Je neskutečná p****ina stavět auto na výkon a pak jezdit na LPG
![Rolling Eyes :roll:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
EDIT: jinak hlasuji pro NE, protože to co tu LM vyplodí, to se jentak nevidí.
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Znám člověka, co tvrdí, že mi 9 let nejezdí auto. Taky to opakuje furt dokolečka i když to není pravda. Nevíš o tom náhodou něco ?LiberaleMiguel2 píše:Co to furt meleš o 1000hp ? Jednou jsem se o tom zmínil a ty furt budeš tocpit hovno dokolečka.
Takže když budou lidi sr*t do nádrže, tak ty budeš taky?LiberaleMiguel2 píše:lidi cpou LPG aji do aut za miliony
Nejak ti unika, ze to tady kazdy rika a mysli si o tobe (takze na tom nejspis neco budeLiberaleMiguel2 píše:Taboo ty jsi vážně debil, to snad ani není možné
Od volnobehu az do 8.8K RPM redlineLiberaleMiguel2 píše:Jaké použitelné spektrum otáček má ten 2,0 s 1400hp ?
Proc nemit nafoukanych 500HP z dvoulitra, ktery si s tim N/A 4.0L V8 kdykoliv vytre prdelLiberaleMiguel2 píše:Proč mít nafoukaných 300hp z dvoulitra, když na 4,0V8 to můžu mít v atmosféře s daleko lepším průběhem ?
S tim se da souhlasit pouze v pripade dosazeni strukturalni limitace preplnovaneho motoru a, paradoxne, pouze za predpokladu stejne strukturalni limitace motoru vyssiho objemu. Co je tim mysleno je skutecnost, ze jeden motor nizsiho objemu muze snest vyssi tlak preplnovani a vyssi vykon, nez jiny motor vyssiho objemu. I pote ani objem se (stejne jako tlak preplnovani) samozrejme neda zvysovat do nekonecna.mira58 píše:Jedna věc se musí nechat... objem nenahradíš.
Zase špatně. Přestaň tu už rozvíjet svou pseudomoudra, která se nezakládají na ničem jiném, než na tvých pocitech a doměnkách. My furt čekáme na těch 1000 HP a kde nic tu nicLiberaleMiguel2 píše:Bobr: Sorry, tak 8. že bylo provozuschopné nikoho nezajímástejně se ti tam začne rozpadat spousta dalších věcí, až se ti nepkdy konečně podaří rozjet ten motor
Stejne tak je jine svezeni na praseti, ale jen proto, ze to je o necem jinem neznamena, ze to je "lepsi" anebo "horsi". Zjisti si, cemu se rika "pedalfest". Jeden z mych znamych ma AC Cobra repliku a nemuze tomu slapnout na plyn ani v 60 mph. Na mokru ma problem se s tim vubec rozjet, ale je hezke, ze to ma odspodu tolik krouticiho momentu, ktery je naprosto nepouzitelny - jako by tam vubec nebyl a na krizovatce mu da naprdel kazda 1.6L Honda.LiberaleMiguel2 píše:Ten tvůj 1400hp 2,0 bude na spodku stejně chcíplý jako to co mám pod kapotou teď. Sám dobře víš, že s velkým motorem je svezení o něčem jiném
Nevim, proc bych to delal. Mohu ti ale prozradit, ze jen v rozsahu dvou tisic otacek dochazi k narustu vykonu pres 1,000 HP.LiberaleMiguel2 píše:Schválně sem hoď graf toho tvojeho úžasného dvoulitra
Reklamy za co? Za lidskou hloupost?LiberaleMiguel2 píše:Uživatelé procházející toto fórum: annuvin, fonz, Goldies, Johny_X, JUICE, LiberaleMiguel2, m.artty, PitrsCZ, Sova a 2 návštevníků
měl bych dostat provize z reklam
Zrovna tohle je výrok podobné úrovně:Taboo píše: laicke a nicnerikajici pojmy autobazarniku urcene pro priblbliky
Taboo píše: preplnovane vozy akceleruji rychleji
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec
Ano, jak ti omotat kardan kolem krku! Jseš ideální pokusný zvířátko.LiberaleMiguel2 píše:Proč ? Chceš se něco přiučit ?