to už je celkem extrémBenelli_2000 píše:Já ti to vysvětlím, a rádŠigy píše:Já neodsuzuju tunery ani stylery, obojí se mi líbí a baví mě to. Líbí se mi dívat na hezky upravené auto, ale zase je nádherný pohled na auto které dobře jede a ještě lepší slyšet pořádný zvuk toho motoru, to je super. Ale nejlepší je když je auto "hezky" upravené a pořádně jede
Ale třeba zahlazení 5 dveří u felicie není žádný tuzing, ale u tohohle auta je to hodně potřebná věc, protože ty dveře hooodně trpí korozí!!
Jo a jedna otázka co znamená slovo votuning?
TUZING = plasty, mračítka, zavařený kliky atd... (viz tom2racekiller)
VOTUNING = jakákoliv úprava motoru, podvozku, výfuk. soustavy
Prostě pokud nějak sáhneš na auto, a upravíš ho, taxi:
a) TUZER
b) VOTUNER
Takže na auto nesahej, nebo na něj dej věci, který jsou povolený: stromečky, nálepky, modrý ledky v inťáku zapojený do zapalovače etc...
Téma: Tuning & Styling by Tojebordel
Moderátor: Eiffel
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
- Šigy
- Příspěvky: 1163
- Registrován: 02 úno 2005 18:09
- Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
- Kontaktovat uživatele:
Eiffel píše:to už je celkem extrémBenelli_2000 píše:Já ti to vysvětlím, a rádŠigy píše:Já neodsuzuju tunery ani stylery, obojí se mi líbí a baví mě to. Líbí se mi dívat na hezky upravené auto, ale zase je nádherný pohled na auto které dobře jede a ještě lepší slyšet pořádný zvuk toho motoru, to je super. Ale nejlepší je když je auto "hezky" upravené a pořádně jede
Ale třeba zahlazení 5 dveří u felicie není žádný tuzing, ale u tohohle auta je to hodně potřebná věc, protože ty dveře hooodně trpí korozí!!
Jo a jedna otázka co znamená slovo votuning?
TUZING = plasty, mračítka, zavařený kliky atd... (viz tom2racekiller)
VOTUNING = jakákoliv úprava motoru, podvozku, výfuk. soustavy
Prostě pokud nějak sáhneš na auto, a upravíš ho, taxi:
a) TUZER
b) VOTUNER
Takže na auto nesahej, nebo na něj dej věci, který jsou povolený: stromečky, nálepky, modrý ledky v inťáku zapojený do zapalovače etc...
Subaru Impreza GT
ex: felDa 1,9
ex: felDa 1,9
- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
S tím naprosto souhlasím, těžko bych to napsal lépe.Laconi píše:Jinak asi takhle, já osobně jsem velký příznivcem decentního stylingu a v poslední době mě uchvátil německý Cult Style a retro což se mi líbí a moje další auto bude v tomto stylu. Samozřejmě nejsem odpůrcem ani výkonu takže budu rád když to auto "trochu" pojede takže se dá říct že jsem příznivcem decentního tuningu i stylingu. Tuzing (ježiš to je trapný slovo) a votuning (no tohle je úplně přitroublý) mi je taky protivný a je mi k smíchu když tady hlavně teda racekiller (jmenuju jeho protože se s tim nejvíc ohání) většinou zmiňuje ohromný křídla, tisíce samolepek, neonů atd. a přitom podobný auto má na foru jen promile lidí takže jsou podle mě tyhle řečičky naprosto bezpředmětný, tohle je opravdu stromečkaření a s tim se zde snad nikdo nestotožňuje a všichni víme že to je vrchol nevkusu. Většina lidí aspoň zde na fóru, jde cestou decentního stylingu a i lehkých úprav motoru, takže vlastně nevim proč se zde vedou tyhle hádky. Ano, řiká se tomu tuning protože to už je prostě u nás v čr zaběhnutý pojem pro jakoukoliv změnu věcí na autě, vím že to neni pravda, ale s tim těžko něco uděláte (dokonce ani tenhle článek ne) ani kdyby ste se rozkrájeli. Vim že je to pro vás trýznění duše a hrubá urážka na cti spojovat váš obor tuning s něčim tak odpornym jako jsou například plastové spojlery ale je to tak. Lidi tomu budou pořád řikat tunign ,pořád se bude jezdit na tuning srazy atd. Já aspoň za sebe můžu doufat že těch opravdu tuzingů u nás bude ubývat a bude přibývat množství buď silně tuningově nadupaných kárek nebo pěkně decentně sylingově povedených vozů
Jinak jsem rád, že tady lidi konečně začínají nacházet společnou řeč.
