Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm (už jde!!!)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
hmm... z toho toho neni moc videt kazdopadne by bylo zajimave vedet nastaveni osy Y na osciloskopu, kolik ma voltu na dilek a ktery z tech signalu je pred a ktery za DET3
pokud je nastaveni osy Y stejne prvni co bych zkusil resit je to proc vstupni a vystupni signal ma jinou uroven, a jeste bych si k tomu kouknul jak je to pri spojeni seriova ecu a CAS na primo bez DET3 a cehokoli dalsiho, jenom s osciloskopem
jenom bych ten trigger volil nekde u zakladni urovne signalu, takle je moc nahore, dle meho vkusu
pokud je nastaveni osy Y stejne prvni co bych zkusil resit je to proc vstupni a vystupni signal ma jinou uroven, a jeste bych si k tomu kouknul jak je to pri spojeni seriova ecu a CAS na primo bez DET3 a cehokoli dalsiho, jenom s osciloskopem
jenom bych ten trigger volil nekde u zakladni urovne signalu, takle je moc nahore, dle meho vkusu
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Nastavení pro oba kanály bylo úplně stejné, ten nižší signál byl za det3, nastaveno bylo tuším 2V na dílek a v pravo je vidět taková tečka, ta by měla ukazovat kde je 5V(to je ten trigger o kterém mluvíš v posledí větě?), aď jsem zkoušel pullup k 5v nebo k 12v, signál za det3 byl vždy takhle nižší...
Jsem měl osciloskop v ruce prvně, tak jsem nejdřív musel zjistit aspoň +- jak se s tím dělá...
Signál bez det3 jsem měřil, ale asi jsem měl něco blbě nastavené tak to kreslilo něco nesmyslného, pak už nebyl čas, tak jsem tam narychlo nadrátoval det3 a uděla to video, nevím kdy se zase k tomu osciloskopu dostanu, ale budu muset změřit signál bez det3 znovu...
Jsem měl osciloskop v ruce prvně, tak jsem nejdřív musel zjistit aspoň +- jak se s tím dělá...
![Embarassed :oops:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_redface.gif)
Signál bez det3 jsem měřil, ale asi jsem měl něco blbě nastavené tak to kreslilo něco nesmyslného, pak už nebyl čas, tak jsem tam narychlo nadrátoval det3 a uděla to video, nevím kdy se zase k tomu osciloskopu dostanu, ale budu muset změřit signál bez det3 znovu...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Promiň ale strašně se v tom plácáš.
Signál z čidla do DET3 je ovlivněný pull-upem DET3, signál mezi DET3 a jednotkou je ovlivněný především interním Pull-upem sériové jednotky.
Nejprve je třeba zjistit, jestli problém vzniká mezi čidlem a DET3 a nebo mezi DET3 a sériovou jednotkou. Tedy co způsobuje to vynechávání. Je klidně možné, že jde jen o špatné nastavení a nebo je něco již z tvých pokusů poškozené. Tedy změřil bych jaký je původní stav signálu a pak bych se pokusil doladit signál na stejný stav.
Porovnání na osciloskopu by bylo zajímavé zejména před tím než to začne koktat a potom co to začne koktat. Pokud by nebyla žádná změna, dělá to sériová ecu. Pokud by byl rozdíl před a při koktání, pak to dělá DET3.
Máš v DET3 nahraný poslední firmware že ? Aktuální je 1.32 (či 1.41a pro FIT).
https://dl.dropboxusercontent.com/u/286 ... 3_1_32.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
Signál z čidla do DET3 je ovlivněný pull-upem DET3, signál mezi DET3 a jednotkou je ovlivněný především interním Pull-upem sériové jednotky.
Nejprve je třeba zjistit, jestli problém vzniká mezi čidlem a DET3 a nebo mezi DET3 a sériovou jednotkou. Tedy co způsobuje to vynechávání. Je klidně možné, že jde jen o špatné nastavení a nebo je něco již z tvých pokusů poškozené. Tedy změřil bych jaký je původní stav signálu a pak bych se pokusil doladit signál na stejný stav.
Porovnání na osciloskopu by bylo zajímavé zejména před tím než to začne koktat a potom co to začne koktat. Pokud by nebyla žádná změna, dělá to sériová ecu. Pokud by byl rozdíl před a při koktání, pak to dělá DET3.
