Libore, ty nejsi obeznámen s faktem, že UZ motory mají taky dvě varianty vany z naprosto stejných důvodů jako JZ?

Reálně máš ale pravdu, ani rear sump vana z SC400 nemá pro E36 sací koš umístěný dost vzadu a vana se musí udělat nová komplet nebo koupit plus samozřejmě nezbytná úprava s přemístěním toho koše. Já 1JZ nikomu netlačím, naopak do E36 je to škoda dobrého motoru do špatného auta

Jen ten argument s váhou je spíš úsměvný, protože 1JZ (btw proč 1JZ, když se mluvilo obecně o JZ, klidně tam může chtít dát 2JZ) má krouťák sice stejný oproti 1UZ, ale už hloupým boost controllerem zvedneš výkon i krouťák za pár korun, kdežto u 1UZ začínáš spořit na kompresor nebo oturbení. Samozřejmě Marab může zrecyklovat jeho Čínské turbo a osadit ho na libovolný z těch dvou motorů, v případě JZ bude ale motat svody asi jednodušeji. Když už se tady ozval Karel, tak může sám poreferovat, že i hloupé Čínské turbo umí udělat na 1JZ rachot. Ale jinak je mi to šuma fuk, konzultace ohledně JZ motorů už poskytuju vícero lidem co swap dělají nebo plánují a moje časové kapacity jsou zaplněné, takže každý ať si páchá co chce a jak uzná za vhodné...
