Kde nakupovat v USA pro JDM

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Rotah
Příspěvky: 160
Registrován: 16 dub 2008 18:22

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Rotah »

Idaho píše:Ja přestal silentbloky.cz doporučovat a brát od nich cca před rokem, když jsem zjistil že 99% jejich silentu do roka stejne v rekalamaci měním za serii :(
Idaho a je teda prosímtě v ČR nějaká jiná alternativa ? Přemýšlel jsem o téhle firmě jako jedné z možností, ale teď už se mně do toho úplně nechce..
Ibiza mk3 TDI - ?ps/?Nm
BMW 330D - 150kw/410Nm

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Juraj »

Libor12 píše:Firma co dělá věci tak mizerně,že nevydrží ani rok,jsou "dvorním" dodavatelem silentbloků pro škodovku a se drží na trhu už 20let? Divné.
Firma Silenbloky.cz je firma se sídlem a provozovnou v německu?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Libor12 »

Ne. Ale když jsem si tam byl na podzim pro nějaké věci nakládali zrovna kamion krabicemi s logem "das auto" z čehož jsem usoudil,že je vezou do Kolína. :lol:
Ono taky hodně záleží na tom jaké informace jim člověk poskytne. Tvrdost gumy se neurčuje "jen tak" ale podle toho v kolika osách je silentblok namáhán. Pokud si necham vyrobit pouzdrový silentblok a tvrdou směs a začnu ho namáhat ve třech osách - klasicky multilink,vymačká se zrovna tak rychle jako pur.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Juraj »

V kolíně ale sídlí TPCA (toyota peugeot citroen automobile) škodovka je v Boleslavi... :-) trochu jsi to vše zamotal a od této firmy 100% nebere ani jediný kus :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Libor12 »

Kolín byla ironie. :lol: No škoda že jsem to nevyfotil.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Idaho »

Libor12 píše:Pokud si necham vyrobit pouzdrový silentblok a tvrdou směs a začnu ho namáhat ve třech osách - klasicky multilink,vymačká se zrovna tak rychle jako pur.
Libore čti pořádne, jasne jsem psal že jsem nechával delat jen silenty motoru, a také jsem nenapsal nic o vymačkání ale o to m že proste povrchove popraskaly - zpuchřeli, ve třech případech se vyložene odtrhly od vnějšího pouzdra. Je mi jedno jaký zvolí princip výroby, materiál, oni ví na co to je ( k čemu asi silentblok motoru je, určite ne kvuli tomu aby držel součásti multilink nápravy - a na nich je aby zvolili materiál a zpusob výroby. pokud potřebují aby jim jejich zákazník říkal jak to mají udelat a z čeho nejsou tam lidé na svém místě a neměli by své služby nabízet. Je to jaky by ke mě jezdili zákazníci a říkali mi jak mam povolovat nebou tahovat šrouby..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Juraj »

Tak příště použij pro ironii alespon "........", Kdo to pak má pochopit. a jen pro t info. veškeré podvozkové díly osazené silenblokama dochází do závodu již jako hotové díly připravené na montáž. a to od firmy převážne TRW a FEBI 8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Idaho »

Rotah píše:
Idaho píše:Ja přestal silentbloky.cz doporučovat a brát od nich cca před rokem, když jsem zjistil že 99% jejich silentu do roka stejne v rekalamaci měním za serii :(
Idaho a je teda prosímtě v ČR nějaká jiná alternativa ? Přemýšlel jsem o téhle firmě jako jedné z možností, ale teď už se mně do toho úplně nechce..
Na Eu auta ti nepovím, kdo chce značku kupujeme powerxlex, ES, a komu nejde o značku ale funkčnost a jde to "utočit" tak je vyrábíme, případne necháváme vyrobit z naseho materiálu.
Tady v rožmitále vyrábí týpek celé sety na Octavie a vím minimálně o 7mi lidech kteří je mají u nás v oklí více jak rok a sjouspokojeni. Pravda ani jeden z nich nejezdí na okruh ale jsou to vetšinou ruzne ( více i méně výkonově ) upravovaná RSka..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Libor12 »

