Toyo R888 a nebo R888R?
Toyo R888 a nebo R888R?
Kupoval teď někdo z Vás Toyo Proxes R888 ideálně střední směs v rozměru 195/50 R15?
Chci prověřený obchod kde mají DOT 2015. Díky za případný tip na konkrétní shop.
http://www.toyotires.eu/tire/pattern/proxes-r888" onclick="window.open(this.href);return false;
BTW znáte někdo nový model R888R?
http://www.toyotires.eu/tire/pattern/proxes-r888r" onclick="window.open(this.href);return false;
Působí to na mě víc sériově, nikde nevidím ani možnost volby směsi a netuším jakou to má hodnotu treadwear? Taky nevím co bude dělat ta podélná drážka při mém poměrně velkém statickém odklonu 3° negativ?
Díky všem kdo má nějakou zkušenost...
Chci prověřený obchod kde mají DOT 2015. Díky za případný tip na konkrétní shop.
http://www.toyotires.eu/tire/pattern/proxes-r888" onclick="window.open(this.href);return false;
BTW znáte někdo nový model R888R?
http://www.toyotires.eu/tire/pattern/proxes-r888r" onclick="window.open(this.href);return false;
Působí to na mě víc sériově, nikde nevidím ani možnost volby směsi a netuším jakou to má hodnotu treadwear? Taky nevím co bude dělat ta podélná drážka při mém poměrně velkém statickém odklonu 3° negativ?
Díky všem kdo má nějakou zkušenost...
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
Nikdo nic?
BTW když jsem si dal na heuréce vyhledat shopy, tak u těch kde je nej cena na mě ty stránky moc dobře nepůsobí - máte někdo tip u koho nakoupit slušně poměr výkon/cena? Psal jsem do dvou a oba dva skladem a vyplavalo z toho maďarsko a na moje otázky prý nemohou odpovědět - řešil jsem DOT + jaké mají TW.
BTW když jsem si dal na heuréce vyhledat shopy, tak u těch kde je nej cena na mě ty stránky moc dobře nepůsobí - máte někdo tip u koho nakoupit slušně poměr výkon/cena? Psal jsem do dvou a oba dva skladem a vyplavalo z toho maďarsko a na moje otázky prý nemohou odpovědět - řešil jsem DOT + jaké mají TW.
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
A co AD08 ve tvem rozměrů levnější a stejně funkční řekl bych a na vodě maji bejt trochu lepší na jaro je chci kupovat
stavitelné podvozky www.DGR-PODVOZKY.cz
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
AD08 není semislick, má to klasické bočnice bez výztuhy a skoro jednou tak tvrdší směs - TW 180 vs. 100 u střední směsi R888čky. Jako špatná guma to není, na mokru bude o trochu lepší, ale jinak je to jen lepší sériovka.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
