100 oktanovej benzín

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

vy jste ale kreténi vy hovno víte na co jsou oktany v palivu to auto chvíli pojede líp než ti pomalu všechno vodhoří na to musíš mít nastavenej předstih a hl. dělanej motor ecu to mozná zvládne ale v 92 se 100oktanovej benzin daval tak do sporťáků takze se o to auto postarej třeba tak že mu koupíš novej olej a filtr :hlazeni

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

anonym: no ty budeš asi taky pěknej kretén, když tě ve škole ani nenaučili se podepsat :smich:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

martynek
Příspěvky: 111
Registrován: 22 srp 2004 12:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martynek »

mám sníženou hlavu o 0,4mm a s V-power mi lépe drží volnoběch

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

mě se to na sériovym motoru neprojevuje vůbec - taky nemá proč

už to tu někdo psal - oktanove číslo určuje v podstatě teplotu (tlak) kdy dojde k samozapalu (směs chytne dřív než zapálí svíčka). u motoru s normalnim kompresnim poměrem by se to nemělo projevit

ale co mě překvapilo - tankoval sem to jenom v německu - je tam rozdíl pár centů na litr oproti několika korunám v čr.

DrGis
Příspěvky: 342
Registrován: 10 srp 2004 13:07
Bydliště: Brno, Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrGis »

Taboo píše:
PJ píše:Taboo: Páč je to dražší a páč to určo řikal Wenca Nafta a ten přeci autum rozumí
Tak to potom vysvetluje vsechno! :shock: Wenca Nafta knows his sh*t and shouldn't be ever questioned... :lol:
rock :smich: :smich2:
TOYOTA CELICA ST165 & ST205

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

Záleží na tom, jakou máš ECU, některá má trvale nastavený hodnoty z výroby a čidlo klepání pak jen zmenšuje předstih ať tam leješ cokoli.
No a některé si pravidelně zkouší pustit předstih až někam k hraničním hodnotám a když je v tom čidlo klepání neomezí, tak ho tak nechaj a tam těch 100okt poznáš.
Třeba opel astra GSI měl mechanický přepínač na ŘJ, kde sis nastavil 91-95-98okt.

Uživatelský avatar
david
Příspěvky: 524
Registrován: 19 srp 2004 21:02
Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od david »

Přesná definice:Oktanové číslo
Vyjadřuje odolnost paliva v zážehovém motoru proti samovolné detonaci. Odpovídá objemovému procentu isooktanu (číslo oktanové 100) ve směsi s n-heptanem (číslo oktanové 0). Vyšší oktanové číslo znamená vyšší odolnost proti detonaci a možnost užití vyššího kompresního poměru.


Jinak za sebe musim říct že mít ty prachy tak jezdim jenom na vysokooktanový benály - motor de daleko líp do otáček,v motoru nevzniká takový množství usazenin a celkově ten motor de líp.

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

martynek píše:mám sníženou hlavu o 0,4mm a s V-power mi lépe drží volnoběch
Pokud se nepletu, tak V-Power je obyč 95 s čistícím aditivem.... 100 oktanů má až V-Power Racing :D
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Uživatelský avatar
david
Příspěvky: 524
Registrován: 19 srp 2004 21:02
Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od david »

Eddie píše:
martynek píše:mám sníženou hlavu o 0,4mm a s V-power mi lépe drží volnoběch
Pokud se nepletu, tak V-Power je obyč 95 s čistícím aditivem.... 100 oktanů má až V-Power Racing :D
jj,přesně tak

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Já už jezdím jen na želvípawr rejsink - nic jiného mi to nebaští. Hold zmlsanej Japonec :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

No s těma tvejma úpravama se ani moc nedivím :lol:
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

leon4x4 píše:Já už jezdím jen na želvípawr rejsink - nic jiného mi to nebaští. Hold zmlsanej Japonec :lol:
a stejne to mam tech oktanu malo vid :P
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“