Aktuální fota vašich aut
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- LordMMX
- Příspěvky: 263
- Registrován: 26 úno 2012 01:19
- Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
JRD nexiu si nepredal?
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Re: Aktuální fota vašich aut
To vypadá, jako bys dostal novou kastlu pod stromekTuner#2 píše:Jedna aktuální![]()
https://img.skoda-virt.cz/forum_upload/ ... -00_89.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: Aktuální fota vašich aut
remix: Díky
Aktuálně dělám spodek. U patek byl plastizol oškrabaný a teď dělám celou podlahu a pár věcí se ještě převaří/vystuží. Jen plastizolu a asfaltu jsem sundal už přes 10kg

Aktuálně dělám spodek. U patek byl plastizol oškrabaný a teď dělám celou podlahu a pár věcí se ještě převaří/vystuží. Jen plastizolu a asfaltu jsem sundal už přes 10kg


- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
Dneska jsem si přečetl článek o Škodovce na garáži.... a pak jsem si přečetl tu diskusi pod tím - ty lidi jsou fakt idioti 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Aktuální fota vašich aut
JJ bylo to hustý, škoda že jsem v práci neměl moc času a večer už to bylo promazané... Ale někteří fakt hustý, x let staví motory, tak přece musí vědět, že tam nemůžu mít omezovač. 

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
kde ..?
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Aktuální fota vašich aut
https://www.garaz.cz/clanek/skoda-136l- ... l-21003498" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
..no a na margo tych tvojich nestastnych ojnicnych lozisk ...
No precital som si tu diskusiu .. aj ked je to uz asi popremazavane ...
..
podobne "nazory" som "pocuval" aj na ten moj "projekt" ...
EDITED:...ajdete odlehčený setrvačník, duralovou řemenici, sníženou hlav...
No precital som si tu diskusiu .. aj ked je to uz asi popremazavane ...
..
podobne "nazory" som "pocuval" aj na ten moj "projekt" ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Aktuální fota vašich aut
Nerozumím řeči Tvého kmene
Chápu to správně tak, že za zadreni může duralová řemenice? Nemůže v té době tam byla origo ocelová a klika byla asi nacata od toho jak se to na ringu v kompresi odlilo což bylo znát na budíku ve videu. Nicméně to dojelo domu a ještě jednu akci. A duralová řemenice tam je teď protože má na sobě prstenec s ozubení pro snímač zapalování. Stejnou jezdí i kluci na republice a není problém. Proč by taky měl být?

Chápu to správně tak, že za zadreni může duralová řemenice? Nemůže v té době tam byla origo ocelová a klika byla asi nacata od toho jak se to na ringu v kompresi odlilo což bylo znát na budíku ve videu. Nicméně to dojelo domu a ještě jednu akci. A duralová řemenice tam je teď protože má na sobě prstenec s ozubení pro snímač zapalování. Stejnou jezdí i kluci na republice a není problém. Proč by taky měl být?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
..ahaaa...
tak ked teda vies ze ti odlialo olej .. tak to bude asi ta pricina ...
ja som to tema na virtu neako podrobne necital .. tak neviem ...
ono ked si zavolas Brzakovi alebo niekomu kto vyvazuje, (a aj vie co robi)
tak ti povie ze duralova remenica nieje to prave ...
ono tu na tuto temu bola aj celkom rozsiahla debata ..
ale to sem este chodil Taboo ...
tak ked teda vies ze ti odlialo olej .. tak to bude asi ta pricina ...
ja som to tema na virtu neako podrobne necital .. tak neviem ...
ono ked si zavolas Brzakovi alebo niekomu kto vyvazuje, (a aj vie co robi)
tak ti povie ze duralova remenica nieje to prave ...
ono tu na tuto temu bola aj celkom rozsiahla debata ..
ale to sem este chodil Taboo ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Aktuální fota vašich aut
Tunere článek byl pěkný. Někdy tomu Martinovi až závidím s čím se už svezl. Rovnou jsem si i znovu přečetl ten článek o výletě do Spa a na Ring... Pěkná práce.
http://pumatrip.webnode.cz/
http://janhavlat.rajce.idnes.cz - Fotogalerie z motoristických akcí
http://www.youtube.com/user/janhavlat - Videogalerie z motoristických akcí
http://janhavlat.rajce.idnes.cz - Fotogalerie z motoristických akcí
http://www.youtube.com/user/janhavlat - Videogalerie z motoristických akcí
Re: Aktuální fota vašich aut
JRD McLAREN: Důležité je mít vyvážený setrvák včetně přítlačáku a kliku. Nějaká pár gramová malá řemička na konci s tím vůbec, ale vůbec nic neudělá.
Johnik: Díky, od Tebe pochvala těší dvojnásob.

Johnik: Díky, od Tebe pochvala těší dvojnásob.

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
..no praveze udela ...Tuner#2 píše:JRD McLAREN: Důležité je mít vyvážený setrvák včetně přítlačáku a kliku. Nějaká pár gramová malá řemička na konci s tím vůbec, ale vůbec nic neudělá.![]()
..
preco by sa to asi v anglictine volalo "harmonic balancer" ...
nech aj ostatny vidia, ze o com sa bavime ..

