Výběr lehké mrchy
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Výběr lehké mrchy
Čaute všichni,
už nějakou dobu nosím v hlavě nápad "postavit" si nějakou lehkou mrchu.
Parametry/požadavky:
- zadohrab nebo čtyřkola
- nízká hmotnost
- stará škola - nic plného elektroniky
- ideálně přeplňovaný motor
A teď k tomu o co má jít. Hledám něco co se stane dobrým základem pro nenápadnou stavbu. Nepůjde skoro o styling ale o funkční úpravy. Není problém stáří. Do jisté míry chci něco zajímavého. Nechci tuctovku
Pro představu:
Mistubihi Starion (široká verze)
Mazda 323 GT-R
Napadá vás něco podobného?
Jen dodám že všechno chci dělat v rámci legálních mezí. Takže nebudu dělat swap, přestavbu na 4x4 ani podobné. Upravy brzd a podobné neřeším.
už nějakou dobu nosím v hlavě nápad "postavit" si nějakou lehkou mrchu.
Parametry/požadavky:
- zadohrab nebo čtyřkola
- nízká hmotnost
- stará škola - nic plného elektroniky
- ideálně přeplňovaný motor
A teď k tomu o co má jít. Hledám něco co se stane dobrým základem pro nenápadnou stavbu. Nepůjde skoro o styling ale o funkční úpravy. Není problém stáří. Do jisté míry chci něco zajímavého. Nechci tuctovku
Pro představu:
Mistubihi Starion (široká verze)
Mazda 323 GT-R
Napadá vás něco podobného?
Jen dodám že všechno chci dělat v rámci legálních mezí. Takže nebudu dělat swap, přestavbu na 4x4 ani podobné. Upravy brzd a podobné neřeším.
JK Elektroinstalace
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Re: Výběr lehké mrchy
Malý lehký RWD je MX-5 třeba. Nemá sice turbomotor, ale nejedou špatně ani tak, zvlášť v silnějších verzích. Alternativně přidat kompresor/turbo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Výběr lehké mrchy
Subaru Justy v té nejsilnější verzi to staré z roku 199x
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr lehké mrchy
když mrcha,tak mr2 ne?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Výběr lehké mrchy
nebo Karel teď prodává AE86 s SR20DET, ale to je trochu dražší neřekl jsi cenový strop
Re: Výběr lehké mrchy
Jasně, chce to v legálních mezích a koupí si auto bez papírů s úplně jiným motorem. Ty jsi vážně retard...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Výběr lehké mrchy
Co neco jako Evo IV z UK nebo tak neco? Netusim jak moc je to financne dostupny, ale vim ze jich par v Cr jezdi...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Výběr lehké mrchy
Mx-5 nechci - tuctovka a budoucí upgrade je zbytečně složitý.
Justy - měl jsem tu novější ala swift - bomba!! Lehké, obratné. Jen to nemá výkon a bez swapu není kam jít. O nějaké silné verzi nevím. Jediné co se dělalo je zástavba GTI motoru. Nicméně to už zase bojujeme z legálností. To jsem moc nechtěl.
Osobně nad tím jsem hodně přemýšlel. Hodit do toho jiný motor, naroubovat lepší brzdy, podvozek a celkově zpevnit. Nicméně z důvodu legalizace se mi ten nápad rozplývá
MR2 - nikdy jsem nejel. Napadlo mě něco nechat dovézt přes Zemiho - nějakou už taky dovezl. Nicméně mám strach ze svých rozměrů (100Kg+ a výška 186cm)
AE86 mě nikdy nezaujala. Je to takový kult co mě nikdy nechytil. Ač jsem toyoťák jak prase
Evo je taky možnost ale už jsme asi hodně mimo cenově.
Ještě jsem se chtěl vrátit k MX-3 s motorem KL-ZE - ale to jen z nostalgie. To auto má pro mě velké kouzlo a hezké nejsou vidět. Nicméně pro přenos výkon by to chtělo přestavbu na 4x4 což už je blbost.
