pekne napisane, zrejme aj pravdive..Taboo píše:Retarde, TY zadny ladic nejsi a nikdy nebudes . Ty jsi jen nevzdelany jerabnik, ktery nerozumi ani rozdilu mezi dusikem a oxidem dusnym, natoz zakladnim funkcim motoru anebo aby jsi byl i sebemene kvalifikovany posoudit kdo je kvalitni ladic a kdo ne . K tomu nemas patricne vzdelani a znalosti . Ja ano, a z debat s Karlem (kde ty nemas ani sebemensi potuchu o cem se mluvi ) mohu potvrdit, ze to je clovek, ktery vi co dela (coz jsem si jisty mohou potvrdit i jeho zakaznici). Ty jsi sam (s vyjimkou mozna snad jen sveho lacineho radia) nic jeste nenaladil, nic nevyrobil, nic nepostavil a nic nedokazal (s vyjimkou podvodu pojistovny a vylhani se po roce z vezeni). Jedine co umis je chlubit se praci nekoho jineho, s kterou nemas absolutne nic delat.
Managment řízení motoru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Managment řízení motoru
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
Prosim vsechny zucastnene, aby se venovali jen ciste tematu. V pokracovani nazorů jeden na druheho, muzete pokracovat v sekci "Pokec" Diky
Audi Coupe Quattro
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
Karle v tomto s tebou uplne suhlasim.leon4x4 píše:Bude to velmi podobné, jen já neprodávám za EURa ale za Koruny.JRD McLAREN píše:..tak ja teda neviem ake ceny ma Karel..
ale ked to zacnem pocitat ja .... tak
Ecu 500, kabelaz 300-500, nejake to vrcanie na brzde 300-500
to neratam, ze bude treba kupovat nejake to cidlo, cievky, vstrekovace, FPR,
a inu dalsiu bizuteriu ... spaleny benzin .. nadrz dve tri ..
..prip. vyroba a osadenie triger kola..
takze hruby odhad za montaaaz ... hmmmm 50tKc .??
Koncové ceny produktů Ecumaster mi musí výrobce schválit, nesmím prodávat levněji.....
Vždycky potřebuji minimálně wideband sondu, často si zákazník kupuje BT adapter, IAT sensor, případně měníme další věci.
Kdyby to bylo vždycky ideální dá se to komplet do 50 udělat..... ale....
Velmi často, tedy téměř vždy jsou na mne nachystány pasti. Začíná to úniky kapalin, pokračuje nabastelnými dodanými komponenty, přes které se nedá k jinak dostupným částem motoru dostat, což ztěžuje instalaci a pokračuje to nezdokumentovanými zásahy do kabeláže atd.... Takže ano, pak naskakuje cena za odvedenou práci, ale ta by vůbec nebyla potřeba a dělat ji ani nechci.. jen musím. Také jako běžnou věc provádím dokumentaci ke kabeláži, aby se dala následně servisovat. Používám FLRY kabeláž či nebo MIL-spec..... prostě každá sranda něco stojí.
A ano, jsem tak "namyšlený" a "pyšný" , že když vidím, že by následný výsledek mého snažení byl ostuda, vůbec do toho nejdu a zákazníka odmítám. Když mi vykládá člověk co to nikdy nedělal, že dá do S14 motor 1JZ který přivezl an paletě a že nějaké čištění vstřiků (nebo instalace nových), instalace nových čidel, cívek a další údržba 30let starého motoru je zbytečnost, pak holt čekám, že to bude průser a že se mu to rozpadne a proto se toho nechci účastnit abych si nekazil pověst. Dokud budou lidé vykládat, že jsem drahý.. to je v pohodě, ale nesmí se říkat že auta která dělám se rozpadají, to nejde.
Ja to tak mam podobne.. vid. posledna skusenost s EMU a BMW R6, ohladne ktorej som ta v minulosti kontaktoval.
Nakoniec to skoncilo tak, ze som prerabal celu kabelaz v aute, vcetne uchytenia snimacov, napajania starteru a pod.
