lozisku, teda ci si v toleranci vyrobcu..-k čemu přesně je takový ten proužek plastelíny pro zjištění vůle při montáži šál a co mi řeší?
RING GAP, si pozri na "tvojej trube" ..pripadne .. az sa ti nahodou zadari..
tak najdes docela cenne prispevky od Tabooa ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Tady bys mel flex hone a podobne sehnat http://univer.cz/produkty" onclick="window.open(this.href);return false;
stavitelné podvozky www.DGR-PODVOZKY.cz
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Šály jsem mazal normálním motorovým olejem, ale je třeba ten motor co nejdřive protočit nejlépe startérem bez svíček atd + zalít olejové čerpadlo, aby co nejdříve zhasla kontrolka mazání a zaplnily se kanály, pokud ti bude poskládaný spodek nějakou dobu stát, určitě lepší použít něco co píše JRD... Jestli bude acl opravdu problém, king neznám třeba je ok, tak pak ještě jestli pro bmw něco dělá clevite nebo jak se to píše?
Proužkem plastelíny ověříš jak dobře si vybral brusírnu, podbroušené kliky bohužel nejsou v čr nijak výjmečné...
Flexhone asi ne, nejspíš jen ty "trojnožky" ale o kolik je to horší/lepší způsob netuším.
Mezeru zámku tuším řešil LJay u přestavby crx, tak se tam k tomu asi dočteš víc...
Proužkem plastelíny ověříš jak dobře si vybral brusírnu, podbroušené kliky bohužel nejsou v čr nijak výjmečné...
Flexhone asi ne, nejspíš jen ty "trojnožky" ale o kolik je to horší/lepší způsob netuším.
Mezeru zámku tuším řešil LJay u přestavby crx, tak se tam k tomu asi dočteš víc...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
děkuji všem za informace..
právěže ta trojnožka se mi moc nelíbí, ale třeba také funguje.. ?!?
tím proužkem si mohu zjistit zda mi zničili kliku, to je dobrá věc.. ne, chápu..
u LJay jsem pátral, napsal v té době jen, že má hotovo..
čím kroužky brousit?..sháněl jsem nějaký kotouček na frézku, ale marně..
právěže ta trojnožka se mi moc nelíbí, ale třeba také funguje.. ?!?
tím proužkem si mohu zjistit zda mi zničili kliku, to je dobrá věc.. ne, chápu..
u LJay jsem pátral, napsal v té době jen, že má hotovo..
čím kroužky brousit?..sháněl jsem nějaký kotouček na frézku, ale marně..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
http://www.uni-max.cz/bruska-na-pistni-krouzky/d/" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
díky..
unimax má celkově zajímavé automotive nářadí..
unimax má celkově zajímavé automotive nářadí..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
co se týče nářadí koukam ještě na AHprofi
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
mám litinový blok m50b25 NV + drobné rýhy, pro výbrus jak dělaný...
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Unimax je vetsinou cina... Vyplati se tam kupovat veci v akci, tusim ze jednou tydne je novy letak.
Rekl bych ze lepsi je PRONAX, http://www.pronax.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Rekl bych ze lepsi je PRONAX, http://www.pronax.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
čágo projed si Pure-PPF forum,když sem začinal dost info k inspiraciMarab píše:JRD díky..
motor zatím budu skládat z origa dílů, co je vidět za projekty na driftworks, tak mnohé přesahují 500k na základu s perform.díly a se snížením komprese..
už tak nějak tipuji..poradíte?
štěfty ARP asi ok...
těsnění hlava- Cometic? nebo jiný tip?
ojniční ložiska?
hlavní ložiska?
tohle mě zatím v tuhle chvíli trápí při výběru..ať už to mohu rozhýbat, zima prý bude krátká
arp jasny
těso Cometic nee (vlastni zkušenost) jedine AThena coopering viz foto 6 foto v inzeratu,http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=32090 funguje jak ma pri orig tlouzce
lagry sem dal orig dle rady andrease s PPf
snad ti to k nečemu bude
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
díky, už jsem to trochu projížděl...
ten tvůj motor někdy jezdil, nebo ho zrovna prodáváš?
ten tvůj motor někdy jezdil, nebo ho zrovna prodáváš?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Pokud by jsi chtěl něco opravdu "TOP" těsnění tak http://www.ferriday.co.uk/solid-copper-head-gaskets-2/" onclick="window.open(this.href);return false; a nebo ICS Titan
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
tady mě zaujala sekce "Decompression plates" ....hodně jsem nad tím napřemýšlel ve spojení s 2x těsnění (což se mi za a.nelíbí ale za b.na tom jezdí poláci s 400k), ale tady to něčím lepí přímo k hlavě...dalo by se říci čím?Libor12 píše:Pokud by jsi chtěl něco opravdu "TOP" těsnění tak http://www.ferriday.co.uk/solid-copper-head-gaskets-2/" onclick="window.open(this.href);return false; a nebo ICS Titan
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Lepší nechat udělat rovnou vyšší těsnění nebo použít písty s vybráním.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Marab píše:tady mě zaujala sekce "Decompression plates" ....hodně jsem nad tím napřemýšlel ve spojení s 2x těsnění (což se mi za a.nelíbí ale za b.na tom jezdí poláci s 400k), ale tady to něčím lepí přímo k hlavě...dalo by se říci čím?Libor12 píše:Pokud by jsi chtěl něco opravdu "TOP" těsnění tak http://www.ferriday.co.uk/solid-copper-head-gaskets-2/" onclick="window.open(this.href);return false; a nebo ICS Titan
Nevymýšej blbosti, kup si arp štefty + MLS 0.140 těsnění a máš vyřešenej krásně kompresní poměr. Nic víc neřeš a pošlape to jak hodinky. No možná ještě řídící jednotku, toho ecu mastra co tam máš bych hodil do řitě, nebo si tam nastav overboost jestli to jde.
