Kde sehnat takovy vyfuk?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Kde sehnat takovy vyfuk?
Shanim první dil vyfuku na facko,ale delany tak,ze kazdy z válcu na od motoru vlastni "rouru" a pak se spoji.Nevite nekdo kdo by to mohl prodávat nebo umel vyrobit??? dik moc
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
lidi ja jen tak ze zvedavosti nejsou tyhle svody nejaky moc jednoduchy??Komár 1981 píše:http://www.volny.cz/skoda-vyfuky/
sekce "svody".
Cena trubka černá:3100Kč/Cena trubka nerez:6200Kč
myslel sem ze to bude slozitejsi pletenec....
hmm tak dikes to je fajn ale zda se me to tak jednoduchy ze nez dat 3100,- a este postovny a balny tak si to udelam....na vrakacu koupim dvoje stary svody a ty takle upravim....alespon me to prijde docela jednoduchy...Zemi píše:Ty svody mi pripadaj optimalni... Kazdej par stejne dlouhej a soucasne nejblize k dalsimu dilu - tady tlumici... "Pletence" jsou vetsinou videt u preplnovanych motoru...
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
V nejlepsim pripade se svody vypocitavaj pro danej motor... Ale pokud umis varit a mas kvalitni material tak proc ne... Nejlepsi bude sehnat si rozmery tech svodu...hobborg píše:hmm tak dikes to je fajn ale zda se me to tak jednoduchy ze nez dat 3100,- a este postovny a balny tak si to udelam....na vrakacu koupim dvoje stary svody a ty takle upravim....alespon me to prijde docela jednoduchy...Zemi píše:Ty svody mi pripadaj optimalni... Kazdej par stejne dlouhej a soucasne nejblize k dalsimu dilu - tady tlumici... "Pletence" jsou vetsinou videt u preplnovanych motoru...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
kvuli budouci technicke si chci nechat origo vyfuk a videl sem,ze to nejake firma dela,ale nevzpomenu si ktera no a k tem svodum,obstaravaji lepsi posloupnost odvodu spalin,takze by to melo zlepsit chod motoru...Lolek píše:no tak tam navař jen trubku ne? A proč tam chceš dávat takovýhle svody? K čemu je to dobrý?
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
- bitmapbrother
- Příspěvky: 44
- Registrován: 30 lis 2004 12:07
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Ver tomu ze za 3100,- je to uplne zadarmo Ale pokud to zvladnes vyrobit, tak proc ne ...hobborg píše:hmm tak dikes to je fajn ale zda se me to tak jednoduchy ze nez dat 3100,- a este postovny a balny tak si to udelam....na vrakacu koupim dvoje stary svody a ty takle upravim....alespon me to prijde docela jednoduchy...Zemi píše:Ty svody mi pripadaj optimalni... Kazdej par stejne dlouhej a soucasne nejblize k dalsimu dilu - tady tlumici... "Pletence" jsou vetsinou videt u preplnovanych motoru...
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires
Zberné potrubie je najúčinnejšia časť výfuku, respektíve, sériové auto má najväčšie výkonové rezervy práve v tejto časti výfuku. Celkom dobrý článok je na tuning.cz, už tam visí asi 4 roky:Lolek píše:no tak tam navař jen trubku ne? A proč tam chceš dávat takovýhle svody? K čemu je to dobrý?
http://tuning.automedia.cz/tuning/?page ... =57&ftno=0
Naposledy upravil(a) Gusto dne 28 dub 2005 19:27, celkem upraveno 2 x.
- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
me ten odkaz ani kmenova stranka nejedeGusto píše:Zberné potrubie je najúčinnejšia časť výfuku, respektíve, sériové auto má najväčšie výkonové rezervy práve v tejto časti výfuku. Celkom dobrý článok je na tuning.cz, už tam visí asi 4 roky:Lolek píše:no tak tam navař jen trubku ne? A proč tam chceš dávat takovýhle svody? K čemu je to dobrý?
http://tuning.automedia.cz/tuning/?page ... k=57&ftno=0
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
Tenhle odkaz mi šlape v pohodě.sotomaior píše:me ten odkaz ani kmenova stranka nejedeGusto píše:Zberné potrubie je najúčinnejšia časť výfuku, respektíve, sériové auto má najväčšie výkonové rezervy práve v tejto časti výfuku. Celkom dobrý článok je na tuning.cz, už tam visí asi 4 roky:Lolek píše:no tak tam navař jen trubku ne? A proč tam chceš dávat takovýhle svody? K čemu je to dobrý?
http://tuning.automedia.cz/tuning/?page ... k=57&ftno=0
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: 30 črc 2004 20:36
- Bydliště: Ostrava - Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Sotomaior, ve Studénce sídlí firma http://www.tommutuning.cz (měl by si to blízko) ,
která dělá úpravy vozů Škoda a prodávají i tyto svody.
Kamarádovi upravovali Felicii 1,6 na 100 koňku v roce 1997 a naprostá spokojenost.
Zkus tam zavolat, kolik to stojí.
která dělá úpravy vozů Škoda a prodávají i tyto svody.
Kamarádovi upravovali Felicii 1,6 na 100 koňku v roce 1997 a naprostá spokojenost.
Zkus tam zavolat, kolik to stojí.
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Nazdárek, měl bych takovej dotaz, ale nejprve vám představim můj vejfuk...
skládá se ze svodů, dlouuuuhé trubky a pak už jen konc. lad tlumiče, zvuk je trochu uřvanej a docela vysokej, přijde mi jak od kitkárů, chtěl bych teda poradit jak docílit toho, aby byl hlubší, stačí vyměnit stávající tlumič za jinej a doufat, že ten bude mít zvuk hlubší, nebo co myslíte? Díkes
skládá se ze svodů, dlouuuuhé trubky a pak už jen konc. lad tlumiče, zvuk je trochu uřvanej a docela vysokej, přijde mi jak od kitkárů, chtěl bych teda poradit jak docílit toho, aby byl hlubší, stačí vyměnit stávající tlumič za jinej a doufat, že ten bude mít zvuk hlubší, nebo co myslíte? Díkes
doufat,mozna dat rezonator a potom zase doufatCharlitoCZ píše:Nazdárek, měl bych takovej dotaz, ale nejprve vám představim můj vejfuk...
skládá se ze svodů, dlouuuuhé trubky a pak už jen konc. lad tlumiče, zvuk je trochu uřvanej a docela vysokej, přijde mi jak od kitkárů, chtěl bych teda poradit jak docílit toho, aby byl hlubší, stačí vyměnit stávající tlumič za jinej a doufat, že ten bude mít zvuk hlubší, nebo co myslíte? Díkes
Jojo za 3100,- je to pohádkově levné. Já za to dával na Supru přez 40tis.bitmapbrother píše:Ver tomu ze za 3100,- je to uplne zadarmo Ale pokud to zvladnes vyrobit, tak proc ne ...hobborg píše:hmm tak dikes to je fajn ale zda se me to tak jednoduchy ze nez dat 3100,- a este postovny a balny tak si to udelam....na vrakacu koupim dvoje stary svody a ty takle upravim....alespon me to prijde docela jednoduchy...Zemi píše:Ty svody mi pripadaj optimalni... Kazdej par stejne dlouhej a soucasne nejblize k dalsimu dilu - tady tlumici... "Pletence" jsou vetsinou videt u preplnovanych motoru...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ono taky zalezi , jaky mas motor, prumer trubek, typ koncoveho tlumice, jaka je jeho konstrukce i samotna delka, ja jsem zrovna mel takovou zajimavou reklamaci, clovek mi chtel vratit koupeny vyfuk /siera 2.0/ - naprosto pruchozi nerez vyfuk a pry mu vubec " nehuci", po telefonickem hovoru jsem zjistil, ze nic moc zvuk nema ani po sundani koncaku jen s holou trubkou, tak ze logicky se zvuk asi uz nema z ceho vytvorit, zatim se neozval, doporucil jsem mu prekontrolovat si dobre celou vyfukovou soustavu vcetne katu a stredniho dilu, tak ze doufam ze je vse OK., jinak zacnu na svuj web hazet ruzne videa z montazi ciste pruchozich vyfuku, kde bude pekne slyset, jake to jsou decentni neurvane basaky, naposledy jsme montovali jeden na CRX,trochu jsme to pokratili, origo vazil snad 12 kilo oproti 3,5 kg v nerezu a majitel je naprosto spokojen po montazi , fotky jsou zde :CharlitoCZ píše:Nazdárek, měl bych takovej dotaz, ale nejprve vám představim můj vejfuk...