Idaho píše:a na nich je aby zvolili materiál a zpusob výroby. pokud potřebují aby jim jejich zákazník říkal jak to mají udelat a z čeho nejsou tam lidé na svém místě
Tohle tam je dost problém. Proto chtějí nejlépe výkresy a tvrdost - specifikace ze strany zákazníka. Pokud ti mají něco doporučit nebo vybrat je tam na to člověk,jenomže k tomu se dostat je jak k prezidentovi,bohužel.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Idaho »

Libor12 píše:
Idaho píše:a na nich je aby zvolili materiál a zpusob výroby. pokud potřebují aby jim jejich zákazník říkal jak to mají udelat a z čeho nejsou tam lidé na svém místě
Tohle tam je dost problém. Proto chtějí nejlépe výkresy a tvrdost - specifikace ze strany zákazníka. Pokud ti mají něco doporučit nebo vybrat je tam na to člověk,jenomže k tomu se dostat je jak k prezidentovi,bohužel.

Při jakéjkoliv telefonické komunikaci říkají at poslu pruvodní dopis že si to nepamatují. Pokud se pruvodní dopis nedostane do správných rukou jsme opet u tohoe že tam nejsou lide na svých místech. jaký výkres? vždy posílám celá pouzdra aby do nich navulkanizovali pryž, v 90% případu mají puvodní, potrhaný silentblok.

Používám je pouze a veci co nejdou seriove sehnat protože jak jsme psal, je to firma na dvě věci....

Ono obecne je problém si tady v cr nechat udelat kusovou výrobu čehokliv trosku složitejšího. Já chtel maloseriovou výrobu fremy na 1UZ a dopadlo to tak daleko že sem nakonec zaplatil firme v US , která si sehnala převodovku, svou současnou fremu na tu převodovku upravila podle mých požadavku, poslal výkres ke schválení, vyrobila, poslala a po zaplacení DPH a cla jsem byl na zhruba stejné cene co jsme mel v čr nacenenou výrobu, pokud dodám komplet dokumentaci. Rozdíl byl tedy ve finální cene skoro o 1/2 nemluve o času kdy sem v čr mesíc shánel firmy na 3D scan, když jsme ji sehnal tak mi byla práce přislíbena " za 4mesíce". před termínem potvrzeno at za týden přijedu, a dva dny před plánovanou schuzkou zamítnuto že "toho maj hodne a o tohle vlastne nemají zájem.."

Jak jsou to jednoduchá práce a nikdo nemusí nést odpovednost za to že neco navrhne je každej chytrej a udelá cokoliv, ale vlastní invence ( kterou bych klidne zaplatil, jelikož proste k nekterým věcěm nemám přístup - neexistuje protože si myslí že my bychom to nezaplatili.
Krásne je to videt na mechanicích v mém okolí , veřejne ti řekne že "radeji bude točit jednoho golfa na brzdy aoleje za druhým než aby se sral s výmenou tesnení pod hlavou, nebo motorařinou, protože ta mu tolik nevydělá.."
Tak jsem se nasral, nasadil jsem ceny jaké máme a kupodivu práce neubyla, naopak přibejvá a přibejvá..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Taboo »