O podobnej anabaze s AE86 s polomotorom, ktory skladal Libor, a naslednemu prerabaniu hadam vsetkeho, co "zabudovaval isty mechanik"
..ani nehovorim .. .. Musel som prerobit hadam vsetko.. vsetky cidla, vsetky vstrekovace, etc.
Skratka a strucne, cela "tato sranda" nezacina na cca 15-18 tKc (500 eur) za nakup riadiacej jednotky (standalone ECU)
ale na cca 50000Kc (ci cca 1500EUR) .
Pretoze samotny nakup ECU je len zaciatok ..
Ostane "potreby" nakuku dalsich / inych komponentov, som popisal vyssie..
..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Managment řízení motoru
Pokud se to stane jeste jednou a Miguel bude beztrestne urazet znale lidi jako Libor12, leon4x4, Beaver a dalsi, kteri sdilenim svych vedomosti a vzajemnym respektem drzi toto forum nad vodou, tak jsem odsud pryc. Posledni varovani. Podivej se trochu kolem sebe a zjistis, ze doslova cele forum je zasrane ukazkami Miguelove retardace naprosto nulove hodnoty a doslova kazde tema, kde se nasere i presto, ze tam nema nic hodnotneho andebo uzitecneho sdelit, skonci presne tak, jak skoncilo tohle. Takze vedeni tohoto fora si bude muset rozhodnout co chce. Pokud budu mluvit sam za sebe, tak nejsem nadale ochoten tolerovat at uz urazeni mne osobne anebo lidi, ke kterym chovam nemaly respect (a povazuji je ve svem oboru za sve kolegy) dementem, ktery se k znalostem a zkusenostem tech lidi ani na mile nepriblizi. Na neco podobneho nejsem proste ochoten nadale plytvat svym casem.Tom_ píše:Prosim vsechny zucastnene, aby se venovali jen ciste tematu. V pokracovani nazorů jeden na druheho, muzete pokracovat v sekci "Pokec" Diky
IQ stylingem nenahradis.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
Taboo:
Já do téhle diskuze přispěl něčím přínosným, ty vůbec ničím. A očividně máš spoustu zbytečného času plýtvat ho na moje uražení, jestli ne, tak raději odejdi
Já do téhle diskuze přispěl něčím přínosným, ty vůbec ničím. A očividně máš spoustu zbytečného času plýtvat ho na moje uražení, jestli ne, tak raději odejdi
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
Tohle ja Taboo neolivnim, ja jsem moderator, ne administrator (doporucuji kontaktovat ho). Na druhou stranu s Tebou souhlasim a veskere "utoceni" by se mělo resit. Pokud by se to mělo i nadále zhoršovat ci stupnovat, bude zapotřebí tohle nejakym zpusobem vyresit.Taboo píše:Pokud se to stane jeste jednou a Miguel bude beztrestne urazet znale lidi jako Libor12, leon4x4, Beaver a dalsi, kteri sdilenim svych vedomosti a vzajemnym respektem drzi toto forum nad vodou, tak jsem odsud pryc. Posledni varovani. Podivej se trochu kolem sebe a zjistis, ze doslova cele forum je zasrane ukazkami Miguelove retardace naprosto nulove hodnoty a doslova kazde tema, kde se nasere i presto, ze tam nema nic hodnotneho andebo uzitecneho sdelit, skonci presne tak, jak skoncilo tohle. Takze vedeni tohoto fora si bude muset rozhodnout co chce. Pokud budu mluvit sam za sebe, tak nejsem nadale ochoten tolerovat at uz urazeni mne osobne anebo lidi, ke kterym chovam nemaly respect (a povazuji je ve svem oboru za sve kolegy) dementem, ktery se k znalostem a zkusenostem tech lidi ani na mile nepriblizi. Na neco podobneho nejsem proste ochoten nadale plytvat svym casem.Tom_ píše:Prosim vsechny zucastnene, aby se venovali jen ciste tematu. V pokracovani nazorů jeden na druheho, muzete pokracovat v sekci "Pokec" Diky
Migueli, doporucuji se vykaslat na nejake napadani, jelikož to nicemu a nikomu nepomuze. Pokud v tom budes i nadále pokracovat, bude se to muset nejakym zpusobem resit
Audi Coupe Quattro
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
Tome jako moderátor bys měl být objektivní
Re: Managment řízení motoru
Já bych si zase přál aby Češi našli zase našli krásu vlastenectví a neposílali lidi do Polska, když je někdo obdobný v Čechách......
