VW TDi FAIL
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: VW TDi FAIL
tak ono spoustu aut co má euro 3 ... má rozsah spalin od -do .... a většinou pokud je to auto dobre a nafta ok... má to spaliny že by to splnilo aktuálně euro 5 .... ale protože byrokracie tak platíš za euro 3 .... jedna věc je chránit planetu a druhá věc neplnitelné nesmysly..... to jsou ty auta na 7 let... jsou super ekologické ale výrobou se uvolní tolik bordelu že by tu mohly jezdit 2taktni trabanti a vyšlo by to na stejno ....stejně je to jedno ať tak nebo tak je na planetě přelidněno takže spaliny prostě porostou...
edit: do 10 let budeme mít jednu nádrž na palivo, druhou nádrž na splodiny z výfuku a za tučný poplatek je budou na benzinkách odčerpávat.... a nebo budem jezdit na vodík a výrobou a těžbou vodíku vznikne xkrat víc zplodin.... perpetuum mobile hold neexistuje
edit: do 10 let budeme mít jednu nádrž na palivo, druhou nádrž na splodiny z výfuku a za tučný poplatek je budou na benzinkách odčerpávat.... a nebo budem jezdit na vodík a výrobou a těžbou vodíku vznikne xkrat víc zplodin.... perpetuum mobile hold neexistuje
Naposledy upravil(a) kony5 dne 23 zář 2015 10:14, celkem upraveno 1 x.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: VW TDi FAIL
To samé bylo i u mobilů tam zase bodovali v tomhle Korejci
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: VW TDi FAIL
No zrovna třeba BMW v tom EPA testu splnilo normy i během provozu, kdežto VW jen při testování. Takže je něco shnilého v království WolfsburgskémBrutus píše:Výhodu proti konkurenci? Opravdu jsi tak naivní, že věříš, že tímhle způsobem optimalizuje emise jen VW?Goldies píše:Jde to, ale bude to na ukor dynamiky, spotřeby nebo zivotnosti motoru... Nebo je snad spravne, ze WV mělo prokazatelnou vyhodu oproti konkurenci?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
Re: VW TDi FAIL
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: VW TDi FAIL
nemam koncern a mit nebudu ale nejaky emise ?? no a ? koknete na vetsinu novejsich naftaku kdyz trosku pridaj plyn , nejvice si toho vsimam u Fordu. Cudi jim to jako u me 20 let stare 2.2 DT . Vsichni klamou , spotreby , podvozky na vystavach viz Škoda kurt system . Jen se to ted dostalo ven no
Renault laguna II 1.8 16v
Sestry: Renault twingo 1.2
pracovni : JD 8335R
Sestry: Renault twingo 1.2
pracovni : JD 8335R
Re: VW TDi FAIL
To není doména Škodovek, na pár výjimek to dělají všichni. My teď měli na Superbu i podložky pod kolama. A ve Frankfurtu tak bylo, troufnu si říct, 75% aut. Offroady zase podkládají, aby byly vyšší.Jon1 píše: viz Škoda kurt system
Jinak souhlas.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: VW TDi FAIL
no třeba Hyundaie mají aji bez toho podstatně menší wheel gap než koncerny a vypadá to líp ne jenom na fošně, ale i v reálu
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: VW TDi FAIL
Tak wheel gap u hjondé bych tu netahal když ke kolům protahujou blatníky takovým stylem, že má I30 vyšší přední blatník než já na E46 dveře
Re: VW TDi FAIL
Sova: To aby ty hnusné předražené krámy v očích manažerů vypadaly lépe, tak se pružiny na výstavách stahují kurtama
Re: VW TDi FAIL
Vyjádření Volkswagen AG
Vážené dámy a pánové, vážení zákazníci,
z aktuálních zpráv v médiích jste se dozvěděli, že Volkswagen vynakládá maximální úsilí na vyjasnění nesrovnalostí ohledně používaného softwaru u vznětových motorů.
Nejdříve bychom k tomu rádi uvedli následující:
Důvěra našich zákazníků a veřejnosti je a zůstává naším nejdůležitějším jměním! Hluboce litujeme, že jsme zklamali Vaši důvěru. Uděláme vše pro to, abychom celou záležitost co nejrychleji napravili ve Vás prospěch.