Rozpočet bych ideálně 250 max 300. Ideálně do 200 a stavět. Počítám že kastle půjde do naha (odlakovat - vyvařit) a všechno stavíme od nova. Chci si to nechat na furt. Proto chci něco kde je potenciál k růstu
Justy - měl jsem tu novější ala swift - bomba!! Lehké, obratné. Jen to nemá výkon a bez swapu není kam jít. O nějaké silné verzi nevím. Jediné co se dělalo je zástavba GTI motoru. Nicméně to už zase bojujeme z legálností. To jsem moc nechtěl.
Osobně nad tím jsem hodně přemýšlel. Hodit do toho jiný motor, naroubovat lepší brzdy, podvozek a celkově zpevnit. Nicméně z důvodu legalizace se mi ten nápad rozplývá
MR2 - nikdy jsem nejel. Napadlo mě něco nechat dovézt přes Zemiho - nějakou už taky dovezl. Nicméně mám strach ze svých rozměrů (100Kg+ a výška 186cm)
AE86 mě nikdy nezaujala. Je to takový kult co mě nikdy nechytil. Ač jsem toyoťák jak prase
Evo je taky možnost ale už jsme asi hodně mimo cenově.
Ještě jsem se chtěl vrátit k MX-3 s motorem KL-ZE - ale to jen z nostalgie. To auto má pro mě velké kouzlo a hezké nejsou vidět. Nicméně pro přenos výkon by to chtělo přestavbu na 4x4 což už je blbost.
Rozpočet bych ideálně 250 max 300. Ideálně do 200 a stavět. Počítám že kastle půjde do naha (odlakovat - vyvařit) a všechno stavíme od nova. Chci si to nechat na furt. Proto chci něco kde je potenciál k růstu
JK Elektroinstalace
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Re: Výběr lehké mrchy
Nissan Sunny/Pulsar GTI-R
Re: Výběr lehké mrchy
MR2 - druhou generaci má kamarád co má snad dva metry a kupodivu se vejde
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Výběr lehké mrchy
mitsu colt turbo za 300 udelas zabijaka a nebude tak napadnej jak evo
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr lehké mrchy
V druhé generaci mr2 nebudeš mít problém. Mám o pár kg i cm víc a sedí se v ní jak v obýváku. Osobně bych se rozhlédl po takovémto tunerem nezkaženém kousku. https://www.sportovnivozy.cz/89486-toyo ... dek-mistek" onclick="window.open(this.href);return false;
Protože je to revize 5 tak už je tam motor 3sge 3g . Je lehce nahraditelný jak 3s red a black top nebo třeba i 3sgte
Protože je to revize 5 tak už je tam motor 3sge 3g . Je lehce nahraditelný jak 3s red a black top nebo třeba i 3sgte
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výběr lehké mrchy
jestli máš limit do 300, tak to ti vyjde možná i na nějakou vrtuli Z3 2,8 nebo E36 M3
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Výběr lehké mrchy
S2000, 350 Z, tam je třeba výhoda, že se dá vynechat nepopulární krok a to otravování se s korozí kastle, když má člověk štěstí. Tento krok bych z osobní zkušenosti zkoušel obejít v prvé řadě. Pak je víc času na ladění a zábavu samotnou.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
- StreetFighter
- Příspěvky: 1514
- Registrován: 30 črc 2004 10:36
- Bydliště: Hamilton, Canada
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr lehké mrchy
ze starších kousků Mazda 323 GTX 4x4 turbo, případně novější BGčko GTR
Mini Cooper JCW - 1generace s kompresorem - 1.6 211PS základ
Mini Cooper JCW - 1generace s kompresorem - 1.6 211PS základ
Radši budu druhej než mrtvej!
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
Honda Civic D16A6 - Sweatheart
Chrysler GrandVoyager 2,5TD - Daily Driver
Honda Civic IV.gen - prodám veškeré díly - více SZ
Alfa Romeo GTV - Under Construction
Yamaha YFM350X Warrior RWD - Free Time Machine
Re: Výběr lehké mrchy
No ten mini cooper neni zrovna rwd/awd. A co si tak pamatuju tak ty mazdy nejsou zrovna spolehlivy auta a neyvdrzi prakticky zadnej vykon...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr lehké mrchy
...ten SWIFT 4x4 by nebol zly ...
