
Fakt mě baví, že se zrovna takovým bastlem prezentuješ a snažíš do mě rýpat

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
v daleké minulosti jsme na bravoklubu měli výpočet vmax do kterého vstupoval průběh MK (ideální znát graf z brzdy) vs. otáčky, ztráty v převodech, aero odpor (cx+ čelní plocha auta), valivý odpor .. mnoho bravařů pak muselo uznat že ten jejich 1.2 80PS nejede 200 co ukazuje tacho a 147PS HGT těch 260 taky opravdu nedáJuraj píše:jakou jsem tedy schopen dosahnout max. rychlost s Alfou romeo 156 která má cx 0,31 a výkon 400ps??? docela by mě to zajímalo... ve 260km/h mě zastaví už omezovač otáček na 5tou rychlostudělá taky 300???
![]()
Psal tu onehdá jeden píčus, že nic nedělám a neumím, tak jsem pro jednou dal "důkaz místo slibů" i když jinak nemám potřebu takovým lidem něco dokazovat. Znovu to dělat nebudu, je to jak přesvědčovat o něčem retarda - marná práce a jen se to potvrdilo. To jen tak na okraj. Ten samý píčus co sám nic nezná a umí jenom plánovat nereálné přestavby svého usopleného korejce se holedbal tím, jak dělá jakési super turbokity - z čeho se nevyklubalo nic víc, než Čínské díly a plná huba keců.LiberaleMiguel píše:To je ideální jezdit pak s furt rožlým Checkemkdyž se vysere něco dalšího, tak to aspoň pak člověk hned ví, že jo....
Fakt mě baví, že se zrovna takovým bastlem prezentuješ a snažíš do mě rýpat
Tohle není moje, je to kamarád ze Supraklubu. Tohle je singlturbo VVTi, já mám starší twinturbo bez VVTi. Dej mi ještě dva měsíceJuraj píše:Já tu tedy vidím jedno vrčící 1JZ??? komu to tedy dříve pojde?klucíííí mě to bavííí
![]()
Nevím co si myslíš že víš, nebo co ti kdo nakecal, ale opět dokazuješ, že o tom víš hovno. Žádné 4G63 tam nebylo. Jestli to je nebo není nesmysl je irelevantní - majitel to tak chce a na rozdíl od tebe to mít bude. To abych ještě uvedl na pravou míru tuhle tvoji další demagogii.LiberaleMiguel píše: Stejně tak se oháníš furt "kamarádem co staví RWD auto z FWD", což je akorát další uražená slečinka jako ty, jejíž stavba je snad největší možný nesmysl, bo cpát do Eclipse, kde je skvělý 4G63, rotačku, je fakt hodně chorý nápad
bat Nevím jak ta tvoje ecu od 1jz. Já se snažil rozhýbat 2jz. Nicméně co jsem zjistil,TRC kontrolku rozsvědcuje at při nefunkci samotné nebo zásahu ta krabička TRC přímo. Do ecu motoru posílá pouze ten pwm signál otáček převodovky a kol. Z toho ecu motoru vidí jakou má převodovka zařazenou rychlost a rychlost vozu a zda nedochází k prokluzu kol. Omezí poté přenos výkonu přes hydroměnič a přivře klapku. Pokud ten signál nemá,tak nic nesvítí ale motor nejde do plného výkonu a není to nouzák. Pokud si spočteš čas co strávíte nad laborováním a rozchozením ecu ...Beaver píše:Zrovna ABS/TRC je v pohodě, protože ta ECU má pin, kterým komunikuje s TRC ECU, ta to zpracovává pro ni. Když to chybí, tak by to rozsvítilo TRC kontrolku, která tam není a vyřadilo tu TRC funkci, což nám stejně nevadí.
Beaver píše:A tohle je poslední, co ode mě uvidíš adresované na tebe, na další konverzaci s tebou už vážně seru, dokud něco nepředvedeš
Ani jeden z vás to nevydržíTaboo píše:Beaver píše:A tohle je poslední, co ode mě uvidíš adresované na tebe, na další konverzaci s tebou už vážně seru, dokud něco nepředvedeš
Divej se na to tak, ze pro znale lidi jsi pouze pozer, na kterem jim nezalezi a kteremu nejsou nadale ochotni venovat svuj cas. Smutne.LiberaleMiguel píše:Ani jeden z vás to nevydrží
LiberaleMiguel píše:Nemluvě o tom, že jsem už tady toho předvedl mnohem víc než Bobr
ale umí, umí se k tomu připojit i obyčejná čínská ELMxx.. jen je třeba dobře vybírat podporu protokolů - libor muže potvrditBeaver píše:Tak výjimečně pro dnes dávám fotku toho, co neumím, nedělám a nikdy jsem neviděl, protože přece jenom sedím u PCBypass intercooleru je tam dočasně samozřejmě. Dneska se řešilo např. vytažení live dat z ECU skrz OBD2 konektor, který tam ale běžně jaksi není a navíc se k tomu žádná běžná diagnostika neumí připojit, protože to nepoužívá standardní protokol
Plus spousta práce kolem elektriky, ke které chybí dostatek dokumentace a která se různě propojuje na existující svazek a vychytávají se problémy. Až se to trochu poladí, mohlo by to pak 300 km/h udělat taky
Bohužel tam není ani Čínské turbo, ani nový lak ze vzorníku Lamborghini, ani na tom nedělal žádný bývalý vězeň co má Hyundai, takže to určitě specifická skupina lidí neocení, ale mě víc záleží na tom, jestli s tím potom bude spokojený majitel toho auta
![]()
Beaver píše:Ano, ale třeba Delphi neuměla, nenechá si nic vnutit
A co si budeme povídat, jsme jedni z mála lidí v ČR, co ví, jak a co tomu právě máme vnutit