třeba to,že tě včas zabrzdime,abys neudělal nějakou hloupost. s 8V hlavou je to velmi odvážné tvrzeni o vykonu.Radunov píše:protože to tady nikoho už nezajímá, co z toho mám že všechno všem řeknu...
kadett GSi - FORSAGE TEAM
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
....když už teď mám kolem 150PS s minimálnímu úpravami (seriová vačka, ser. jednotka, malý průměr výf. potrubí, špička výkonu v pouhých 5600ot/min, palivo benzín) a to jsem zjistil, že přitom mám o 0,5mm ojetou vačku na palcích , to pro představu na tomhle motoru dělá kolem 1mm zdvihu ventilu a ten zdvih dělá sací průřez kolmo k broušení dosedacích ploch ventilů, jakože průměr kanálů je to poslední co mě brzdí...tak uvidíte...je to úplně reálné
nejsem sám kdo něco podobného staví, protože chce i nějakej krouťák odspodu...
nejsem sám kdo něco podobného staví, protože chce i nějakej krouťák odspodu...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Já nevěřím ani těm 150+. A graf z válcové brzdy je o ničem,to je výkon na kolech a ne motoru. Se správnou kalibrací ti vykouzlím z toho motoru i 500+.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
se 150hp motorem a touhle váhou se s GSi 16V zrychluje z 0-100 za 8,2s...a to řadí jen jedničku a dvojku
já to namátkou ( jeden pokus ) dal za 8,0s a to řadím jedničku, dvojku a trojku kvůli nižším otáčkám a kratší převodovce...a to roztáčím kola o hmotnosti 1ks 16,7kg
a 100km/h myšleno reálných 100km/h, nikoliv tachometrových!
https://www.youtube.com/watch?v=hLn9UBUWRk8" onclick="window.open(this.href);return false;
já to namátkou ( jeden pokus ) dal za 8,0s a to řadím jedničku, dvojku a trojku kvůli nižším otáčkám a kratší převodovce...a to roztáčím kola o hmotnosti 1ks 16,7kg
a 100km/h myšleno reálných 100km/h, nikoliv tachometrových!
https://www.youtube.com/watch?v=hLn9UBUWRk8" onclick="window.open(this.href);return false;
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Tak nevím kde jsi viděl jet GSI 16v za 8,2...já mám 16v a nic jsem neupravoval vše je původní az na zamotane svody a vložku kN v origo boxu a lepší spojku,jinak origo komplet vyfuk . auto dovezeno v roce 95 ze Švýcarska (možná tam někdo něco ladil v jednotce,nevím) ale můj udělá 0-100 podle měření zrychleni 0 az 100 pres gps za (naměřené hodnoty po vice startech) 6,1 az 6,4 jsem mel podle toho jak jsem přenesl na kola (pneu obyc toyo t1r) je pravda ze lidi co měli takové auto a svezli se v mojem,tak kroutili hlavou ,ze takhle jede. Někdy mužem pojezdit v brne na okruhu at vis ze nekecam,možná proto to auto nikdy nedam pryc
opel kadett 2.0 16v gsi
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
to je psaná hodnota výrobcem...jako třeba že u mého je v serii 9,6s a rozhodně před úpravama ,,hůř" jezdil....lukin66 píše:Tak nevím kde jsi viděl jet GSI 16v za 8,2...já mám 16v a nic jsem neupravoval vše je původní az na zamotane svody a vložku kN v origo boxu a lepší spojku,jinak origo komplet vyfuk . auto dovezeno v roce 95 ze Švýcarska (možná tam někdo něco ladil v jednotce,nevím) ale můj udělá 0-100 podle měření zrychleni 0 az 100 pres gps za (naměřené hodnoty po vice startech) 6,1 az 6,4 jsem mel podle toho jak jsem přenesl na kola (pneu obyc toyo t1r) je pravda ze lidi co měli takové auto a svezli se v mojem,tak kroutili hlavou ,ze takhle jede. Někdy mužem pojezdit v brne na okruhu at vis ze nekecam,možná proto to auto nikdy nedam pryc
no právě, záleží jak to GPS máš citlivý, by jsi pak udělal třeba formuli z malucha , je jisté že bez LSD si na takovou hodnotu reálně ani neškrtneš
Na Masarykův okruh nevím jestli se ještě někdy podívám po zkušenostech s neschopnými pořadateli...jedině pod záštitou někoho jiného