skládá se ze svodů, dlouuuuhé trubky a pak už jen konc. lad tlumiče, zvuk je trochu uřvanej a docela vysokej, přijde mi jak od kitkárů, chtěl bych teda poradit jak docílit toho, aby byl hlubší, stačí vyměnit stávající tlumič za jinej a doufat, že ten bude mít zvuk hlubší, nebo co myslíte? Díkes
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=779
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na Camaro V8 nerez s keramikou uvnitř za 16000,- běžný ocelový za 8000,- ale to je asi daný stupiditou amíků, že nechtěj na nich vydělávat
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
No kurňa jasně že to je levný, když to jsou jen dvoje svody na čtyřválecMarauderZ28 píše:Na Camaro V8 nerez s keramikou uvnitř za 16000,- běžný ocelový za 8000,- ale to je asi daný stupiditou amíků, že nechtěj na nich vydělávat
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nazdárek, chtěl bych se zeptat jestli nemáte nějaký info o vlivu dýlky výfuku na krouťák a výkon?? Slyšel jsem, že to s tim má co dělat, dalo by se (zkrácením/prodloužením) výfuku dostat max krouťák trochu níž??
(pokud je to hodně blbá otázka, tak se omlouvám, ale v nízkejch mi to skoro nejede a ve vysokejch zas jak raketa což je vzhledem k tomu že nemám kat ani střed docela blbý když se rozjíždim, protožr bordel jak nevim co ale, auto teprv leze do otáček.... ) Případně prosím doporučte nějakej tlumič kterej má hlubší zvuk a neřve tolik (abych to trochu přitlumil)
(pokud je to hodně blbá otázka, tak se omlouvám, ale v nízkejch mi to skoro nejede a ve vysokejch zas jak raketa což je vzhledem k tomu že nemám kat ani střed docela blbý když se rozjíždim, protožr bordel jak nevim co ale, auto teprv leze do otáček.... ) Případně prosím doporučte nějakej tlumič kterej má hlubší zvuk a neřve tolik (abych to trochu přitlumil)
V nízkých ti to netáhne právě proto že tam už není kat a střed, takže smůla. Zvuk můžeš zkusit ještě upravit rezonátorem.Anonymous píše:Nazdárek, chtěl bych se zeptat jestli nemáte nějaký info o vlivu dýlky výfuku na krouťák a výkon?? Slyšel jsem, že to s tim má co dělat, dalo by se (zkrácením/prodloužením) výfuku dostat max krouťák trochu níž??
(pokud je to hodně blbá otázka, tak se omlouvám, ale v nízkejch mi to skoro nejede a ve vysokejch zas jak raketa což je vzhledem k tomu že nemám kat ani střed docela blbý když se rozjíždim, protožr bordel jak nevim co ale, auto teprv leze do otáček.... ) Případně prosím doporučte nějakej tlumič kterej má hlubší zvuk a neřve tolik (abych to trochu přitlumil)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"