Vše o Fordu Capri
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Vše o Fordu Capri
Zde pište co si myslíte o této legendě!!
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Tak to auto je urcite veteran uz ted! Fakt super auto. Jeden z mych snu, teda spis cilu. Verim ze si ho jednou poridim. Ale ne ted. To auto mam proste rad a ted bych asi nevydrzel neblbnout s nim. Ikdyz se svym osobakem taky neblnu, ac na to ma. Ted koukam prave po necem na blbnuti, coz by nemel bejt takovej klenot.
Nejlepsi by byla ´86 (stejne stara jako ja) 2,8i. pekna cerna metla, interier do novy kuze, novej chrom tam kde ma bejt... stylovy kola...
Proc mam to auto rad? Sem uchyl na fordy, bez diskuze. Tohle je dost stary, ma peknej design, ta 2,8i slusnej vykon, je pomerne lehky a hlavne zadni nahon!!!
Je to proste evropskej mustang!!!!
Koho tohle auto zajima, tak je tu dost klubu a stranek o nem. Nebudu sem davat odkazy. Staci zadat do vyhledavace FORD CAPRI
Nejlepsi by byla ´86 (stejne stara jako ja) 2,8i. pekna cerna metla, interier do novy kuze, novej chrom tam kde ma bejt... stylovy kola...
Proc mam to auto rad? Sem uchyl na fordy, bez diskuze. Tohle je dost stary, ma peknej design, ta 2,8i slusnej vykon, je pomerne lehky a hlavne zadni nahon!!!
Je to proste evropskej mustang!!!!
Koho tohle auto zajima, tak je tu dost klubu a stranek o nem. Nebudu sem davat odkazy. Staci zadat do vyhledavace FORD CAPRI
hmm tak ta poslední generace mne u moc nebrala, nejvíce se mi líbí ta první a částečne druhá ( asi proto že jsem vlastnil 2600 GT z roku 69 )super kárka, na tu dobu super výkon.. škoda že musel pryč - stěhoval jsme se a neměl jsem garáž, což tohle autí potřebovalo..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Příspěvky: 2352
- Registrován: 15 bře 2004 14:59
- Kontaktovat uživatele:
SUPER KARA a jednou si chci poridit mkIII... ta cerna z Brna pred rozsirenim se mi strasne libila a to byla naprosta BOMBA
auto-mania.cz | SEAT-mania.cz | SEAT-klub.cz | SEAT-forum.cz | SEAT Shop
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
me se tahle kara celkem libi, jak s mi Profesionalove jezdili bylo FUN
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
TO PRVNÍ V PROFÍKÁCH BYL ALE ESKORT
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
milos: a kde podle tebe maj bejt na Capri MkIII chromy? Já jsem tam žádný neviděl, a to jsem jí měl doma
Jinak Capri je pro mě kromě legendy taky dětskej sen a proto k němu vždycky budu mít zvláštní vztah. Vysněnej model je pro mě Capri V8 Perana z Jižní Afriky (bestiální MkI s motorem z Mustanga ... )
Jinak Capri je pro mě kromě legendy taky dětskej sen a proto k němu vždycky budu mít zvláštní vztah. Vysněnej model je pro mě Capri V8 Perana z Jižní Afriky (bestiální MkI s motorem z Mustanga ... )
to bob ash
"Vysněnej model je pro mě Capri V8 Perana "
myslím ,že opravdu jen sen ale je to škoda taky by se mi líbyl
jinak parametry i na dnešní dobu super
Motor: V8 90° with "Muscle Power Kit"
cubic capacity 4950 ccm = 302 cu inch
Carburretor: 600 cfm Holley with 4 atomizers
Crankshaft: Ford stage 2 "Muscle Power"
Power: 240 bhp = 179 kW @ 5800 min
270 Nm @ 3500 min
at a weight of 1067 kg this makes just 4.5 kg per bhp!
LSD ratio: 2.76
Tech. specs from "technicar" 1971:
Acceleration 0-100 kph: 7.0 sec (Automatic)
High speed (estimated): 220 kph
Consumption: 11.4 liters at 120 kph
"Vysněnej model je pro mě Capri V8 Perana "
myslím ,že opravdu jen sen ale je to škoda taky by se mi líbyl
jinak parametry i na dnešní dobu super
Motor: V8 90° with "Muscle Power Kit"
cubic capacity 4950 ccm = 302 cu inch
Carburretor: 600 cfm Holley with 4 atomizers
Crankshaft: Ford stage 2 "Muscle Power"
Power: 240 bhp = 179 kW @ 5800 min
270 Nm @ 3500 min
at a weight of 1067 kg this makes just 4.5 kg per bhp!
LSD ratio: 2.76
Tech. specs from "technicar" 1971:
Acceleration 0-100 kph: 7.0 sec (Automatic)
High speed (estimated): 220 kph
Consumption: 11.4 liters at 120 kph
- Přílohy
-
- perana-15.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 961 x
-
- perana-technicar-197907.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 913 x
pro mě to legenda tak jak má byt je to evropská odezva na ford mustang.Osobně jsem měl capri 2.0 R4 MKIII z r.84 byl maximalně zachovalý,blbec jsem ho prodal měl jsem si ho nechat jako druhé auto,ale na to nemám.Svým výkonem prostě nestačil a spotřeba 11l byla taky moc a ještě jsem nebyl zralej na poho jízdu. Přesedlal jsem na bmw mám už třetí asi bych už neměnil,ale takové capri 2.5 turbo co vyráběli to nemá absolutně chybu.