Poruchy
Já mám teď vedle sebe Alpine white (nebo tak ňák) kapotu, no ale slyšel jsem, že netěsností motoru jsou Ibizy známý a to dokonce ještě i druhá generace (jestli ta naše je teda jednička, no prostš ty vyráběný od 93-tího!!! Kromě toho oleje, máš s motorem ňáký problémy??? Ten můj šlape jak víno, jen to někdy trochu škube (jako kdyby docházel benzín) při nižších točkách (ale neni podtočená), když zrovna zařadim trojku !!! Ale ne vždycky!!! A co mě se*e nejvíc je cvakání někde od vstřikovacích ventilů!!! Nevím, jestli to tak bylo odjakživa, ale ta Ibiza, co jsem si vez to dělala taky!!!
$
Fakt jo??? Ta mrcha mi dělá taky hroznej rámus, co jsem si nechal vyměnit rozvoďák!!! Zní to jako vrzání něčeho nenamazanýho!!! Nechápu, proč jsem ho nepovolil, když mi to připadalo jako jediný možný řešení!!! Asi proto, že mi s tim neporadil žádnej mechanik a přitom to byla taková pitomost, kterou by měl naopak každej vědět!!! Tak teď už bude asi v háji, ještě, že mám náhradní:-D!!! Já jsem ji ale nerozebíral (jen jsem jí sundal), tak nevim, jak vypadá tak ňák uvnitř!!! Je tam aspoň kul. ložisko??? Nebo co jsi na ní opravoval??? Takže o starost míň, znovu Ti děkuju!!! Vlastně jsem chtěl vědět, jestli Ti v Ibize někde v oblasti pod filtrem něco cvaká, jako mě!!! Normálně to slyšet neni, ale po otevření haubny je to nepřeslechnutelný!!! A frekvence se drží s otáčkama....!!! Vstřik. ventily to nejsou a uvnitř motoru to taky neni!!! Ještě se mi ale nepodařily povolit svíčky (svíčák na 2 díly)!!! Jeden z názorů byl, že to někde hází jiskru!!! Trochu to tak zní!!!
$
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Já ji neopravoval, koupil sem novou za 1400 a na ten zvuk se ti mrknu. Ty svíčky se povolujou blbě, asi to je tou kompresí. Ale jestli je slyšet až po výměně rozvoďáku tak byla asi už špatná, ale nebylo to prostě slyšet jak je to povolený.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
No jo, pánové, ale 14 stovek se mi do pumpy vrážet nechce!!! Vylezu na půdu pro tu novější, podívám, jestli tam neni ňáký ložisko, páč to by bylo levnější řešení, než celá nová!!! To je pravda, že už musela být v háji předtím!!! Před chvílí jsem to rozdělal a mám hnusnej pocit, že je v híji i kladka a to jsem jí nechal měnit v létě s rozvoďákem, ještě se ale podívám, jestli to nebyl fakt jen pocit!!!
To cvakání mi ale nedělaj ventily (vstřikovací)!!! Za chodu jsem jeden po druhým odpojoval, ale cvakalo to furt!!! Měl jsem na ně prioritní podezření!!! Co jsem teď sundal celej filtr, je to strašně hlasitý!!!
Tak mě napadá, že se to tu jmenuje Fotky ze světa a mi tu řešíme tohle!!! Stejně tak jako v: Jaký kola!!!
To cvakání mi ale nedělaj ventily (vstřikovací)!!! Za chodu jsem jeden po druhým odpojoval, ale cvakalo to furt!!! Měl jsem na ně prioritní podezření!!! Co jsem teď sundal celej filtr, je to strašně hlasitý!!!
Tak mě napadá, že se to tu jmenuje Fotky ze světa a mi tu řešíme tohle!!! Stejně tak jako v: Jaký kola!!!
$
Na chvilku vypadnu................dobrá práce!!! Tak ložisko tam je, ale rozebrat se to nedá, teda aspoň ne tak, aby se to nepoškodilo!!! I když možná ňák vyklepnout...!!! Byl jsem v garáži,sundal jsem rozvoďák.......pumpa se točí lehce, takže už bude mít něco za sebou, ale vůli nemá, takže nechápu, proč dělá takovej brajgl!!! Zkusim tam zejtra namontovat tu novější a jinak zejtra budu vědět, za kolik bych sehnal novou, táta zná chlápka, kterej shání dost levně jakýkoliv díly!!!
Chci se Tě zeptat, nevíš, nebo neví tvoje "chytrá brožurka", jestli má a kde naše Porsche výpusťák na chladící kapalinu??? Nechce se mi to dělat zase přes hadici, páč mám novou kapalinu!!! A další otázka je: konektor pro připojení k diagnostice!!! Náš učitel, co má na škole diagnostiku, v kompu našel i přibližnou polohu toho konektoru (někde uprostřed pod palubovkou!!! Ale já jsem rozebíral celý auto a vyškubal komplet elektriku a ten konektor tam nebyl!!!
