Shanim tesneni pod olejovy housing, bohuzel uz se nevyrabi a zatim jsem ho nikde nenasel. Mate zkusenost s pouzitim klingeritu ci tak neco? Pri nejhorsim bych neco na ten zpusob pouzil, hlavne aby to tesnilo. Zadny cerveny silikon nechci, jelikoz to akorat zasere polovinu veci Takhle by to melo +- vypadat
Ja po pravdě ty obvykle dodávané těsnění nikdy neměřil, ale mezi 0.5-0.75 to asi bude. Je tam asi třetinová stlačitelnost, takže potřeba vybrat s ohledem na hrubost povrchu na jaký to sedne. Třeba se tu někdo ozve s tím, že měl podobné těsnění teď nějak v ruce a v druhé šupleru
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak jsem nasel puvodni tesneni z toho olejoveho housingu a je to pomerne dost tvrde, to kolecko ma urcite mista (stlacene) a nektere jsou jakoby "napite" olejem. Ty stlacene vychazi okolo 1mm a kdyz jsem dal do suplery cely az k tomu prostredku tak 1,75mm. Takze urcit tloustku bude asi docela problem. Mozna nejspis to 1,5 mm
je to NLA a cislo dilu je 035115441B . Nikde na netu jsem to zatim nenasel a kdyz uz, tak to taky nemeli co jsem volal do nekolika autodilu. Origo Audi taky uz nic.
Takze jsem volal do Kaliny.cz , takze mi nejspis udelaji nove podle toho stareho. Jinak Libore, diky za tip, ten dil nemaji, odkazal me na nejakyho cloveka ze Slovenska, ktery se zabyva dovazenim dilu z vwclassic, taky to nemaji, sice cislo sedi, ale uplne jiny motor a rok vyroby. A to tesneni se davalo jen pouze na 5tivalce z te doby. JEste cekam na odpoved z Polska, kdy mi kluci na US foru doporucili intercars.pl. Ono hodne prodejcu to ma v nabidce, ale jiz nedostupne