Jak funguje STK u tuningového auta????

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
tom2racekiller

Příspěvek od tom2racekiller »

Je fakt, že na některých STK ti technici blbnou.

Ale co se týká votuningu, je ta nekompromisnost na místě.

martynek
Příspěvky: 111
Registrován: 22 srp 2004 12:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martynek »

umim za 3jku bez autí..ale pst..

Uživatelský avatar
peugeot_405_extreme
Příspěvky: 29
Registrován: 22 úno 2005 15:36
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peugeot_405_extreme »

Hele lidi, teď když se tak nad těma technickejma zamyslíte. Nejni to paradox, tady člověk narve do auta plno penež, v převažné většině připadů je to auto ve stavu, že je auto lepčí jak nove... nechapu o co jim jde.. kdejakej zrezlej srač technickou dostane a člověk kterej do auta pustí třeba 100 papiru by na technickou nemšěl narok... nejni to na hlavu.:?? Opravte mě, jestli ste jiného názoru. :alien:
:alien: ET4EVER :alien:

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

peugeot_405_extreme píše:Hele lidi, teď když se tak nad těma technickejma zamyslíte. Nejni to paradox, tady člověk narve do auta plno penež, v převažné většině připadů je to auto ve stavu, že je auto lepčí jak nove... nechapu o co jim jde.. kdejakej zrezlej srač technickou dostane a člověk kterej do auta pustí třeba 100 papiru by na technickou nemšěl narok... nejni to na hlavu.:?? Opravte mě, jestli ste jiného názoru. :alien:
Je to tak 8)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

peugeot: a co se ti na tom v ČR zdá divnýho, dyt na tohle sou tu samý speciality, co myslíš že znamená označení ČD u drah? ano hádáš správně je to "Času Dost"
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Šigy
Příspěvky: 1163
Registrován: 02 úno 2005 18:09
Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šigy »

peugeot_405_extreme píše:Hele lidi, teď když se tak nad těma technickejma zamyslíte. Nejni to paradox, tady člověk narve do auta plno penež, v převažné většině připadů je to auto ve stavu, že je auto lepčí jak nove... nechapu o co jim jde.. kdejakej zrezlej srač technickou dostane a člověk kterej do auta pustí třeba 100 papiru by na technickou nemšěl narok... nejni to na hlavu.:?? Opravte mě, jestli ste jiného názoru. :alien:
Souhlasím s tebou 8)
Subaru Impreza GT

ex: felDa 1,9

tom2racekiller

Příspěvek od tom2racekiller »

peugeot_405_extreme píše:Hele lidi, teď když se tak nad těma technickejma zamyslíte. Nejni to paradox, tady člověk narve do auta plno penež, v převažné většině připadů je to auto ve stavu, že je auto lepčí jak nove... nechapu o co jim jde.. kdejakej zrezlej srač technickou dostane a člověk kterej do auta pustí třeba 100 papiru by na technickou nemšěl narok... nejni to na hlavu.:?? Opravte mě, jestli ste jiného názoru. :alien:
Záleží, do čeho ty prachy jdou.

Pokud se investuje do výměny opotřebených dílů, potřebné údržby a výměn provozních kapalin, pak je to v pořádku.

Ale pokud někdo nacpe těch třeba 100 klacků do votuningu a tuzingu, zavaření klik, mračítek, stroboskopů, nesmyslných spoilerů a křídel, pak se nemůže divit, že auto na STK neprojde.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

tom2racekiller: tys tu zase chyběl a co třeba lepší brzdy co nedával výrobce to taky neprojde a neni to ani jedno z těch tvejch oblíbenejch slov
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

tom2racekiller

Příspěvek od tom2racekiller »

PJ píše:tom2racekiller: tys tu zase chyběl a co třeba lepší brzdy co nedával výrobce to taky neprojde a neni to ani jedno z těch tvejch oblíbenejch slov
Lepší brzdy lze použít, pokud se alternativně na příslušný typ auta dávaly.

Například na některých autech byly vpředu kotoučovky s plnými kotouči a na přání byly s vnitřním chlazením.
Pak to není problém.