Všechna vozidla, kterých se to týká, jsou naprosto bezpečná a provozuschopná. Aktuální problém se týká výhradně produkovaných emisí. A my tento problém odstraníme! Převezmeme samozřejmě plnou zodpovědnost a také náklady na nezbytná opatření. Je ale také zřejmé, že si to vyžádá čas, který je potřebný k analýzám a realizaci technických opatření.
Nové vozy koncernu Volkswagen poháněné vznětovými motory EU 6, které jsou v současné době v nabídce v Evropské unii, plní legislativní požadavky a ekologické normy. Reklamovaný software neovlivňuje jízdní vlastnosti, spotřebu paliva, ani emise. Nápadné odchylky mezi hodnotami naměřenými na zkušební stanici a při reálném provozu byly zjištěny výhradně u vozidel s motory typu EA 189. Volkswagen pracuje s maximálním úsilím na tom, aby tyto odchylky byly odstraněny prostřednictvím technických opatření.
Mějte, prosím, pochopení pro to, že aktuálně ještě nemůžeme uvést žádné další podrobné údaje o tom, kterých modelů a roků výroby se to přesně týká. V nejbližším možném termínu Vás budeme opět informovat.
Ve společnosti Volkswagen uděláme vše pro to, abychom opět získali plnou důvěru, kterou nám věnuje tolik lidí, a abychom zabránili dalším škodám.
Volkswagen AG
Vážené dámy a pánové, vážení zákazníci,
z aktuálních zpráv v médiích jste se dozvěděli, že Volkswagen vynakládá maximální úsilí na vyjasnění nesrovnalostí ohledně používaného softwaru u vznětových motorů.
Nejdříve bychom k tomu rádi uvedli následující:
Důvěra našich zákazníků a veřejnosti je a zůstává naším nejdůležitějším jměním! Hluboce litujeme, že jsme zklamali Vaši důvěru. Uděláme vše pro to, abychom celou záležitost co nejrychleji napravili ve Vás prospěch.
Všechna vozidla, kterých se to týká, jsou naprosto bezpečná a provozuschopná. Aktuální problém se týká výhradně produkovaných emisí. A my tento problém odstraníme! Převezmeme samozřejmě plnou zodpovědnost a také náklady na nezbytná opatření. Je ale také zřejmé, že si to vyžádá čas, který je potřebný k analýzám a realizaci technických opatření.
Nové vozy koncernu Volkswagen poháněné vznětovými motory EU 6, které jsou v současné době v nabídce v Evropské unii, plní legislativní požadavky a ekologické normy. Reklamovaný software neovlivňuje jízdní vlastnosti, spotřebu paliva, ani emise. Nápadné odchylky mezi hodnotami naměřenými na zkušební stanici a při reálném provozu byly zjištěny výhradně u vozidel s motory typu EA 189. Volkswagen pracuje s maximálním úsilím na tom, aby tyto odchylky byly odstraněny prostřednictvím technických opatření.
Mějte, prosím, pochopení pro to, že aktuálně ještě nemůžeme uvést žádné další podrobné údaje o tom, kterých modelů a roků výroby se to přesně týká. V nejbližším možném termínu Vás budeme opět informovat.
Ve společnosti Volkswagen uděláme vše pro to, abychom opět získali plnou důvěru, kterou nám věnuje tolik lidí, a abychom zabránili dalším škodám.
Volkswagen AG
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- twingo.driver
- Příspěvky: 401
- Registrován: 14 kvě 2007 22:27
- Bydliště: Plzeň
Re: VW TDi FAIL
Nerad bych sklouzával ke zbytečným debatám, ale s čím srovnáváš? Bavím se o té předraženosti... Prosím konkrétněwalish píše:Sova: To aby ty hnusné předražené krámy v očích manažerů vypadaly lépe, tak se pružiny na výstavách stahují kurtama
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: VW TDi FAIL
Kéž by se spotřeby a CO2 měřily v reálném provozu a ne v laboratoři,to by byl konec všech downsizingových motorů
Re: VW TDi FAIL
Kéž by se emise řešily globálně (třeba u lodí, továren apod.). Auta tvoří asi 5% celkové produkce emisí a jsou na jejich výrobce neskutečný tlaky. Pak vznikají turbený tříválce "se spotřebou 3,5/100 a podobný aféry, který jsou logickým vyústěním..
