Čágo všem,
realizované zakázky mě nutí koupit malou dodávku. Vsoučasné době jezdím Bipperem a nebýt nedostatku místa pro naše potřeby tak neprodám.
Hledám dodávku v kategorii L1H1 max L2H1 - je potřeba zajíždět občas do garáží.
Nároky jsou defakto minimální. 1 ideálně 2 airbagy, centrál klima, elektrická okna, ABS a sedačka pro tři lidi. Půjde-li tak s tempomatem nebo s možností dodělání.
A teď k mým možnostem. Chci se vejít do 350tis s DPH. 370tis když zavřu obě oči - koukal jsem ale že se dá sehnat i za menší peníz. Dá se najít pár kusů s nájezdem v desítkách ideálně na prodej přímo u dealera kde bylo koupeno i servisováno. Chtěl bych do 100tis km
Podmínkou je maximální spolehlivost. Neřeším zásadně výkon a podobně. Bude to pracant.
Z výběru koukám na:
Expert/Jumpy/Scudo/Proace - údajně je 1.6 HDI lenora ale nemá FAP a je spolehlivá. Nicméně z diskuzí citroenu jsem na 1.6 HDI slyšel kritiku (olejová síta - špatné mazání turba a po odstranění zase přidírání prozměnu) - že jedině 2,0 -
Boxer/Jumper/Ducato - tady nemám šajn vůbec - ale 99% aut v této velikosti je 2,2hdi 74kw nebo 88kw. -
Trafic - tady taky nemám šajn.
chtěl jsem malého mástra. Ale defakto nikdo je nechce takže ani v inzerátech nejsou.
Můžete někdo poradit s výběrem? Máte nějaké informace/zkušenosti?
Výběr malé dodávky do 350tis
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Výběr malé dodávky do 350tis
JK Elektroinstalace
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Re: Výběr malé dodávky do 350tis
Vybíral jsem podobně loni/letos, nejdřív nový, ale ty šli rapidně oproti loňsku nahoru, takže jetý, něco v kategorii VW T5.
Expert/ Jumpy - na mě byl celkem malej a jak píšeš, na ty slabý 1,6ky jsem neslyšel chválu
Jumper/ Ducato - Pro mě největší problém s vejškou cca 220cm, čili větší spotřeba na dálnici, ale hlavně nevjedu do většiny podzemek. Jinak interiér fakt slušnej, plno odkládacích míst a dopředu se usaděj slušně i 3 lidi.
Negativa, co jsem našel na netu, je největší problém s elektrikou, kdy uhnívá elektroinstalace a pak snad problémy s žhavičkama, který po letech nejedou vymontovat a už jsou na to v ČR i specialisti.
Traffic - se mi nelíbil, že je po letech pořád stejnej a novej je humáč, vnitřně není ani nijak extra velkej
Nakonec mi tu zbyla T5 Facelift. 2,0 Biturbo určitě nebrat, až na výjimky jsou to sráče, se kterejma najezdíš max.150tis. a vysere se to. Oproti tomu 2,0 TDI CR 103kW celkem vychytanej držák, podobně na tom bude asi nižší motorizace tušim 75kW, těžko hledáš kusy s potkanejma motorama a naopak najdeš kusy s velkejma nájezdama. Výbavy nejsou teda nijak extra, ale mě stačí klima a tempomat se dá vždy dodělat, složitější a dražší je to snad pak u kusů, co nemaj přisvělování do "zatáček v mlhovkách", musí se měnit jednotka a natahovat kabeláž.
Jinak auto šlušný, zatim drží, jediný, co mi vadí, že dopředu se sice 3 lidi vmáčknou, ale na žádnou dlouho cestu to není, pokud nejste 70kg postavy nebo hubený ženský. A přijde mi tam celkem málo odkládacích prostor oproti tomu je Ducato fakt větší a má tam i víc prostoru na krámy.
do 350tis. s DPH a 100tis. km budeš ale hledat asi dlouho
Expert/ Jumpy - na mě byl celkem malej a jak píšeš, na ty slabý 1,6ky jsem neslyšel chválu
Jumper/ Ducato - Pro mě největší problém s vejškou cca 220cm, čili větší spotřeba na dálnici, ale hlavně nevjedu do většiny podzemek. Jinak interiér fakt slušnej, plno odkládacích míst a dopředu se usaděj slušně i 3 lidi.
Negativa, co jsem našel na netu, je největší problém s elektrikou, kdy uhnívá elektroinstalace a pak snad problémy s žhavičkama, který po letech nejedou vymontovat a už jsou na to v ČR i specialisti.