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
máš pravdu s ostupem času, zas takovej frajer nebudu, spoléhal jsem na Ethanol kterým jsem násobil cílovou hodnotu výkonu, který se později ukázal jako špatné řešení a aby člověk dosáhl těch 10 až 20% výkonu navíc, tak to je utopie, vstřikovat o 60% paliva navíc, šílená komprese, korozivní účinky atd...takže návrat na zem a zůstanu u Vervy a holt tam takový koně nebudou...Libor12 píše:třeba to,že tě včas zabrzdime,abys neudělal nějakou hloupost. s 8V hlavou je to velmi odvážné tvrzeni o vykonu.Radunov píše:protože to tady nikoho už nezajímá, co z toho mám že všechno všem řeknu...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
kdyby mě šlo o to fixlovat, tak to zvládnu na dynu i sám , dobře ty hodnoty ztrát byli tabulková hodnota a myslím že to bylo 20%, což není nic nereálného, menší určitě nebudou, to je ze zkušeností známé...já ti nevím, ale jelikož se tam započítávají ztráty, tak to je na motoru...a co já tak vím tak když jdeš na válcovou brzdu tak máš na výběr jaký chceš graf...jestli od kol nebo od motoru...a na to abych viděl průběh kroutícího momentu a výkonové křivky to bohatě stačí...a hlavně abys viděl co která úprava provedla za změny a jestli k lepšímu či horšímu a není potřeba kvůli tomu vyhazovat peníze za válcovou brzdu...princip je furt stejný:Libor12 píše:Já nevěřím ani těm 150+. A graf z válcové brzdy je o ničem,to je výkon na kolech a ne motoru. Se správnou kalibrací ti vykouzlím z toho motoru i 500+.
VÝKON Definice výkonu je míra vykonané práce. Výkon = práce/čas = síla x vzdálenost/čas
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
takže ........ namontováno, výsledek šokující ....tam kde dříve něco začínalo chybět je nyní nákop a lituju že mám omezovač tak nízko
dostal jsem se pocitovým laděním na množství paliva co hltá upravené C20XE a stále se seriovou jednotkou bez úprav...
začal jsem se bát, upgradnu přední brzdy za ATE
ještě zvednout dynamickou kompresi s kovanýma pístama (již spočítáno, jen ofrézovat..)...a pak bude na řadě software...MAF senzor OFF...atd. akorát nevím kde s tím budu jezdit
včera při testu zrychlení na chudší směs (zkouška) nějakej motorkář měl naspěch...zřejmě zánovní naháč 16Ventil 4 válec, chudák měl co dělat až jsem se divil...dal mi 20m na 500m
dostal jsem se pocitovým laděním na množství paliva co hltá upravené C20XE a stále se seriovou jednotkou bez úprav...
začal jsem se bát, upgradnu přední brzdy za ATE
ještě zvednout dynamickou kompresi s kovanýma pístama (již spočítáno, jen ofrézovat..)...a pak bude na řadě software...MAF senzor OFF...atd. akorát nevím kde s tím budu jezdit
včera při testu zrychlení na chudší směs (zkouška) nějakej motorkář měl naspěch...zřejmě zánovní naháč 16Ventil 4 válec, chudák měl co dělat až jsem se divil...dal mi 20m na 500m
Naposledy upravil(a) Radunov dne 07 čer 2016 06:58, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Asi tak 8x jsem měřil výkon při lazení na motorovém dynu a po instalaci do auta na válcích. Rozdíl ztrát u předokolky cca 5%. 20% je pohádka pro ty co chtějí plácatpo zádech. To je jak tady ten ochlasta se skyem co hodí 450koní do ztrát a pak tvrdí že má 1000 konový motor.Radunov píše:kdyby mě šlo o to fixlovat, tak to zvládnu na dynu i sám , dobře ty hodnoty ztrát byli tabulková hodnota a myslím že to bylo 20%, což není nic nereálného, menší určitě nebudou, to je ze zkušeností známé...Libor12 píše:Já nevěřím ani těm 150+. A graf z válcové brzdy je o ničem,to je výkon na kolech a ne motoru. Se správnou kalibrací ti vykouzlím z toho motoru i 500+.