Chci se Tě zeptat, nevíš, nebo neví tvoje "chytrá brožurka", jestli má a kde naše Porsche výpusťák na chladící kapalinu??? Nechce se mi to dělat zase přes hadici, páč mám novou kapalinu!!! A další otázka je: konektor pro připojení k diagnostice!!! Náš učitel, co má na škole diagnostiku, v kompu našel i přibližnou polohu toho konektoru (někde uprostřed pod palubovkou!!! Ale já jsem rozebíral celý auto a vyškubal komplet elektriku a ten konektor tam nebyl!!!
$
Tak ta nová pumpa i s těsněním by mě přišla na 840 Kč! Myslim, že ušetřit 6 stovek neni k zahození.....!!! Jinak mi taťka udělal nový těsnění, tak tam jdu zkusit tu jetou pumpu a když bude taky na ho*no, tak obětuju 840!!!
Těsně pod pumpou je ňákej podezřelej šroub, ještě jsem mu nevěnoval pozornost, ale mohl by to být výpusťák, i když mi přijde divný vypouštět chladící kapalinu přes rozvoďák!!!
Těsně pod pumpou je ňákej podezřelej šroub, ještě jsem mu nevěnoval pozornost, ale mohl by to být výpusťák, i když mi přijde divný vypouštět chladící kapalinu přes rozvoďák!!!
$
co se tyce toho skubani tak mi to delal konektor ridici jednotky, doporucuju odpojit baterku, rozdelat konektor prostriknout kontaktolem a napruzit kontakty.
cvakani - mozna nacaty hydraulicky stavitko ventylu, nebo spatnej olej, obrousena vacka
tuning & diagnostika - ridici jednotka je analogova, takze preprogramovani nejde, diagnostika neni
cvakani - mozna nacaty hydraulicky stavitko ventylu, nebo spatnej olej, obrousena vacka
tuning & diagnostika - ridici jednotka je analogova, takze preprogramovani nejde, diagnostika neni
I když je to málo pravděpodobný, tak to zkusim!!! Ale možná, že se to vyřeší samo, páč to začalo vodní pumpou a nejednou z toho bude generálka motoru, né-li výměna !!! Mám v Ibize takovou věc, nad kerou všici, co dělaj do aut kroutí hlavou!!! Když za chodu motoru vyndám měrku na olej, nebo otevřu víčko pro dolejvání oleje, tak se motor začne dusit!!! Páráda!!! Jo, a taky jsem včera otevřel haubnu za tmy a kabely ke svíčkám docela efektivně jiskřily, zvlášť, když je člověk přes sebe uzemní:-D, ale mylím, že ty bude stačit je vyměnit!!! Olej je novej - Shell, vačka to určitě nebude, to už spíš to jiskření!!! Jinak dík za odpověď!!! No jo, to je tak, když se koupí víc jak 3 roky starý auto, ale co bych za to chabý kapesný (kerý vůbec nedostávám) chtěl, že???semysak píše:co se tyce toho skubani tak mi to delal konektor ridici jednotky, doporucuju odpojit baterku, rozdelat konektor prostriknout kontaktolem a napruzit kontakty.
cvakani - mozna nacaty hydraulicky stavitko ventylu, nebo spatnej olej, obrousena vacka
tuning & diagnostika - ridici jednotka je analogova, takze preprogramovani nejde, diagnostika neni
$
no olej by mel byt hlavne ta spravna viskozita a parametry myslim ze tam patri 15W40,
s merkou a vickem je to jednoduchy:
motor ma odvetravani klikovky a vika ventilu do sani (kuli tomu ze nic netesni na 100procent a dostava se tam urcitej tlak ze spalivaciho prostoru), kdys otevres vicko nebo vyndas merku nejde vsechen vzduch pres klapku co meri vzduch a jde tam urcity mnozstvi vzduchu o kterym ridici jednotka nevi, jelikoz je vlnobeh nastaVenej sroubkem tak ridici jednotka nemuze upravit mnozstvi vzduchu - proto se to dusi
kably urcite vymen, protoze tim se urcite vyresi dost problemu
myslimsi ze tadle ibiza je docela dobra pro zacatek, urcite dobre vypada a jezdi zvlast ta tridverova 1.7, mel jsem ji jako prvni auto (1.2i), hlavne clovek zjisti ze auto neni jenom o liti benzinu do nadrze
s merkou a vickem je to jednoduchy:
motor ma odvetravani klikovky a vika ventilu do sani (kuli tomu ze nic netesni na 100procent a dostava se tam urcitej tlak ze spalivaciho prostoru), kdys otevres vicko nebo vyndas merku nejde vsechen vzduch pres klapku co meri vzduch a jde tam urcity mnozstvi vzduchu o kterym ridici jednotka nevi, jelikoz je vlnobeh nastaVenej sroubkem tak ridici jednotka nemuze upravit mnozstvi vzduchu - proto se to dusi
kably urcite vymen, protoze tim se urcite vyresi dost problemu
myslimsi ze tadle ibiza je docela dobra pro zacatek, urcite dobre vypada a jezdi zvlast ta tridverova 1.7, mel jsem ji jako prvni auto (1.2i), hlavne clovek zjisti ze auto neni jenom o liti benzinu do nadrze
Olej mi měnil profík, tak snad tam dal ten správnej, poptám se!!! A co se týče toho odvětrávání, tak v tý hadici, co jde z klikový skříně do sání se vytváří nějaká emulze a v takový tý vlnitý gumový rouře (fakt nevim, jaxe jí nadává odborně), ke který je připojená ta hadice od klikovky je vždycky olej a voda (ne moc, ale je tam)!!! Mám pocit, že to neni dobrý a že právě to by mohlo být příčinou toho škubání, když sebou proudící vzduch strhne nějakou tu kapku vody, či oleje do směsi!!! Každopádně už mám jinej motor, kterej už tejden čeká, až se mi ozve jeden chlápek z garáží, ale já na něj se*u, rychlejc to přehodim doma sám v amaterskejc podmínkách!!!