+TURBO ...
aj tych 160-180HP by bolo velmi velmi zabavnych ..
(to len tak na okraj) ..
+TURBO ...
aj tych 160-180HP by bolo velmi velmi zabavnych ..
(to len tak na okraj) ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výběr lehké mrchy
Stará Impreza GT facelift = 98-00, kúpiť nejakú upravenu kde už je kovaný motor cca 300PS a hotovo
Re: Výběr lehké mrchy
Sunny GTI-R - to je pecka. Neznám motory nic ale podle koncepce je to defakto to co jsem chtěl stavět ze swifta. Tady už by základ byl jen ho posunout vejš. Nikdy jsem to neviděl na prodej. Ono už klasických GTI je jak šafránu (a kort hezkých). Ale to je dobrý nápad. Jdu kouknout co jde sehnat.
Colt turbo - to je předokolka ne?
MR2 - jak je to potom s legálností výměny motoru? Četl jsem že prý toyota uznává výměnu motoru když začátek kódu je stejný. Slyšel jsem - netvrdím že to tak je. Pak by to byl favorit a nebylo by moc co řešit.
Vrtule (BMW) - měl jsem překrásnou E36 ve 2,8. Zkusil jsem, super, ale to není asi uplně ta cesta. Je to už velký neobratný coupe/sedan. Takže vrtule ne. Už jen proto že to je na každém rohu
S2000 - nikdy mě to auto neoslovilo. Nejel jsem ale prý velice fajn. A osobně pro mě třeba ta MR2 je i koncepcí asi zajímavější.
350Z - auto pěkný. Jen je to takový buclík a ve výběru lehké mrchy asi nemá uplně svoje místo.
Mini - EE
Mazda 323 GTX 4x4 turbo, případně novější BGčko GTR - To BGčko se mi hrozně libí. Stará verze je už i na mě moc. Jen teď nic není - všeobecně mi přijde že to je auto které se hodně používá na rally/rallycross apod. Takže najít origo zachoval asi bude masakr.
Swift - od mojí úvahy radši upustit . Pravda že už těch 180 koní by s tím cvičilo. Ale je to moc práce a bude jednoduší jít do něčeho co všechny aspekty má. Viz 323 GTX/R
Impreza - přiznám se že na rozcestí EVO/REZA bych vždycky volil evo. Ale je to čistě o sympatiích.
Řeknu to jinak vzhledem ke spoustě těch aut. Nechci uhlazené auto pro každého blba. Hledám starou školu která neodpustí, usměv Vám vykouzlí i když nepoletíte ve vlásenkách za hranicí kila apod. Prostě mrchu. Lehkou mrchu která nepotřebuje přes 300koní aby jela protože poměr výkon/váha odstřelí kde jakou silnější konkurenci. Nehledě na fakt že váha je v tech. pasážích ohromě znát. Nejdu s tím jezdit okruhy. A když tak jen ty malé technické. Prostě plán je streetmrcha.
Colt turbo - to je předokolka ne?
MR2 - jak je to potom s legálností výměny motoru? Četl jsem že prý toyota uznává výměnu motoru když začátek kódu je stejný. Slyšel jsem - netvrdím že to tak je. Pak by to byl favorit a nebylo by moc co řešit.
Vrtule (BMW) - měl jsem překrásnou E36 ve 2,8. Zkusil jsem, super, ale to není asi uplně ta cesta. Je to už velký neobratný coupe/sedan. Takže vrtule ne. Už jen proto že to je na každém rohu
S2000 - nikdy mě to auto neoslovilo. Nejel jsem ale prý velice fajn. A osobně pro mě třeba ta MR2 je i koncepcí asi zajímavější.
350Z - auto pěkný. Jen je to takový buclík a ve výběru lehké mrchy asi nemá uplně svoje místo.