Prostě a jednoduše. Výkon motoru je výkon měřený na klikové hřídeli motoru a výkon na kolech je výkon na kolech. Válcová brzda je dobrá tak akorát na to aby vyhodila křivku před a po úpravě. Co tam je za čísla je mi fuk.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
jo a co teda tvůj Kolega V. K 230PS ...ten tam měl neskutečný ztrátyLibor12 píše:Asi tak 8x jsem měřil výkon při lazení na motorovém dynu a po instalaci do auta na válcích. Rozdíl ztrát u předokolky cca 5%. 20% je pohádka pro ty co chtějí plácatpo zádech. To je jak tady ten ochlasta se skyem co hodí 450koní do ztrát a pak tvrdí že má 1000 konový motor.Radunov píše:kdyby mě šlo o to fixlovat, tak to zvládnu na dynu i sám , dobře ty hodnoty ztrát byli tabulková hodnota a myslím že to bylo 20%, což není nic nereálného, menší určitě nebudou, to je ze zkušeností známé...Libor12 píše:Já nevěřím ani těm 150+. A graf z válcové brzdy je o ničem,to je výkon na kolech a ne motoru. Se správnou kalibrací ti vykouzlím z toho motoru i 500+.
Prostě a jednoduše. Výkon motoru je výkon měřený na klikové hřídeli motoru a výkon na kolech je výkon na kolech. Válcová brzda je dobrá tak akorát na to aby vyhodila křivku před a po úpravě. Co tam je za čísla je mi fuk.
tak ne každý má takové možnosti jako ty co se tím zřejmě živíš nebo si přivyděláváš...pro mě když tam budu uvádět furt stejný ztráty to váhu má....jinak OPRAVUJI SE, MÁM TAM 15%
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
s odstupem času co jsem zas něco načetl ti musím dát za pravdu...Taboo píše:Zda se, ze jsi si tu teorii trochu spatne vysvetlil .Radunov píše:v pátek jsem si pročetl zase nějakou teorii o sání (kde je rozhodujících hned několik faktorů) a zkrátil jsem co možná nejvíc sání (jasně s mapem by to šlo víc nebo se 4klapkou) na úkor studeného vzduchu (s tím že tam od náporu proudí z airboxu kolem filtru a za filtrem jde kapotou výdechem ven, ale ještě se to chystám zdokonalit), původní mělo 170cm a to není vhodné na plnění v pracovních otáčkách pro sport , ale tak do 2000 ot/min, já se chtěl dostat mezi 55-80cm (pro tento motor ideální)
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
tak teprve včera jsem se dostal k tomu abych uvedl rozdíly 8V a 16V GSi na pravou míruTiger.s píše:Nu dobrá já jen že z toho vyšponuješ 140koní možná 160 a končíš u xe můžeš jít koro ke 200koním.