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
Mám takové zkušenosti, že vůbec nejhorší je, vytvářet nějaké "škatulky", a do nich lidi zasouvat na základě rozhodnutí vlastního rozumu, nějaké komise, či ústředního výboru.
Je potřeba mít na paměti, že AUTOMOBIL jako takový, je velmi, ale opravdu velmi složitý mechanismus, na jehož vývoji a výrobě se podílí téměř všechna průmyslová odvětví na světě, a to přímo, nebo zprostředkovaně.
Fakt, že stále vycházejí "lepší" a "dokonalejší" modely všech značek, nás musí utvrdit v tom, že je stále co "ladit" a že automobil ještě stále nedosáhnul jakési ideální varianty, která by vyhovovala všem.
Totéž platí o spoustě průmyslových výrobků, které jsou v různých domácnostech, jenom s tím rozdílem, že nejsou tak vidět, a fakt, že si někdo dá na kuchyňskou linku obkladačky vystříhané z linolea a nalepené nějakým "silikonem" ukradeným na stavbě, vůbec nikoho nevzrušuje.
Máma je ráda že ušetřila, táta má pozitivní body, že jenom nechlastá a nečumí na bednu a fakani jsou spokojení, že se během instalace nemuseli učit.
Nechal bych ladiče na pokoji, ať každej dělá co umí a na co stačí, protože se s tím stejně moc dělat nedá.
Za velice důležité bych pokládal vzdělávání se v těch věcech kolem aut, aby určitá řešení měla smysl, když už jim jeden věnuje tolik času.
A jako snad nejdůležitější, pokládám zaznamenávání si konkrétních údajů před a po úpravě, aby se dalo poznat, co to, či ono přineslo.
Hospodské řeči, že se mě zdá a že "voni" říkali nikam nevedou a svědčí o naprostém pohrdání daným tématem.
Je potřeba mít na paměti, že AUTOMOBIL jako takový, je velmi, ale opravdu velmi složitý mechanismus, na jehož vývoji a výrobě se podílí téměř všechna průmyslová odvětví na světě, a to přímo, nebo zprostředkovaně.
Fakt, že stále vycházejí "lepší" a "dokonalejší" modely všech značek, nás musí utvrdit v tom, že je stále co "ladit" a že automobil ještě stále nedosáhnul jakési ideální varianty, která by vyhovovala všem.
Totéž platí o spoustě průmyslových výrobků, které jsou v různých domácnostech, jenom s tím rozdílem, že nejsou tak vidět, a fakt, že si někdo dá na kuchyňskou linku obkladačky vystříhané z linolea a nalepené nějakým "silikonem" ukradeným na stavbě, vůbec nikoho nevzrušuje.
Máma je ráda že ušetřila, táta má pozitivní body, že jenom nechlastá a nečumí na bednu a fakani jsou spokojení, že se během instalace nemuseli učit.
Nechal bych ladiče na pokoji, ať každej dělá co umí a na co stačí, protože se s tím stejně moc dělat nedá.
Za velice důležité bych pokládal vzdělávání se v těch věcech kolem aut, aby určitá řešení měla smysl, když už jim jeden věnuje tolik času.
A jako snad nejdůležitější, pokládám zaznamenávání si konkrétních údajů před a po úpravě, aby se dalo poznat, co to, či ono přineslo.
Hospodské řeči, že se mě zdá a že "voni" říkali nikam nevedou a svědčí o naprostém pohrdání daným tématem.
- zabicka.alenka
- Příspěvky: 528
- Registrován: 31 led 2005 16:30
- Kontaktovat uživatele:
Ja porad nechapu, proc tohle tema resite... co z toho, ze se styling oddeli od tuningu jako takoveho? Myslite, ze pak budou zvlast Styling srazy a Tuning srazy???