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
Karle promiň, ale žijeme v Evropě
Třeba za Digitunem jezdí auta z půlky Evropy a běžně si ho aji zvou ladit auta do Německa
Třeba za Digitunem jezdí auta z půlky Evropy a běžně si ho aji zvou ladit auta do Německa
Naposledy upravil(a) LiberaleMiguel dne 29 bře 2017 20:50, celkem upraveno 1 x.
Re: Managment řízení motoru
Já taky, tak přestaň montovat ty polské produkty do aut čechum a spolupracuj výhradně s IMF jako správný vlastenec... (naprosto zcestná myšlenka)
Nevidím rozdíl v tom, jestli do auta namontuje polský produkt čech v čechách nebo ten samý polský produkt polák v polsku, tedy až na cenu, přístup a v neposlední řadě rychlost práce to vše bude nejspíš v polsku ještě o půl stupně jinde... Půlka republiky to bude mít do polska blíž, tak nevidím důvod to nehodit tam. LM se nijak nezastávám, ale v tomhle případě neporadil vůbec špatně (digitun) a když je ochotný pomoci s polštinou atd... aď si každý vybere co uzná za vhodné... Že se to nakonec zvrtlo v osobní útoky je špatně, ale co se dá dělat tak už to na TF bohužel chodí.
Nevidím rozdíl v tom, jestli do auta namontuje polský produkt čech v čechách nebo ten samý polský produkt polák v polsku, tedy až na cenu, přístup a v neposlední řadě rychlost práce to vše bude nejspíš v polsku ještě o půl stupně jinde... Půlka republiky to bude mít do polska blíž, tak nevidím důvod to nehodit tam. LM se nijak nezastávám, ale v tomhle případě neporadil vůbec špatně (digitun) a když je ochotný pomoci s polštinou atd... aď si každý vybere co uzná za vhodné... Že se to nakonec zvrtlo v osobní útoky je špatně, ale co se dá dělat tak už to na TF bohužel chodí.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Managment řízení motoru
Věc se má tak, že si nekupuješ jen jednotku, ale i podporu. Pokud ji koupíš v Polsku a objeví se problém, Karel to řešit nebude. Budeš to muset Polska poslat na opravu, případně tam jet na přeladění. Jelikož je Karel v Liberci, dá se pochybovat o tom, že by to do Polska měl někdo výrazně blíž. A když si to někdo bude chtít doladit sám, bude pro obslužný software EMU pro Polsko potřebovat Polské Windows. Veselá to kombinace (pokud to Poláci pořád dodržují). Každý svého štěstí strůjcem...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
Beaver píše: A když si to někdo bude chtít doladit sám, bude pro obslužný software EMU pro Polsko potřebovat Polské Windows. Veselá to kombinace (pokud to Poláci pořád dodržují)....
EE ...
staci aj rusky, madarsky, ci cesky.. WOKNOUS
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
Nedodržují vůbec nic. Napiš jim,že chceš 3 ecu a místo aby tě odkázali na Karla,tak ti ještě udělají cenu. Takové jednání...Beaver píše: (pokud to Poláci pořád dodržují).
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
Bobre: http://www.mapy.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Zlín -> Bielsko-Biala 154km versus Zlín -> Liberec 401km Digitun bydlí 30km za ČR hranicemi a do Katowic, kde se EMU vyrábí, od něho kamenem dohodíš
Příště nespekuluj, tu adresu bys určitě zvládnout našel....