Neber to zle ale kdysi semsi tohle taky myslel ale je lepší začít na dobrým základu a ten šponovat. Kolik má ten tvuj motor krouták moje c20xe mělo kdysi změřeno 186koní a 226nm krouták. .
počítal jsem propustný průřez ventilů a dospěl jsem k tomu, že 8V i s vyšším zdvihem ventilu se limitama proudění nedostanu ani na 7000ot/min, ovšem to je jen zdvih, otázka je, jak se do toho zahrnuje doba zdvihu, nemáte někdo šajnunk?
kdežto C20XE má velké rezervy i se seriovýma vačkama (nízkým zdvihem v.) - ZÁHADA VYŘEŠENA
takže moje vrtání kanálů až k ventilu průměru 39mm nemá valnějšího smyslu, naopak je lepší, když vzduch proudí rychleji menšími kanály...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
My jsme na toto tema tady meli kdysi velice obsahlou diskuzi... Predpokladam, ze "propustny prurez ventilu" je to same jako "curtain area", kde ale v realite neplati, ze prutok je po celem obvodu ventilu stejny z duvodu "valve shrouding" a blizkosti umisteni ventilu k vnejsimu obvodu spalovaci komory (respektivne steny valce) a sousednimu ventilu. Efektivni propustny prurez ventilu je pote rozdilny po celem obvodu ventilu, dale je zavisly na rozmisteni tlaku pred ventilem, odporem, turbulenci a rozmistenim tlaku za nim a to vse se navic meni jak se zdvihem ventilu, tak s pohybem pistu a RPM motoru. Proste nic jednoducheho ... Pravidlem ale zustava, ze vzduch (jeho smes s palivem) si vzdy hleda cestu nejnizsiho odporu a zvyseneho prutoku je soucasne dosahovano podle potreby rozdilem tlaku pred a za ventilem v ruznych mistech jeho obvodu. Velice zjednodusene to v praxi vzhledem k pohybu pistu a ustanoveni co nejrychlejsi rotace smese predstavuje ustanoveni co nejvhodnejsiho uhlu vstupu smese do spalovaci komory s prihlednutim k jejimu odrazu od opozicni steny valce a pozici zapalovaci svicky s cilem co nejrychlejsiho a kontrolovaneho sireni plamene za ucelem zvyseni detonacniho limitu. On se to slovy spatne vysvetluje a bylo by nejspis za potrebi nejakych obrazku (anebo jeste lepe video), ale vpodstate to je o koncetraci proudu rotujici vsmesni smese, jeho rychlosti, sirce, tloustce, uhlu a pozici vzhledem k jiskre zapalovaci svicky (coz je duvod k jejich indexaci). Tady se ale uz dostavame k velice komplexni oblasti head porting, modifikaci kanalu ventilu, spalovacich komor, etc.Radunov píše:počítal jsem propustný průřez ventilů
Absolutne . Ne jen vysokych, ale v kazdych RPM to je vse o optimalni rychlosti vstupni smese, respektivne nejprijatelnejsim kompromisu anebo zamereni se na urcite RPM pasmo. Kritickym bodem je uhel klikove hridele kde smes dozene pist a zacne dochazet k jejimu odrazu, ale obecne se da ridit dosazenymi tlaky ve valcich po uzavreni sacich ventilu a pred zapalem smese v tom samem uhlu klikove hridele, napriklad 90 stupnu BTDC.Radunov píše:takže moje vrtání kanálů až k ventilu průměru 39mm nemá valnějšího smyslu, naopak je lepší, když vzduch proudí rychleji menšími kanály...