Tunere, bez urazky, ale myslis si ze dokazes s tvojim autom a vykonom vyuzit "plny poetncial" pneu R888 ..??
ja som po cca 3och sadach R888 kupil predne R1R ..a teda pridu mi "o kus" lepsie..
na aute, co bezne puzivam aj na denne jazdenie..
Co sa adhezie tyka, tak nepocitujem ziadny rozdiel, a ani casy z drag racingu niesu diametralne rozlicne.
Threadwear ma R888 100 a R1R sa vyraba s TW160 a 200.. ja ma tie s 200
a subjektivne rozdiel ziadny.
R1R ma oproti R888 makksiu bocnicu, co mi teraz "s odstupom casu" pride lepsie / vhodnejsie.
...vzhladom na "tvrdy okruhovy" podvozok...
Sobotnu jazdu na okruhu zvladli bez problemov. Nevythal sa dezen, neprehrievali sa..
..neprisli mi pocas jazd ani ako "zuvacky" ..
ja som po cca 3och sadach R888 kupil predne R1R ..a teda pridu mi "o kus" lepsie..
na aute, co bezne puzivam aj na denne jazdenie..
Co sa adhezie tyka, tak nepocitujem ziadny rozdiel, a ani casy z drag racingu niesu diametralne rozlicne.
Threadwear ma R888 100 a R1R sa vyraba s TW160 a 200.. ja ma tie s 200
a subjektivne rozdiel ziadny.
R1R ma oproti R888 makksiu bocnicu, co mi teraz "s odstupom casu" pride lepsie / vhodnejsie.
...vzhladom na "tvrdy okruhovy" podvozok...
Sobotnu jazdu na okruhu zvladli bez problemov. Nevythal sa dezen, neprehrievali sa..
..neprisli mi pocas jazd ani ako "zuvacky" ..
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 04 lis 2015 18:38, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
Tak mně zas přijde nesmysl srovnávat R1R a R888. R888 je semislick a podle toho taky funguje, má úplně jinou bočnici a směs je taky jinde. U dragracingu třeba bočnice takovou roli nehraje, ale na okruhu nebo na vrchach je to obrovský rozdíl. Tam, kde bych na R1R letěl do lesa, R888 ještě drží a nechá se o ně opřít.
A to, že výběr gum nehraje roli, je ještě větší blbost, to možná tak u někoho, kdo jede po městě do Tesca pro rohlíky. Když jsem z kvalitních gum přešel na R888, tak to byl největší upgrade na autě, ničim jiným jsem o tolik nezrychlil, jako na gumach.
Na příští sezónu zkoušim hladký slick Avon, tak jsem hooodně zvědavej, jak se to bude chovat.
A to, že výběr gum nehraje roli, je ještě větší blbost, to možná tak u někoho, kdo jede po městě do Tesca pro rohlíky. Když jsem z kvalitních gum přešel na R888, tak to byl největší upgrade na autě, ničim jiným jsem o tolik nezrychlil, jako na gumach.
Na příští sezónu zkoušim hladký slick Avon, tak jsem hooodně zvědavej, jak se to bude chovat.