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: VW TDi FAIL
To jo,specíálně ekologický dopad průmyslu se v USA řeší hodně laxně,protože si logicky nechtějí kazit ekonomiku.
Re: VW TDi FAIL
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: VW TDi FAIL
protože u továren se to vůbec neřeší, že ? jenom ArcelorMittal Ostrava investoval do snižování emisí za posledních pár let 2 miliardyKane13 píše:Kéž by se emise řešily globálně (třeba u lodí, továren apod.). Auta tvoří asi 5% celkové produkce emisí a jsou na jejich výrobce neskutečný tlaky. Pak vznikají turbený tříválce "se spotřebou 3,5/100 a podobný aféry, který jsou logickým vyústěním..
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: VW TDi FAIL
Já ale nepsal, že se to "vůbec neřeší". Ale ani vzdáleně ne tak, jako u aut. Kdyby tomu tak bylo, tak v Ostravě mají místo smogu lázně na léčbu plicních onemocnění
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: VW TDi FAIL
Hele tohle je na delší diskuzi, která tady imho nepatří. Jistě, v průmyslové oblasti bude vždycky špinavější vzduch, ale tak nějak to nemusí být emisema, což ani na Ostravsku není
Podle měření přímo v Ostravě ve smogový den se na znečištění ovzduší podílejí auta a emise z továren dohromady ani ne 20%, jen tak pro info
Víc se k tomu rozepisovat nebudu, Google umí používat každý.
Je to zase jenom o tom, že média nám tlačí co se jim hodí a ne co je skutečná pravda.
A taky o tom, že lidi vidí nad továrnou velký oblak bílého dýmu a hned nadávají jak je to špinavé a jak vypouští NHčko sračky. Že to je vodní pára ze slevárny, takže jejich varná konvice vypouští naprosto totéž už málokomu vysvětlít
Stejně tak lidé vidí kouřící velké "komíny" u elektrárny a hned nadávají jaké to jsou sračky a přitom totéž, jenom vodní pára
vodní pára, nic víc
Podle měření přímo v Ostravě ve smogový den se na znečištění ovzduší podílejí auta a emise z továren dohromady ani ne 20%, jen tak pro info
Víc se k tomu rozepisovat nebudu, Google umí používat každý.
Je to zase jenom o tom, že média nám tlačí co se jim hodí a ne co je skutečná pravda.
A taky o tom, že lidi vidí nad továrnou velký oblak bílého dýmu a hned nadávají jak je to špinavé a jak vypouští NHčko sračky. Že to je vodní pára ze slevárny, takže jejich varná konvice vypouští naprosto totéž už málokomu vysvětlít
Stejně tak lidé vidí kouřící velké "komíny" u elektrárny a hned nadávají jaké to jsou sračky a přitom totéž, jenom vodní pára
vodní pára, nic víc
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: VW TDi FAIL
Jakou to má souvislost ?
To není stock provedení a navíc se Dodge RAM tuším nikdy nechlubil označením "clean diesel"
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: VW TDi FAIL
žadnou.... stejně jako tohle tema, ktere se zase hrne uplně mimo....
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: VW TDi FAIL
Tak Winterkom to vzdal. Jsem zvědavej kterej vocas to převezme a dojebe celej koncern ještě vic
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW TDi FAIL
✠Luftwaffle✠
Re: VW TDi FAIL
Překvapivě. Postupem času budou další a další...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: VW TDi FAIL
hlavne ze na je to alfa 156
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: VW TDi FAIL
veliký boom o houně...mě je to fuk..lidem okolo to je taky fuk..a když už to někdo rozpitval, tak z toho aspoň můžu něco nahrabat...čas si koupit pár akcii vw...
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!