Máš v DET3 nahraný poslední firmware že ? Aktuální je 1.32 (či 1.41a pro FIT).
https://dl.dropboxusercontent.com/u/286 ... 3_1_32.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
mas urcite dobre udelane? pripojeni DET3 ignition out pin 6 na ECU 41 + 51
nemas na DET3 pouzity vystup 5?
podle me pokud to mas privedene na bipolar ignition out pin 5 tak to budi jak do zeme tak do nejakeho napeti 5V urcite by pomohlo vystup toho serioveho signalu se seriovou ecu
jinak trigger je ta mala tecka jak pises
nemas na DET3 pouzity vystup 5?
podle me pokud to mas privedene na bipolar ignition out pin 5 tak to budi jak do zeme tak do nejakeho napeti 5V urcite by pomohlo vystup toho serioveho signalu se seriovou ecu
jinak trigger je ta mala tecka jak pises
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Takže tady záznam úplně originálního/sériového zapojení, kdy jde auto normálně... Na videu volnoběh a pak cca 4t rpm a 4,5t rpm (
o kterých se mi s det3 může jen zdát). Sériový signál má tedy 6V...
http://ulozto.cz/xzCBkj13/video017-3gp" onclick="window.open(this.href);return false;
semysak: zapojené to bylo dobře, několikrát jsem to kontroloval, pin 5 jsem nepoužil...
leon4x4: Jistě, že se v tom plácám, kdyby ne, nevznikl by tenhle topic...
Dobře, sériová ecu nevidí co se děje před det3, takže když bude před det3 "dobrý" signál (jako že podle oscilo je?) "pouze" má vyšší úroveň (7V) seriové jednotce to je v podstatě jedno...? Když je pullup v det3 k 12V, proč je signál "jen" 7V(před det3)? Když signál za det3 ovlivňuje seriová jednotka, proč je tam "jen" 5V když seriový signál má 6V, kde se ten volt ztratil a může to být důvod proč mě to nepustí přes těch 3,2t rpm? Předpokládám, že problém bude za(nebo v) DET3, jestliže seriová ecu nevidí co se děje před det3 a signál před a za je synchronizovaný ale má rozdílnou úroveň, s tím, že do seriové ecu jde o volt méně než v serii... "Doladit na stejný stav" - ok, takže mám použít pullup i na výstupu z det3 tak, aby signál na oscilu měl 6V - jak, nějaký stabilizátor napětí třeba na 10V a za něj dělič na takové napětí aby měl signál 6V? Nevěřím totiž, že když použiju pullup k 6V, že bude signál mít 6V... A co na to pullup v seriové ecu? Porovnání kdy to dělá a nedělá máš hned v tom prvním oscilu s těma dvěma signálama, zapni zvuk a uslyšíš to (cca 6-14s) nedržel jsem to ale pod WOT, protože to pak střílí do výfuku atd. a nemám srdce to tak trápit...
Aktuálně mám 1.25 ale 1.32 jsem zkušel, bezezměny (hned první post tohoto topicu).
o kterých se mi s det3 může jen zdát). Sériový signál má tedy 6V...
http://ulozto.cz/xzCBkj13/video017-3gp" onclick="window.open(this.href);return false;
semysak: zapojené to bylo dobře, několikrát jsem to kontroloval, pin 5 jsem nepoužil...
leon4x4: Jistě, že se v tom plácám, kdyby ne, nevznikl by tenhle topic...
Dobře, sériová ecu nevidí co se děje před det3, takže když bude před det3 "dobrý" signál (jako že podle oscilo je?) "pouze" má vyšší úroveň (7V) seriové jednotce to je v podstatě jedno...? Když je pullup v det3 k 12V, proč je signál "jen" 7V(před det3)? Když signál za det3 ovlivňuje seriová jednotka, proč je tam "jen" 5V když seriový signál má 6V, kde se ten volt ztratil a může to být důvod proč mě to nepustí přes těch 3,2t rpm? Předpokládám, že problém bude za(nebo v) DET3, jestliže seriová ecu nevidí co se děje před det3 a signál před a za je synchronizovaný ale má rozdílnou úroveň, s tím, že do seriové ecu jde o volt méně než v serii... "Doladit na stejný stav" - ok, takže mám použít pullup i na výstupu z det3 tak, aby signál na oscilu měl 6V - jak, nějaký stabilizátor napětí třeba na 10V a za něj dělič na takové napětí aby měl signál 6V? Nevěřím totiž, že když použiju pullup k 6V, že bude signál mít 6V... A co na to pullup v seriové ecu? Porovnání kdy to dělá a nedělá máš hned v tom prvním oscilu s těma dvěma signálama, zapni zvuk a uslyšíš to (cca 6-14s) nedržel jsem to ale pod WOT, protože to pak střílí do výfuku atd. a nemám srdce to tak trápit...
