Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD Renault Clio1,816V-letadlo..SOLD Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
poslanci vymysleli nevyrobitelne a zaroven funkcni reseni, tak ho dostali.... jedine podvodem to muze fungovat.... voala.... a je to... nemluve ze tdicko si muze koupit jen naprosty dement
Jde to, ale bude to na ukor dynamiky, spotřeby nebo zivotnosti motoru... Nebo je snad spravne, ze WV mělo prokazatelnou vyhodu oproti konkurenci?
Nebo je spravne, ze byly zakaznici obelhani a defakto okradeni?
Nebo jak to mam chapat?
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
A jako někoho to překvapuje?
markus to řekl naprosto přesně, kytičkáři si vymysleli něco nemožnyho co funguje jen na papíře nebo za určitych podmínek a to dostali. Co brečej. Jedinej kdo je schopnej rozumně vyrabět novy naftovy motory je dle myho nazoru mercedes, kterej na nějaky eco blbosti z vysoka kašle a řeší to blue aditivem. Problem vyřešen.
Tenhle pocit z novych TDiček jsem měl upřimně už tak pět let dozadu, hold VW chtěl tak moc byt prvni až nevěděl jak a samozřejmě zredardovatělý amíci se okamžitě běžej rychle soudit, aby jim nahodou neupadl dolar
ŠkodaRAPID 1.2 TSI 77kw Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
To už Toyota vyměnila všechny vadný plynový pedály, zasekávající se koberečky a vražedný airbagy, přehrála všechen brzdovej software, software co jí vypínal hybridy za jízdy a především odškodnila všech těch 34 mrtvejch, že máš čas sledovat tohle? A jestli ti jde o ty čísla, tak minulej rok v létě Toyota propad 20% v prodejích a víc jak 20% na hodnotě akcií.
hattori_hanzo píše:To už Toyota vyměnila všechny vadný plynový pedály, zasekávající se koberečky a vražedný airbagy, přehrála všechen brzdovej software, software co jí vypínal hybridy za jízdy a především odškodnila všech těch 34 mrtvejch, že máš čas sledovat tohle? A jestli ti jde o ty čísla, tak minulej rok v létě Toyota propad 20% v prodejích a víc jak 20% na hodnotě akcií.
Ony se pedály jaksi nikdy nezasekávaly, maximálně se mohl posunout ten zmiňovaný kobereček (což může v každým autě). Brzdy fungovaly bez problémů a vzniklo i hezké video na Slovensku, kde zkoušeli auto dostat do stavu, ve kterém nejde zastavit - nepovedlo se, vždycky šlo buď vyřadit nebo vypnout motor nebo to přebrzdit a chcípnout. Airbagy navíc Toyota nevyrábí a ty Takata airbagy se nedávaly jen do Toyot, takže to do souvislosti dáváš naprosto zcestně.
A čas nějakej mám, díky za optání
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
nejde ani tak o zelenou planetu, ale o to ze maji nastaveny maximalni limit emisi. kdyz ho prekroci tak za kazdy mg emisi navic oproti norme musi z kazdeho auta automobilka zaplatit sileny poplatek. takze by to musel zaplatit zakaznik a kupovat auto za nekonkurencni cenu. tusim ze za 1mg COx plati automobilka asi 18tis Kc za kazdy auto. proto je to vsechno zfejkovany, nafejkovany emise I spotreby...nedela to jen VW
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Goldies píše:Jde to, ale bude to na ukor dynamiky, spotřeby nebo zivotnosti motoru... Nebo je snad spravne, ze WV mělo prokazatelnou vyhodu oproti konkurenci?
Výhodu proti konkurenci? Opravdu jsi tak naivní, že věříš, že tímhle způsobem optimalizuje emise jen VW?
by mě teda zajímalo, jakou euro normu teda ty dízly plní? aby pak nemuseli noví majitelé těchto aut (motorů) při přepisu na úřadě platit nějaké ekovýpalné
no me to nejak neprekvapuje, kdysi bylo halo ze byli v ovladacich resp. v biosu graf karet v dosu bylo neco podobnyho, pokud ovladac zjistil ze probiha test tak preprogramoval systemovej casovac a karta vysla vykonnejsi.
navic valna vetsina vyrobku dnes je delana tak aby dobre prosla kvalifikacnim testem, ale na skutecne vlastnosti se az tak moc nehledi, max. kdyz to odejde v zaruce. proste doba pokrocila, vse se napocita a nasimuluje, driv to konstrukteri neumeli tak to bylo vse predimenzovane a museli se spolehat na svoje zkusenosti.
myslim si, ze pokud budu znat metodiku toho testu, tak neni vubec problem to dat do software ridici jednotky