"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
po zahození prahů verze 2.0 přišla verze 3.0 původní facelift zavařené všechny záslepky dírky a vše nepotřebné (nechápu proč tam vůbec jsou když auto jde zvedat bez problému bez jejich sejmutí) vizuálně na jedničku, ale ty doslova zkurvené 19" mi dělají stále mezeru. takže je ještě jednou říznu a a pokusím se o jejich prodloužení, když to nevyjde skončí v popelnici a budu muset vymyslet verzi novou nad kterou stejně přemýšlím.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
není nad šikovné ruce kamaráda kterému jsem dělal podrž tašku a lezl mu na nervy pořízení desky 4,5x2,5metru řízlá na půl, započala příprava na zástavbu do kufru základ je přizvedlá podlaha o 25cm srovnaná až na hranu. kdo by to byl řekl, že větší problém dá vymyslet než realizovat usazení tohoto "drobečka" Emphaser X-treme T4 15" 1000rms/2300max něco s toho vzešlo na silvestra dopoledne doladíme do finální podoby
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
konečně to začíná chytat tvary do prostoru pod "drobka" se musí nastěhovat též zástavba pro vzduch, nebude to lehký úkol aby to hezky ladilo mému oku
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
KUKU buď to tak dokonale vysvětluji nebo to nikoho nezajímá a není žádná reakce či otázka na mnou odvedenou práci
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Co máš v plánu s interierem?
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Protože když píchneš 195/65 a bude to ležet na ráfku, tak to bez sejmutí těch záslepech nezvedneš.Lordík píše:...(nechápu proč tam vůbec jsou když auto jde zvedat bez problému bez jejich sejmutí)...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Za mě palec nahoru, a nejen pro ten zápal pro věc;)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi
Go HARD or Go Home!!!
Go HARD or Go Home!!!
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Já myslím, že toto lordíka trápit nebudem.artty píše:Protože když píchneš 195/65 a bude to ležet na ráfku, tak to bez sejmutí těch záslepech nezvedneš.Lordík píše:...(nechápu proč tam vůbec jsou když auto jde zvedat bez problému bez jejich sejmutí)...
Ale jinak sluduju, potichu
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
tise sleduju a fandim
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Jak uz jsem rikal je to uplne mimo muj styl, ale pravidelne tenhle topic sleduju i kdyz se vetsinou nevyjadruju
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Taky pozorně sleduji
Yamaha FZ1 N
Kawasaki ZX10R
Kawasaki ZX10R
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Ja taky sleduji a uz dlouho, za me palec nahoru
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
ja sleduju taky, a nemam co na to napsat mozna tak jenom jako ze
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
sleduju a cekam az to zase rozrezes do srotu
muj nazor ze na VeBe max siroky 17ky. 19ky sou uz prilis
muj nazor ze na VeBe max siroky 17ky. 19ky sou uz prilis
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
...ze začátku byly nervy v pejru, ale začíná se to krásně rýsovat i když podoba se vymýšlela za pochodu (oproti předešlým fotkám jsou zde vidět malé změny v konstrukci). za vše může kamarád Repro (repro dělá repro ) přiznávám tohle bych sám nezvládl bedna je hotová podobu už změní minimálně. prošroubováno/začištěno. doladíme boční krytky a držák na baterku a konečně se převalím na zatracený lemy a jejich rozšíření.