206ka byla muj sen od te doby, co jsem videla jeji prvni nacrtek.... ted jsem si sen splnila... bohuzel pro me cenove dostupna byla s motorem 1.9D - kazdyho napadne, ze s timhle motorem je zbytecne neco delat, tak ji kockuju v jinem smeru - pro vas tudiz nesmyslne spojlery...
Musim podle vas rikat, ze se zajmam o styling? Muzu ja nakonec hodit na tuning-forum????
Booooze, proc vy resite takovy kraviny misto jine uzitecne prace?
206ka byla muj sen od te doby, co jsem videla jeji prvni nacrtek.... ted jsem si sen splnila... bohuzel pro me cenove dostupna byla s motorem 1.9D - kazdyho napadne, ze s timhle motorem je zbytecne neco delat, tak ji kockuju v jinem smeru - pro vas tudiz nesmyslne spojlery...
Musim podle vas rikat, ze se zajmam o styling? Muzu ja nakonec hodit na tuning-forum????
Booooze, proc vy resite takovy kraviny misto jine uzitecne prace?
- Šigy
- Příspěvky: 1163
- Registrován: 02 úno 2005 18:09
- Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
- Kontaktovat uživatele:
Docela s tebou souhlasímzabicka.alenka píše:Ja porad nechapu, proc tohle tema resite... co z toho, ze se styling oddeli od tuningu jako takoveho? Myslite, ze pak budou zvlast Styling srazy a Tuning srazy???
206ka byla muj sen od te doby, co jsem videla jeji prvni nacrtek.... ted jsem si sen splnila... bohuzel pro me cenove dostupna byla s motorem 1.9D - kazdyho napadne, ze s timhle motorem je zbytecne neco delat, tak ji kockuju v jinem smeru - pro vas tudiz nesmyslne spojlery...
Musim podle vas rikat, ze se zajmam o styling? Muzu ja nakonec hodit na tuning-forum????
Booooze, proc vy resite takovy kraviny misto jine uzitecne prace?
Subaru Impreza GT
ex: felDa 1,9
ex: felDa 1,9
Osobne si myslim ze mas pravdu, ma skudku 105, ale snazim se aby na ni byl spoleh, naco je mi preplacany auto, kdyz mi spatna geometrije nici gumy a co hur ohrozuju jinsi ucastniky provozu.
Pokud nebudu radit lidi do skatulky jako ty, protoze nekdo dava prednost vhledu a jinci konikum, tak dle meho nazoru obecne tuning je uprava at uz vzhledu nabo koniku, to nechci resit.
ale spravnej tuningar si temner vse udela doma, ale ten kdo jde, koupi, necha namontovat, je jen nekdo kdo se chce vytahovat ze ma hezci auto.
pokud pod auto nelehnu a neuspinim se tak to neni tuningar.
stejne nektere nechapu, maj auto na jezdeni nebo na skladovani v garazi kdyz s tim vyjedou jen 1 za rok na nejakou TUNING party????
Pokud nebudu radit lidi do skatulky jako ty, protoze nekdo dava prednost vhledu a jinci konikum, tak dle meho nazoru obecne tuning je uprava at uz vzhledu nabo koniku, to nechci resit.
ale spravnej tuningar si temner vse udela doma, ale ten kdo jde, koupi, necha namontovat, je jen nekdo kdo se chce vytahovat ze ma hezci auto.
pokud pod auto nelehnu a neuspinim se tak to neni tuningar.
stejne nektere nechapu, maj auto na jezdeni nebo na skladovani v garazi kdyz s tim vyjedou jen 1 za rok na nejakou TUNING party????