Aktuálně: 
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V 150hp 791kg
2001 Peugeot 607 3.0 V6 152kW
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
1999 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
2003 Mercedes-Benz Vito II 2.2CDI 110kW
???? Škoda 120S
podval

2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V 150hp 791kg
2001 Peugeot 607 3.0 V6 152kW
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
1999 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
2003 Mercedes-Benz Vito II 2.2CDI 110kW
???? Škoda 120S
podval
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
JRD McLAREN: Tak pokud jde o semislicky, tak mě to v Mostě při stejné konfiguraci auta udělalo 7-8 sekund dolů na kolo za stejných suchých podmínek. To je rozdíl dost podstatný a hlavně v zatáčkách a na brzdách je to úplně jiné auto. Mám teď 870kg a i když jsem maximum váhy přenesl do kufru a zadek max. odlehčil oškrábáním všeho co šlo, tak na sériové gumě TW300 se kola velmi rychle blokují. U semislicku se dá opřít do brzd jednou tolik a krásně najít bod, kdy guma ztrácí adhezi což je ale o světelné roky dál než u sériovky. Tady najdeš v čase 5:25 povídání o tom jak auto brzdí o člověka co závodí a v Mostě už jel v hodně autech včetně Attacu GTR
https://www.youtube.com/watch?v=7cj2iKHHPPA" onclick="window.open(this.href);return false;
To všechno jasně hovoří proč R888, respektive R888R jezdím...
Co se týče Toyo T1R, tak to je sériová guma s normální bočnicí s TW 280 (nevím kde jsi přišel na 160 a 200???) takže to fakt se semislickem srovnat nejde ani omylem...
https://www.youtube.com/watch?v=7cj2iKHHPPA" onclick="window.open(this.href);return false;
To všechno jasně hovoří proč R888, respektive R888R jezdím...
Co se týče Toyo T1R, tak to je sériová guma s normální bočnicí s TW 280 (nevím kde jsi přišel na 160 a 200???) takže to fakt se semislickem srovnat nejde ani omylem...
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
BTW obeslal jsem čtyři shopy kde svítí skladem, ani jeden neumí říct DOT a ani jeden neumí říct hodnotu TW. Tři z nich mají sklad kdesi v Maďarsku kde jim to údajně nikdo nezjistí a čtvrtý se vymluvil, že dělají xy objednávek denně a nic hledat nemůžou... Přístup shopů SKLADEM opravdu příkladný - to se s ochotou Kamila ve speedpru vůbec nedá srovnat...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
P.E.T.R. - vrchy nejazdim, zato slalom a okruh som isiel a drzali ..
Touner#2: . mam na aute TOYO R1R 195/50 R15 82V Threadwear 200 Traction AA Temperature A
ak porovnam skring na r888 s casom 2.53.xxx
a skring na R1R s casom 2.54.xxx ....
(tak tam je asi zly medzikus)
Touner#2: . mam na aute TOYO R1R 195/50 R15 82V Threadwear 200 Traction AA Temperature A
ak porovnam skring na r888 s casom 2.53.xxx
a skring na R1R s casom 2.54.xxx ....
(tak tam je asi zly medzikus)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
JRD McLAREN: Tak to koukám, protože jsem si to dal před tím do googlu a první dva anglické odkazy píšou 280 tak jsem víc nepátral: https://www.google.cz/search?q=Toyo+T1R ... ygOdtK34DA" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokud to má 200 tak je to už slušná guma, ale i přesto se mě ten malý rozdíl v čase nezdá.
Ono taky záleží o jaké auto jde, čím těžší auto, tím se rozdíl v gumě smazává a naopak u lehkého je lepší guma v gripu hned poznat.
Pokud to má 200 tak je to už slušná guma, ale i přesto se mě ten malý rozdíl v čase nezdá.

Re: Toyo R888 a nebo R888R?
http://lmgtfy.com/?q=toyo+r1r+tw" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Toyo R888 a nebo R888R?
HondaMan: Ouu jé, JRD o voze a já o koze
NJ R1R je slušná guma, kamarád jí jezdí na E30 a celkem si to chválí jen je na můj vkus na sucho až moc prožezaná a bojím se, že nebude tak stabilní + cenový rozdíl k R888R už není tak velký v mém rozměru. Vůbec nechápu proč jsi si vsugeroval, že JRD píše o T1R - to jsou ty rychlonávštěvy přes mobil, člověk něco blbě přečte a už se veze 


Re: Toyo R888 a nebo R888R?
Tak jsou doma. Vypadá to moc dobře, těším se na svezení a srovnání na okruhu...




Re: Toyo R888 a nebo R888R?
Za kus 2600,- a doprava zdarma. Ve středu v noci jsem se definitivně rozhodnul z jakého shopu pneu objednat - rozhodla cena. Sice na e-mail nikdo nereaguje, na telefonu slovenka, která neumí zjistit vůbec nic díky tomu, že je sklad v Maďarsku, ale DOT jsem se nebál protože jde o novinku 2015 a TW jsem si nakonec zjistitl, že to má stejné jako staré R888 2G. Tak jsem to risknul vzhledem k tomu, že za cenu 2600,- za kus i s dopravou to prostě jinde koupit nejde. No a dnes telefon, že mě to vezou do práce (docela fofr na to, že to šlo přes depo v Bratislavě, Brně a pak tady na západě čech). Pneu perfektně zabaleno v tvrdé folii (žádné páskování co ničí kordy), faktura hned na mailu, platba na dobírku bez jakéhokoliv příplatku, opravdu luxus. Dvě gumy jsou s DOT 1515 a dvě s 1615 což svědčí o tom, že to jedou fakt ve velkým a nemají na skladě jen jeden pár. Za mě jen doporučení na 1pneu.eu. Asi bych tam nechtěl řešit reklamaci, ale jinak spokojenost.