díky všem co jste se dokázali vyjádřit vážím si toho
* při chvilkách volna se spojil turbo motor s 6kvaltovou převodovkou F28 proběhla úprava zadního držáku a výroba pravého předního držáku vše se osadilo na "uklizený rám" s VB
* osadila se zadní náprava dohnalo se to do dokonalosti. při vyfouknutí se ramena zmáčknou až na nosník (tudíž na max) zadek leží dostatečně
o to ale až příště
díky všem co jste se dokázali vyjádřit vážím si toho
* při chvilkách volna se spojil turbo motor s 6kvaltovou převodovkou F28 proběhla úprava zadního držáku a výroba pravého předního držáku vše se osadilo na "uklizený rám" s VB
* osadila se zadní náprava dohnalo se to do dokonalosti. při vyfouknutí se ramena zmáčknou až na nosník (tudíž na max) zadek leží dostatečně
o to ale až příště
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Nebojíš se velkých změn, jdeš do toho se zápalem. Držím palce at vše jde bez větších zádrbů a pak ti dělá jen a jen radost
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Kubo díky, tak nějak tu tvojí pecku musím překonat když hází stín na tu mou hromádku neštěstí
auto se převezlo na jinou dílnu kde může být uschované/rozebrané a hlavně pod střechou s dostatečným prostorem navíc po pár dnech převážení ostatních dílů úklidu a odhodlání se opět pouštím po své práci do této práce po vyříznutí okna důkladném očištění až na plech ejhle uprostřed pod oknem dírka, mám rád tyto rychlé a snadné opravy.
auto se převezlo na jinou dílnu kde může být uschované/rozebrané a hlavně pod střechou s dostatečným prostorem navíc po pár dnech převážení ostatních dílů úklidu a odhodlání se opět pouštím po své práci do této práce po vyříznutí okna důkladném očištění až na plech ejhle uprostřed pod oknem dírka, mám rád tyto rychlé a snadné opravy.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
po zkušebních blatnících přišli na řadu už upravené kde byl jen jeden pokus buď a nebo. opravdu se mi do toho nechtělo bál jsem se.
přední část prošla dodatečným vybroušením aby lem kopíroval kolo když je složeno. svářecí drát silný to pomocník pevné nastavení přesné polohy mohlo se začít.
přední část prošla dodatečným vybroušením aby lem kopíroval kolo když je složeno. svářecí drát silný to pomocník pevné nastavení přesné polohy mohlo se začít.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
na dopasované dveře dopasovat blatník všude přichytit a šlo se na to, chtěl jsem pozvolný decent, tak mám radikální blázinec
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
původní lem maximálně zaklepán kdy nám vznikla krásná pevná hranka co krásně půjde nalakovat. část u nárazníku se na poslední chvilku pozměnila na bezkolizní - opět potřebně vytvarovaný svářecí drát
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
vše dovařeno a ani se to nezvlnilo pouze minimálně na jednom místečku, nic co by neopravil klepanec kladívkem už jen zapucnout a lem je hotový. dostavila se maximální spokojenost! škoda že fotkou nedokážu zachytit lépe protože reál je to neskutečný
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
lépe jsme to nezvládl. tudíž levý předek? hotovo! auto nám už doslova leží u země
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Práce moc hezká, ale já si nemůžu pomoct - zdá se mi, že ten lem není kulatý a je u dveří zlomený. Taky si myslím, že hezčí je, když je blatník na úrovni kola a ne přes něj, ale to je věc názoru. Zkoušel jsi už o kolik se ti auto na těch dvouvlnách zvedne? - i když ty tam ještě nemáš motor. Já třeba musel vyměnit dvouvlnu za troj, aby se předek zvedal do stejné výšky jako zadek při stejném tlaku.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Já se z tebe pose*u Paráda to je!
Jakési Italské paštiky ..........