Traffic - se mi nelíbil, že je po letech pořád stejnej a novej je humáč, vnitřně není ani nijak extra velkej
Nakonec mi tu zbyla T5 Facelift. 2,0 Biturbo určitě nebrat, až na výjimky jsou to sráče, se kterejma najezdíš max.150tis. a vysere se to. Oproti tomu 2,0 TDI CR 103kW celkem vychytanej držák, podobně na tom bude asi nižší motorizace tušim 75kW, těžko hledáš kusy s potkanejma motorama a naopak najdeš kusy s velkejma nájezdama. Výbavy nejsou teda nijak extra, ale mě stačí klima a tempomat se dá vždy dodělat, složitější a dražší je to snad pak u kusů, co nemaj přisvělování do "zatáček v mlhovkách", musí se měnit jednotka a natahovat kabeláž.
Jinak auto šlušný, zatim drží, jediný, co mi vadí, že dopředu se sice 3 lidi vmáčknou, ale na žádnou dlouho cestu to není, pokud nejste 70kg postavy nebo hubený ženský. A přijde mi tam celkem málo odkládacích prostor oproti tomu je Ducato fakt větší a má tam i víc prostoru na krámy.
do 350tis. s DPH a 100tis. km budeš ale hledat asi dlouho
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Výběr malé dodávky do 350tis
Napises ze traffic malej a T5 je jeste mensi .
Ja jsem s Traffic spokojenej, pracant super, nehnije to, kdyz to nalozis nep....
Ja jsem s Traffic spokojenej, pracant super, nehnije to, kdyz to nalozis nep....
stavitelné podvozky www.DGR-PODVOZKY.cz
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Výběr malé dodávky do 350tis
ale je to VW, tak king vole neasiSvobda píše:Napises ze traffic malej a T5 je jeste mensi .
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Výběr malé dodávky do 350tis
Kriminálník se tu snaží bejt vtipnej
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Výběr malé dodávky do 350tis
Tímhle mě fakt nenasereš, protože žádný kriminálník nejsem
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Výběr malé dodávky do 350tis
problém s olejem u těch 1.6 HDI je v tom, že olejová náplň je jen 3,75litrů...což u dodávky je problém, když v plným zatížení to nějakej ten olej pápne, pak dochází k rychlýmu opotřebení, protože většinou se nekontroluje, měrka se vytahuje zase až při další výměně v servisu...Tyhle motory hodně tečou, hlavně vršek a vana.Všecko je na silikon...
Nedělá se na nich nijak zvlášť extra, zvykl jsem si, ale nejsu z těhle moc odvázanaje.Je to držák na držáku a spousta nesmyslnejch řešení.Třeba výměna spojky je na tomhle opravdu lahoda...
Z mýho pohledu by stačilo občas kouknot na měrku, nepřetahovat servisní interval, nešetřit na filtru a oleji samotným a jezdit hlavou, pak to je docela držák a docela kulturní motor s příjemným zátahem a ceny některejch dílů jsou překvapující - příjemně i nepříjemně
Jinak setrváky na ty francouze v druhovýrobě jsou fakt mizerie, ono i ty převodovky jsou nic moc.Bráno dle osobáků...
Pokud jde o Ducato/ jumper/ Boxer - tak za mě mizernej výhled.Hrozně malý okna, debilně vymyšlený pedály a ručka vlevo.Mám doma Scudo a stejně jsme si nikdy nezvykl...
Uhnívající elektrika, hlavně ve světlech.Uhnívající panty zadních dveří, koroze atd...
2.2 HDI dobrej motor, pokud je o něj postaráno.Akorát to nejede nijak extra, ale zase to není takovej průser jako třílitr, co se motoru samotnýho, převodovky a poloos týče...
Nemám ty auta rád, ale co se servisu týče, tak jsou věci, který se dělaj docela dobře.Jen je problém, že to stárne před očima...
U ojetejch dodávek je vždycky problém.Záleží na konkrétním kusu...Já bych do těhle nešel, mluvím ovšem za sebe, nikomu to nenutím.Jen tyhle auta k nám jezdijou hodně na servis a opravy, takže soudím podle toho,co vidím.Je ovšem fakt, že se s tím vůbec nikdo nesere a kdo může, tak šetří..
Nedělá se na nich nijak zvlášť extra, zvykl jsem si, ale nejsu z těhle moc odvázanaje.Je to držák na držáku a spousta nesmyslnejch řešení.Třeba výměna spojky je na tomhle opravdu lahoda...
