NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »







tak tady něco z Piešťan 8)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

nejake ti tuningy ..zase..

Obrázek
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 27 led 2016 21:42, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Beaver »

Předpokládám, že to je příruba, ale fotka je nějak divně barevná a původně jsem si říkal, proč máš proboha těsnění z Cuprextitu :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Fifi »

Pertinax, zřejmě k vůli teplu...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

Bobre, keby som mal VVL, tak by som zahodil ITB, a hento by bola priruba... :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Máš nějak otestovaný reálný přínos ? Zajímají mě nějaké ty čísla a tak. Díky 8)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Beaver »

No pěkný, to jsem se těma barvama na LCD fakt nechal napálit luxusně :mrgreen: A to jsem si říkal, že jasně, je tam odlesk, je to tlustý, klamě mě monitor, je to příruba :D Na JZ motory se dá koupit těsnění mezi půlky sacího manifoldu, z nějakýho modrýho svinstva, garantuje se pokles teploty až o pár stupňů... Možná to někdy taky pořídím, aspoň pro ten pocit :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od semysak »

potom je ale lepsi odpojit vyhrejvani skrtici klapky vodou z motoru, mel sem alfu V6 turbo, tam to bylo znat pocitove, to vyhrejvani, z konsturkce prenos tepla nebyl uz vyroby takovejtenkostene trubky na sani pres gumove spojky do sacich parohu

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ja tam nijake vyhrievanie nemam ...
a aj tak sa hodne tepla prenasa z hlavy na itb..

a teplej vode sa aj tak nevyhnem, kedze cez jedno teleso mi aj tak prudi voda kratkeho okruhu..
(co som si samozrejme uvedomil az po objednani podlozky)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak mam dalsi pracholap ...
nevite nekdo na kolko nutnmetrof ma byt dotahnuty ten srubek ..??
Přílohy
DSCN3255.JPG
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

..aby ste nehovorili, tak som to bol poprehanat na ohruhu trosku..

Skring var. 4

http://195.28.90.62/dohc/c20xe/SUNP0001s.AVI
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/SUNP0005s.AVI
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

plotne...
Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

ČachreMachre ..

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

krabice plne zelez

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Gooder »

Jakou verzi Koni jsi pořídil?

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Gooder »

Jsem zvědavý potom na dojmy. Měl jsem je na Corse B a byl to neskutečný kostitřas :D

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

jak len to hovorila ta Stašová v tých Pelíškoch ... :roll: ???

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od petanek192 »

Konecne to nekoho napadlo dobra prace 8)
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Taboo »

JRD McLAREN píše:.........................
8) 8) 8)
Ukazka skutecneho "tuningu" - uplatneni intelligence, nabytych znalosti a vynalezavosti v praxi za ucelem zvyseni funkce, ne povrchniho vzhledu.
IQ stylingem nenahradis.

m1tv
Příspěvky: 426
Registrován: 07 led 2007 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od m1tv »

jak silnej je to material ? vypada to slabě .. jinak na nečem podobným už jezdim asi 10 let :lol:
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

neboj sa ... este tam pridu vhodne upravene kusy vufukovych trubek ...

to je fajn, ze uz deset let sa na necem podobnem vozis....
...ale toto je srate 20 let ... :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo píše: 8) 8) 8)
Ukazka skutecneho "tuningu" - uplatneni intelligence, nabytych znalosti a vynalezavosti v praxi za ucelem zvyseni funkce, ne povrchniho vzhledu.
Dakujem.... napad si nemal zly... :mrgreen:

ale podla poslednych internetovych prieskumov, to nebude dobre, je to uplne zbytocne, kus JOKLaču by tam rozhodne nikto nezvaral, a ked uz, tak ne "obycajnou domacou COčkou",
a rozhodne to nedude lepsie nez podvozok, co ma HONDA
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Lordík »

tohle řešení mám už přes rok na své kalibře a funguje to normálně 8) při použití podvozku KW inox 2 (výška, tuhost) + samostatných těhlic s vektry B + menší úprava spodního ramene a jiného spodního čepu snížení -130mm (ale původní myšlenka byla náhrada starého nerozebiratelného pravěkého systému za použitelnější) hlavně opravdové stavítko ne ta "sračka alternativní náhrada kterou pro Vectru A/calibru používají) :wink:
Naposledy upravil(a) Lordík dne 28 led 2016 22:23, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
F.I.K
Příspěvky: 193
Registrován: 12 pro 2010 11:52