ejoty
mail: ejoty@seznam.cz
mail: ejoty@seznam.cz
s timhle treba nesouhlasim, myslim si ze kazdej kdo aspon tuni/styleri urcite na auto sahnul ale zase nemusi to bejt podminka, treba ja nevim nemaji na to potrebny vybaveni, to ted zjistuju ja, upravuju si zadni naraznik, ale zjistuju ze se mne jaksi nedostava potrebnyho vybaveni a nakup toho by me vysel strasne draho, takze kdyz vim ze to budu potrebovat jenom jednou rozhodne za to nebudu vyhazovat penize a pokud nekdo nema kamarady kteri mu tyhle veci pujci (coz ja mam) nema pro nej smysl nakoupit vybavu, naucit se ja nevim treba zavarit kliky a tak, nebo nekdo proste nema cas a pracuje od rana do vecera ale auto chce mit hezky tak mu nezbejva nic jinyho nez to dat do nejaky firmy, od toho ty firmy jsou, a takhle je to ve vsech oborechejoty píše:Osobne si myslim ze mas pravdu, ma skudku 105, ale snazim se aby na ni byl spoleh, naco je mi preplacany auto, kdyz mi spatna geometrije nici gumy a co hur ohrozuju jinsi ucastniky provozu.
Pokud nebudu radit lidi do skatulky jako ty, protoze nekdo dava prednost vhledu a jinci konikum, tak dle meho nazoru obecne tuning je uprava at uz vzhledu nabo koniku, to nechci resit.
ale spravnej tuningar si temner vse udela doma, ale ten kdo jde, koupi, necha namontovat, je jen nekdo kdo se chce vytahovat ze ma hezci auto.
pokud pod auto nelehnu a neuspinim se tak to neni tuningar.
stejne nektere nechapu, maj auto na jezdeni nebo na skladovani v garazi kdyz s tim vyjedou jen 1 za rok na nejakou TUNING party????
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning vs Styling
a prej že okurková sezóna to se nám to pěkně rozjeloBenelli_2000 píše:Náhodou se nám tu rozvinula celkem plodná diskuse. Škoda, že nikam nevede
PS: je to jako diskuze zastánců Win a Lin
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 82
- Registrován: 10 črc 2005 22:34
-
- Příspěvky: 82
- Registrován: 10 črc 2005 22:34
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
asi tak, jsou auta s různými vlastnostmi
Auta už v základu výborná na jízdní vlastnosti - to jsou velmi chytré dívky - některá mají velmi, ale velmi povedený design, který stačí již v serii. Takové auto netřeba upravovat.
Auta na pohled nevýrazná a nevýrazných jízdních vlastností - s holkou si někdy pokecáš, v posteli poslouží, když jí někam vezmeš, nemusíš se za ní stydět, ale to je asi tak vše - taková auta slouží k přepravě a ne pro radost z jízdy. Jsou tři cesty, kam se vydat. Plastická operace, vzdělávání a nebo oboje.
Stylingářům stačí, když si nechá zvětšit prsa, odsát zadek, hodit na blond a tím to zhruba končí. V posteli si s ní zašoupou stejně jako předtím, ale nepokecaj si s ní. Jen je baví na to auto koukat a nechat i hodnotit ostatní.
Tuner naproti tomu upřednostní vzdělání. Na holku nebude pohled žádněj zázrak, ale ona bude mít větší rozhled a díky tomu, že má pročtenou půlku knihovny třeba narazila na kamasutru a tak si i v posteli užije víc.
Průměrný uživatel na to jde od lesa. Nejdřív jí pošle se vzdělávat. Když už je to tak akorát, aby mu nepřerostla přes hlavu, tak si jí užívá doma. Víc si s ní pokecá, nemusí se bát jí vzít do společnosti a co nedohání krásou, to dobírá inteligencí a rozhledem. V posteli se to o moc zlepšilo. Po nějaké době se s ní chce ale taky chlubit, tak jí udělá lehký facelift, pošle jí ke kadeřníkovi, koupí jí nový hadry a tím se dostává k lehkému stylingu, kdy ani moc nezasáhne do hardware slečny, ale i tak se to o moc zlepší.
Tuzingáři to zase dělají tak, že seberou holku, která má svoje nejlepší léta dávno za sebou, při váze 80 kg jí navlečou do bokovek a krátkýho trička a ještě se s ní chlubí.
Sorry, že jsem se tak rozepsal...
Auta už v základu výborná na jízdní vlastnosti - to jsou velmi chytré dívky - některá mají velmi, ale velmi povedený design, který stačí již v serii. Takové auto netřeba upravovat.