A nikdo tady nemluví jen o nákupu jednotky, o tomhle přece tenhle topic vůbec není....
Příště nespekuluj, tu adresu bys určitě zvládnout našel....
A nikdo tady nemluví jen o nákupu jednotky, o tomhle přece tenhle topic vůbec není....
Re: Managment řízení motoru
Aha, ve Zlíně bydlí polovina republiky, to je novinka Už z Brna je časový rozdíl v cestě minimální, takže neplatný argument (jako ostatně vždy). A ano, nemluví se jen o nákupu jednotky, ale o komplexním řešení a tím spíš je lepší navštívit Karla, kde to člověk probere v klidu, bez jazykové bariéry a kde může pořídit jak jednotku, tak kabeláž a tak i následné ladění.
No že Ecumaster nedodržuje svoje vlastní obchodní pravidla je smutné, ale jak se zdá, tak na to bohužel celkem hážou bobek, protože je živí jiné trhy než ČR.Libor12 píše:Nedodržují vůbec nic. Napiš jim,že chceš 3 ecu a místo aby tě odkázali na Karla,tak ti ještě udělají cenu. Takové jednání...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
U Digituna pořídí totéž. Navíc s bohatšími zkušenostmi s daným autem a motorem. Pomoc s jazykovou bariérou jsem nabídnul, to je to nejmenší
Takže tvoje argumenty jsou taky mimo....
Takže tvoje argumenty jsou taky mimo....
Re: Managment řízení motoru
Jestli potřebuješ k otázkám národní hrdosti nějaké "argumenty" je mi z toho smutno.
Jsem oficiální zástupce značky, držím zboží skladem pro komfort zákazníků, poskytuji před i po prodejní podporu k produktům zakoupeným oficiální cestou. Velmi často přidávám ke své práci hromadu poznatků, nápadů, návodů a rad ke zlepšení a to ať už výkonu, spolehlivosti či bezpečnosti vozu.
Není v zájmu značky, aby mne zákazníci obcházeli, experimentovali a poškozovali si z neznalosti auta. To se děje buď tím, že se v autě vrtají sami a nebo následně, když odjede jejich draftovaný "polák" který je "levnější" než já a oni následně začnou v autě šťourat, protože to prostě není ono, něco nefunguje atd...
Mám velmi bohaté zkušenosti nasbírané za 17let v motorsportu a je naprosto nepodstatné, kolik motorů jedné značky jsem už naladil. Není podstatné jestli jsem z motoru AGU (1.8T VW/AUDI) dostal 534koní...... Postupy při návrhu a tvorbě kabeláže jsou stejné a výkon z motoru dostanu jen takový, který odpovídá tomu, jak majitel motor připraví, nic víc se z něj dostat nedá. Ladění na brzdě mne posunulo o velký kus dopředu a také výsledky to z oblasti "přání" posunulo do oblasti "změřeno". Už jsem měl dost zákazníků, kteří byli zklamaní z "čísla" které brzda vyplivla, ale ještě jsem neměl zákazníka, který by byl nespokojený s porovnáním čísel z brzdy a reálnou zkouškou jízdy.
Je pravda, že moc uživatelů tohoto fora ke mně nejezdí, jestli vůbec nějaký někdy přijel........
Naštěstí je dost takových, kterým jsem vytrhl trn z paty a ti mi už reklamu dělají a rádi.... těch si vážím a mohu se roztrhat, když potřebují pomoci... tak to prostě chodí.
Hezký den.
Jsem oficiální zástupce značky, držím zboží skladem pro komfort zákazníků, poskytuji před i po prodejní podporu k produktům zakoupeným oficiální cestou. Velmi často přidávám ke své práci hromadu poznatků, nápadů, návodů a rad ke zlepšení a to ať už výkonu, spolehlivosti či bezpečnosti vozu.