Jo, a EGR je co???
To, že nestačí lejt jenom benzín do nádrže jsem zjistil už dávno a kvůli tomu jsem si to auto taky kupoval, ale zas až tak.............jsem si to ňák nepředtavoval!!!
Jo, a EGR je co???
To, že nestačí lejt jenom benzín do nádrže jsem zjistil už dávno a kvůli tomu jsem si to auto taky kupoval, ale zas až tak.............jsem si to ňák nepředtavoval!!!
$
to urcite problem nebude, ta emulye jsou vzparz y motoru je to u kaydzho auta, da se to odstanit, kdyz si poridis oil catch can - vyrabi bidrin, a nejaka ta kapicka motoru by nezpusobila skubani, spis bych to videl na ty kabely a bordel v elektrice
EGR recirkulace vyfukovejch plynu cast vyfuku se dava zpet do sani, vylepsuje to emise, nejsem si jistej jestli to ibiza vubec ma jestli jo, doporucuju zaslepit, jestli je to EGR ventyl spatny tak to taky muze skubat = zaslepit
EGR recirkulace vyfukovejch plynu cast vyfuku se dava zpet do sani, vylepsuje to emise, nejsem si jistej jestli to ibiza vubec ma jestli jo, doporucuju zaslepit, jestli je to EGR ventyl spatny tak to taky muze skubat = zaslepit
Pořád ještě řeším tu zvýšenou spotřebu, neví někdo, čím by to tak mohlo bejt??? Žere mi to skoro 12/100!!! A zkuste taky za chodu vyndat měrku na olej, nebo povolit olej. víčko, jestli se to začne dusit!!! Slyšel jsem, že to je normální, prej tam je takovej ňákej uzavřenej okruh a když zaškrtil tu hadici, která vede od vačky a povolil ro víčko, tak nic....!!! A teď mi to přijde logický: pokud se otevře to víčko, tak přes tu hadici jde vzduch přímo do sání, aniž by prošel přes ty měřící pí*ov*nky a ŘJ pak neví, že tam má oproti benzínu moc vzduchu!!! Tohle je aspoň moje teorie...
$
brzdy
Čau kluci, po ne zcela úspěšné výměně zadních pružin(auto se zvedlo o 1cm) se my vyskytl problém v podobě špatnýho brždění, auto začalo táhnout doprava, tak jsem rozepral levou přední brzdu a promazal pístek (prostříkal WDčkem), hned se to zlepšilo a po 150km jízdě to bylo super, auto brzdilo jak blázen..jenže ouhle druhý den bylo vše při starém a zase to táhne do prava, zkousel jsem to pařádně prošlápnout, ale nic to neudělalo, zajímavý je, že váleček nepřibržduje, takže se asi nezasekavá....nevíte někdo co s tím?????
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 07 dub 2005 18:59
- Bydliště: Žadlovice 57, Loštice
To Pospa: Vzadu na leve straně (řidičova) u zadního ramene máš brzdový zátěžový regulátor( tyčinka v pružince , ta tyčinka se dá regulovat pomocí matky- utahuješ nebo povoluš tu pružinku) měnil sem zadní ramena a táhlo mě tro doprava trochu jsem to utáhl a odvzdušnil brzdy. ale pokud ti zadek auta pořád sedí dole tak vyměň i zadní ramena zvedne se to rapidně.Měnil sem je a zadek se mi zvedl rapidně.
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 07 dub 2005 18:59
- Bydliště: Žadlovice 57, Loštice