muzes tady napsat jaka nastala zmena po montazi nebo s cim si spokojen, me to bude vzdycky zajimat, tohle jsem zatim nikdy nedrzel v ruce, jen tusim jak vypada ten vnitrek
Zemi píše:Rezonator je k nicemu... Trubka je nej reseni...
co to? ja som to cital presne naopak
ze miesto napr kat. je treba dat rezonator a nie trubku.
kolko motorov tolko skusenosti.....
Zajimas se o motorsport? Ja myslim ze zadny rezonatory nepouzivaji... Proste od svodu trubku/y a nakonec katalyzator pac je to snad v pravidlech...
pokud se jede pouze ceska soutez tak katalizator musi bejt, ale pokud se jede neco meinarodniho jako např. DTM tak tam katalizator bnejt nemusi. logika veci co se tyce pravidel
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
pre krista sak v motosporte ide o vykon, nie o zvuk! naco by im tam asi bol? aby znizil vykon, zatazil zadnu napravu a zhorsil servis vyfukoveho potrubia?
Zemi píše:Rezonator je k nicemu... Trubka je nej reseni...
co to? ja som to cital presne naopak
ze miesto napr kat. je treba dat rezonator a nie trubku.
kolko motorov tolko skusenosti.....
mno, místo katu je lepší dát cokoliv, nejlíp rovnou trubku
ale nevim, taky jsem nad tim rezonátorem jeden čas uvažoval, ale pak jsem přešel na to, že jsem vyhodil první tlumič a místo něj je rovná trubka za poloviční cenu rezonátoru a možná přidala i nějakýho toho jednoho poníčka...
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
OndrejGTi píše:pre krista sak v motosporte ide o vykon, nie o zvuk! naco by im tam asi bol? aby znizil vykon, zatazil zadnu napravu a zhorsil servis vyfukoveho potrubia?
mozem sa spytat na co reagujes?
tu niekto napisal ze sa do v motorsporte pouziva rezonator? ak hej, ja som ten prispevok prehliadol.
a nech v to rozviniem, najvykonnejsie su dragstery a oni maju vyfuk asi tak 15cm dlhy. Takze seci dame zvody dole? hlavne turbacom by to pomohlo
OndrejGTi píše:pre krista sak v motosporte ide o vykon, nie o zvuk! naco by im tam asi bol? aby znizil vykon, zatazil zadnu napravu a zhorsil servis vyfukoveho potrubia?
mozem sa spytat na co reagujes?
tu niekto napisal ze sa do v motorsporte pouziva rezonator? ak hej, ja som ten prispevok prehliadol.
a nech v to rozviniem, najvykonnejsie su dragstery a oni maju vyfuk asi tak 15cm dlhy. Takze seci dame zvody dole? hlavne turbacom by to pomohlo
Ten prispevok bol moj suhlas so
-ZEMI-m ("Zajimas se o motorsport? Ja myslim ze zadny rezonatory nepouzivaji... Proste od svodu trubku/y a nakonec katalyzator pac je to snad v pravidlech... ") pretoze vsetko co das do cesty tym plynom ti vlastne znizuje vykon. Preto rezonator je dobre dat, len ak chces zvuk....
-teoreticky by sa dalo suhlasit s tym "seci dame zvody dole" ale ked som pocul nasu ladu bez nich, tak som mal dost podla toho by nasi mestsky policajti zistili ci som uz nastartoval...
ale ono to vsetko zalezi od motora....
pre N/A motory je vacsinou protitlak dolezity, pretoze dochadza k strihu ventilov. ak nieje protitlak tak zmes vyleti do vyfuku.
pre turbo naopak, treba co najmenej protitlaku (ako je rieseny strih ventilov neviem, asi nieje prilis podstatny)
nejsom isty, ale dragstery maju obmedzenu minimalnu hmotnost na cca 1050kg. Takze ci to bude kvoli hmotnosti neviem.
usetri nejaky kg na vyfuku, prida na dolezitejsich castiach.....
ked tak rozmyslam, nasa lada ma myslim pohotovostnu 1040 kg, takze na tie dragstary nepojdem (co uz, isto by som im to natrel, ale ten hmotnostny limit ich zachranil )