Není v zájmu značky, aby mne zákazníci obcházeli, experimentovali a poškozovali si z neznalosti auta. To se děje buď tím, že se v autě vrtají sami a nebo následně, když odjede jejich draftovaný "polák" který je "levnější" než já a oni následně začnou v autě šťourat, protože to prostě není ono, něco nefunguje atd...
Mám velmi bohaté zkušenosti nasbírané za 17let v motorsportu a je naprosto nepodstatné, kolik motorů jedné značky jsem už naladil. Není podstatné jestli jsem z motoru AGU (1.8T VW/AUDI) dostal 534koní...... Postupy při návrhu a tvorbě kabeláže jsou stejné a výkon z motoru dostanu jen takový, který odpovídá tomu, jak majitel motor připraví, nic víc se z něj dostat nedá. Ladění na brzdě mne posunulo o velký kus dopředu a také výsledky to z oblasti "přání" posunulo do oblasti "změřeno". Už jsem měl dost zákazníků, kteří byli zklamaní z "čísla" které brzda vyplivla, ale ještě jsem neměl zákazníka, který by byl nespokojený s porovnáním čísel z brzdy a reálnou zkouškou jízdy.
Je pravda, že moc uživatelů tohoto fora ke mně nejezdí, jestli vůbec nějaký někdy přijel........
Naštěstí je dost takových, kterým jsem vytrhl trn z paty a ti mi už reklamu dělají a rádi.... těch si vážím a mohu se roztrhat, když potřebují pomoci... tak to prostě chodí.
Hezký den.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Managment řízení motoru
Ne, věc se má tak, že zadavatel tématu poptával službu jako celek (přivézt-nechat udělat komplet-zaplatit-odvézt-užívat) a na to jsem reagoval, že nevidím rozdíl mezi tím, jestli to udělá Čech nebo Polák, tak nevidím důvod psát o nákupu jednotky a podpoře (to se tady již řešilo když mi neběhala det3 - to téma se taky nakonec zvrtlo jinam, taková klasika). Zadavatel bydlí ve Zlíně, takže do Polska to má blíže, o kvalitě služeb netřeba polemizovat. Když se objeví problém, pořád to bude mít zadavatel do Polska blíže, ale jako bonus už pojede někde, kde už byl a bude jednat s člověkem s kterým už jednal, takže nepojede do neznáma... Když ho to náhodou za rok přestane bavit a bude si to chtít sám přeladit po nějaké úpravě, tak za předpokladu že si na to troufne, stačí stáhnout jeden program a během 30s a jednoho restartu mu emu komunikuje a po dalším restartu je zase ntb v zcela původní podobě (několikrát ověřeno na vlastním ntb a emu). V případě, že si na to netroufne nebo bude ecu pod heslem (nevím jestli to jde a nebo si to pletu s jinou ecu), tak to bude mít stále do Polska na úpravu blíže. A i když neznám konkrétní ceny, tak nevěřím, že by to bylo v Polsku za víc. Proč do Polska tedy v tomto případě NE, Beavere? A proč do polska NE, když cesta nebude hrát roli? A proč LM poradil špatně? Haudujudu z osmé třídy ZŠ + technické výrazy mi budou stačit ktomu abychom se navzájem domluvili...Beaver píše:Věc se má tak, že si nekupuješ jen jednotku, ale i podporu. Pokud ji koupíš v Polsku a objeví se problém, Karel to řešit nebude. Budeš to muset Polska poslat na opravu, případně tam jet na přeladění. Jelikož je Karel v Liberci, dá se pochybovat o tom, že by to do Polska měl někdo výrazně blíž. A když si to někdo bude chtít doladit sám, bude pro obslužný software EMU pro Polsko potřebovat Polské Windows. Veselá to kombinace (pokud to Poláci pořád dodržují). Každý svého štěstí strůjcem...
Někdy mi příjde, že jsou tvé argumenty celkem chabé a píšeš je pouze z důvodu, aby jsi byl za každou cenu v opozici vůči LM, chce to trochu nadhled, nikdo není dokonalý...
