Sova píše:http://www.autorevue.cz/suv-od-ferrari- ... marchionne
Není to debilní, ale pro mě hlavně úsměvné.
Pitomeček, neschopnej talián...celý Fiat drží nad vodou variace na téma 500. Nové modely jakékoli značky koncernu uvádí jednou za 10 let. 2 roky ukazují novou Giulii kterou stále nevyrábí(už teď mi přijde její design trochu mimo)a předtím standartně 10 let mluví že přijde na trh. Klasicky s jedním motorem QV, který normálního člověka zajímá pouze v časopisu Speed nebo Top Gear. Jestli má stěžejní model AR stát na 500 koňovém motoru od Ferrari tak má AR slušně našlápnuto jako Lancia na automobilový hřbitov. Ferrari jako SUV je nemyslitelné ale SUV Maserati je v pořádku. Měnit chaoticky image Lancie už od doby kdy jí Fiat převzal a kdy vrcholem byl přeznáčkovaný Chrysler, je zřejmě také v pořádku! Tohoto "CEO" raději opravdu zastřelit. Je stejně schopný a úspěšný jako Mussoliniho italská armáda v severní Africe.
Mít AR VW, vypadalo by to rozhodně zcela jinak. Byla by to rostoucí a perspektivní značka s velkým potenciálem.
VW mohlo vrátit AR původní lesk...
S Marchionnem jedou do stanice Klinická Smrt
Ano
Sova píše:
Ono je na to vlastně jednoduchá odpověď. Je to proto že koncern FIAT je nejhloupější koncern celé historie automobilismu. Značky v něm nemají jasné směřování, jasnou klientelu a účel. Je to typicky italský počin.
No, ještě v 80. letech to vypadalo docela jinak, takže s tím nejhloupějším koncernem bych byl zdrženlivý. Neumím přesně popsat co se stalo, ale Fiat byla fungující a velice silná společnost navzdory/právě proto, že vyráběla typicky italská auta. Ano, v současné podobě to je skutečně nejhloupější koncern.
D´ice píše:Kane: dobře tak jinak dojebat si pověst u skalních fanoušků značky, když byla panamera novinka tak prostě rozdělila zastánce značky na dva tábory, jeden to viděl tak, že značka upadá a naopak druhá polovina to uvítala jako fajn změnu. Ano výše prodávané modely se prodávají sice hodně, ale proč, protože prostě každý chce mít porsche, když to dneska jde. Kdyby samotná automobilka dělala jen carrery, 911 atd. tak by to vypadalo jinak. Sice by asi neměla obrat jako dnes, ale naopak by měla nějakou prestiž.
Kdyby Porsche nedělalo Cayenne a Panamery, dost možná by už žádná 911 nebyla. Nebo by minimálně byla o kus horší, než je a rozhodně by nebylo tolik různých verzí a skvělé varianty RS. Auto pro kadeřníky - alias Boxster - vzal Porsche hrobníkovi z lopaty, Cayenne pak Porsche postavilo znova na nohy. O nějaké pošramocené prestiži nemůže být řeč - leda mezi bychaři. Ale mezi zákazníky, kteří Porsche reálně kupují, se těší Porsche mimořádnému obdivu a v průzkumech pravidelně boduje jako značka s nejlepší image. kdyby Cayenne, Macan a spo. znamenaly konec 911, Boxsterů a a Caymanů, tak by mi to vadilo... ony však neznamenají jejich konec, naopak ,díky nim se mohou dále rozpustile vyrábět.
onetwothree píše:Ty si moc do pusy nevidíš. Píšeš "Rozhodně lepší varianta než tuctovky na platformách Fiatu" a idealizuješ si, jak by VAG vybudoval AR jako svébytnou značku, přitom je to přesně naopak. Ano, pod Fiatem Alfa prodávala/prodává několik modelů s koncernovou technikou, ale porád měla a má i své vlastní platformy a in-house motory. U VW by nic takového nehrozilo, ani náhodou. MQB, TSI, TDI a nazdar.
https://youtu.be/6MzaU-SdoMg?t=2m15s" onclick="window.open(this.href);return false;
A ta věčná kritika Sergia. Víš vůbec, v jakých sračkách Fiat byl, než přišel? Nebýt něj, tak tu možná neni ani nad čim diskutovat.
Jak už píše výše Sova, hůř, než teď, Alfa dopadnou nemohla. Co má? obstarožní Mito, dosluhující Giulii a 4C, kterého se prodají asi 2 kusy za rok. Opravdu máš dojem, že by to pod VW bylo horší. Já si naopak myslím, že pod VW by Alfa obnovila zašlou slávu. Ať už má na VW kdokoliv jakýkoliv názor, nelze mu upřít výborný cit pro sebeurčení a profilování jednotlivých značek. Porsche, Bentley a Lambu taky prorokovali konec... Reálně se všem třem značkám daří nejlépe v celé jejich historii a tradiční hodnoty se v jejich portfoliu stále nacházejí. Jsem si na 99% jist, že z Alfy by pod taktovkou VW byla alternativní, sportovně zaměřená prémiová značka, která by cílila na tradiční zákazníky BMW, a že Alfy by dost možná byly Alfami víc, než se jim to za 30 let (ne)povedlo pod taktovkou Fiatu. Byť by tomu zřejmě padly za oběť Multiairy.