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od F.I.K »

Pěkný. 8) Od té doby co si tu o téhle úpravě založil diskuzi mi to vrtá hlavou a dneska se mi podařilo zjistit, že pro mě existuje alternativa v podobě těhlic z 307/c4, tak aspoň vím kde čerpat inspiraci. :D
Jak budeš řešit ten spodní čep? 306 má s pinch šroubem a 307 ten co máš ty, jelikož budu stejně řešit ten mezikus kvůli srovnání ramene, tak přemšlím udělat na jedné straně stejný závit co má čep, našroubovat to prostě místo něj do těhlice a spodní čep bych použil stávající v rameni...

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Lordík »

pokud můžu přihodit do debaty měl jsem ten samý problém, původně je čep se závitem skrze těhlici upevněno maticí s vrchu, nahradil čepem s drážkou co používá vektra B šroub z boku. který to centruje. u tvého peugeota by to mělo jít stejně tak
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

tehlice z VB ci AG ..ci z coho to je... sa mi tu flakaju v garazi...
a oproti tym co som sa rozhodol pouzit ...
maju jednu obrovsku nevyhodu...

FIKu, su stale v hre dve mozne varianty spodneho capu..
prva je pouzit OEM pre Kiu, a vyrobit stavitelne spodne oko do ramena.. s pripadnym podlozenim capu na tehlici..
alebo druha..
pouzit cap pre lacceti (pinch,pin), ktore sadne bez uprav do ramena a vyrobit prislusny medzikus na tehlicu
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

..este riesim jednu dilemu ...

robim este dodatocne "obruc na tu tehlicu" okolo patrony pre tlmic..
a neviem ci pouzit 1.5mm hruby plech / trubku ... alebo racej 2mm plech/trubku .. ?? :?
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Taboo »

Kdybych se tim zabyval ja, tak bych nepouzil kompletni "obruc", ale pouze zesilil ten spoj prekrytim tech usi a pokracovanim pouze do 9 a 3 o'clock prumeru toho obalu. Samozrejme, navarit to prekryti nejen po celem jeho obvodu (jak horizontalne, tak vertikalne), ale take pres nekolik do nej vyvrtanych der v jeho horizontalni ose jak k tem usim, tak k tomu obalu. To prekryti na kazde strane by melo byt take z jednoho kusu (s ohybem mezi uchem a obalem, ne svarem). Ten obal bude dostatecne vyztuzen tou samotnou patronou (a ta neprekryta 180-stupnova sekce mezi 9 a 3 o'clock tam nebude hrat zadnou roli - pokud clovek zvazi, ze hned nad uchyty k tehlici bude ten obal neprekryty po celem jeho obvodu). Ja bych si nejspis zvolil trubku (stejneho vnitrniho prumeru jako vnejsiho prumeru obalu), do ktere bych na jednom miste udelal vertikalni rez, pote ji v potrebnem miste jejiho obvodu pod potrebnym uhlem vertikalne ohnul smerem ven a tu sekci mezi tim rezem a ohybem pote narovnal. Narovnani te sekce potrebne k prekryti tech usi by bylo nejspis jednodussi, nez tvarovani diametru potrebneho k prekryti toho obalu (v pripade, ze by clovek zacal s plechem). Take bych se nebal pouzit i neco silnejsiho, nez 2mm, ale ja mam tendenci vse delat 100x silnejsi, nez skutecne zapotrebi :lol: .
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo to vsetko co pises, uz v podstate mam spravene z 1.5mm hrubej vyfukovej trubky..
a aj postup privarenia by som volil podobny ..
konecny zvar by bol jeden centralny na 12 hodine, pricom by sa jednalo o dva kusy usi .. pravy a lavy ..

..jedine co som potreboval vediet, je ta hrubka materialu ...
..terasie U je v podstate uprveny JAKL, o hrubke steny 2mm..

a dovod preco som si neni isty pevnostou je ten, ze tyc riadenia nieje spojena s tehlicou, ale s patronou tlmicu ..
a mam strach, aby sa "novoprivarene U" nezacalo casom krutit...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Projekty“