To leon4x4: Nikdo tvou práci praxi ani zkušenosti nezpochybňuje! Ale schovávat tvrdý biznis za Vlastenectví? Aneb "proč by měl vydělat Polák, když můžu tady v ČR vydělat já"... - Tedy alespoň takto jsem si to vylozil já...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Managment řízení motoru
No to jsou zase výjevy...Tom_ poslechni, Libora, Tabooa nebo Leona, mají něco za sebou a LiberaleMiguel ty jdi na vzduch...potřebuješ to
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
Ludvik
Já doporučuju někoho s kým mám já, a dalších několik lidí, které znám, velice pozitivní zkušenost. Taboo a Libor doporučuje prostě jen tak, protože je to zástupce značky pro daný stát.
Karle napíšu to ještě jednou: Tvojí práci tady nijak nekritizuju, ale tvoje plivání na Poláky je dost mimo. Ještě jsem u Digituna nezažil, že "by to nebylo ono" a tvoje zmínka o 1,8T a 534hp ? Pindíky si tady přece porovnávat nechceš....
Já doporučuju někoho s kým mám já, a dalších několik lidí, které znám, velice pozitivní zkušenost. Taboo a Libor doporučuje prostě jen tak, protože je to zástupce značky pro daný stát.
Karle napíšu to ještě jednou: Tvojí práci tady nijak nekritizuju, ale tvoje plivání na Poláky je dost mimo. Ještě jsem u Digituna nezažil, že "by to nebylo ono" a tvoje zmínka o 1,8T a 534hp ? Pindíky si tady přece porovnávat nechceš....
Re: Managment řízení motoru
Na nikoho jsem neplival.... asi jsi četl něco jiného než co jsem napsal. Pravděpodobně vůbec nechápeš co jsem napsal a jaké důvody k mým názorům mám.LiberaleMiguel píše:
Karle napíšu to ještě jednou: Tvojí práci tady nijak nekritizuju, ale tvoje plivání na Poláky je dost mimo. Ještě jsem u Digituna nezažil, že "by to nebylo ono" a tvoje zmínka o 1,8T a 534hp ? Pindíky si tady přece porovnávat nechceš....
Smutno je mi z lidí co nejsou ochotní zaplatit za solidní přístup, službu a podporu.....
Porovnávání ANO nebo NE ? Tak ty tady porovnáváš, jak je levnější, má více zkušeností s AUDI....
Kdybych chtěl kritizovat, ptal bych se jak se ten člověk jmenuje, jaké má číslo registrace k plátcovství daně atd..... Taky bych si přál abych nemusel posílat kontrolní hlášení, přiznání DPH, přiznání daně z příjmu, nemusel vypisovat obchodní podmínky, psát bláboly o EET a nemusel řešit podobné radostné činnosti. Třeba bych měl víc času, mohl pracovat levněji
.... ale já tě nepotřebuji přesvědčovat a raději už nebudu nic psát, abys to nemusel číst a nevykládal jsi si to jinak...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21 bře 2013 09:07
Re: Managment řízení motoru
Omlouvám se, omylem jsem toto poslal Beaverovi jako soukr zprávu a ne sem veřejne do fora ( asi jsem v horečce se přehmátl na tlačítkách , omlouvám se a dávám sem ).
Beaver doufám omluví muj překlep, nechtěl jsem ho otravovat..
XXXX
Beaver doufám omluví muj překlep, nechtěl jsem ho otravovat..