Mini - EE
Mazda 323 GTX 4x4 turbo, případně novější BGčko GTR - To BGčko se mi hrozně libí. Stará verze je už i na mě moc. Jen teď nic není - všeobecně mi přijde že to je auto které se hodně používá na rally/rallycross apod. Takže najít origo zachoval asi bude masakr.
Swift - od mojí úvahy radši upustit . Pravda že už těch 180 koní by s tím cvičilo. Ale je to moc práce a bude jednoduší jít do něčeho co všechny aspekty má. Viz 323 GTX/R
Impreza - přiznám se že na rozcestí EVO/REZA bych vždycky volil evo. Ale je to čistě o sympatiích.
Řeknu to jinak vzhledem ke spoustě těch aut. Nechci uhlazené auto pro každého blba. Hledám starou školu která neodpustí, usměv Vám vykouzlí i když nepoletíte ve vlásenkách za hranicí kila apod. Prostě mrchu. Lehkou mrchu která nepotřebuje přes 300koní aby jela protože poměr výkon/váha odstřelí kde jakou silnější konkurenci. Nehledě na fakt že váha je v tech. pasážích ohromě znát. Nejdu s tím jezdit okruhy. A když tak jen ty malé technické. Prostě plán je streetmrcha.
JK Elektroinstalace
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Práce v oblasti tekoucího čehosi co není vidět ale kope to jak sviňa. Realizace černých odběrů pro PRE a ČEZ.
Re: Výběr lehké mrchy
Toyota výměny motorů nepovolí, ale v některých případech je prostě kód stejný (3S-GE obyčejný v běžné MR2 vs 3S-GE black top z JDM verze) a nebo má auto v TP zapsaný jen začátek kódu (3S) a potom tam vrazit 3S-GTE už problém není
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr lehké mrchy
Rev 5 mr2 je jako šafránu - pro Evropu vyrobeno jen 4000ks a turbo verzí jen 1000. Naprosto legálně tam můžeš dát oba BEAMSy cca 200 - 210hp pokud by jsi chtěl zůstat u atmosféry. Jinak Toyota ty motory označuje jako 3S bez ohledu na to jestli je tam turbo nebo ne. Z toho pak lze udělat určitá klička a ten motor tam mít. Jen to chce trochu peněz. Detaily můžu sdělit do SZ pokud ji koupíš.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výběr lehké mrchy
Caterham nebo Lotus, ale to uz je jina cenova kategorie
SEAT Toledo II 1.9TDi 81->96kW, -35/-35 KW Suspension - SOLD
Škoda Octavia II FL RS 2.0TDi 125kW DSG
Škoda Octavia II FL RS 2.0TDi 125kW DSG
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21 bře 2013 09:07
Re: Výběr lehké mrchy
Tak zrovinka Black top do tohohle není skutečne lehce nahraditelnej - osoben bych videl spíše než BT nahradit rovnou turboverzi..Libor12 píše:V druhé generaci mr2 nebudeš mít problém. Mám o pár kg i cm víc a sedí se v ní jak v obýváku. Osobně bych se rozhlédl po takovémto tunerem nezkaženém kousku. https://www.sportovnivozy.cz/89486-toyo ... dek-mistek" onclick="window.open(this.href);return false;
Protože je to revize 5 tak už je tam motor 3sge 3g . Je lehce nahraditelný jak 3s red a black top nebo třeba i 3sgte
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr lehké mrchy
Pokud myslíš kvůli problémům s ecu,tak to je jediná tovární ecu kde to mam vyřešeno s náhradou ATM a její simulací.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výběr lehké mrchy
TypeR ? Nechají se za slušné peníze teď..
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr lehké mrchy
Začaly se typeR dělat zadokolky,jo?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výběr lehké mrchy
Záleží na co to chceš, protože zrovna TypeR má podvozek vyladěný hodně ostře a dobře, ale chápu, driftovat ho nenaučíš Jinak Sunny je zadokolka? Když jsme u toho
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Re: Výběr lehké mrchy
Psal ze chce rwd/awd a sunny je awd...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form