IQ stylingem nenahradis.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
to je taky fakt který mě nenapadl, tím je 16V hodně ovlivněn...Taboo píše: kde ale v realite neplati, ze prutok je po celem obvodu ventilu stejny z duvodu "valve shrouding" a blizkosti umisteni ventilu k vnejsimu obvodu spalovaci komory (respektivne steny valce) a sousednimu ventilu. Efektivni propustny prurez ventilu je pote rozdilny po celem obvodu ventilu, dale je zavisly na rozmisteni tlaku pred ventilem, odporem, turbulenci a rozmistenim tlaku za nim a to vse se navic meni jak se zdvihem ventilu, tak s pohybem pistu a RPM motoru.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
tady má na GSi 16V předokolce ztráty 17,8%
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
UP
tak to mám odbržděný na válci a lepší nekomentovat
podotýkám že to je s malou dynamickou kompresí 6,57:1 (se seriovou vačkou v předchozích grafech to mělo 8,25:1) danou ostrejší vačkou se zavíráním sacího ventilu dále za spodní úvratí ( tam se ztratil ten krouťák, přitom stačilo dát seriový těsnění pod hlavu místo toho sendviče) a taky že to je na jednotce C20NE 85kw ( jelikož se mi asi podělala 20SEH 95kw jednotka - nešlo to do otáček a střílelo to v omezovači) a není to odladěný/nachipovaný přímo na ty komponenty
vyšší hodnoty z druhého měření se silencerem ve výfuku, takže jezdit tišeji je i lepší (tzn. ústí asi 30mm trubkou) a s menším tlakem paliva:
max. výkon na motoru 131,76 koní při 5861 ot/min
max. kroutící moment na motoru 167,94 při 4861 ot/min
max. výkon na kolech 116,73 koní při 5827 ot/min
max. kroutící moment na kolech 154,05 Nm při 3052 ot/min
ztráty jsou zhruba 13%!
takže mám necelý 3 koně navrch oproti serii a o 13Nm méně, hurá to se vyplatí...
tak to mám odbržděný na válci a lepší nekomentovat
podotýkám že to je s malou dynamickou kompresí 6,57:1 (se seriovou vačkou v předchozích grafech to mělo 8,25:1) danou ostrejší vačkou se zavíráním sacího ventilu dále za spodní úvratí ( tam se ztratil ten krouťák, přitom stačilo dát seriový těsnění pod hlavu místo toho sendviče) a taky že to je na jednotce C20NE 85kw ( jelikož se mi asi podělala 20SEH 95kw jednotka - nešlo to do otáček a střílelo to v omezovači) a není to odladěný/nachipovaný přímo na ty komponenty
vyšší hodnoty z druhého měření se silencerem ve výfuku, takže jezdit tišeji je i lepší (tzn. ústí asi 30mm trubkou) a s menším tlakem paliva:
max. výkon na motoru 131,76 koní při 5861 ot/min
max. kroutící moment na motoru 167,94 při 4861 ot/min
max. výkon na kolech 116,73 koní při 5827 ot/min
max. kroutící moment na kolech 154,05 Nm při 3052 ot/min
ztráty jsou zhruba 13%!
takže mám necelý 3 koně navrch oproti serii a o 13Nm méně, hurá to se vyplatí...
Naposledy upravil(a) Radunov dne 24 črc 2016 22:18, celkem upraveno 3 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Nech sériové otevření vaček a uprav zdvih co kružnice vačky dovolí. Na to aby jsi dobře naplnil válec je třeba co největší rozdíl tlaku před a za ventilem.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
v tuto chvíli myslím že největší problém je kompresní poměr, křivka je myslím celkem pěkná, hlavně ta špička výkonu je pěkně široká a pak to zkurví omezovač
tady je ten graf na motoru
tady je ten graf na motoru
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
"in progress"
hlava dole - head porting/valve shrouding....spasování kanálů...výměna ventilů s gufery za nové plus zalapování...nové vahadla s plotničkama a hydroštěly...snížení hlavy...nižší těsnění pod hlavu...odmaštění vnějšku bloku...jiná motorová elektrika a jednotka s volbou předstihu dle oktanů...dopasován vyosený alternátor...tak uvidíme... minimálně to už nebude žrát olej přes ventily.. .
hlava dole - head porting/valve shrouding....spasování kanálů...výměna ventilů s gufery za nové plus zalapování...nové vahadla s plotničkama a hydroštěly...snížení hlavy...nižší těsnění pod hlavu...odmaštění vnějšku bloku...jiná motorová elektrika a jednotka s volbou předstihu dle oktanů...dopasován vyosený alternátor...tak uvidíme... minimálně to už nebude žrát olej přes ventily.. .
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
a na kolik tě to vyšlo? to byli ostrý vačky, chip, kompresní písty atd co, takže raketa peněz...a bez otáček při kterých toho bylo docíleno to jsou jen bezduchá číslaTiger.s píše:Nu dobrá já jen že z toho vyšponuješ 140koní možná 160 a končíš u xe můžeš jít koro ke 200koním.
Neber to zle ale kdysi semsi tohle taky myslel ale je lepší začít na dobrým základu a ten šponovat. Kolik má ten tvuj motor krouták moje c20xe mělo kdysi změřeno 186koní a 226nm krouták. .
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
UP
takže potom co jsem shodil hlavu, slícoval kanály, upravil spalováky, zkrátka vše připraveno už jen na přebrus, tak se mi nepodařilo sehnat nové ventily na 30 letý motor scháněl jsem fakt všude a ani Opel je nemá dostupné a ta hlava 1,8 OHC má větší RPM potenciál než ta 2,0 OHC, co se dá dělat, přece si nedám na motor hlavu s podrápanými ventily aby mi to zas hulilo a žralo olej...
takže jsem začal upravovat 2,0 OHC palici a má to 5 plus:
1) že to má napřímenější kanály do válce
2) můžu zvýšit kompresi dle potřeby - je tam velká vůle ke svíčce, jako že se bude ubírat dost
3) valve shrouding je pořešený z výroby
4) pružiny ventilů jsou tvrdší
5) lépe tvarované ventily s menším dříkem a s menší hmotností
jinak kdo si myslí že větší talíř ventilu znamená větší světlý průměr sedla tak v tomhle případě je menší ...a od toho průměru počítám průtok ventilu
ááá takže znovu spasování kanálů, odhranění a zahlazení kanálů, leštění ventilů, přebrousit hlavu a zalapovat ventily...
takže potom co jsem shodil hlavu, slícoval kanály, upravil spalováky, zkrátka vše připraveno už jen na přebrus, tak se mi nepodařilo sehnat nové ventily na 30 letý motor scháněl jsem fakt všude a ani Opel je nemá dostupné a ta hlava 1,8 OHC má větší RPM potenciál než ta 2,0 OHC, co se dá dělat, přece si nedám na motor hlavu s podrápanými ventily aby mi to zas hulilo a žralo olej...
takže jsem začal upravovat 2,0 OHC palici a má to 5 plus:
1) že to má napřímenější kanály do válce
2) můžu zvýšit kompresi dle potřeby - je tam velká vůle ke svíčce, jako že se bude ubírat dost
3) valve shrouding je pořešený z výroby
4) pružiny ventilů jsou tvrdší
5) lépe tvarované ventily s menším dříkem a s menší hmotností
jinak kdo si myslí že větší talíř ventilu znamená větší světlý průměr sedla tak v tomhle případě je menší ...a od toho průměru počítám průtok ventilu
ááá takže znovu spasování kanálů, odhranění a zahlazení kanálů, leštění ventilů, přebrousit hlavu a zalapovat ventily...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
UP
maká se na tom...za týden to musí jezdit
snížená hlava...rapidně...
nebojte, svíčky mám do toho jiný speciální ty se nedotknou pístu...
maká se na tom...za týden to musí jezdit
snížená hlava...rapidně...
nebojte, svíčky mám do toho jiný speciální ty se nedotknou pístu...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Už to vrčí ...včera jsem makal do půl 10h a dneska ráno než jsem šel do práce
večer bude zajíždění a testování...