Uživatelský avatar
peugeot_405_extreme
Příspěvky: 29
Registrován: 22 úno 2005 15:36
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peugeot_405_extreme »

Tom: No to ale nejsme u tuningu, to je oprava nebo jinak.. to je renovace auta. To sme někde jinde, ja měl namysli, výměnu brzd za kvalitnější, případně silnější, novej podvozek sportovní pořádný kola s kvalitním obutím a ne polaris nebo tak nějakej kondom co se dneska dama na kola.. o ¨tomhle se bavim, kdyz sme t¨řeba konkretně zu brzd, tak podle mě když budeš v brzdách za 20 taců. tak ještě nejsou nic moc.. kdyby sem lhal předpokladam, že někdo tu přítomný bude reagovat a doplní ceny nebo odhady. :alien:
:alien: ET4EVER :alien:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

tom2racekiller: a co když se nedávali, ale vim že tam pasujou a budou brzdit líp tak proč je nemůžu mít?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

tom2racekiller

Příspěvek od tom2racekiller »

PJ píše:tom2racekiller: a co když se nedávali, ale vim že tam pasujou a budou brzdit líp tak proč je nemůžu mít?
Jenom příklad:

Na zadní nápravu se dělají omezovače brzdného účinku, aby nešel zadek do smyku příliš brzo.
Pokud tam dáš účinnější brzdy, pak do toho smyku třeba brzo půjde.
Proto při takové úpravě je nutno třeba udělat úpravu další, třeba upravit rozložení hmotnosti (balastování) atd.

A proto je nutný, aby tyhle úpravy někdo hlídal.
A tedy i povoloval.

Uživatelský avatar
V-Y-V-I
Příspěvky: 4274
Registrován: 10 zář 2004 14:43
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Y-V-I »

v OVě se STK sníma kamerou :( Ale někde to jde i bez auta :?:
das Auto

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

tom2racekiller: já mam ve předu 227mm kotouče a vzadu buben. Silnejsi verze mela 250mm kotouc ale vzadu stale buben. Chci dozadu dat z Una Turbo to melo vzadu kotouce 227mm a vepredu 240mm ty bych proto pouzil z ty moji silnejsi verze. Jinak normal uno ma stejny brzdy jako ja abyses orientoval. Tak co prijde ti to jako těžkej votuning??
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
MujGLOCK.com
Příspěvky: 68
Registrován: 19 kvě 2005 10:31
Bydliště: www.MujGLOCK.com
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MujGLOCK.com »

Dovolim si mensi rejpavou poznamku k nazvu fora:

Jak funguje STK u tuningového auta????

Doufam, ze dobre :lol: a ze ty votuzeny si ani neskrtnou :lol:

Uživatelský avatar
Mojza
Příspěvky: 6
Registrován: 30 dub 2005 21:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mojza »

peugeot_405_extreme píše:Hele lidi, teď když se tak nad těma technickejma zamyslíte. Nejni to paradox, tady člověk narve do auta plno penež, v převažné většině připadů je to auto ve stavu, že je auto lepčí jak nove... nechapu o co jim jde.. kdejakej zrezlej srač technickou dostane a člověk kterej do auta pustí třeba 100 papiru by na technickou nemšěl narok... nejni to na hlavu.:?? Opravte mě, jestli ste jiného názoru. :alien:

Mas prvdu to si myslim i ja :potlesk: :poklona: :potlesk:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

No a zas dochází na tu naši skurvenou korupci.Ty kurvy nás nesměj pokořit.A chlupatí taky ne

tom2racekiller

Příspěvek od tom2racekiller »

PJ píše:tom2racekiller: já mam ve předu 227mm kotouče a vzadu buben. Silnejsi verze mela 250mm kotouc ale vzadu stale buben. Chci dozadu dat z Una Turbo to melo vzadu kotouce 227mm a vepredu 240mm ty bych proto pouzil z ty moji silnejsi verze. Jinak normal uno ma stejny brzdy jako ja abyses orientoval. Tak co prijde ti to jako těžkej votuning??
Dej si tam co chceš.

Záleží, jestli tě bude vadit třeba to, že půjde zadek do smyku dřív, než předek apod.

Ty brzdy někdo počítal podle rozložení váhy.

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Brzdy se musi samozrejme po uprave seridit to je jasny, v serii to byva tak ze k zadnim brzdam jde rozvod pres redukci brzdneho ucinku, tzn ze zadni kola musi brzdit vzdy tak aby se nezablokovola!! ;)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No jelikož má to uno ve předu horší brzdy tak ty bubny oproti těm kotoučum asi nebudou moc rozdílný a pokud to nebude stačit daj se sehnat vrtaný.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Vrtane kotouce ti sami o sobe nezlepsi brzdny ucinek, jen ti omezi vadnuti brzd!! ;) ...
Bubny vubec nebrzdi spatne ale hlavni problem oproti kotoucum je v tom ze se neda tak dobre davkovat brzdny ucinek jako u kotoucu
Co se tyce rozlozeni bzdneho ucinku po predelani brzd, neda se orientovat pouze podle velikosti kotoucu ale zalezi take na celkove plose brzdovich pistku ;)
Nejlepsi je zjistit si pomer rozdeleni brzdneho ucinku na serii a pri predelani brzd zajisti stejne rozdeleni, k tomu je velice uzitecny regulovatelny rozdelovac brzdneho uzinku ;)
Naposledy upravil(a) NTI dne 05 čer 2005 23:10, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

NTI: to vsechno vim dyt sme to spolu uz probirali
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
MSG
Příspěvky: 1078
Registrován: 15 lis 2004 10:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MSG »

ACEMajky píše:TKV Liberec?

http://www.tkv-liberec.cz/foto.html
Jo, jo....
Ještě navíc na emisích rozštělovali karbec, rudlové... :mad:

-------------

Jinak tuning se v protokolu projevuje takto:
(to s blinkry bylo, že byly bílé a prý neblikaly oranžově ale žlutě...)
Přílohy
DSC08027.JPG
DSC08027.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 1170 x
MSG

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

ja davno myslel ze uz tom2racekillera nekdo prejel, a on je tu porad,
to je tema pro tebe, kdyz nebudes spojovat tuning s tuzingem tak snad budes mit i pravdu clovece, ale neni to jenom o blikatkach, ohromnejch spoilerech, vybojkama a rvoucim vejfuku, ohrozovani bezpecnosti na silnici, my se vetsinou bavime o tuningu a ty o tuzingu...
ja osobne se dostanu k vetsine tezkych nehod co se stane na silnici v jiznich cechach a 99 procent nehod nema s tuningem ani tuzingem nic spolecnyho
ale to ty asi stejne vis, ne
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

tom2racekiller

Příspěvek od tom2racekiller »

Placenta píše:ja davno myslel ze uz tom2racekillera nekdo prejel, a on je tu porad,
to je tema pro tebe, kdyz nebudes spojovat tuning s tuzingem tak snad budes mit i pravdu clovece, ale neni to jenom o blikatkach, ohromnejch spoilerech, vybojkama a rvoucim vejfuku, ohrozovani bezpecnosti na silnici, my se vetsinou bavime o tuningu a ty o tuzingu...
ja osobne se dostanu k vetsine tezkych nehod co se stane na silnici v jiznich cechach a 99 procent nehod nema s tuningem ani tuzingem nic spolecnyho
ale to ty asi stejne vis, ne
Skutečný tuning (ladění) dělá málokdo.
Většina tzv. otuněných vozů je jen votuning a tuzing.

Např. včera mezi 21 a 23 hodinou jsem detailněji sledoval provoz na jednom frekventovaném parkovišti.

Ze 42 aut nemělo 31 osvětlenou zadní SPZ, z toho nejméně polovina ji měla přesunutou kamsi dolů pod nárazník.

Na 16 vozidlech jsem zjistil nepovolené úpravy osvětlení, barevné neony a špatně zapojená zadní světla.

Z 9 kusů typu Š-105/120 jich 5 mělo tlumič výfuku napříč, navíc se zjevně zvýšenou hlučností.
U jedné Š-120 byly zjištěny upravené ráfky (převařené).

3 automobily měly zavařené kliky.

Nejméně třetina řidičů těchto 42 vozidel měla rozsvícené přední mlhovky, přestože bylo jasné počasí.