Auta na pohled nevýrazná a nevýrazných jízdních vlastností - s holkou si někdy pokecáš, v posteli poslouží, když jí někam vezmeš, nemusíš se za ní stydět, ale to je asi tak vše - taková auta slouží k přepravě a ne pro radost z jízdy. Jsou tři cesty, kam se vydat. Plastická operace, vzdělávání a nebo oboje.
Stylingářům stačí, když si nechá zvětšit prsa, odsát zadek, hodit na blond a tím to zhruba končí. V posteli si s ní zašoupou stejně jako předtím, ale nepokecaj si s ní. Jen je baví na to auto koukat a nechat i hodnotit ostatní.
Tuner naproti tomu upřednostní vzdělání. Na holku nebude pohled žádněj zázrak, ale ona bude mít větší rozhled a díky tomu, že má pročtenou půlku knihovny třeba narazila na kamasutru a tak si i v posteli užije víc.
Průměrný uživatel na to jde od lesa. Nejdřív jí pošle se vzdělávat. Když už je to tak akorát, aby mu nepřerostla přes hlavu, tak si jí užívá doma. Víc si s ní pokecá, nemusí se bát jí vzít do společnosti a co nedohání krásou, to dobírá inteligencí a rozhledem. V posteli se to o moc zlepšilo. Po nějaké době se s ní chce ale taky chlubit, tak jí udělá lehký facelift, pošle jí ke kadeřníkovi, koupí jí nový hadry a tím se dostává k lehkému stylingu, kdy ani moc nezasáhne do hardware slečny, ale i tak se to o moc zlepší.
Tuzingáři to zase dělají tak, že seberou holku, která má svoje nejlepší léta dávno za sebou, při váze 80 kg jí navlečou do bokovek a krátkýho trička a ještě se s ní chlubí.
Sorry, že jsem se tak rozepsal...
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
- peugeot_405_extreme
- Příspěvky: 29
- Registrován: 22 úno 2005 15:36
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No tak jsem si to přečetl... mám z tohodle článku malinko divné pocity, nicméně něco pravdy v něm je a ve větší části souhlasím. A poznamenal bych asi toto: já co se týče těchto dvou věcí, tuning styling, já jsem jeden z lidí, který toto moc nerozlišuje, protože to beru všechno za samozřejmost. Nejsem žádnej mega odborník a proto se budu držet spíše zpět. Ale k věci, ja osobně jsem toho názoru, že když auto dostane lepší jízdní vlastnosti, tak si na něj klidně jak vy říkáte navěsím spoilery, jelikož to nepovažuji za nevkus (samozřejmě pokud to má hlavu a patu). A ještě bych dodal, že u nás v tuning klubu ČB je člen, který vlastní mazdu 626 (jistě ho někteří znáte) která má více méně podle vás kategorii tuning, nějake ty upravy na moturku, vyfukový system a bude podvozek. Ale teĎ si položme otazku, vezmeme si, že pokud tohle udělám na mišákovi GT 3000 tak toto auto je pro mě poklad, spousta lidí se u něja zastaví a ocení. Prostě to je nádhernej kousek, ale člověk s 626 s těmato upravama co.. on má v autě plácnu 150 tácu, ale nikdy nepřitáhne pozornost (když to řeknu odměřeně lepší seriovka) k čemu to. Myslím, že každého z nás těší, když mu někdo obdivuje auto. A proto si myslím, že hezky udělaný styling doplňující upravu tuningovou nejni na škodu. Osobně to prostě nedělím, vím, že tomu tak je ale pro mě slovo tuning znamená obě tyto podsložky. Jak jízdní vlastnosti, tak vzhledové upravy. hlavně mě nekamenujte, že sem buh ví co. jak zde bylo řečeno, je to muj nízor k dané věci.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ale ono i kolikrat upraveny auto z venci taky nepritahne pozornost, ac ty plasty a vareni neco stalo...
