Wide body kity
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 28 úno 2016 19:07
Wide body kity
Čau lidi, mam mazdu mx5 r.v.2000 1.6 a chtel bych aby vypadala agresivneji a proto na ni chci dat wide body kit od firmy Carbon haus z Francie. Otazka zni projdu stim technickou? Mam v planu zakitovat overfendery aby nebyli tak napadny ale radsi bych to nedelal protoze se mi vic libi vzhled kdyz je to prinytovany. Vim ze je treba mit na to aby to bylo zapsany homologaci ale clovek by se posral kdyby mel hledat jen dily co ji maj a ve vysledku by auto vypadalo jak z ery rychle a zbesile 1 a to opravdu nechci.
Re: Wide body kity
No, teoreticky bys neměl měnit rozměry vozidla, které jsou v TP. Nicméně myslím, že ani overfendery nerozšíří auto víc, než co je jeho celková šířka včetně zrcátek, takže podle mě je to šuma fuk a vadit by to z tohodle pohledu nemělo. Druhá věc samozřejmě je, že když to nebude mít evropskou homologaci nebo atest 8SD, nemělo by se to na auto dávat, ale rozumní technici by s tímhle neměli mít problém, pokud to nebude hrozit ulítnutím na dálnici
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 28 úno 2016 19:07
Re: Wide body kity
To je jasny, ty over fendery rozsiri auto dohromady zhruba o 13cm takze zase tak sileny to neni a sirku zrcatek to nepresahne. Kdyz bude treba tak holt pro ten stealth look je zakituju aby byli s puvodnimi blatniky v jedne linii. Spis mam obavy jen z toho aby kdybych nedejboze mel nejakou pojistnou udalost aby se pojistovna nerozhodla diky tomu na me vysrat. Da se pripadne nekde sehnat jakoze ,,bokem'' alespon ten atest?Beaver píše:No, teoreticky bys neměl měnit rozměry vozidla, které jsou v TP. Nicméně myslím, že ani overfendery nerozšíří auto víc, než co je jeho celková šířka včetně zrcátek, takže podle mě je to šuma fuk a vadit by to z tohodle pohledu nemělo. Druhá věc samozřejmě je, že když to nebude mít evropskou homologaci nebo atest 8SD, nemělo by se to na auto dávat, ale rozumní technici by s tímhle neměli mít problém, pokud to nebude hrozit ulítnutím na dálnici
Re: Wide body kity
Bokem asi těžko k takovým věcem něco seženeš, nicméně pokud by tě někdo nabral a pojišťovna nechtěla plnit, je tu vždycky možnost pohrozit soudním znalcem - a ten by samozřejmě potvrdil, že to vliv žádný nemá
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Wide body kity
A stojí to za tie patálie?
250€ dáš za lemy, taká haluz ako pregitovať a prelakovať je z hladiska financií už úplne mimo. Narobiť diery tiež nie je 2x rozumné
Potom treba poriešiť vhodné disky, alebo extra široké podložky aby to nevyzeralo na smiech (vysoko pravdepodobná patália na STK - také klenoty na žiadnej STK neoblubujú)
A stále to ostane len MX-5 s najslabším motorm, aj ked teda vdaka nízkej hmotnosti to nejde zle
A ked to budeš predávať tak vdaka takým úpravám to nikto nebude chcieť, ked áno tak total pod cenu
Ked už velmi chceš investovať tak zožen nejaké kultové disky, tie nebude problém predať v budúcnosti
A naťahovať sa a dokazovať niečo súdnym znalcom, tak na to ani nemám slov. Nedáš = nemáš problém
250€ dáš za lemy, taká haluz ako pregitovať a prelakovať je z hladiska financií už úplne mimo. Narobiť diery tiež nie je 2x rozumné
Potom treba poriešiť vhodné disky, alebo extra široké podložky aby to nevyzeralo na smiech (vysoko pravdepodobná patália na STK - také klenoty na žiadnej STK neoblubujú)
A stále to ostane len MX-5 s najslabším motorm, aj ked teda vdaka nízkej hmotnosti to nejde zle
A ked to budeš predávať tak vdaka takým úpravám to nikto nebude chcieť, ked áno tak total pod cenu
Ked už velmi chceš investovať tak zožen nejaké kultové disky, tie nebude problém predať v budúcnosti
A naťahovať sa a dokazovať niečo súdnym znalcom, tak na to ani nemám slov. Nedáš = nemáš problém
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 28 úno 2016 19:07
Re: Wide body kity
Na motor se taky dostane mam uz koupeny TD04 turbo a svody a ridici jednotku na ceste. Technickou mam pres znamyho jde mi jen o to aby to bylo jakztakz bez problemu na silnici. Lakovat nebudu auto pujde do folie. Kitovani mi nijak nevadi a kola by na to prisli 16x8 s mensima podlozkama. Vzhledem k tomu ze je mx5 tak prodavany auto tak kdybych si to chtel rozmyslet a sundat to pozdeji tak novy predni panely koupim 2000 za kus.pufko píše:A stojí to za tie patálie?