A jestli s tím chceš driftovat tak stejně budeš muset pořešit chlazení oleje, jinak to zadřeš.
Věř mě, vím co řikám. A určitě ti nebudu radit špatně
Ten motor co jsem postavil by měl snést až 600 kobyl
Takhle to řeším já...
http://youtu.be/6iE95NAAwOw" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
pořád to samé - permatex 80697Marab píše: ale tady to něčím lepí přímo k hlavě...dalo by se říci čím?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Jaricek .. ty mas teraz KP 7.5 ..??
jak to startuje ..za studena a pod ..??
..nema tendenciu sa to prechlastavat ..??
ten Holset mas z nejakeho autobusu/ nakladaku ..??
jak to startuje ..za studena a pod ..??
..nema tendenciu sa to prechlastavat ..??
ten Holset mas z nejakeho autobusu/ nakladaku ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
jezdi a pořád je v autě 520bhp 697nm ...https://www.youtube.com/watch?v=gLhIoYZKK4w....vic" onclick="window.open(this.href);return false; neda uz keramika.stavim novy( M kovej),proto jde do sveta ...Marab píše:díky, už jsem to trochu projížděl...
ten tvůj motor někdy jezdil, nebo ho zrovna prodáváš?
vysoky teso Cometic a arp nevydrzely uz pred tremi lety s kompresorem rotrex a nikdy vic.na bimmer foru je toho dost o" presurised" motoru. dost delaj O.ring blok a podobny reseni. ppf sou 1 v turbech bmw a j3jich zkusenosti sou k nezaplaceni,v roce 2013 udelali worl rekord s motoru M54b30 co mam ja-804 rwhp.a dost infa mam i od nich ,zadny "chytry" keci ale vjecny pripomynky a rady.
dal byh urco min pisty a oj a mas rezervu na priste
Naposledy upravil(a) MM3 dne 10 pro 2014 23:24, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
mm3...před tím cometic 0.140" jsem už byl varován..a víceméně před všema co mají větší tloušťku..nějaký odkaz na písty, nebo ebay?
jař_jinak věřím ti, víš co říkáš.. tohle je co? http://youtu.be/iT4yKmzfisg?t=2m35s kolik to teď má?...
jař_jinak věřím ti, víš co říkáš.. tohle je co? http://youtu.be/iT4yKmzfisg?t=2m35s kolik to teď má?...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
"?Ten motor co jsem postavil by měl snést až 600 kobyl "?
mel a co je real sou dve veci,podrz ho 10min a vic v zatezi a uvidíš a co zbytek ... spojka prev diff napravy a brzdy kardan atdaatd...
mel a co je real sou dve veci,podrz ho 10min a vic v zatezi a uvidíš a co zbytek ... spojka prev diff napravy a brzdy kardan atdaatd...
Naposledy upravil(a) MM3 dne 10 pro 2014 23:26, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
MM3: Marab tam má ještě trochu jiného "mastera" než myslíš ty... K Jaricek-ovi se asi nemá cenu vyjadřovat.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
hele ja beru od rajdloše, známe se od školy a nikdy to nebylo dráž než přímo od amíkuMarab píše:mm3...před tím cometic 0.140" jsem už byl varován..a víceméně před všema co mají větší tloušťku..nějaký odkaz na písty, nebo ebay?
jař_jinak věřím ti, víš co říkáš.. tohle je co? http://youtu.be/iT4yKmzfisg?t=2m35s kolik to teď má?...
ten m54 má CPpiston K1roods
ale třeba oulehla umi K1 , wiseco a woosner,a JEpiston a jde se snima domluvit i bez
to nevim .... at si da 20min sosnovou a uvidí kolik to mělo, já měl s cometic a rotrex SC 411hp a držel než přišla v letě v 33C sosnova ,a voda při plnym zacla litat ven,vydržel no problem chorvatsko a zpet ale vzdy jen chvilkova zatěž
https://www.youtube.com/watch?v=VHFBAP6lF8w" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=z2oVHeIVlmY" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) MM3 dne 10 pro 2014 23:27, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
aha tak to sry za mistifikaciFifi píše:MM3: Marab tam má ještě trochu jiného "mastera" než myslíš ty... K Jaricek-ovi se asi nemá cenu vyjadřovat.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
chlapi pokud chcete ode mě vědět víc, tak mi napište sz, nechci to tady márovi zasírat
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
opakuju se stale dokola, cim vyssi tesneni tim mimo jine vetsi plocha pro usazovani karbonu a nasledne zvysene riziko samozapalu.
jedine spravne reseni jsou pisty uzpusobene na pozadovaný KP.
nějaké chlazení oleje bych řešil až bych změřil kolik ten olej vůbec má teplotu, nakonec zjistíš že třeba motul 300V Le mans (pouze příklad) nebude vubec nutno chladit.
jedine spravne reseni jsou pisty uzpusobene na pozadovaný KP.
nějaké chlazení oleje bych řešil až bych změřil kolik ten olej vůbec má teplotu, nakonec zjistíš že třeba motul 300V Le mans (pouze příklad) nebude vubec nutno chladit.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."