Technika jízdy drtivé většiny napovídala tomu, že řidiči neumějí správně ovládat vozidlo.

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

mas dobrou pamet nebo si to pises, pro koho, delas si asi vlastni grafy.
mimochodem treba upravce vozu AMG je u tebe taky pako protoze dava mercedesum vic koni, lepsi brzdy, jine spoilery, vetsi kola atd

1) spatne osvetlene SPZ zavinilo hodne dopravnich nehod,

2) nepovolene upravy osvetleni byly asi dost videt kdyz sis jich vsimnul
a znas to videt a byt viden s nadsazkou

3) pricny vyfuk tam maji asi pro to kdyz do nich nekdo bouchne zezadu
vetsina zen za volantem, )ne vsechny( aby meli mensi skodu, ladenej stoji kolem 2500,- seriovka asi 500,-

4) kdyz nebudou kradeze, nebo aspon policie auto najde nebudou zavareny kliky

5) mlhovky nechapu taky

6) spletl jsem se nejsi, s STK ani od policie ale jsi bracha Kresty pokud
hodnotis kdo jak ovlada vozidlo
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

musim pracovat tak zatim pa
ale Tvoje pozorovani na parkovisti nenajdu v pricinach dopravnich nehod.
mavani dost veci se mi taky nelibi ...
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

tom2racekiller

Příspěvek od tom2racekiller »

Placenta píše:mas dobrou pamet nebo si to pises, pro koho, delas si asi vlastni grafy.
mimochodem treba upravce vozu AMG je u tebe taky pako protoze dava mercedesum vic koni, lepsi brzdy, jine spoilery, vetsi kola atd

1) spatne osvetlene SPZ zavinilo hodne dopravnich nehod,

2) nepovolene upravy osvetleni byly asi dost videt kdyz sis jich vsimnul
a znas to videt a byt viden s nadsazkou

3) pricny vyfuk tam maji asi pro to kdyz do nich nekdo bouchne zezadu
vetsina zen za volantem, )ne vsechny( aby meli mensi skodu, ladenej stoji kolem 2500,- seriovka asi 500,-

4) kdyz nebudou kradeze, nebo aspon policie auto najde nebudou zavareny kliky

5) mlhovky nechapu taky

6) spletl jsem se nejsi, s STK ani od policie ale jsi bracha Kresty pokud
hodnotis kdo jak ovlada vozidlo
Neberu tě tvý názory, piš si co chceš.

Jestli nějaká firma dělá úpravy pro Mercedes, asi na to má atest, jako třeba Karmann pro VW nebo Hartge a Baur pro BMW.
Paka to pro mě nejsou.

Špatně osvětlené SPZ jsou zkrátka závady v osvětlení, přesunutí SPZ někam jinam, kde není osvětlená, je taky nepovolená úprava.

Další některé nepovolené úpravy osvětlení snižovaly viditelnost světel.
Některé úpravy sice naopak zvyšovaly viditelnost, ale oslňovaly - viz např. zadní mlhová světla zapojená paralelně s koncovými.

Příčný výfuk na Š-120, určenou pro běžný silniční provoz, nepatří.

Zavařené kliky jsou nepovolená úprava. Nesouvisí s krádežemi.

Nejsem z STK ani od PČR.
Špatné ovládání vozidla bylo při včerejším pozorování u řady řidičů naprosto zjevné.
Nesprávné nájezdy do zatáček, nesmyslné brzdění.
Nesmyslné vytáčení motoru, nebo naopak průjezd zatáčkou bez podřazení s malými otáčkami motoru.

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:lol: ty vole no to mi řekni kde si stál někde u výjezdu z nákýho srazu ne :roll:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

tom2racekiller

Příspěvek od tom2racekiller »

YANEK píše::lol: ty vole no to mi řekni kde si stál někde u výjezdu z nákýho srazu ne :roll:
Ne. Poblíž nějaké továrny u parkoviště, blízko dálnice.
Skutečně jsem si to nevymyslel, ty počty sedí.
Jelikož jsem tam čekal a nudil bych se, sledoval jsem provoz.
I mě ty výsledky překvapily.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“