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Aktuální fota vašich aut
Nechce se mi věřit že má harmonic balancer až takový vliv na životnost motoru. Hádat se nebudu ale řekl bych že je to primárně na zlepšení kultivovanosti chodu. Taky si pamatuju že taboo psal o torzním kmitání kliky ale má to takový vliv i u čtyřválce ? (krátká klika)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
U závodního motoru to až taková tragédie není,ale i tam torzní kmity dokážou pohřbít motor a není dobře je podceňovat. Stačí vyrazit na dálnici,posadit ten motor do správných otáček a motor klepe.
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 02 bře 2020 12:42, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Aktuální fota vašich aut
U mě takto
Btw. taky to klepe, od čeho se zatím neví
Jiní by šli cestou jiného motoru, ale já jsem magor a hodlám ho uzdravit 



" www.autowerks.cz "
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
to je v pohode ...
mne sa minula kompresia na 4. valci ....
.. a to som zrovna isiel na technicku ...
mne sa minula kompresia na 4. valci ....
.. a to som zrovna isiel na technicku ...

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
Tholis: Nám kleknul přímo na brzdě. Třetí runda a ojnice se přišla provětrat na vzduch. Jinak změň olej. Obecně to začne po nějaké době klepat proto,přestože to při ladění nedetonuje, tlak při zážehu je tak velký , že poruší vrstvu oleje v ložiscích a problém je na světě. Taky to dělá nepříznivý úhel ojnice/píst. Agresivní předstih v nižších otáčkách. Důvodů mne napadá hned několik.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Aktuální fota vašich aut
Hele budeme.asi chytrejsi az to kluci rozhodi. Ale motor ma asi nabehane neskutecne kilometry (tacho 200tis zaznam ve VW 360tis 4rok zpet) ale komprese byla dobra, motor znel dobre, chyby zadne.. Jenze silne karbonoval a kazdych 3000km zanesl sitko, hodil chybu oleje a muselo se to rozhodit a cele vycistit..tohle jsme absolvovali 5x... 3x se to cistilo mechanicky. 2x chemicky..Za 10tis to dostalo 8x novy olej....Masakr..Ted je to ve fazi kdy se to proste rozhodi a zkotroluje ss vse. Asi me ceka klika, sal, lagry...Kdyz uz tak bych rad kovane ojnice...No a pak vrsek...kontrola krouzku, ovality a pripadne vybrus a nove pisty. Na zaver kontrola hlavy.. Jsem z toho na prasky asi to bude stat raketu..ale zas to bude jistota...Libor12 píše:Tholis: Nám kleknul přímo na brzdě. Třetí runda a ojnice se přišla provětrat na vzduch. Jinak změň olej. Obecně to začne po nějaké době klepat proto,přestože to při ladění nedetonuje, tlak při zážehu je tak velký , že poruší vrstvu oleje v ložiscích a problém je na světě. Taky to dělá nepříznivý úhel ojnice/píst. Agresivní předstih v nižších otáčkách. Důvodů mne napadá hned několik.
" www.autowerks.cz "
Re: Aktuální fota vašich aut
moje auto pro holky
v planu nic moc jen pridat trosku vykonu
neco jak tholis by se mi libilo

kdo umi poradti sem s tim motor APX




kdo umi poradti sem s tim motor APX

Re: Aktuální fota vašich aut
tireguy píše:moje auto pro holkyv planu nic moc jen pridat trosku vykonu
neco jak tholis by se mi libilo
![]()
kdo umi poradti sem s tim motor APX
Ver ze nelibilo.


" www.autowerks.cz "
Re: Aktuální fota vašich aut
tireguy: Záleží, kolik do toho chceš nasypat. Pokud víc, šel bych asi cestou Revo nebo APR.
Re: Aktuální fota vašich aut
Gooder píše:tireguy: Záleží, kolik do toho chceš nasypat. Pokud víc, šel bych asi cestou Revo nebo APR.
no jeste moc nevim ale chtel bych co nejvic motorovych dilu zachovat stock

zameril bych se na svody turbo vstriky a vyfuk
zacnu tim ze sezenu stejny motor udelam na nem ty zverstva a pak ho vymenim kus za kus


Re: Aktuální fota vašich aut
Se sériovým turbem se dostaneš na 270-280ps. Sériová ojnice má strop kolem 400Nm a většinou se řeší nad 300ps.
Re: Aktuální fota vašich aut
když to dostanu kolem 300 ps bude to v pohode
nejsem si jistej ale myslim ze apx uz ma kovanej vnitrek a pry 400 ps není zas az takovej problém
pokud to vydrzi 10000 km bude to u me v pohode
zaim davam do kupy brzdy a podvozek



zaim davam do kupy brzdy a podvozek

Re: Aktuální fota vašich aut
Napiš do toho Autowerks, už dost 1.8T postavily. Majitel jí zastavěl i do fabie.
" www.autowerks.cz "
Re: Aktuální fota vašich aut
154kW a 165kW 1.8T mají kovaný vnitřek, ale není to v takové kvalitě jako aftermarket. V zahraničí upgradují spodek motoru nad 350ps, ale doporučují to již při hodnotách 300-320+. Slabší verze 1.8T s nekovaným spodkem nedoporučují nad 270-280ps. Výjimka je 110kW AGU, které má také silnější spodek a větší kanály v sání (+ lankový plyn). Asi nebude tak důležitý výkon jako tlak turba/krouťák. Proto nedoporučují na sériovým spodku jít nad 400Nm u 154kW a 165kW.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
Päť sekúnd slááááááávy ....
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/VID_20200426_145137.mp4
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/VID_20200426_145137.mp4
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
Jedna víkendová pro hezčí den...