Z mýho pohledu by stačilo občas kouknot na měrku, nepřetahovat servisní interval, nešetřit na filtru a oleji samotným a jezdit hlavou, pak to je docela držák a docela kulturní motor s příjemným zátahem a ceny některejch dílů jsou překvapující - příjemně i nepříjemně
Jinak setrváky na ty francouze v druhovýrobě jsou fakt mizerie, ono i ty převodovky jsou nic moc.Bráno dle osobáků...
Pokud jde o Ducato/ jumper/ Boxer - tak za mě mizernej výhled.Hrozně malý okna, debilně vymyšlený pedály a ručka vlevo.Mám doma Scudo a stejně jsme si nikdy nezvykl...
Uhnívající elektrika, hlavně ve světlech.Uhnívající panty zadních dveří, koroze atd...
2.2 HDI dobrej motor, pokud je o něj postaráno.Akorát to nejede nijak extra, ale zase to není takovej průser jako třílitr, co se motoru samotnýho, převodovky a poloos týče...
Nemám ty auta rád, ale co se servisu týče, tak jsou věci, který se dělaj docela dobře.Jen je problém, že to stárne před očima...
U ojetejch dodávek je vždycky problém.Záleží na konkrétním kusu...Já bych do těhle nešel, mluvím ovšem za sebe, nikomu to nenutím.Jen tyhle auta k nám jezdijou hodně na servis a opravy, takže soudím podle toho,co vidím.Je ovšem fakt, že se s tím vůbec nikdo nesere a kdo může, tak šetří..
svět dospělých je pro mne záhadou......
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr malé dodávky do 350tis
Mám Trafica 2016 a kdybych si mohl vybírat, tak bych ho nechtěl.
1) Docela hnusnej, ale časem si na to zvykneš.
2) Motor nejslabší 1,6... a mám najeto lehceš přes 30 tisíc a ještě to nechce vyměnit olej, tak nevim jak dlouho takový motor vydrží. Jezdím většinou sám s prázdným prázdným autem, tak to jde. Ale neumím si představit, že vezu 9 lidí a ještě nějaký náklad.
3) Interiér taky hnusnej, zpracování takové typicky dodávkové, odkládacích ploch sice v celku dost, ale z místa řidiče dostupné tak dvě.
4) Přední prostřední místo je jen do počtu jediná jeho výhoda je, že se cvakne pás do řidičovy spony a neřve to
5) Zadní stěrače jsou kapitola samo pro sebe, lepší kdyby tam nebyly. Úplně se mi ježí chlupy na zádech když to automaticky při zařazení spátečky začne dřít to suché okno s bordelem (a ještě se mi nepodařilo přijít, podle čeho si rozmyslí jestli je sepne nebo ne - senzon nemá).
6) Sedačky z 3. řady nejsou nasadit do úchytů pro 2 řadu. 3. je splápěcí, 2. ne, proto jsem je chtěl prohodit a jedny nechat schované.
Co je na tom autě opravdu dobré a oceňuji to.... no nevím... couvá se s tím lépe než s i30 kombi
Naštěstí pro tebe, asi budou přes limit.
Jinak se mi moc líbí Transit Custom... ale asi bude taky přes limit.
1) Docela hnusnej, ale časem si na to zvykneš.
2) Motor nejslabší 1,6... a mám najeto lehceš přes 30 tisíc a ještě to nechce vyměnit olej, tak nevim jak dlouho takový motor vydrží. Jezdím většinou sám s prázdným prázdným autem, tak to jde. Ale neumím si představit, že vezu 9 lidí a ještě nějaký náklad.
3) Interiér taky hnusnej, zpracování takové typicky dodávkové, odkládacích ploch sice v celku dost, ale z místa řidiče dostupné tak dvě.
4) Přední prostřední místo je jen do počtu jediná jeho výhoda je, že se cvakne pás do řidičovy spony a neřve to
5) Zadní stěrače jsou kapitola samo pro sebe, lepší kdyby tam nebyly. Úplně se mi ježí chlupy na zádech když to automaticky při zařazení spátečky začne dřít to suché okno s bordelem (a ještě se mi nepodařilo přijít, podle čeho si rozmyslí jestli je sepne nebo ne - senzon nemá).
6) Sedačky z 3. řady nejsou nasadit do úchytů pro 2 řadu. 3. je splápěcí, 2. ne, proto jsem je chtěl prohodit a jedny nechat schované.
Co je na tom autě opravdu dobré a oceňuji to.... no nevím... couvá se s tím lépe než s i30 kombi
Naštěstí pro tebe, asi budou přes limit.
Jinak se mi moc líbí Transit Custom... ale asi bude taky přes limit.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly