Práce na supřičce pokračuje
Moderátor: Zemi
kluci thanx z arady, jak mi bude trošku líp tak s ena to vrhnu a udělám.. nevylezu zpod auta dokud to nebude i kdy.. docel arád bych se kouknul do Milovic, takže bud před nima nebo hned po nich..
To supra66 : jaká dáváš ložiska? na supraclubu mi řekli že po druhém výbrusu už dávat druhovýrobu - od koho a kde je sehnat?
Nebo dáváš pořád originály??
To supra66 : jaká dáváš ložiska? na supraclubu mi řekli že po druhém výbrusu už dávat druhovýrobu - od koho a kde je sehnat?
Nebo dáváš pořád originály??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
skejt : ani mi nemluv.. jsem nasr..
Včera jsem přišel dom a měl jsem vzkaz že tátovi kleknul traktor a dnes si přijede pro jeřáb. hmm takže když jsem se konečně vymarodil a chci pokračovat jsem bez ramena na motor, takže to radši ani povolovat nebudu . bude zpět cca za týden.
ku štve mi to, kdby ten motor byl už venku tak se dá dělat spousta jinejch věcí nejsem vázanej jedinou položkou v dílně..
Včera jsem přišel dom a měl jsem vzkaz že tátovi kleknul traktor a dnes si přijede pro jeřáb. hmm takže když jsem se konečně vymarodil a chci pokračovat jsem bez ramena na motor, takže to radši ani povolovat nebudu . bude zpět cca za týden.
ku štve mi to, kdby ten motor byl už venku tak se dá dělat spousta jinejch věcí nejsem vázanej jedinou položkou v dílně..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Jako to máš různý Toyota totiž dělá jen na první výbrus pak už ne. Jinak druhovýroba je samo má Auto KellyIdaho píše:kluci thanx z arady, jak mi bude trošku líp tak s ena to vrhnu a udělám.. nevylezu zpod auta dokud to nebude i kdy.. docel arád bych se kouknul do Milovic, takže bud před nima nebo hned po nich..
To supra66 : jaká dáváš ložiska? na supraclubu mi řekli že po druhém výbrusu už dávat druhovýrobu - od koho a kde je sehnat?
Nebo dáváš pořád originály??
No a nebo z USA Ti je můžu dovalit,ale ta cena je někde kolem 10000,-
auto kelly? tak jsem s eptal ( dělám jim dealera ) a nic takového nedodávají ( stanovisko plzenské pobočky.. )
To skejt . to víš.. dotace
To skejt . to víš.. dotace
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Takže šrouby jsou uřezané - jinak to fakt nešlo.
Motor je venku, klika venku, hlava oddělená, písty venku.
těsnění pod hlavou na hadry.
Několik závěrů z funny víkendu se Supristou a Buldou :
1) Bývalý majitel byl prase
2) Ve třech se to lépe táhne
3) na rozebrání Supry stačí Flexa( co největší ), mazlík ( co největší ) a dvoukilová palice
4) podle 3) chcete-li mít dobře vybavenou dílnu, kašlete na momentové klíče, gola sady a podobně, když nemáte tři věci specifikované v bodě 3) jsou vám ostatní věci k ničemu.
Takže thanx to Suprista a Bulda. fotek je fura, ale dám je sem až od pondělka postupně, budu na rychlejší lajně.
Zatím nevíme co to klepalo. Klika je OK ( zatím jen od pohledu, neměřeno ), pánvičky by ale byly potřeba vyměnit ) ventily OK..
Bilance víkendu :
Motor ze supry venku
Motor rozpulen a rozebrán
Řeznictvi u KB v Přibrami jsou amatéři
Buldovi chutná Beam
Supristovi ukradli Supru
Jeden nabroušený "Rambo" nůž
Jedna zkrácená řadička
Jeden zničený "Rambo" nůž
Suprista po třech Beamech usnul
Chip je notor ( Chip je fretka )
Dobré nářadí - zákad úspěchu
více v pondělí..( včetně foteček ).. jdu spát..
Motor je venku, klika venku, hlava oddělená, písty venku.
těsnění pod hlavou na hadry.
Několik závěrů z funny víkendu se Supristou a Buldou :
1) Bývalý majitel byl prase
2) Ve třech se to lépe táhne
3) na rozebrání Supry stačí Flexa( co největší ), mazlík ( co největší ) a dvoukilová palice
4) podle 3) chcete-li mít dobře vybavenou dílnu, kašlete na momentové klíče, gola sady a podobně, když nemáte tři věci specifikované v bodě 3) jsou vám ostatní věci k ničemu.
Takže thanx to Suprista a Bulda. fotek je fura, ale dám je sem až od pondělka postupně, budu na rychlejší lajně.
Zatím nevíme co to klepalo. Klika je OK ( zatím jen od pohledu, neměřeno ), pánvičky by ale byly potřeba vyměnit ) ventily OK..
Bilance víkendu :
Motor ze supry venku
Motor rozpulen a rozebrán
Řeznictvi u KB v Přibrami jsou amatéři
Buldovi chutná Beam
Supristovi ukradli Supru
Jeden nabroušený "Rambo" nůž
Jedna zkrácená řadička
Jeden zničený "Rambo" nůž
Suprista po třech Beamech usnul
Chip je notor ( Chip je fretka )
Dobré nářadí - zákad úspěchu
více v pondělí..( včetně foteček ).. jdu spát..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Takže slibované fotečky tria Idaho, Suprista & Bulda neboli Pat a Mat ve třech
Nejprve bylo potřeba motor vyndat a odpojit převodovku. Začali jsme v pátek kolem 20hod.
Bulda, Suprista a 7M. Všimněte si vít2zného pohledu v očí obou humanoidů.
Řemenici jsme sundavali až když byl motor venku. No trvalo to dlouho, jak povolení, tak sundání řemenice. Bulda i Suprista se shodli na tom, že takhle se ještě při tomhle ukonu nenamakali
Po sundání řemenice jsme se konečně dostali k vyjmutí kliky..
Vzhledem k tomu, že klika nebyla až tak špatná, rozhodli jsme se pro jistotu i pro sundání hlavy, zda neklepaly ventily.
prvním zádrhelem bylo nářadí.
Výroba nářadí ve pobočce Bulda&Suprista Tools Company :
Bohužel toto "značkové" nářadí vydrželo pouze povolení jediného šroubu:
Tak jsme se vydali za jedním známým a ten zapujčil ocelové imbusy. Bydlel ve vesničce Suchdol cca 2 km od Dlouholhotského letiště, takže jsme zavítali i na sraz.
Pokud jsem tam narazili na dvě pochybná špinavá individiua, z nichž jedno bylo v zaolejovaných montérkách ( Bulda ) a druhé v taktéž zaolejovaných džínách ( Idaho ) byli jsme to my
Cesta zpět proběhla v pohodě, až na to že nám hned v druhé vesnici policie změřila ukrutných 62km/h a byli jsme označeni za "piráty silnic" .
Prvotní otázka policisty byla zda je vozidlo v originál stavu což jsem samozřejmě potvrdil, jen proto abych se v zápětí prokecnul že je to to auto co viděli v pátek na srazu jak nestartuje protože má měněné vstřiky, sání, klapku ale doposud jsem nesehnal silnější palivovou pumpu.
Policista mé prokecnutí okomentoval slovy : " ..takže vidím že je opravdu v orignál stavu, no prozatím to budeme řešit domluvou. Štastnou cestu ."
Takže předpovědi Buldy a Supristy že "ten mladej byl nějakej hodnej, tak to ten starej bude pěkná svině" se nevyplnily naštěstí.
Tímto bych chtěl oběma policistům poděkovat ještě jednou.
S novým nářadím hlava povolila a nezdržela nás ani nečekaná návštěva jednoho H-Individua.
Opět vítezoslavný usměv Supristy:)
Měli jsme štěstí, vyplatilo se to : Těsnění pod hlavou bylo doslova nasr*čky
Nakonec jsme ještě vyjmuli písty a zkontrolovali válce.
celá operace trvala poměrně dlouho, protože se pilo ( viz občasná nenápadná přítomnost plechovek od pivu u některých ukonů a asisetnce kamaráda Jima ( Jim Bean ), jedlo, kecalo...
Nejvíc to zmohlo mozek celé operace - Brendu :
V občasných přestávkách jsme stihli upravit "babiččin Rambonůž"
"Rambonůž by babi! verze MK I "( stage 0 uprav by babi ):
"Rambonůž by babi verze MKII "( 1. stage tunnig by Suprista )
"Rambonůž by babi verze MKIII "( 2.stage Tunning by Suprista ) - bohužel upravu nevydržel..
Mimo jiné jsme zvládli i zkrátit řazení
Při zkracování se osvědčila i Supristov ruka - všimněte se tahů hodných chirurga - bez jediného zatřesení zápěstí.[/u]
no a na závěr ? Pokud máte po ruce flexu, majzlík, 2kg palici, co největší šroubovák a kousek mozku můžete si doma ve stodole nebo garáži zřídit "Toyota Supra Repair Depo" -joke-
thanx tu Suprista a Bulda..
Nejprve bylo potřeba motor vyndat a odpojit převodovku. Začali jsme v pátek kolem 20hod.
Bulda, Suprista a 7M. Všimněte si vít2zného pohledu v očí obou humanoidů.
Řemenici jsme sundavali až když byl motor venku. No trvalo to dlouho, jak povolení, tak sundání řemenice. Bulda i Suprista se shodli na tom, že takhle se ještě při tomhle ukonu nenamakali
Po sundání řemenice jsme se konečně dostali k vyjmutí kliky..
Vzhledem k tomu, že klika nebyla až tak špatná, rozhodli jsme se pro jistotu i pro sundání hlavy, zda neklepaly ventily.
prvním zádrhelem bylo nářadí.
Výroba nářadí ve pobočce Bulda&Suprista Tools Company :
Bohužel toto "značkové" nářadí vydrželo pouze povolení jediného šroubu:
Tak jsme se vydali za jedním známým a ten zapujčil ocelové imbusy. Bydlel ve vesničce Suchdol cca 2 km od Dlouholhotského letiště, takže jsme zavítali i na sraz.
Pokud jsem tam narazili na dvě pochybná špinavá individiua, z nichž jedno bylo v zaolejovaných montérkách ( Bulda ) a druhé v taktéž zaolejovaných džínách ( Idaho ) byli jsme to my
Cesta zpět proběhla v pohodě, až na to že nám hned v druhé vesnici policie změřila ukrutných 62km/h a byli jsme označeni za "piráty silnic" .
Prvotní otázka policisty byla zda je vozidlo v originál stavu což jsem samozřejmě potvrdil, jen proto abych se v zápětí prokecnul že je to to auto co viděli v pátek na srazu jak nestartuje protože má měněné vstřiky, sání, klapku ale doposud jsem nesehnal silnější palivovou pumpu.
Policista mé prokecnutí okomentoval slovy : " ..takže vidím že je opravdu v orignál stavu, no prozatím to budeme řešit domluvou. Štastnou cestu ."
Takže předpovědi Buldy a Supristy že "ten mladej byl nějakej hodnej, tak to ten starej bude pěkná svině" se nevyplnily naštěstí.
Tímto bych chtěl oběma policistům poděkovat ještě jednou.
S novým nářadím hlava povolila a nezdržela nás ani nečekaná návštěva jednoho H-Individua.
Opět vítezoslavný usměv Supristy:)
Měli jsme štěstí, vyplatilo se to : Těsnění pod hlavou bylo doslova nasr*čky
Nakonec jsme ještě vyjmuli písty a zkontrolovali válce.
celá operace trvala poměrně dlouho, protože se pilo ( viz občasná nenápadná přítomnost plechovek od pivu u některých ukonů a asisetnce kamaráda Jima ( Jim Bean ), jedlo, kecalo...
Nejvíc to zmohlo mozek celé operace - Brendu :
V občasných přestávkách jsme stihli upravit "babiččin Rambonůž"
"Rambonůž by babi! verze MK I "( stage 0 uprav by babi ):
"Rambonůž by babi verze MKII "( 1. stage tunnig by Suprista )
"Rambonůž by babi verze MKIII "( 2.stage Tunning by Suprista ) - bohužel upravu nevydržel..
Mimo jiné jsme zvládli i zkrátit řazení
Při zkracování se osvědčila i Supristov ruka - všimněte se tahů hodných chirurga - bez jediného zatřesení zápěstí.[/u]
no a na závěr ? Pokud máte po ruce flexu, majzlík, 2kg palici, co největší šroubovák a kousek mozku můžete si doma ve stodole nebo garáži zřídit "Toyota Supra Repair Depo" -joke-
thanx tu Suprista a Bulda..
Naposledy upravil(a) Idaho dne 11 črc 2005 11:54, celkem upraveno 2 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to je peknej pribeh, ale koukam ze se na ni cile maka jen tak dal
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Nezapomeň servisu kterej bude dělat tu kliku dát vytištěnou stránku z TRSM kde jsou hodnoty tolerancí pro klikovku. Ať se ti pak nestane něco podobnýho co mě - já faxoval maníkovi co mi rozebral hlavu stránku manuálu s postupem jak ji zase složit a správně namontovat rozvodový kolaIdaho píše:no a resumé : potřeba sehnat dvě nové ojnice, a přebrousit kliku..
A jen pro informaci jak může taky vypadat těsnění pod hlavou (za povšimnutí stojí hlavně díry):
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
No nevím jak se ti to pak na autě přesně projevilo, ale když jukneš jak ty díry byly výborně rozmístěný u mně, tak je z toho patrný, že mi to jelo na tři válce (to když jsem to kupoval). Navíc díky díře do vodního kanálku to vařilo a protože to tehdy asi někdo párkrát upekl, tak mi dokonal dílo zkázy prasklou hlavou. Doporučuju překontrolovat, hlavně asi u výfukových ventilů, tam mi to prasklo směrem do vody. Ještě poznámka k těsnění - ten papundekl co mám na fotce je Španělská Ajusa a mechanik se kterým jsem kvalitu toho těsnění konzultoval mi řekl, že tu značku zná, prej na dýzlech odchází celkem často. Takže tuhle obyčejnou Ajusu určitě nebratIdaho píše:beaver - ad těsnění - no mne se u jednoho krajeuplně rozpadlo a díry byly také, to tvoje je ještě jakž takž v celku
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Já tam lupnul originál od Toyoty, cena byl zhruba 18 stovek.Idaho píše:Beaver mám objednanej Nipparts tak uvidíme..
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
hmm také jsem volaL k dajbychovi a řekli mi že originál už se nedělá, ale že mi mohou dodat Nipparts ( 1950,- ) kterej si já ale seženu kolem 1600,- .. takže asi tak..Beaver píše:Já tam lupnul originál od Toyoty, cena byl zhruba 18 stovek.Idaho píše:Beaver mám objednanej Nipparts tak uvidíme..
Naposledy upravil(a) Idaho dne 13 črc 2005 07:57, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Jestli chceš, klidně přijed, práce se vždy najde at už na mém nebo na tvém ))Anonymous píše:Jo bylo to fajn až na správu o ukradení mojí Supry.Jinak super výkend,co kdyby jsme si dali repete????Bulda píše:byla to parada uz se tesim az to budem davat dohromady jinak dik Idaho za pohosteni a noclech
Pokecáme, popijeme, a kdyžtak i někam vyrazíme..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tak jsem si o víkendu začal leštit víko ventilů..
Na supřičce..
Nám na palci puchejř jako kráva, sice to vypadá trošku lépe, ale pořád to není ono..
Na supřičce..
Nám na palci puchejř jako kráva, sice to vypadá trošku lépe, ale pořád to není ono..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
ne jen víko, al emotor budu muset očistit a plánuju ho něčím natřít.. je hrozně zkorodovaný..
Jinak Suprista dnes veze kliku na výbrus...
Jinak Suprista dnes veze kliku na výbrus...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz