NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
tak tady něco z Piešťan
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
nejake ti tuningy ..zase..
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 27 led 2016 21:42, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Předpokládám, že to je příruba, ale fotka je nějak divně barevná a původně jsem si říkal, proč máš proboha těsnění z Cuprextitu
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Pertinax, zřejmě k vůli teplu...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Bobre, keby som mal VVL, tak by som zahodil ITB, a hento by bola priruba...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Máš nějak otestovaný reálný přínos ? Zajímají mě nějaké ty čísla a tak. Díky
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
No pěkný, to jsem se těma barvama na LCD fakt nechal napálit luxusně A to jsem si říkal, že jasně, je tam odlesk, je to tlustý, klamě mě monitor, je to příruba Na JZ motory se dá koupit těsnění mezi půlky sacího manifoldu, z nějakýho modrýho svinstva, garantuje se pokles teploty až o pár stupňů... Možná to někdy taky pořídím, aspoň pro ten pocit
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
potom je ale lepsi odpojit vyhrejvani skrtici klapky vodou z motoru, mel sem alfu V6 turbo, tam to bylo znat pocitove, to vyhrejvani, z konsturkce prenos tepla nebyl uz vyroby takovejtenkostene trubky na sani pres gumove spojky do sacich parohu
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
no ja tam nijake vyhrievanie nemam ...
a aj tak sa hodne tepla prenasa z hlavy na itb..
a teplej vode sa aj tak nevyhnem, kedze cez jedno teleso mi aj tak prudi voda kratkeho okruhu..
(co som si samozrejme uvedomil az po objednani podlozky)
a aj tak sa hodne tepla prenasa z hlavy na itb..
a teplej vode sa aj tak nevyhnem, kedze cez jedno teleso mi aj tak prudi voda kratkeho okruhu..
(co som si samozrejme uvedomil az po objednani podlozky)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
tak mam dalsi pracholap ...
nevite nekdo na kolko nutnmetrof ma byt dotahnuty ten srubek ..??
nevite nekdo na kolko nutnmetrof ma byt dotahnuty ten srubek ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
..aby ste nehovorili, tak som to bol poprehanat na ohruhu trosku..
Skring var. 4
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/SUNP0001s.AVI
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/SUNP0005s.AVI
Skring var. 4
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/SUNP0001s.AVI
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/SUNP0005s.AVI
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
plotne...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
krabice plne zelez
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Jakou verzi Koni jsi pořídil?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
take zlte ...
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3485.JPG
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3485.JPG
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Jsem zvědavý potom na dojmy. Měl jsem je na Corse B a byl to neskutečný kostitřas
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Konecne to nekoho napadlo dobra prace
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
JRD McLAREN píše:.........................
Ukazka skutecneho "tuningu" - uplatneni intelligence, nabytych znalosti a vynalezavosti v praxi za ucelem zvyseni funkce, ne povrchniho vzhledu.
IQ stylingem nenahradis.
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
jak silnej je to material ? vypada to slabě .. jinak na nečem podobným už jezdim asi 10 let
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
neboj sa ... este tam pridu vhodne upravene kusy vufukovych trubek ...
to je fajn, ze uz deset let sa na necem podobnem vozis....
...ale toto je srate 20 let ...
to je fajn, ze uz deset let sa na necem podobnem vozis....
...ale toto je srate 20 let ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Dakujem.... napad si nemal zly...Taboo píše:
Ukazka skutecneho "tuningu" - uplatneni intelligence, nabytych znalosti a vynalezavosti v praxi za ucelem zvyseni funkce, ne povrchniho vzhledu.
ale podla poslednych internetovych prieskumov, to nebude dobre, je to uplne zbytocne, kus JOKLaču by tam rozhodne nikto nezvaral, a ked uz, tak ne "obycajnou domacou COčkou",
a rozhodne to nedude lepsie nez podvozok, co ma HONDA
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
tohle řešení mám už přes rok na své kalibře a funguje to normálně při použití podvozku KW inox 2 (výška, tuhost) + samostatných těhlic s vektry B + menší úprava spodního ramene a jiného spodního čepu snížení -130mm (ale původní myšlenka byla náhrada starého nerozebiratelného pravěkého systému za použitelnější) hlavně opravdové stavítko ne ta "sračka alternativní náhrada kterou pro Vectru A/calibru používají)
Naposledy upravil(a) Lordík dne 28 led 2016 22:23, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Pěkný. Od té doby co si tu o téhle úpravě založil diskuzi mi to vrtá hlavou a dneska se mi podařilo zjistit, že pro mě existuje alternativa v podobě těhlic z 307/c4, tak aspoň vím kde čerpat inspiraci.
Jak budeš řešit ten spodní čep? 306 má s pinch šroubem a 307 ten co máš ty, jelikož budu stejně řešit ten mezikus kvůli srovnání ramene, tak přemšlím udělat na jedné straně stejný závit co má čep, našroubovat to prostě místo něj do těhlice a spodní čep bych použil stávající v rameni...
