Insignia II
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Insignia II
http://www.auto.cz/opel-insignia-poprve ... sny-104139" onclick="window.open(this.href);return false;
To už dneska nejde udělat auto bez zbytečných záhybů a "předesignování"? Ta palubní deska, to je tragedie - proč to má všechno tak složité tvary, proč je tan středový tunel tak masivní a vysoký? Proč se kombík jmenuje "hustě" Sports Tourer, co je na něm tak sportovního? Proč je na volantu 6 tisíc tlačítek, vždyť nikdo nebude vědět ani co mačká (nehledě na to, že je pěkně hnusnej)? Proč dneska každé nové auto musí být "sportovní", kde jsou auta na pohodlné dlouhé cestování? O motorech tam raději ani nepíšou, ale předpokládám, že šestiválec bude maximálně v OPC, ikdyž asi ani to ne...
To už dneska nejde udělat auto bez zbytečných záhybů a "předesignování"? Ta palubní deska, to je tragedie - proč to má všechno tak složité tvary, proč je tan středový tunel tak masivní a vysoký? Proč se kombík jmenuje "hustě" Sports Tourer, co je na něm tak sportovního? Proč je na volantu 6 tisíc tlačítek, vždyť nikdo nebude vědět ani co mačká (nehledě na to, že je pěkně hnusnej)? Proč dneska každé nové auto musí být "sportovní", kde jsou auta na pohodlné dlouhé cestování? O motorech tam raději ani nepíšou, ale předpokládám, že šestiválec bude maximálně v OPC, ikdyž asi ani to ne...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- SomČarovný
- Příspěvky: 478
- Registrován: 13 srp 2014 23:27
Re: Insignia II
Stejně jako se teďka vytratilo označení auto jako GLX, DeLuxe a podobně, tak tak samo se to děje teď. Nejen s označením, ale tvarově a podobně. Prostě tak jde doba. Ale chápu, že jsme na TF, kde se to zastavilo tak před 10 lety . . .
Mám na volantu 20+ tlačítek a neměl jsem sebemenší problém po týdnu je ovládat intuitivně.
Mám na volantu 20+ tlačítek a neměl jsem sebemenší problém po týdnu je ovládat intuitivně.
7GTD
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Insignia II
1) Ne, lidi chcou něo designově zajímavého, jestli chceš pravoúhlou krabici máš přece Kadeta
2) Protože máš větší odkládací prostory a lépe se ovládají tlačítka na něm
3) Protože i otcové rodi chtějí mít pocit, že mají sportovní auto(ne, nemají, ale ten pocit !)
4) Protože bezpečnost velí, že nemáš dávat ruce NIKDY z volantu
5) Dost bych se divil, kdyby verze OPC dostala V6. Spíš dostane hodně foukaný 2,0 jako Superb, Passat nebo Aerton
2) Protože máš větší odkládací prostory a lépe se ovládají tlačítka na něm
3) Protože i otcové rodi chtějí mít pocit, že mají sportovní auto(ne, nemají, ale ten pocit !)
4) Protože bezpečnost velí, že nemáš dávat ruce NIKDY z volantu
5) Dost bych se divil, kdyby verze OPC dostala V6. Spíš dostane hodně foukaný 2,0 jako Superb, Passat nebo Aerton
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Insignia II
1) Ano, proto mám ty staré krabičky.... a mít budu. Jen v té práci mi pořád cpou něco nového
2) Všude nějakej odkládací prostor a pak to auto být velké jak dodávka, aby se tam vůbec vešli lidi. Nevím co všichni vozí v autech, ale já mam v kufru jednu bedýnku s provozníma kapalinama a povinnou výbavou a ostatní si donesu v kapse a hodím ke spolujezdci na sedačku - dneska jezdí většina lidí samotná, tak co.
3) Taky jsem fotr od rodiny a nechápu to.
4) Ano a taky je třeba se dívat, co tam vlastně mačkám a nekoukat na cestu... máme přece asistenty, co to zachrání
5) Stejně se bude dát koupit OPC packet i na základní model, takže to stejně postrádá smysl.
No nic, je doba, když všichni těží jen z toho co uměli a byli dobří v historii....ale jinak to je všechno stejné naleštěné pozlátko na 5 let a 150 tisíc km (Ze svého okolí a své zkušenosti vím, že se sypou jak nové prémiovky, tak nová obyčejná auta, jak na běžícím páse.)
2) Všude nějakej odkládací prostor a pak to auto být velké jak dodávka, aby se tam vůbec vešli lidi. Nevím co všichni vozí v autech, ale já mam v kufru jednu bedýnku s provozníma kapalinama a povinnou výbavou a ostatní si donesu v kapse a hodím ke spolujezdci na sedačku - dneska jezdí většina lidí samotná, tak co.
3) Taky jsem fotr od rodiny a nechápu to.
4) Ano a taky je třeba se dívat, co tam vlastně mačkám a nekoukat na cestu... máme přece asistenty, co to zachrání
5) Stejně se bude dát koupit OPC packet i na základní model, takže to stejně postrádá smysl.
No nic, je doba, když všichni těží jen z toho co uměli a byli dobří v historii....ale jinak to je všechno stejné naleštěné pozlátko na 5 let a 150 tisíc km (Ze svého okolí a své zkušenosti vím, že se sypou jak nové prémiovky, tak nová obyčejná auta, jak na běžícím páse.)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Insignia II
hezký auto, líbí se mi to....
a za pár let i slušnej Peugeot
a za pár let i slušnej Peugeot
svět dospělých je pro mne záhadou......
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Insignia II
4) na ty čudlíky na volantu si vážně rychle zvykneš a pak je ovládáš totálně poslepu. Je to fakt dobrá věc
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Insignia II
Ja nemam jen Kadetta V te i30 jsem si za 3 tydny a 3000 km nezvykl. Ted mam Trafica s cudlikama a taky mi to nejak nejde... a to jich ma jen par. Cudliky umim intuitivne ovladat jen v Omeze a tam je jen hlasitost radia a na druhe strane ani nevim. Par zakladnich je ok, s tim neni problem, ale jak je jich tam moc, tak se mi to zda na picku.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Insignia II
Tady bych asi souhlasil s Miguelem. Vždycky mi stačí pár dní a podvědomě už mačkáš čudlíky na volantu, bez přemejšlení.
Akorát u Citroena jsem si vždycky pomalu zastavoval, abych něco přepnul To je vzácná vyjímka
Akorát u Citroena jsem si vždycky pomalu zastavoval, abych něco přepnul To je vzácná vyjímka
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Insignia II
Já si na i30 zvyknul za dva dny
Tempomat u Coupe mi stačilo vysvětlit jak se používá a ovládal jsem ho hned naprosto intuitivně(páčka na volantu)
Mě osobně mrzí, že dodělat si tlačítka na volant je technicky dost složité, jinak bych už je u Coupe měl
Tempomat u Coupe mi stačilo vysvětlit jak se používá a ovládal jsem ho hned naprosto intuitivně(páčka na volantu)
Mě osobně mrzí, že dodělat si tlačítka na volant je technicky dost složité, jinak bych už je u Coupe měl
Re: Insignia II
Tady máš i ty motory
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: Insignia II
včera jsem byl v Ženěvě a nějakou delší dobu jsem u Insignie strávil.Za mě to bylo jedno z nejhezčích aut tam.Ty tvary člověk ocení až ve skutečnosti....Stejně tak ten interier je perfektní a vůbec mi nepřišlo, že by tam bylo něco navíc a nešlo se tam vyznat....
svět dospělých je pro mne záhadou......