K tem silentblokum... To pasmo jejich pouzitelne tvrdosti je pomerne uzke. Zakladem je nikdy nezvolit tak vysokou tvrdost, ze celek motoru s prevodovkou zacne fungovat coby zpera a asborbovat krouceni predniho chassi, coz u nekterych motoru muze vezt k urazenym montaznim rohum bloku a popraskanym bellhousings prevodovek. Vpodstate, cim tvrdsi silentbloky, tim vic je nutno adekvatne vyztuzit predni chassi vzhledem k pouziti vozu. Samozrejme, cim mekci silenbloky, tim vic musi byt prumerove predimenzovane vzhledem k jejim vnitrnim a vnejsim pouzdrum. Jakmile se jde s tvrdosti vic a vic nahoru, tak drive anebo pozdeji zacne jeji dalsi zvysovani ztracet smysl. Mym nazorem je, ze i v pripade velice dobre vyztuzeneho chassi je stale lepsi pouzit silentbloky prijatelne tvrdosti jen pro nejakych 80-90% provoznich podminek, nez jit s necim, co se absolutne nehne ani pri 6-metrovym skocich. Ten stress proste nekam jit musi - a pokud nejde do silentbloku, tak jde chassi, a pokud ho neabsorbuje ani chassi, tak jde do bloku motoru a prevodovky, ktere to nemusi vydrzet. Dobrym prikladem jsou ty dnes tak popularni solidni silenbloky z duralu anebo i ocele v kombinaci s nevyztuzenym chassi. Co se proste snazim rici :lol: je, ze zbytecne tvrde silenbloky - podobne jako treba zbytecne tvrde pruziny podvozku - skutecne nejsou nijak moc k uzitku a (stejne jako v pripade tech pruzin podvozku) neplati ze tvrdsi = lepsi.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Idaho »

Taboo píše:K tem silentblokum... To pasmo jejich pouzitelne tvrdosti je pomerne uzke. Zakladem je nikdy nezvolit tak vysokou tvrdost, ze celek motoru s prevodovkou zacne fungovat coby zpera a asborbovat krouceni predniho chassi, coz u nekterych motoru muze vezt k urazenym montaznim rohum bloku a popraskanym bellhousings prevodovek. Vpodstate, cim tvrdsi silentbloky, tim vic je nutno adekvatne vyztuzit predni chassi vzhledem k pouziti vozu. Samozrejme, cim mekci silenbloky, tim vic musi byt prumerove predimenzovane vzhledem k jejim vnitrnim a vnejsim pouzdrum. Jakmile se jde s tvrdosti vic a vic nahoru, tak drive anebo pozdeji zacne jeji dalsi zvysovani ztracet smysl. Mym nazorem je, ze i v pripade velice dobre vyztuzeneho chassi je stale lepsi pouzit silentbloky prijatelne tvrdosti jen pro nejakych 80-90% provoznich podminek, nez jit s necim, co se absolutne nehne ani pri 6-metrovym skocich. Ten stress proste nekam jit musi - a pokud nejde do silentbloku, tak jde chassi, a pokud ho neabsorbuje ani chassi, tak jde do bloku motoru a prevodovky, ktere to nemusi vydrzet. Dobrym prikladem jsou ty dnes tak popularni solidni silenbloky z duralu anebo i ocele v kombinaci s nevyztuzenym chassi. Co se proste snazim rici :lol: je, ze zbytecne tvrde silenbloky - podobne jako treba zbytecne tvrde pruziny podvozku - skutecne nejsou nijak moc k uzitku a (stejne jako v pripade tech pruzin podvozku) neplati ze tvrdsi = lepsi.
Taboo v podstate jsi mi potvrdil to co si dost dlouho myslím. Ja nechával vyrábet takové silenty co byly v druhovýrobe špatně k dostání, případne za nesmyslné ceny ( vetsinou 5-10ti násobek tech vyrábených na silentbloky.cz ). Poslední rok s hledáním silentu pro své aplikace ( seriové ) nemám problém, podařilo se mi najít dodavatele co nejakou rozumnou druhovýrobu má, zákazníci ( servisu ) jsou spokojení s cenou i životností, na co silentbloky podvozku nenajdu, upravuji ramena tak aby se tam vesly silentbloky u nás běžne dostupné ( Superb, octavia ). Co se týče aplikací kdy potřebuji zavesit motor na který ve voze není zavěšení snažím se to řešit seriovýmy silentbloky a upravami seriových držáku z ruzných jiných aut - pro tento případ mám velký vozík do kterého hážeme veškeré držýáky, silentbloky atd co se při demontážích vyndají z aut a vypadají použitelně. Je to pak docela zábava, trosku jako výprava do zakletého sklepa, když hledám třeba zavěšení pro 1UZ do TA40 nebo MA60 a najdu staré silenty s držáky z 2gen supry a podobne a vzpomenu so na příbeh který je provázel :) Je to jako rozbalovat si dárky, člověk už po té dobe kolikrát ani neví co tam kdy hodil :D:D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
colt gt
Příspěvky: 133
Registrován: 23 zář 2014 20:54