XXXX
Bohužel nedodržují, stále více lidí se mi ozývá že nakoupili přes PL a omezení PL Wokny také udajne nefunguje.. zatím jsme nezkouseli, ale je to velká škoda pokud to tak je . Karel je človek co ví a umí a bohužel lidí na jeho urovni je v čr málo. Obrovskou přidanou hodnotou je navíc Karlova podpora po telefonu / přes vzdálenou plochu kde se kolikrát jedná o nekolik hodinových rozhovoru za které si v rámci podpory třeba u nás nikdy nic neučtoval. U přímně, radeji budu jednat s nekým vyzkoušeným a osvědčeným takovýmhle než bezduvodne menit a zkouset a riskovat nekoho na velké vzdálenosti. S klukama od EMU se znám osobne , pravidelne jendou do roka s eu nich stavuji a klábosíme a i z jejich strany je obrovská podpora práve díky karlovi. Takže za mne - pokud to opravdu chce nekdo pořádne a bez bastlení na starou kabeláž atd je lepší si skutečne připlatit a jít ke Karlovi, ja sem nekolik let hledal "shudnější" (= levnejší ) cesty ale když sečtu ve finále náklady a čas, vždy se mi vyplatí jet za Kájou.Beaver píše:Věc se má tak, že si nekupuješ jen jednotku, ale i podporu. Pokud ji koupíš v Polsku a objeví se problém, Karel to řešit nebude. Budeš to muset Polska poslat na opravu, případně tam jet na přeladění. Jelikož je Karel v Liberci, dá se pochybovat o tom, že by to do Polska měl někdo výrazně blíž. A když si to někdo bude chtít doladit sám, bude pro obslužný software EMU pro Polsko potřebovat Polské Windows. Veselá to kombinace (pokud to Poláci pořád dodržují). Každý svého štěstí strůjcem...
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
Jasně, takže od všech ostatních to bude bastl prostě proto, že nejsou Karel Mám dost tady, fakt že jo....Idaho von Věšín píše: Takže za mne - pokud to opravdu chce nekdo pořádne a bez bastlení na starou kabeláž atd je lepší si skutečne připlatit a jít ke Karlovi, ja sem nekolik let hledal "shudnější" (= levnejší ) cesty ale když sečtu ve finále náklady a čas, vždy se mi vyplatí jet za Kájou.
Honzo, když jsme spolu řešili něco ohledně ladění a já ti na to napsal "napiš Digitunovi, to nebude problém", kolikrát jsi mu skutečně napsal ? Mám takový osobní tip, tak jsem zvědavý, jestli mi ho potvrdíš....
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21 bře 2013 09:07
Re: Managment řízení motoru
Zkusil jsem jednou, když jsme to tenkrát řesili a odpovědi jsem se nikdy nedočkal. Evidentně si nerozumněl s mým pokusem o angličtinu, nebo proste neměl zájem, či nevěděl tak radeji ignoroval. Neříkám že Karel udělá lépe ( neznám DGT práci ) , ale pro mne osobně by problém už v tom že bych byl závislej na třetí osobě která má překládat a ja netusím co říká - proč si to zbytečně ztěžovat. Pri takovéhle prác čekám i vysvetlení z druhé strany proč se to delá tak a případně i vést diskuzi proč to neudelat jiným zpusobem a to je už veliká kolize v případe překládání.LiberaleMiguel píše:Jasně, takže od všech ostatních to bude bastl prostě proto, že nejsou Karel Mám dost tady, fakt že jo....Idaho von Věšín píše: Takže za mne - pokud to opravdu chce nekdo pořádne a bez bastlení na starou kabeláž atd je lepší si skutečne připlatit a jít ke Karlovi, ja sem nekolik let hledal "shudnější" (= levnejší ) cesty ale když sečtu ve finále náklady a čas, vždy se mi vyplatí jet za Kájou.
Honzo, když jsme spolu řešili něco ohledně ladění a já ti na to napsal "napiš Digitunovi, to nebude problém", kolikrát jsi mu skutečně napsal ? Mám takový osobní tip, tak jsem zvědavý, jestli mi ho potvrdíš....
Tím se nechci dotýkat tvé neznalosti technických problému, ale pro komunikaci potřebuji človeka katerý ví na obou stranách o čem je řeč, v případě prostředníka musí splnovat tuto podmínkku i on a rovnou v obou jazycích což vidím jako velkou komplikaci - pokud mám brát v uvahu přímo tvou nabídku překladu.