250€ dáš za lemy, taká haluz ako pregitovať a prelakovať je z hladiska financií už úplne mimo. Narobiť diery tiež nie je 2x rozumné
Potom treba poriešiť vhodné disky, alebo extra široké podložky aby to nevyzeralo na smiech (vysoko pravdepodobná patália na STK - také klenoty na žiadnej STK neoblubujú)
A stále to ostane len MX-5 s najslabším motorm, aj ked teda vdaka nízkej hmotnosti to nejde zle
A ked to budeš predávať tak vdaka takým úpravám to nikto nebude chcieť, ked áno tak total pod cenu
Ked už velmi chceš investovať tak zožen nejaké kultové disky, tie nebude problém predať v budúcnosti
A naťahovať sa a dokazovať niečo súdnym znalcom, tak na to ani nemám slov. Nedáš = nemáš problém
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Wide body kity
Mysli taky na to, že ty origo blatníky musíš vyříznout, aby kolo mělo kam pružit.... Takže s nějakou smysluplnou návratností do origo stavu bych spíš nepočítal....
Re: Wide body kity
Pred pár rokmi ked som tu na forum písal že STK budú prísnejšie aj v CZ, tak sa tu pár ludí tom,u smialo a ono to prišlo a bolo aj kopec smutných hláv.tomuron1996 píše:Na motor se taky dostane mam uz koupeny TD04 turbo a svody a ridici jednotku na ceste. Technickou mam pres znamyho jde mi jen o to aby to bylo jakztakz bez problemu na silnici. Lakovat nebudu auto pujde do folie. Kitovani mi nijak nevadi a kola by na to prisli 16x8 s mensima podlozkama. Vzhledem k tomu ze je mx5 tak prodavany auto tak kdybych si to chtel rozmyslet a sundat to pozdeji tak novy predni panely koupim 2000 za kus.
STK cez známeho... Kedysi som chodil na STK cez SMS - poslal som špz, číslo techničáku, natočené km a peniaze. Na druhý den som dostal samolepky
Dnes ide auto na kamery, všetko sa eviduje, eviduje sa aj to ktorý technik vykonal kontrolu. A ty porobíš také do očí bijúce úpravy a chceš po nejakom známom aby sa ti pod to podpísal že ved to je v poriadku a potom ked sa náhodou niečo stane, tak budú vedieť kto to auto kontroloval, budú mať z neho fotku a ťažko sa potom vysvetluje že to či hento si majitel dorobil až po STK...
Možno to ešte dnes funguje, lebo sa nepretriasal žiaden prúser a preto to technici za úplatok pustia. Ale príde doba kedy mu nebude stáť tvoja tisícka za to aby ho vyhodili z práce
Čo nedokážeš dostať do TP, to na auto nedávaj, lebo je jednoducho taká doba