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od colt gt »

silembloky cz mam taky spatnou zkušenost delaly me ramena na clolta a nic moc :cry: domluva na hovno a doma jsem to musel doladit aby to sedlo :kladivo:
Idaho píše:
Libor12 píše:Silentbloky motoru i podvozku mám od nich na corolle zhruba rok,mužem auto zvednout a zhodnotit. O všech co vím co jsem je doporučoval,nikdo neměl negativní připomínku,respektive jeden člověk si stěžoval,že ty motorové silentbloky jsou dost tvdé a v nízkých otáčkách mu přenáší vibrace. Co do směsí nabízejí od 40-95 A shore. S komunikací jsem tam problém neměl ,spíš s časem. Firma co dělá věci tak mizerně,že nevydrží ani rok,jsou "dvorním" dodavatelem silentbloků pro škodovku a se drží na trhu už 20let? Divné.
Libore moje zkusenost, je zajímavé že tobe lruzní dodavatelé nabízejí tolik ruzných vecí a když s ejich človek zeptá řeknou že nedeleaj, ak dyž se ohání tím že tobe nedelali odpoví že o nikom takovém neví nic takového nedelali.
Ja s nimi mám proste zkušenost špatnou a nemám duvod je doporučovat, používat. pokud jiným vyhovují je to jejich věc. Na druhou stranu většina takovýchel firem vyrábí "jiné" věci pro velkodberatele, kde si potřebují udržet zákazníka a jiné pro "normální" lidi, kterým dodají 3-5 kousku ročně. Holt člověk co staví ( při práci ) desítky motorů ročne je pro ne zajímavý zakázaník, ja evidentne ne, jejich problém ne muj..
8)

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Libor12 »

colt gt píše:silembloky cz mam taky spatnou zkušenost delaly me ramena na clolta a nic moc :cry: domluva na hovno a doma jsem to musel doladit aby to sedlo :kladivo:
Co konkrétně bylo špatně? Reklamoval jsi to? Měl si výkres nebo při renovaci vycházeli z "modelu" 20 let starého vymačkaného silentbloku v rameni a křištálové koule? Z 20let staré gumy už se nedá zjistit ani její původní tvrdost. Já pořád vidím chybu na straně objednavatele. Nebo si myslíš že jim pošleš ramena do colta oni kouknou do databáze,tam na ně vykouknou rozměry a tvrdost,osové namáhání a už se vyrábí? Ne,tak to nefunguje. Honza tu napíše že ma stačit informace "je to silentblok motoru". A já vím,že to opravdu nestačí. Vezmu příklad jemu velmi dobře známých akceleračních silentbloků motorů 4a-ge a 4a-fe. Oba motory mají shodné bloky,v karosérii jdou vyměnit kus za kus. Rozdíl je ve výkonu a redline. A! samozřejmě mají jiné akcelerační silentbloky. 4af s menším výkonem a rpm - ma silentblok sice stejného půměru ale je užší a má dvě 60st výseče a nižší tvrdost. 4ag má silentblok plný,širší a tvrdší. 4ag má taky vyšší výkon a otáčky. Když v kastli hodíš 4ag místo motoru 4af tak do té doby fungující silenbloky odejdou během velmi krátké chvíle. Použiješ li silentblok od 4ag na 4af v nízkých rpm se ti začnou přenášet vibrace do kastle. Obě pouzdra "po smrti" vezmu a pošlu do silentbloky s průvodním dopisem - jsou to silentbloky motoru. Výkres žadný,uvedení tvrdosti žádné. Jak to dopadne? Prostě ho vyplní gumou dle průměru a tvrdost zvolí dle průměru a tlouštky. Dopadne to tak že Honza,nebo ty v případě ramen budete nadávat jak svoji práci odvedli na hovno. Fi silentbloky tak jako třeba rubena(tam se s vámi bez CAD výkresu ani nebaví) pouze vlastní technologii na výrobu silentbloků. Nemají žádný vlastní vývoj. Ten je na konstruktérovi automobilu,potažmo náhradního dílu. Oni nemůžou vědět že tenhle motor má takový výkon a takové otáčky,že to rameno nechodí pouze nahoru a dolů,ale dopředu a dozadu a ještě se otáčí - tedy na tah,tlak i krut. To musí vědět ten kdo ten silentblok navrhuje a ví jak bude namáhaný a výrobu zadává. Jak by tam asi dopadla repase silentbloků na motor 1uz,které jsou naplněny kapalinou? Ano,mají tam technologa. Problém je, že to chce opravdu osobní návštěvu,druhá je jeho cena,ta mi vyrazila dech. Raději jsem si jinde z originálního nového dílu nechal zjistit tvrdost a výkres jsem si udělal sám. Pokud jsem dodal všechny informace které požadují nikdy nevznikl,žádný problém. Když jsem jim posílal první dvě zakázky nechal jsem je věštit z křištálové koule a podle toho byl i výsledek. Jeden na hovno,druhý tak nějak - moje chyba,ne jejich. Od té doby co jim to posílám včetně výkresu,vždy všechno klaplo na milimetr. Myslíš že zminované FEBI,TRW vyvíjí ty silentbloky co vyrábí? Ne. Dostanou od automobilky podklady a už lisují.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Idaho »