Aktuálně mám 1.25 ale 1.32 jsem zkušel, bezezměny (hned první post tohoto topicu).
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
motor sa neda vytocit aj na neutraly alebo len za jazdy?
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Na neutrálu a proto jsem z garáže ani nezkoušel vyjet...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
robi to aj ked vysliapnes spojku a zaradir rychlost?
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Nezkoušel jsem, ale předpokládáš nějakou souvislost s "neutral switch"? Když nemám det3 zapojeno, tak to jde na neutrálu až do omezovače...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
..zeby det3 obmedzoval otacky motoru bez zataze ...
..ked o zaradenej rychlosti nema tucha ...
![Rolling Eyes :roll:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Confused :?](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_confused.gif)
..ked o zaradenej rychlosti nema tucha ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
NE.JRD McLAREN píše:..zeby det3 obmedzoval otacky motoru bez zataze ...![]()
![]()
..ked o zaradenej rychlosti nema tucha ...
Vypadává mu synchronizace klika vačka, ale protože neví jestli na DET3 nebo na sériové jednotce a neumí to zjistit, tak se v tom bude šťourat dokud něco nezničí....... (jestli už se mu to nepovedlo)
Rozhodně by se měl obrátit na toho od koho si tu věc koupil.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
yyy
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 24 srp 2015 09:20, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Přijde mi to jako velmi podobný příběh ne ? Také samokutil, také poškozená DET3. Jak jsem řekl, obrátit se na prodejce a třeba ti také jednotku opraví a bude ti to fungovat ............
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Odkaz na tuto diskuzi kterou jsi překopíroval mám hned v prvním postu a na její popud jsem založil toto téma, prvně čti a pak piš... Také jsem psal, že to neběželo už od prvního zapojení které bylo podle schéma bez chyby (akorát nebyly použity stíněné kabely) takže jsem rozhodně nic neodpálil, ale poškozené mi to už přišlo! Oslovení "samokutil" není zrovna šťastné ty supermane... ![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
skus to len pre tu srandu so zaradenou rychlostou a ak sa ti chce, zmeraj napatie afm signalu na vstupe seriovej ecu.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Karle... k tomu oficiálnímu zastoupení. .. taky mám jedno,je jedno co,ale pokud se na výrobce/ prodejce obrátí někdo z Česka tak ho nasmeruje na mne a nic mu neprodá. U ecumaster je tomu jinak. Vim o několika lidech kteří nakoupili přímo u výrobce bez problémů a asi za cca 30% nižší cenu. Ze to prodá nějaký smudla na allegro ok,ale výrobce by dohodnuté podmínky porušovat neměl. To ti pak docela slušne podtrhava nohy. K det3 : pokud to bez ni funguje,je správně zapojené a v sw nelze nastavit napěťové úrovně čidel, tak jsem selským rozumem došel k tomu,ze det3 je rozbitý ![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
......nooo ..ja racej tie dve dementky co som riesil posledny mesiac, ani rozpisovat nebudem ....
tiez je to problem s napatim cidiel ...
a mozno som dnes aj prisiel na to ze preco ...
Este pre info, ak dam na "moju" ecu pull-up 12V, tak signal na cidle je cca 8.6V ..v otvorenom stave..
v zavretom stave je napatie cca 0.4-0.2V ...
tiez je to problem s napatim cidiel ...
a mozno som dnes aj prisiel na to ze preco ...
Este pre info, ak dam na "moju" ecu pull-up 12V, tak signal na cidle je cca 8.6V ..v otvorenom stave..
v zavretom stave je napatie cca 0.4-0.2V ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
![tleskani :potlesk:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_potlesk.gif)
![tleskani :potlesk:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_potlesk.gif)
![tleskani :potlesk:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_potlesk.gif)
Tak chyba opravdu v DET3, po výměně toho SMD operáku co má na starosti rpm signály běhá na první zapojení a bez jakéhokoli stínění, dodatečných pullupu a jiných blbostí... Stálo mě to cca 25kč za ten operák sice jsem ztratil záruku, ale mám to opravené hned a levněji než na kolik příjde pošta do PL a ten pocit je k nezaplacení...
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm (už jde!!!)
LM1815 .. ??
ci nieco ine ..?
ci nieco ine ..?
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm (už jde!!!)
AD8542 Schovaná pod silikonem přilepeným MAP senzorem. To co píšeš tam je kousek vedle na desce tuším taky (už si to z hlavy nepamatuju), ale pro VR senzor...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!