https://www.facebook.com/AlfaRomeoGTVbyO.H.1/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false; <--- Víc fotek a postupu
https://www.facebook.com/AlfaRomeoGTVbyO.H.1/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false; <--- Víc fotek a postupu
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
první blatník byl tvořen s velkým respektem (přece jen nikdy jsem to nedělal, ale okoukal to na netu ) druhý byl už procházka, jak výrobou tak časově. stačilo si naměřit více bodů a pohlídat si je, už jsem věděl do čeho jdu. proběhlo finální měření a vše sedí na mm
být blatník na úrovni kola pak vzduch ztrácí smysl, nezapomínej... musím to při 19" kolech za každou cenu udržet u země, a právě u vektry b docela obtížný úkol, toto byla jediná možnost. ale je to o vkusu jak říkáš. osobně předek má být utopený a zadek zápich mezi gumu a límec. ne stále nevím o kolik se to zvedne nemám složíno díky hotové zástavbě woofru jsem mohl teprve změřit prostor pro zásobníky bez bedny by to byl jenom těžký odhad
pokud to nesleduješ na mobilu, tak je to fotkou u dveří dolů je tam vidět pertl lemu (není tolik zakleplej nechal jsem ho v původní poloze, důvod? čím více jsem ho ohnul blatník se mi lámal do vrtule bez možnosti zpětně natáhnout, věř že jsem to zkoušel na druhém blatníku a chtělo se mi brečet. jsem to tahal nazpět ven. pomocí karosářského nářadí se to povedlo bez poznání koukni na druhý lem, zde je více ohnutý a LOM u dveří se ztratil (dle tohoto doladím blatník první a jsem vysmátej - hold vše pokus omylkucik píše:Práce moc hezká, ale já si nemůžu pomoct - zdá se mi, že ten lem není kulatý a je u dveří zlomený. Taky si myslím, že hezčí je, když je blatník na úrovni kola a ne přes něj, ale to je věc názoru. Zkoušel jsi už o kolik se ti auto na těch dvouvlnách zvedne? - i když ty tam ještě nemáš motor. Já třeba musel vyměnit dvouvlnu za troj, aby se předek zvedal do stejné výšky jako zadek při stejném tlaku.
být blatník na úrovni kola pak vzduch ztrácí smysl, nezapomínej... musím to při 19" kolech za každou cenu udržet u země, a právě u vektry b docela obtížný úkol, toto byla jediná možnost. ale je to o vkusu jak říkáš. osobně předek má být utopený a zadek zápich mezi gumu a límec. ne stále nevím o kolik se to zvedne nemám složíno díky hotové zástavbě woofru jsem mohl teprve změřit prostor pro zásobníky bez bedny by to byl jenom těžký odhad
díky snažím se, nic jiného mi ani nezbývá, nemám peníze abych platil někomu jinémuOndraGTV píše:Já se z tebe pose*u Paráda to je!
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
miluji ten její výraz
* proběhlo zkušební uložení posilovače s brzdovým válcem s AUDI Q7 původně z 6.0 TDI 368kw/500hp (všechny motorové verze Q7 mají průměr pístku 26,99mm) místo původních 25,40mm s vektry B 2.6 V6 125kw/170hp - narostla nám velikost třmenů i počet pístků s původních 6komplet na 24celkově tuto nechci podcenit, přece jen je to část která mě bude držet při životě
* proběhlo zkušební uložení posilovače s brzdovým válcem s AUDI Q7 původně z 6.0 TDI 368kw/500hp (všechny motorové verze Q7 mají průměr pístku 26,99mm) místo původních 25,40mm s vektry B 2.6 V6 125kw/170hp - narostla nám velikost třmenů i počet pístků s původních 6komplet na 24celkově tuto nechci podcenit, přece jen je to část která mě bude držet při životě
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
doháním jeden s posledních restů, za tu dobu venkovních vlivů mi praskl kit kolem díry původního zadního stěrače. flexou s drátákem jsem vyhnal kit pryč a k mému zjištění byl plech přivařen ze zpod a ne s pohledové vrchní strany. nevím na co jsem tehdá myslel, ale jsem rád že to prasklo, po laku bych si třískal hlavou o zeď a bylo by to hovno platný.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
tak toto ked vyjede ven tak to bude pecka
206 2.0 HDI
idem hladat dáke kone
idem hladat dáke kone
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Jedeš rychlostí blesku! Jen jediná maličkost, která se mi fakt nelíbí, je maska vauxhall, ale každému se líbí něco
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw