
Palivové vedení -úprava
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Palivové vedení -úprava
Pánove stavím si Mercedes 190 (W201) na amatérské závody - požitek z jízdy. Řeším palivové vedení, original vede pod autem. Já bych ho rád vedl kabinou a palivové čerpadlo a filtr měl také v kabině. Je tato úprava možná ? Jak se to řeší u závodních aut ? Pod autem mi přijdou trubky dost zranitelné. Zase na druhou stranu bych nerad porušoval nějaká pravidla. Dále z nádrže mi vede třetí trubka skrz celé auto dopředu pod blatník kde je svedena do plastové krabice ( asi nějaký filtr s aktivním uhlím ) - další věc, které bych se rád zbavil, je možné tuto trubku vyvést někde vzadu ven z auta ? Děkuji za připomínky. 

Mercedes W201 a W208, ex W124
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové vedení -úprava
Je pomerne bezne, ze zavodne auta maju palivove cerpadlo s filtrom v kabine, teda resp. pri nadrzi ...
Palivove vedenia idu taktiez cez kabinu .. (co sa mne osobne moc nepaci)
Snaz sa mat na tom vedeni co mozno najmenej spojov, srubeni, redukcii, prestupov, roznych priemerov a pod.
Ta krabicka, je nadoba s aktivnym uhlim, to mozes zrusit uplne..
Nadrz je v plane aka ..?? seriova ci nieco vlastnorucne vyrobene ..??
alebo homogovane .. ?
Palivove vedenia idu taktiez cez kabinu .. (co sa mne osobne moc nepaci)
Snaz sa mat na tom vedeni co mozno najmenej spojov, srubeni, redukcii, prestupov, roznych priemerov a pod.
Ta krabicka, je nadoba s aktivnym uhlim, to mozes zrusit uplne..
Nadrz je v plane aka ..?? seriova ci nieco vlastnorucne vyrobene ..??
alebo homogovane .. ?
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Palivové vedení -úprava
Pokud necháš původní nádrž a nepotřebuješ nějaký extrémní průtok, neměl by být problém zachovat původní vedení - ono většinou bývá docela dobře umístěno a pokud neposadíš auto podlahou na nějaký kámen, málokdy se ti povede s tím něco spáchat. Ten zmiňovaný uhlíkový filtr by měl být zároveň napojený někam do sání, je to obvyklé řešení celého systému a má za úkol případné výpary spalovat, aby nezamořovaly planetu
Zrušit to jde, ale pokud ten vývod necháš jen tak někde pod autem, bude ti hlavně v horkých dnech smrdět z auta benzín. Pokud to zaslepíš, bude to mít zase nepříznivý vliv na tlakové poměry v nádrži - jde to řešit použitím jiného uzávěru nádrže, který bude mít odvětrávací ventil - smrad po benzínu je v tomhle případě taky tutovka.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové vedení -úprava
Presne jak říká Beaver, ten smrad bude nejen venku ale na 90% se dostane i uvnitř. Nekteri na foru, pouzivali takovy palivovy filtrik (nerezovy) na odvetravani nekde v podbehu kola a tim celou trubku odvetravani zrusili...
Audi Coupe Quattro
Re: Palivové vedení -úprava
Jenom doplním, že ten filtr tam samozřejmě lidi dávají čistě z toho důvodu, aby se případně nedostával bordel do nádrže, smrdět to bude furt stejně
Co se týká toho smrdění dovnitř - asi často záleží na konstrukci. Je pravdou, že já mám například u IS nádrž pod zadníma sedačkama a když jsem měnil palivové čerpadlo, tak trocha benzínu i přes veškerou snahu systém odtlakovat stejně vytekla a zůstala na nádrži. I když je to místo nádrže pod kovovým víčkem, které sedí na gumovém těsnění a je přitaženo maticí, benzín byl v autě cítit ještě poměrně dlouho. Takže bych věřil tomu, že po zrušení odvětrávání přes uhlíkový filtr si na to člověk bude muset asi zvyknout 


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Palivové vedení -úprava
jen doplním k té nádrži a vedení paliva v kabině: snad na všech úrovních se řeší (nebo podle mě alespoň mělo řešit), že pokud v kabině (prostor pro posádku) vedu palivo, tak tam nesmí být žádné spoje. nádrž (+ čerpadlo a filtr) pokud nebude na původním místě musí být oddělena od kabiny nehořlavou přepážkou (nestačí plastový dekl, alespoň ALU plech...) - pak musíš nějak vyřešit tankování - nějaká dvířka, nebo něco takového, protože tankovací hrdlo bys taky neměl mít v kabině.
co chceš jezdit, že řešíš trubky pod autem? nejspíš to nepotřebuješ a pokud máš opravdu strach, tak nádrži a pumpě vyrob ližinu...
co chceš jezdit, že řešíš trubky pod autem? nejspíš to nepotřebuješ a pokud máš opravdu strach, tak nádrži a pumpě vyrob ližinu...
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L
Lupo 3L