
100 oktanovej benzín
Moderátor: Idaho
vy jste ale kreténi vy hovno víte na co jsou oktany v palivu to auto chvíli pojede líp než ti pomalu všechno vodhoří na to musíš mít nastavenej předstih a hl. dělanej motor ecu to mozná zvládne ale v 92 se 100oktanovej benzin daval tak do sporťáků takze se o to auto postarej třeba tak že mu koupíš novej olej a filtr 

- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
mě se to na sériovym motoru neprojevuje vůbec - taky nemá proč
už to tu někdo psal - oktanove číslo určuje v podstatě teplotu (tlak) kdy dojde k samozapalu (směs chytne dřív než zapálí svíčka). u motoru s normalnim kompresnim poměrem by se to nemělo projevit
ale co mě překvapilo - tankoval sem to jenom v německu - je tam rozdíl pár centů na litr oproti několika korunám v čr.
už to tu někdo psal - oktanove číslo určuje v podstatě teplotu (tlak) kdy dojde k samozapalu (směs chytne dřív než zapálí svíčka). u motoru s normalnim kompresnim poměrem by se to nemělo projevit
ale co mě překvapilo - tankoval sem to jenom v německu - je tam rozdíl pár centů na litr oproti několika korunám v čr.
Záleží na tom, jakou máš ECU, některá má trvale nastavený hodnoty z výroby a čidlo klepání pak jen zmenšuje předstih ať tam leješ cokoli.
No a některé si pravidelně zkouší pustit předstih až někam k hraničním hodnotám a když je v tom čidlo klepání neomezí, tak ho tak nechaj a tam těch 100okt poznáš.
Třeba opel astra GSI měl mechanický přepínač na ŘJ, kde sis nastavil 91-95-98okt.
No a některé si pravidelně zkouší pustit předstih až někam k hraničním hodnotám a když je v tom čidlo klepání neomezí, tak ho tak nechaj a tam těch 100okt poznáš.
Třeba opel astra GSI měl mechanický přepínač na ŘJ, kde sis nastavil 91-95-98okt.
- david
- Příspěvky: 524
- Registrován: 19 srp 2004 21:02
- Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
- Kontaktovat uživatele:
Přesná definice:Oktanové číslo
Vyjadřuje odolnost paliva v zážehovém motoru proti samovolné detonaci. Odpovídá objemovému procentu isooktanu (číslo oktanové 100) ve směsi s n-heptanem (číslo oktanové 0). Vyšší oktanové číslo znamená vyšší odolnost proti detonaci a možnost užití vyššího kompresního poměru.
Jinak za sebe musim říct že mít ty prachy tak jezdim jenom na vysokooktanový benály - motor de daleko líp do otáček,v motoru nevzniká takový množství usazenin a celkově ten motor de líp.
Vyjadřuje odolnost paliva v zážehovém motoru proti samovolné detonaci. Odpovídá objemovému procentu isooktanu (číslo oktanové 100) ve směsi s n-heptanem (číslo oktanové 0). Vyšší oktanové číslo znamená vyšší odolnost proti detonaci a možnost užití vyššího kompresního poměru.
Jinak za sebe musim říct že mít ty prachy tak jezdim jenom na vysokooktanový benály - motor de daleko líp do otáček,v motoru nevzniká takový množství usazenin a celkově ten motor de líp.
Já už jezdím jen na želvípawr rejsink - nic jiného mi to nebaští. Hold zmlsanej Japonec 

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a stejne to mam tech oktanu malo vidleon4x4 píše:Já už jezdím jen na želvípawr rejsink - nic jiného mi to nebaští. Hold zmlsanej Japonec

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.