Jak budeš řešit ten spodní čep? 306 má s pinch šroubem a 307 ten co máš ty, jelikož budu stejně řešit ten mezikus kvůli srovnání ramene, tak přemšlím udělat na jedné straně stejný závit co má čep, našroubovat to prostě místo něj do těhlice a spodní čep bych použil stávající v rameni...
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
pokud můžu přihodit do debaty měl jsem ten samý problém, původně je čep se závitem skrze těhlici upevněno maticí s vrchu, nahradil čepem s drážkou co používá vektra B šroub z boku. který to centruje. u tvého peugeota by to mělo jít stejně tak
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
tehlice z VB ci AG ..ci z coho to je... sa mi tu flakaju v garazi...
a oproti tym co som sa rozhodol pouzit ...
maju jednu obrovsku nevyhodu...
FIKu, su stale v hre dve mozne varianty spodneho capu..
prva je pouzit OEM pre Kiu, a vyrobit stavitelne spodne oko do ramena.. s pripadnym podlozenim capu na tehlici..
alebo druha..
pouzit cap pre lacceti (pinch,pin), ktore sadne bez uprav do ramena a vyrobit prislusny medzikus na tehlicu
a oproti tym co som sa rozhodol pouzit ...
maju jednu obrovsku nevyhodu...
FIKu, su stale v hre dve mozne varianty spodneho capu..
prva je pouzit OEM pre Kiu, a vyrobit stavitelne spodne oko do ramena.. s pripadnym podlozenim capu na tehlici..
alebo druha..
pouzit cap pre lacceti (pinch,pin), ktore sadne bez uprav do ramena a vyrobit prislusny medzikus na tehlicu
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
..este riesim jednu dilemu ...
robim este dodatocne "obruc na tu tehlicu" okolo patrony pre tlmic..
a neviem ci pouzit 1.5mm hruby plech / trubku ... alebo racej 2mm plech/trubku .. ??
robim este dodatocne "obruc na tu tehlicu" okolo patrony pre tlmic..
a neviem ci pouzit 1.5mm hruby plech / trubku ... alebo racej 2mm plech/trubku .. ??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Kdybych se tim zabyval ja, tak bych nepouzil kompletni "obruc", ale pouze zesilil ten spoj prekrytim tech usi a pokracovanim pouze do 9 a 3 o'clock prumeru toho obalu. Samozrejme, navarit to prekryti nejen po celem jeho obvodu (jak horizontalne, tak vertikalne), ale take pres nekolik do nej vyvrtanych der v jeho horizontalni ose jak k tem usim, tak k tomu obalu. To prekryti na kazde strane by melo byt take z jednoho kusu (s ohybem mezi uchem a obalem, ne svarem). Ten obal bude dostatecne vyztuzen tou samotnou patronou (a ta neprekryta 180-stupnova sekce mezi 9 a 3 o'clock tam nebude hrat zadnou roli - pokud clovek zvazi, ze hned nad uchyty k tehlici bude ten obal neprekryty po celem jeho obvodu). Ja bych si nejspis zvolil trubku (stejneho vnitrniho prumeru jako vnejsiho prumeru obalu), do ktere bych na jednom miste udelal vertikalni rez, pote ji v potrebnem miste jejiho obvodu pod potrebnym uhlem vertikalne ohnul smerem ven a tu sekci mezi tim rezem a ohybem pote narovnal. Narovnani te sekce potrebne k prekryti tech usi by bylo nejspis jednodussi, nez tvarovani diametru potrebneho k prekryti toho obalu (v pripade, ze by clovek zacal s plechem). Take bych se nebal pouzit i neco silnejsiho, nez 2mm, ale ja mam tendenci vse delat 100x silnejsi, nez skutecne zapotrebi .
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2
Taboo to vsetko co pises, uz v podstate mam spravene z 1.5mm hrubej vyfukovej trubky..
a aj postup privarenia by som volil podobny ..
konecny zvar by bol jeden centralny na 12 hodine, pricom by sa jednalo o dva kusy usi .. pravy a lavy ..
..jedine co som potreboval vediet, je ta hrubka materialu ...
..terasie U je v podstate uprveny JAKL, o hrubke steny 2mm..
a dovod preco som si neni isty pevnostou je ten, ze tyc riadenia nieje spojena s tehlicou, ale s patronou tlmicu ..
a mam strach, aby sa "novoprivarene U" nezacalo casom krutit...
a aj postup privarenia by som volil podobny ..
konecny zvar by bol jeden centralny na 12 hodine, pricom by sa jednalo o dva kusy usi .. pravy a lavy ..
..jedine co som potreboval vediet, je ta hrubka materialu ...
..terasie U je v podstate uprveny JAKL, o hrubke steny 2mm..
a dovod preco som si neni isty pevnostou je ten, ze tyc riadenia nieje spojena s tehlicou, ale s patronou tlmicu ..
a mam strach, aby sa "novoprivarene U" nezacalo casom krutit...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/