Libore tohle chápu al epředpokládám že ,ne o tom informují, pokud mi doslova řeknou poslete a udeláme, přidejte k tomu popis o jaké auto jde, příapdne vzorek tak předpokládám že ví co delají a nebudou mi lhát a věštit z koule..
proste opět out...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
colt gt
Příspěvky: 133
Registrován: 23 zář 2014 20:54

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od colt gt »

dovezl jsem stary ramena chlapek rikal za to není problem ze se stara guma opiskuje a vyrobi se nove pouzdra coz vypadalo v pohode dodal ze dela i pro tatru na dakar :D termin cca 14 dni byl jsem nedockavej ale cekal jsem 3 tydny a nic :? po par talefonech ramena dosly postou na první pohled vypadaly suprove nez jsem je chtěl poskládat presah byl v pohode trosku pilovani a je to ok ale vule cca 1mm me zarazila navic nedodrzely puvodni tvar pouzdra priste koupim cela ramena/evropskej colt nepasuje/ cena taky dost drsna 1800kc za kus ale to není az tak strasny :lol: nerikam ze nedelaji kvalitni věci jen jsem cekal trosku lepsi zpracovani :( nejaky nakresy a tvrdost gumy jsem neresil byl jsem ujisten ze vi co dela budou lepsi nez origo :pifko: ps stari mého colta je 27let :D
Libor12 píše:
colt gt píše:silembloky cz mam taky spatnou zkušenost delaly me ramena na clolta a nic moc :cry: domluva na hovno a doma jsem to musel doladit aby to sedlo :kladivo:
Co konkrétně bylo špatně? Reklamoval jsi to? Měl si výkres nebo při renovaci vycházeli z "modelu" 20 let starého vymačkaného silentbloku v rameni a křištálové koule? Z 20let staré gumy už se nedá zjistit ani její původní tvrdost. Já pořád vidím chybu na straně objednavatele. Nebo si myslíš že jim pošleš ramena do colta oni kouknou do databáze,tam na ně vykouknou rozměry a tvrdost,osové namáhání a už se vyrábí? Ne,tak to nefunguje. Honza tu napíše že ma stačit informace "je to silentblok motoru". A já vím,že to opravdu nestačí. Vezmu příklad jemu velmi dobře známých akceleračních silentbloků motorů 4a-ge a 4a-fe. Oba motory mají shodné bloky,v karosérii jdou vyměnit kus za kus. Rozdíl je ve výkonu a redline. A! samozřejmě mají jiné akcelerační silentbloky. 4af s menším výkonem a rpm - ma silentblok sice stejného půměru ale je užší a má dvě 60st výseče a nižší tvrdost. 4ag má silentblok plný,širší a tvrdší. 