300 km/h
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 km/h
Žádné fotky tebou vyrobených svodu pro turbo tam nejsou. Je tam jen čínské turbo položené na kapotě coupé. Můžeš to sem Bobre naházet pokud tam neco takového má. Děkuji!
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
Ty jsi fakt debil Libore, to už se ani slušně říct nedá, když ani číst neumíš udělej něco pro sebe a pročti si posledních pár příspěvků zpět ale když nepoznáš rozdíl mezi kapotou a plastovým krytem motoru, tak je to s tebou ještě horší než jsem si myslel
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 km/h
Kapota nebo dekl motoru. Každý přece vi co jsem chtěl napsat. Polozit čínské turbo na motor a vyfotit dokáže průměrný bezhodnotný jedinec. Chci vidět fotky svodu nebo vyfuku na v6 coupé.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
číst Libore, stačí číst....
Re: 300 km/h
Není co házet. Naposled tam svařovali něco před rokem, nebylo to na Hyundai, ale na VR6 a provedení je na facepalm (naroubováno na původní litinové svody). Samotná kvalita toho výrobku taky nic, nad čím bys masturboval... Jinak je to tam vesměs festival výprodeje z Aliexpressu Na druhou stranu můžeme směle prohlásit, že se k tomu Miguel opravdu výborně hodí a vlastně bys ho ani nečekal v jiném postavení, než jako prodejce Čínské bižuterie.Libor12 píše:Žádné fotky tebou vyrobených svodu pro turbo tam nejsou. Je tam jen čínské turbo položené na kapotě coupé. Můžeš to sem Bobre naházet pokud tam neco takového má. Děkuji!
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
Bobr klasicky nezklamal Ani jsem nečekal, že bys tady hodil ty svody z S4, kde se hrálo fakt o milimetry
Jen tak mimochodem, svody z auta, které loni bralo 2. místo v MČR ve sprintu a to ještě nebylo doladěné
Můžeš nám tady teda aji vysvětlit co je špatného na použití litinových svodů, když se na nich jezdí i setupy s výkonem 2x vyšším(600++hp) než má tenhle konkrétní Golf ?
Jen tak mimochodem, svody z auta, které loni bralo 2. místo v MČR ve sprintu a to ještě nebylo doladěné
Můžeš nám tady teda aji vysvětlit co je špatného na použití litinových svodů, když se na nich jezdí i setupy s výkonem 2x vyšším(600++hp) než má tenhle konkrétní Golf ?
A tohle taky pobavilo Když u nás není problém udělat laky, které nikdo jiný v ČR dělat nechce, bo je v dostatečné kvalitě neumí viz ten oranžový Hyundai nebo chameleoní A3 (ta sice byla lakovaná do chameleonu už předtím, ale kvalita provedení totální shit, celé auto bylo pruhované. Od nás je to Top )Beaver píše: plus nějaká běžná lakýřina
Re: 300 km/h
Taki jsem turbyl, a taki jsem hral o mily metry, protože mi dochazely elektrody, tak jsem to nakonec dovařil hřebíkama
Uvažuju nad seriovou vyrobou, chtělibiste?
Uvažuju nad seriovou vyrobou, chtělibiste?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: 300 km/h
jakou jsem tedy schopen dosahnout max. rychlost s Alfou romeo 156 která má cx 0,31 a výkon 400ps??? docela by mě to zajímalo... ve 260km/h mě zastaví už omezovač otáček na 5tou rychlost udělá taky 300???
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: 300 km/h
Teoreticky (bez omezovace) ano, ale trvalo by ti VELICE dlouho se na tu rychlost dopracovat. V realite by ti nejspis drive odesel motor.Juraj píše:udělá taky 300???
IQ stylingem nenahradis.
Re: 300 km/h
I když téměř nepřispívám, tak teď už musím...
nejlepší turba a lakování jedině u Miguela, co na tom nechápete???
Laky co nikdo jinej nezvládne... Opět si pobavil
nejlepší turba a lakování jedině u Miguela, co na tom nechápete???
Laky co nikdo jinej nezvládne... Opět si pobavil
clio 1.8 16v
octavia combi 2003 1.8T
octavia combi 2003 1.8T
Re: 300 km/h
Taboo píše:Teoreticky (bez omezovace) ano, ale trvalo by ti VELICE dlouho se na tu rychlost dopracovat. V realite by ti nejspis drive odesel motor.Juraj píše:udělá taky 300???
motor je držák, závod se jede na 20min a taky to vydrží ... těch 200 tam je do 500m. na 260 uz to zabere podstatně déle není problém dát delší stály převod. Otázkou je ovšem Proč? na okruh 260 stačí i na SK ring či brno. Lausitz taky ok...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: 300 km/h
dal by ten motor 5 minut vkuse na plny plyn na najvyssom prev. stupni?
