Mam ve favoritu komplet elektriku a palubku z feldy. Vše funguje tak jak má jen mi neukazuje správně teploměr. Když se auto normálně ohřeje tak ukazuje cca 120°C nevíte jak to vyřešit? Myslel jsem že felda má jiný to čidlo tak jsem chtěl koupit čidlo na feldu ale má bouhžel jinej závit tak bych ho tam místo toho původního nenašrouboval. Jak to mam vyřešit? Je to docela nepříjemná věc.
Převrtat závit nebo osadit čidlo jinam a původní ďouru zašpuntovat :)Možná by to ale dokázal vyřešit i nějakej předřadnej odpor, bohužel ten rozdíl v čidlech neznám.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
No pokud máš obě čidla, tak bych udělal nezávislé změření, normálně je ponoř jedno po druhém do nějaké nádoby s vodou a ohřívej to. Při ohřívání měř odpor u obou čidel a teplotu a je to
iwi píše:No pokud máš obě čidla, tak bych udělal nezávislé změření, normálně je ponoř jedno po druhém do nějaké nádoby s vodou a ohřívej to. Při ohřívání měř odpor u obou čidel a teplotu a je to
staci ten odpor mozno zmerat raz (ak maju rovnaku teplotnu charakteristiku) a dopasovat tym predradnym. inak dobry napad, mna by to nenapadlo
PJ: ono to čidlo neni na chladiči ale někde uplně jinde. Navíc favoritácký má jeden vývod a felda má dva tak nevim nevim. Zkusim mezi to dát nějakej odpor a uvidim co to udělá. Když auto ohřeju a pak budu měnit odpory dokud to nebude ukazovat zprávnou teplotu tak by to mělo vyjít ne?
Lolek: zapoj tam potenciometr a lad ho dokud nebude hodnota odpovídat a pak máš dvě možnosti změřit ho a nahradit normálním odporem o stejné hodnotě a nebo ho tam nechat, ale zajistit aby se nemělnila hodnota-zalejt nějakym sajrajtem
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
PJ: jo jo tak to asi udělam. Ten odpor pak zaizoluju a ještě přepatlam tavnou pistolí a mělo by to bejt OK
Kaipan: asi to bude tim že každej ten budík má jinej vstupní odpor a pak to tak blbne. Já to vyřešim předřadnym odporem hned k čidlu ale ty by si asi musel hledat ten odpor někde v budíku a zmenšovat ho.