večer bude zajíždění a testování...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
tak už to jezdí a je znát že to má podstatně větší sílu ve 3500ot/min to nakopne a taha a taha...zimáky kvílej jak když zabírá turbo...motor má pěknej hrubej zvuk...včera jsem měl sice trochu problémy ale už si to sedlo a našel jsem správný setup...konečně to taky nekouří a neteče z motoru olej
a pak že statický kompresní poměr 12:1 je utopie
https://youtu.be/_r85C1QjG6Q" onclick="window.open(this.href);return false;
a pak že statický kompresní poměr 12:1 je utopie
https://youtu.be/_r85C1QjG6Q" onclick="window.open(this.href);return false;
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Z MÉ STRANY KONEC PROJEKTU - PRODÁNO
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
našel jsem video ze dne před prodejem... kurňa takhle to mělo stovku 8,0s a bez řazení přes plný plyn jako v předchozím setupu škoda toho delšího držení na jedničku v omezovači
https://youtu.be/LX0e0SUlOWk" onclick="window.open(this.href);return false;
ostatním přeju good luck a pevný nervy, já už na upravování z vysoka s*ru, za ty nervy to nestojí - je to velká věda, člověk se má pořád co učit a když si myslí že ví dost tak ho něco překvapí a je zpátky na začátku, prostě všechno souvisí se vším a průměrně vydělávající člověk ten progress neuživí...a když člověk ve výsledku zjistí že o tolik líp než serie to stejně ve výsledku nejelo (né až tak výrazně jak bych očekával), tak to je smutný, jo každý ať dělá to čemu rozumí, to je nejlepší... příště si už radši koupím auto z továrny tak živé jak potřebuji, bude to i legální a plně funkční a když to člověka za chvíli omrzí tak lepší prodat a koupit zase silnější...
nyní mě těší i jízda v našem rodinném hyundai i30 kombi 1,6 atmo 99kw s přímým vstřikem benzínu, variabilními vačkami, variabilní délkou sání, 16 ventily a 6ti rychlostmi má to velmi ostré brzdy, dobře naladěný podvozek s víceprvkovou nápravou, papá do 6L/100km, dost se do něj vejde a pěkně se řídí s tím flexisteerem
https://youtu.be/LX0e0SUlOWk" onclick="window.open(this.href);return false;
ostatním přeju good luck a pevný nervy, já už na upravování z vysoka s*ru, za ty nervy to nestojí - je to velká věda, člověk se má pořád co učit a když si myslí že ví dost tak ho něco překvapí a je zpátky na začátku, prostě všechno souvisí se vším a průměrně vydělávající člověk ten progress neuživí...a když člověk ve výsledku zjistí že o tolik líp než serie to stejně ve výsledku nejelo (né až tak výrazně jak bych očekával), tak to je smutný, jo každý ať dělá to čemu rozumí, to je nejlepší... příště si už radši koupím auto z továrny tak živé jak potřebuji, bude to i legální a plně funkční a když to člověka za chvíli omrzí tak lepší prodat a koupit zase silnější...
nyní mě těší i jízda v našem rodinném hyundai i30 kombi 1,6 atmo 99kw s přímým vstřikem benzínu, variabilními vačkami, variabilní délkou sání, 16 ventily a 6ti rychlostmi má to velmi ostré brzdy, dobře naladěný podvozek s víceprvkovou nápravou, papá do 6L/100km, dost se do něj vejde a pěkně se řídí s tím flexisteerem
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
to si děláš srandu že tě těší jízda v hijudnééééé, ne? a těch 99kw není to náhodou pro dízl?Radunov píše:nyní mě těší i jízda v našem rodinném hyundai i30 kombi 1,6 atmo 99kw s přímým vstřikem benzínu, variabilními vačkami, variabilní délkou sání, 16 ventily a 6ti rychlostmi má to velmi ostré brzdy, dobře naladěný podvozek s víceprvkovou nápravou, papá do 6L/100km, dost se do něj vejde a pěkně se řídí s tím flexisteerem
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
nemůžu za to, že nedokážeš vstřebat co jsem napsal a těch 99kW je tam opravdu bez nafty, sorrypaca píše: to si děláš srandu že tě těší jízda v hijudnééééé, ne? a těch 99kw není to náhodou pro dízl?
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Kam to ten hyundai dotáhl co? Celých 99kw z 1.6ky Mam v autě sériový motor 1.6 20V 125kw z roku 1998.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP