BMW 325i M52B25-Turbo

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Fifi »

Nevím, jestli má Goetze více řad kroužků, ale někde jsem četl(opět neber jako 100% informaci), že jsou hodně měkké a že se dobře přizpůsobí i horšímu válci ale to je současně i záporná vlastnost, protože PRÝ do 20tkm opět začnou padat tlaky/žrát olej, protože se rychle opotřebí, takže je to něco za něco... Do jedné atmo. 1,6l jsem je dal taky (flex-hone, vyčistil písty a dal std. kruhy), ale to je jen auto na courání do práce a zatím jezdí bez problémů co se týče kruhů (20tkm ale zatím nenajelo).
Přílohy
Obraz148.jpg
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

vidíš to, a já žil v domnění, že goetze "proškrábnou" všechno... :D taky nevím...
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak zabudnite na vsetky tieto "teorie z doby skodovek" ..
kedy boli kruzky "MADE IN CSSR" vyrobene z masla a cokolady..
piesty mali taku fantasticku roztaznost, ze po 50tkm to boli volakesy ovalne predmety neurcitych rozmerov
ked si nikto nelamal hlavu stym, ze variiiii motor ... a doliat liter oleja pri kazdom tankovani plnej nadrze bolo brane za standard...

GOETZE kruzky vyraba stale v rovnakej kvalite, s rovnakymi vlastnostami ...
(ak nie lepsimi)

pokial date novy kruzok, na "vycvatachny piest", tak to bude cca 10-20tkm dobreee...
a rovnako tomu bude aj v pripade, ze mate vybehany valec, do ovalu..

"to co sa dialo na skodovkach" , je proste "ukaz", ktory by sa udial na hociakom inom motore..
..aj ked je pravda, ze v tych casoch tie goetze kruzky mali dlksiu zivotnost .. uz vdaka spomenutemu kvalitnejsiemu materialu...

..v kazdom pripade plati to, co tu "prezradil Taboo", ze nove kruzky by mali ist do "cerstvo vyhonovaneho valca"..
..nech to je kruzok od lubovolneho vyrobcu...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

...tak ACL problém nejsou jen v odkazech, trochu jsem poptával a na skladě nemají....
co King ložiska? dělají nějaké 3vrstvé race...někde jsem je dokonce na forech zahlédl....

JRD_ovalitu samo změřím, potom flexhone pokud bude dostačovat a písty bych chtěl origo nižší..+kroužky(pořád mám v hlavě goetze)

čekám teď na nabídku dílu od firmy co se stavbami zabývá, uvidím... :roll:
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

..tak jsem tu zase... :oops: :|
nabídka dílů nikde a tak začínám pátrat po internetu a objednam to tam..pokud máte někdo možnost štefty, šály, kroužky, těsnění atd, sem prosím s nimi...už teď mám skluz s přípravou..jinak ebay..

motor opět zweitausendfünfhundert :x

potom pár otázek:

-čím mazat suché šály při kompletaci motoru?
-k čemu přesně je takový ten proužek plastelíny pro zjištění vůle při montáži šál a co mi řeší?
-dá se sehnat flex-hone udělátko někde v čr?..poptával jsem v HK u nejmenované motorárny "lehký honing" :lol: ...a...viz dole..
-JRD: někde jsi psal o všelijakých tmelech na motory, dáš mi odkaz kde? (nemohu najít)
-RING GAP?..jak na něj?............a čím brousit? :| :shock:

jinak v HK se na honování netvářili, nejlépe nové větší písty a pak to skončilo na tom, že je to alusil..
chci šály Acl, dostanu kolbenschmidt..
dále chci štefty ARP, dostanu je za litra (nejsou to náhodou šrouby?...odpověď: ano jsou..)
a nakonec celokovové těsnění za 1800,- :|
....nehledě, že čekám na odpověď 2týdny a pak když jim volám, ejhle, ono nám to spadlo do nevyžádané pošty...super výmluva v dnešní době..
Naposledy upravil(a) Marab dne 24 lis 2014 22:12, celkem upraveno 1 x.
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

o tych tmeloch som cosi pisal na skoda virte..
tusim ..

na mazanie pri montazi som si kupil "Lucas Oil - ASSEMBLY LUBE" - viem ti dodat ..(sz)
-k čemu přesně je takový ten proužek plastelíny pro zjištění vůle při montáži šál a co mi řeší?
sak si si aj odpovedal .. vyriesi ti to, ze budes poznat volu v lozisku, teda ci si v toleranci vyrobcu..

RING GAP, si pozri na "tvojej trube" ..pripadne .. az sa ti nahodou zadari..
tak najdes docela cenne prispevky od Tabooa ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Svobda
Příspěvky: 183
Registrován: 10 pro 2009 00:06
Bydliště: KV kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Svobda »

Tady bys mel flex hone a podobne sehnat http://univer.cz/produkty" onclick="window.open(this.href);return false;
stavitelné podvozky www.DGR-PODVOZKY.cz
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Fifi »

Šály jsem mazal normálním motorovým olejem, ale je třeba ten motor co nejdřive protočit nejlépe startérem bez svíček atd + zalít olejové čerpadlo, aby co nejdříve zhasla kontrolka mazání a zaplnily se kanály, pokud ti bude poskládaný spodek nějakou dobu stát, určitě lepší použít něco co píše JRD... Jestli bude acl opravdu problém, king neznám třeba je ok, tak pak ještě jestli pro bmw něco dělá clevite nebo jak se to píše?

Proužkem plastelíny ověříš jak dobře si vybral brusírnu, podbroušené kliky bohužel nejsou v čr nijak výjmečné...

Flexhone asi ne, nejspíš jen ty "trojnožky" ale o kolik je to horší/lepší způsob netuším.

Mezeru zámku tuším řešil LJay u přestavby crx, tak se tam k tomu asi dočteš víc...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

děkuji všem za informace..
právěže ta trojnožka se mi moc nelíbí, ale třeba také funguje.. ?!?

tím proužkem si mohu zjistit zda mi zničili kliku, to je dobrá věc.. :kladivo: ne, chápu..

u LJay jsem pátral, napsal v té době jen, že má hotovo.. :D
čím kroužky brousit?..sháněl jsem nějaký kotouček na frézku, ale marně..
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Libor12 »

http://www.uni-max.cz/bruska-na-pistni-krouzky/d/" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

díky..
unimax má celkově zajímavé automotive nářadí..
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od posero »

co se týče nářadí koukam ještě na AHprofi 8)
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

Jaricek
Příspěvky: 33
Registrován: 12 črc 2011 10:58

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Jaricek »

mám litinový blok m50b25 NV + drobné rýhy, pro výbrus jak dělaný...

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od crazyape »

Unimax je vetsinou cina... Vyplati se tam kupovat veci v akci, tusim ze jednou tydne je novy letak.
Rekl bych ze lepsi je PRONAX, http://www.pronax.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
MM3
Příspěvky: 19
Registrován: 03 úno 2009 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od MM3 »

Marab píše:JRD díky..
motor zatím budu skládat z origa dílů, co je vidět za projekty na driftworks, tak mnohé přesahují 500k na základu s perform.díly a se snížením komprese..
už tak nějak tipuji..poradíte?

štěfty ARP asi ok...
těsnění hlava- Cometic? nebo jiný tip?
ojniční ložiska?
hlavní ložiska?

tohle mě zatím v tuhle chvíli trápí při výběru..ať už to mohu rozhýbat, zima prý bude krátká :| :mrgreen:
čágo projed si Pure-PPF forum,když sem začinal dost info k inspiraci 8)
arp jasny
těso Cometic nee :kladivo:(vlastni zkušenost) jedine AThena coopering viz foto 6 foto v inzeratu,http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=32090 funguje jak ma pri orig tlouzce
lagry sem dal orig dle rady andrease s PPf :D
snad ti to k nečemu bude :)

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

díky, už jsem to trochu projížděl...

ten tvůj motor někdy jezdil, nebo ho zrovna prodáváš?
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Libor12 »

Pokud by jsi chtěl něco opravdu "TOP" těsnění tak http://www.ferriday.co.uk/solid-copper-head-gaskets-2/" onclick="window.open(this.href);return false; a nebo ICS Titan
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

Libor12 píše:Pokud by jsi chtěl něco opravdu "TOP" těsnění tak http://www.ferriday.co.uk/solid-copper-head-gaskets-2/" onclick="window.open(this.href);return false; a nebo ICS Titan
tady mě zaujala sekce "Decompression plates" ....hodně jsem nad tím napřemýšlel ve spojení s 2x těsnění (což se mi za a.nelíbí ale za b.na tom jezdí poláci s 400k), ale tady to něčím lepí přímo k hlavě...dalo by se říci čím?
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Beaver »

Lepší nechat udělat rovnou vyšší těsnění nebo použít písty s vybráním.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Jaricek
Příspěvky: 33
Registrován: 12 črc 2011 10:58

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Jaricek »

Marab píše:
Libor12 píše:Pokud by jsi chtěl něco opravdu "TOP" těsnění tak http://www.ferriday.co.uk/solid-copper-head-gaskets-2/" onclick="window.open(this.href);return false; a nebo ICS Titan
tady mě zaujala sekce "Decompression plates" ....hodně jsem nad tím napřemýšlel ve spojení s 2x těsnění (což se mi za a.nelíbí ale za b.na tom jezdí poláci s 400k), ale tady to něčím lepí přímo k hlavě...dalo by se říci čím?

Nevymýšej blbosti, kup si arp štefty + MLS 0.140 těsnění a máš vyřešenej krásně kompresní poměr. Nic víc neřeš a pošlape to jak hodinky. No možná ještě řídící jednotku, toho ecu mastra co tam máš bych hodil do řitě, nebo si tam nastav overboost jestli to jde.
A jestli s tím chceš driftovat tak stejně budeš muset pořešit chlazení oleje, jinak to zadřeš.
Věř mě, vím co řikám. A určitě ti nebudu radit špatně ;)
Ten motor co jsem postavil by měl snést až 600 kobyl
Takhle to řeším já...
http://youtu.be/6iE95NAAwOw" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Libor12 »

Marab píše: ale tady to něčím lepí přímo k hlavě...dalo by se říci čím?
pořád to samé - permatex 80697
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

Jaricek .. ty mas teraz KP 7.5 ..??
jak to startuje ..za studena a pod ..??
..nema tendenciu sa to prechlastavat ..??

ten Holset mas z nejakeho autobusu/ nakladaku ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
MM3
Příspěvky: 19
Registrován: 03 úno 2009 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od MM3 »

Marab píše:díky, už jsem to trochu projížděl...

ten tvůj motor někdy jezdil, nebo ho zrovna prodáváš?
jezdi a pořád je v autě 520bhp 697nm ...https://www.youtube.com/watch?v=gLhIoYZKK4w....vic" onclick="window.open(this.href);return false; neda uz keramika.stavim novy( M kovej),proto jde do sveta ...
vysoky teso Cometic a arp nevydrzely uz pred tremi lety s kompresorem rotrex a nikdy vic.na bimmer foru je toho dost o" presurised" motoru. dost delaj O.ring blok a podobny reseni. ppf sou 1 v turbech bmw a j3jich zkusenosti sou k nezaplaceni,v roce 2013 udelali worl rekord s motoru M54b30 co mam ja-804 rwhp.a dost infa mam i od nich ,zadny "chytry" keci ale vjecny pripomynky a rady.
dal byh urco min pisty a oj a mas rezervu na priste
Naposledy upravil(a) MM3 dne 10 pro 2014 23:24, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Marab »

mm3...před tím cometic 0.140" jsem už byl varován..a víceméně před všema co mají větší tloušťku..nějaký odkaz na písty, nebo ebay?

jař_jinak věřím ti, víš co říkáš.. tohle je co? http://youtu.be/iT4yKmzfisg?t=2m35s kolik to teď má?... :D
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
MM3
Příspěvky: 19
Registrován: 03 úno 2009 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od MM3 »

"?Ten motor co jsem postavil by měl snést až 600 kobyl "?

mel a co je real sou dve veci,podrz ho 10min a vic v zatezi a uvidíš 8) a co zbytek ... spojka prev diff napravy a brzdy kardan atdaatd...
Naposledy upravil(a) MM3 dne 10 pro 2014 23:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Fifi »

MM3: Marab tam má ještě trochu jiného "mastera" než myslíš ty... K Jaricek-ovi se asi nemá cenu vyjadřovat. 8) :lol:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
MM3
Příspěvky: 19
Registrován: 03 úno 2009 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od MM3 »

Marab píše:mm3...před tím cometic 0.140" jsem už byl varován..a víceméně před všema co mají větší tloušťku..nějaký odkaz na písty, nebo ebay?



jař_jinak věřím ti, víš co říkáš.. tohle je co? http://youtu.be/iT4yKmzfisg?t=2m35s kolik to teď má?... :D
hele ja beru od rajdloše, známe se od školy a nikdy to nebylo dráž než přímo od amíku
ten m54 má CPpiston K1roods
ale třeba oulehla umi K1 , wiseco a woosner,a JEpiston a jde se snima domluvit i bez :mrgreen:

to nevim .... at si da 20min sosnovou a uvidí kolik to mělo, já měl s cometic a rotrex SC 411hp a držel než přišla v letě v 33C sosnova ,a voda při plnym zacla litat ven,vydržel no problem chorvatsko a zpet ale vzdy jen chvilkova zatěž
https://www.youtube.com/watch?v=VHFBAP6lF8w" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=z2oVHeIVlmY" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) MM3 dne 10 pro 2014 23:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MM3
Příspěvky: 19
Registrován: 03 úno 2009 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od MM3 »

Fifi píše:MM3: Marab tam má ještě trochu jiného "mastera" než myslíš ty... K Jaricek-ovi se asi nemá cenu vyjadřovat. 8) :lol:
aha tak to sry za mistifikaci :kladivo:

Jaricek
Příspěvky: 33
Registrován: 12 črc 2011 10:58

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Jaricek »

chlapi pokud chcete ode mě vědět víc, tak mi napište sz, nechci to tady márovi zasírat :mavani:

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW 325i M52B25-Turbo

Příspěvek od Juraj »

opakuju se stale dokola, cim vyssi tesneni tim mimo jine vetsi plocha pro usazovani karbonu a nasledne zvysene riziko samozapalu.

jedine spravne reseni jsou pisty uzpusobene na pozadovaný KP.

nějaké chlazení oleje bych řešil až bych změřil kolik ten olej vůbec má teplotu, nakonec zjistíš že třeba motul 300V Le mans (pouze příklad) nebude vubec nutno chladit.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Projekty“