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
najdi mi lakovnu co ti udělá v perfektní kvalitě perleť Lamborghini Arancio Borealis nebo třeba ten chameleoní lak tu oranžovou chtěl jeden kámoš z Mostecka, nenašel jedinou lakovnu, která by mu to byla ochotná nastříkat(mě tehdy ještě neznal), a to mu bylo fakt úplně jedno kolik to bude stát takže nakonec skončil s hnusnou KTM oranžovou totéž platí o Chameleonu. Už jsem pár takových celolaků viděl, ale všechny byly flekatékybork23 píše:Laky co nikdo jinej nezvládne... Opět si pobavil
Re: 300 km/h
to nelze prakticky zjistit protoze by se muselo jednat o usek dlouhy nejmene 18km ve kterem by tě nikdo při jízdě nesměl omezit ... ono už 200km co najedu za závod na okruhu (tréningy, kvalifikace, závod) na max. možnou zátěž motoru v dannou chvíli nevydrží většina aut co by jsi sebral ze silnice
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
Na testovacím oválu VW by to šlo ale tam tě asi jen tak, a ještě s italem, nepustí
Re: 300 km/h
nastesti to nepotrebuju... jak rikam 260 je az az... staci na 100% evropskych výkonů pro auto s vykonem do 500ps a hmotností 1100kg..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: 300 km/h
Tak výjimečně pro dnes dávám fotku toho, co neumím, nedělám a nikdy jsem neviděl, protože přece jenom sedím u PC Bypass intercooleru je tam dočasně samozřejmě. Dneska se řešilo např. vytažení live dat z ECU skrz OBD2 konektor, který tam ale běžně jaksi není a navíc se k tomu žádná běžná diagnostika neumí připojit, protože to nepoužívá standardní protokol Plus spousta práce kolem elektriky, ke které chybí dostatek dokumentace a která se různě propojuje na existující svazek a vychytávají se problémy. Až se to trochu poladí, mohlo by to pak 300 km/h udělat taky Bohužel tam není ani Čínské turbo, ani nový lak ze vzorníku Lamborghini, ani na tom nedělal žádný bývalý vězeň co má Hyundai, takže to určitě specifická skupina lidí neocení, ale mě víc záleží na tom, jestli s tím potom bude spokojený majitel toho auta
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
Wow Bobre, to ej mazec, fakt smekám nad tvým skvělým uměním dělat věci komplikovaněji, když na tohle prostě stačí pár budíků nebo tam dát pořádnou jednotku a vytáhnout si to přes ní
Re: 300 km/h
Díky za potvrzení, že víš hovno o tom, co se s tím dělá
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
Ano vím, když o tom nic neřekneš, komediante a tvoje práce to stejně není, tak co že jsi tam chytračil kolem kablíků ? Jo, je už z tebe velký tuner co takhle nejdřív dodělat to vedení vzduchu ?
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 km/h
No vidíš a mne je třeba naprosto jasné co tam dělal.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: 300 km/h
Co to je za ECU? (ja se zeptam par lidi, kteri by mozna byli schopni pomoci)Beaver píše:Dneska se řešilo např. vytažení live dat z ECU skrz OBD2 konektor, který tam ale běžně jaksi není a navíc se k tomu žádná běžná diagnostika neumí připojit, protože to nepoužívá standardní protokol
IQ stylingem nenahradis.
Re: 300 km/h
Stock ECU z Toyoty Crown Athlete. Bojujeme trochu s DBW (které je v tomhle případě spíš napůl DBW a napůl klasické lanko) a hlavně se zapojením. I když do značné míry je to shodné s JZX110 (Toyota Chaser) tak jsou tam nějaké odlišnosti. Bylo by nejspíš jednodušší udělat vlastní harness a používat třeba EMU, ale jsou to výrazné náklady navíc, takže pokud to půjde, používat se bude série. Prozatím i ten motor samotný nemá žádné úpravy. Bohužel ECU je pro A/T a tak se nám objevovalo hodně chyb a vyblikání je zdlouhavé. I proto jsem tam zapojoval to JOBD, je potom samozřejmě výrazně snadnější a rychlejší si ověřit, na co si ECU stěžuje
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
Takže další sto let stará japonská mrdka a ještě k tomu v sérii
A do mě se bude srát, že dělám low cost stavby
A do mě se bude srát, že dělám low cost stavby
Re: 300 km/h