At si to veme každej kam chce, on se ptal na doporučení ja doporučil koho znám a popsal své zkusenosti ( protože je nemám jen s Karlem a varuji tím aby en clovek neprošel obdobnými problémy jako já ) , nevyjadřuji se k tomu jak delá Digitune, nemám s ním zkusenosti.
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
...esteze ja som z obliga ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
To je stejně zajímavé, jak ladiči z ČESKA, remcají na placení daní, náklady na bůh ví co, Babiše a že si udělali bebíčko a jiný ladič klidně zdraží o 50% s odůvoněním "mám tolik kšeftů, že si můžu vybírat"
Pánové, hrábněte si do svědomí, kdyby jste byli taková špička, jak se tady NĚKTEŘÍ snažíte tvářit, tak by vás nic z toho netrápilo, protože musíte sami moc dobře vědět jak je ladění luxusní byznys
Idaho: Beru jak už jsem psal, tohle se dá řešit, když bys teda nevěřil mým technickým schopnostem, tak by kámoš pomohl s domluvou určitě v klidu ale chápu, že Karel je pro tebe jednodušší. Jen šlo tak trochu o tu formulaci jak jsi to podal.... O nikom jiném v celém topicu nepadla ani zmínka....
Osobně si stejně myslím, že to Kuno odveze k JRD ticha voda kšefty bere
Pánové, hrábněte si do svědomí, kdyby jste byli taková špička, jak se tady NĚKTEŘÍ snažíte tvářit, tak by vás nic z toho netrápilo, protože musíte sami moc dobře vědět jak je ladění luxusní byznys
Idaho: Beru jak už jsem psal, tohle se dá řešit, když bys teda nevěřil mým technickým schopnostem, tak by kámoš pomohl s domluvou určitě v klidu ale chápu, že Karel je pro tebe jednodušší. Jen šlo tak trochu o tu formulaci jak jsi to podal.... O nikom jiném v celém topicu nepadla ani zmínka....
Osobně si stejně myslím, že to Kuno odveze k JRD ticha voda kšefty bere
Re: Managment řízení motoru
Ty už nemáš absolutně žádnou soudnost.LiberaleMiguel píše:Taboo:
Já do téhle diskuze přispěl něčím přínosným, ty vůbec ničím. A očividně máš spoustu zbytečného času plýtvat ho na moje uražení, jestli ne, tak raději odejdi
Re: Managment řízení motoru
Jejda....netušil jsem,že moje poptávka vzbudí takové vášně i když tu řevnivost v podstatě trošku chápu-v autoopravárenství se pohybuji cca 30 let. přesto jsem v tomto ohledu-tvorba nebo výroba řízení motoru naprosto "negramotný" a i proto,jak zde někdo napsal,se prvně ptám,zjištuji,hledám...
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Re: Managment řízení motoru
...Miguel píše:....Osobně si stejně myslím, že to Kuno odveze k JRD ticha voda kšefty bere...
Ano,tato možnost není vůbec nerealná už jen proto,že je na mne "hodný" jen ještě vyčkávám- protože pokud to "dopadne",budu mít origo-původní Motronic z A2 vč.dalších "vychytávek" jako byl saxomat..atd. To vše prostřednictvím jednoho vyjímečného člověka a to v podstatě za hubičku přímo od "zdroje".
Ano,tato možnost není vůbec nerealná už jen proto,že je na mne "hodný" jen ještě vyčkávám- protože pokud to "dopadne",budu mít origo-původní Motronic z A2 vč.dalších "vychytávek" jako byl saxomat..atd. To vše prostřednictvím jednoho vyjímečného člověka a to v podstatě za hubičku přímo od "zdroje".
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Re: Managment řízení motoru
Nevíte někdo, jestli lambda sonda před a za katem má stejný senzor? Kód automobilky je jiný, ale říkám si, jestli to není i kvůli délce kabelu, který je rozdílný.