4ag má taky vyšší výkon a otáčky. Když v kastli hodíš 4ag místo motoru 4af tak do té doby fungující silenbloky odejdou během velmi krátké chvíle. Použiješ li silentblok od 4ag na 4af v nízkých rpm se ti začnou přenášet vibrace do kastle. Obě pouzdra "po smrti" vezmu a pošlu do silentbloky s průvodním dopisem - jsou to silentbloky motoru. Výkres žadný,uvedení tvrdosti žádné. Jak to dopadne? Prostě ho vyplní gumou dle průměru a tvrdost zvolí dle průměru a tlouštky. Dopadne to tak že Honza,nebo ty v případě ramen budete nadávat jak svoji práci odvedli na hovno. Fi silentbloky tak jako třeba rubena(tam se s vámi bez CAD výkresu ani nebaví) pouze vlastní technologii na výrobu silentbloků. Nemají žádný vlastní vývoj. Ten je na konstruktérovi automobilu,potažmo náhradního dílu. Oni nemůžou vědět že tenhle motor má takový výkon a takové otáčky,že to rameno nechodí pouze nahoru a dolů,ale dopředu a dozadu a ještě se otáčí - tedy na tah,tlak i krut. To musí vědět ten kdo ten silentblok navrhuje a ví jak bude namáhaný a výrobu zadává. Jak by tam asi dopadla repase silentbloků na motor 1uz,které jsou naplněny kapalinou? Ano,mají tam technologa. Problém je, že to chce opravdu osobní návštěvu,druhá je jeho cena,ta mi vyrazila dech. Raději jsem si jinde z originálního nového dílu nechal zjistit tvrdost a výkres jsem si udělal sám. Pokud jsem dodal všechny informace které požadují nikdy nevznikl,žádný problém. Když jsem jim posílal první dvě zakázky nechal jsem je věštit z křištálové koule a podle toho byl i výsledek. Jeden na hovno,druhý tak nějak - moje chyba,ne jejich. Od té doby co jim to posílám včetně výkresu,vždy všechno klaplo na milimetr. Myslíš že zminované FEBI,TRW vyvíjí ty silentbloky co vyrábí? Ne. Dostanou od automobilky podklady a už lisují.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od Libor12 »

Aha,už jsem doma. :lol: Pán - všechno znám,umím,od všeho mám klíče,moře je mi po kolena - Kmoníček. :lol: Neregistrovat jeho kecy,přinest výkres - a takhle to uděláte!! Hotovo,basta. Pak nebude problém. Oni se tak jako třeba Kalina snaží založit vlastní databázi, toho co už delali,jenže bez zpětné vazby to je o ničem.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde nakupovat v USA pro JDM

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Juraj píše:Tak příště použij pro ironii alespon "........", Kdo to pak má pochopit. a jen pro t info. veškeré podvozkové díly osazené silenblokama dochází do závodu již jako hotové díly připravené na montáž. a to od firmy převážne TRW a FEBI 8)
to, že na tom je napsáno TRW a Febi neznamená nic :) sice maj vstupní a výstupní kvalitu, ale maj taky svý subdodavatele...

jeden z našich dodavatelů má taky subdodavatele co dodává futýrka a je to těžkej "garážista"... má ale potřebnou certifikaci...což může bejt i v případě TRW zmíněná firma, která samotný těleso silenbloku posílá do TRW, který si to pak u sebe lisuje do ramen.. není mi známo, že by TRW mělo "gumárenskou" divizi.. (na rozdíl od nás=Conti, ale my zas ramena neděláme :wink: )

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“