Je rozdíl dělat low cost s použitím původních OEM poměrně kvalitních věcí a low cost s Čínskýma mrdkama. Navíc se tebou v tomhle ohledu nikdy nebaví, tak zase zalez a objednávej dál na Aliexpressu Nehledě na to, že ty akorát sedíš v jeřábu a objednáváš jebky, který pak bůh ví kdo namontuje - jelikož ty o tom víš absolutní hovno, jak dokazuje tvůj nedávný dotaz na to, jaké výhody má externí WG. Někdo, kdo "dělá turbokity" by nikdy takový dotaz nepoložil protože by tím dokázal, že je kokot, který neví, co prodává Je ale na druhou stranu neuvěřitelně zábavné sledovat, jak každou chvilku dokazuješ, jaký jsi opravdu loser s nulovýma znalostma, který umí na cílenou kritiku reagovat jen jedním způsobem - začneš nadávat ostatním. Takže do toho, zareaguj svým typickým způsobem a potvrď mi to
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: 300 km/h
Já odpověď znal, jen jsem se chtěl ujistit
Takže to co děláš vlastně není tuning, jen servis s použitím dílů někde z vrakáče bravo
Já tam dal čínské jenom turbo, kde to prostě má naprosto jednoduché opodstatnění všechno ostatní jsou kvalitní díly. A montuju to s kamarádem všechno, takže těmahle tvýma pindama mě fakt nenasereš
Nadával jsem akorát Liborpvi, když je tak dementní, že neumí ani pořádně číst a používat Fcebook
Takže to co děláš vlastně není tuning, jen servis s použitím dílů někde z vrakáče bravo
Já tam dal čínské jenom turbo, kde to prostě má naprosto jednoduché opodstatnění všechno ostatní jsou kvalitní díly. A montuju to s kamarádem všechno, takže těmahle tvýma pindama mě fakt nenasereš
Nadával jsem akorát Liborpvi, když je tak dementní, že neumí ani pořádně číst a používat Fcebook
Re: 300 km/h
To Beaver:
Jedna se o ten samy 9.0:1 1JZ-GTE, ktery se pouzival take v Japonske a Australske MKIII? Pokud ano, posli mne SZ s tim, co potrebujes (mozna by se mi podarilo zajistit M/T JZA70 ECU, coz by byla mnohem lepsi volba).
Jedna se o ten samy 9.0:1 1JZ-GTE, ktery se pouzival take v Japonske a Australske MKIII? Pokud ano, posli mne SZ s tim, co potrebujes (mozna by se mi podarilo zajistit M/T JZA70 ECU, coz by byla mnohem lepsi volba).
IQ stylingem nenahradis.
Re: 300 km/h
@Taboo:
Mk3 měla tu early verzi s paralelním twinturbem. Tohle je už VVTi singleturbo. Hlavně to je poslední verze s elektronickou klapkou, takže starší ECU nelze použít (navíc twinturbo používá MAP, VVTi přešlo na MAF). Do posledních Soarerů se ještě používal VVTi, ale bez elektronické klapky, takže ani taková ECU nám nepomůže, jedině pokud by se udělal i swap throttle body. Ale nevadí, prostě to stojí za pokus rozchodit tak jak to je Každopádně za nabídku díky, vážím si toho!
Mk3 měla tu early verzi s paralelním twinturbem. Tohle je už VVTi singleturbo. Hlavně to je poslední verze s elektronickou klapkou, takže starší ECU nelze použít (navíc twinturbo používá MAP, VVTi přešlo na MAF). Do posledních Soarerů se ještě používal VVTi, ale bez elektronické klapky, takže ani taková ECU nám nepomůže, jedině pokud by se udělal i swap throttle body. Ale nevadí, prostě to stojí za pokus rozchodit tak jak to je Každopádně za nabídku díky, vážím si toho!
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: 300 km/h
Oh, OK, ja myslel ze ta VVT-i verze s tim CT15B mohla byt i v te Japonske/Australske MKIII. Takze potrebujes to co mas (VVT-i DBW ECU), ale pouze M/T verzi, spravne? I kdyz skoncis s tou A/T ECU, budes schopen prepsat pres ten OBD2 konektor ty A/T mapy (pokud se nejedna o standartni protokol), etc.?Beaver píše:Tohle je už VVTi singleturbo. Hlavně to je poslední verze s elektronickou klapkou, takže starší ECU nelze použít (navíc twinturbo používá MAP, VVTi přešlo na MAF).
IQ stylingem nenahradis.
Re: 300 km/h
Teoreticky ta A/T ECU nevadí, kvůli chybějící převodovce ale bude stále generovat chyby kvůli nepřítomnosti solenoidů, Dočasně to nepovažujeme za problém. Sice to bude trvale rozsvěcovat check engine light, ale "problém" převodovky by neměl způsobit limp mode pro motor. Přepsat se s mým vybavením nic nedá a ta ECU to pokud vím ani neumožňuje, hlavní cíl bylo dostat nějaké informace z jednotky - např. jsme měli podezření, že může být problém se "sensor ground" a jednotka chybně vyhodnocuje teplotu vody. Plus byly pochybnosti o správné funkci lambdy (což se např. částečně potvrdilo - diagnostika hlásila vadu výhřevu a ECU neviděla ani žádné údaje, takže jsme odhalili chybu v zapojení kabeláže a chybějící napájeni +12V pro lambdu a MAF ). Ale tak něco to dělá...
https://youtu.be/gCu_i5OY6xQ" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/gCu_i5OY6xQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"