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Ten s tou 626 sem já. Na svojem autě provádím zatím pouze účelné věci. Mám takové úpravy jako konus, komplet výfuk dynomax (včetně katu),skořepiny,větší kola,tříbody pásy,sp. volant,komplet nový brzdy,GO motoru (dále mám pak vplánu iridový svíčky,snížení hlavy,vyleštění kanálků,podvozek weitec, zimmermman brzdy, rozpěry na předek i zadek ............). Prostě zatím chci dotáhnout potenciál toho auta k jeho maximální možný hranici.peugeot_405_extreme píše:No tak jsem si to přečetl... mám z tohodle článku malinko divné pocity, nicméně něco pravdy v něm je a ve větší části souhlasím. A poznamenal bych asi toto: já co se týče těchto dvou věcí, tuning styling, já jsem jeden z lidí, který toto moc nerozlišuje, protože to beru všechno za samozřejmost. Nejsem žádnej mega odborník a proto se budu držet spíše zpět. Ale k věci, ja osobně jsem toho názoru, že když auto dostane lepší jízdní vlastnosti, tak si na něj klidně jak vy říkáte navěsím spoilery, jelikož to nepovažuji za nevkus (samozřejmě pokud to má hlavu a patu). A ještě bych dodal, že u nás v tuning klubu ČB je člen, který vlastní mazdu 626 (jistě ho někteří znáte) která má více méně podle vás kategorii tuning, nějake ty upravy na moturku, vyfukový system a bude podvozek. Ale teĎ si položme otazku, vezmeme si, že pokud tohle udělám na mišákovi GT 3000 tak toto auto je pro mě poklad, spousta lidí se u něja zastaví a ocení. Prostě to je nádhernej kousek, ale člověk s 626 s těmato upravama co.. on má v autě plácnu 150 tácu, ale nikdy nepřitáhne pozornost (když to řeknu odměřeně lepší seriovka) k čemu to. Myslím, že každého z nás těší, když mu někdo obdivuje auto. A proto si myslím, že hezky udělaný styling doplňující upravu tuningovou nejni na škodu. Osobně to prostě nedělím, vím, že tomu tak je ale pro mě slovo tuning znamená obě tyto podsložky. Jak jízdní vlastnosti, tak vzhledové upravy. hlavně mě nekamenujte, že sem buh ví co. jak zde bylo řečeno, je to muj nízor k dané věci.
Nejde mi o to přitáhnout pozornost. Mě je obrovským zadostiučiněním si pak sednout do svýho auta, a projet se v něm. To auto bude sedět jak přibitý,bude mít krásnej agresivní zvuk, nějaký ty koně navíc, o deceleraci se budou starat pořádný děrovaný kotouče, z motoru bude syčet konus, já už si teď hovím v pořádných skořepinách který mě drží i v sebevětší zatáčce. Nepotřebuju přitahovat masy lidí. Miluju jízdu autem a dokážu si jí užít na maximum. A proto chci na autě dělat tuning a ne styling a je mi jedno jestli se na moje auto někde koukne jeden člověk nebo deset.
Chci performance a mám ze svý práce radost. Mám radost a to je to co většina lidí tady nechápe. Nechci aby z mého auta měl radost někdo jiný. Nědělám ho projiné lidi, nestavím ho pro kochání jiných lidí, nepotřebuji slyšet neustálé pochvaly na krásu mého vozu od jiných lidí. Protože jak bylo řečeno ve F&F tak když si sednu za volant svýho auta tak se cítím svobodnej a volnej a celej svět je mi ukradenej! Natož pak lidi který řeknou že mám seriovku.
Jediný styling je pro mě v budoucnu nový lak a hotovo.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
správný názotGeorgeos píše:
Ten s tou 626 sem já. Na svojem autě provádím zatím pouze účelné věci. Mám takové úpravy jako konus, komplet výfuk dynomax (včetně katu),skořepiny,větší kola,tříbody pásy,sp. volant,komplet nový brzdy,GO motoru (dále mám pak vplánu iridový svíčky,snížení hlavy,vyleštění kanálků,podvozek weitec, zimmermman brzdy, rozpěry na předek i zadek ............). Prostě zatím chci dotáhnout potenciál toho auta k jeho maximální možný hranici.
Nejde mi o to přitáhnout pozornost. Mě je obrovským zadostiučiněním si pak sednout do svýho auta, a projet se v něm. To auto bude sedět jak přibitý,bude mít krásnej agresivní zvuk, nějaký ty koně navíc, o deceleraci se budou starat pořádný děrovaný kotouče, z motoru bude syčet konus, já už si teď hovím v pořádných skořepinách který mě drží i v sebevětší zatáčce. Nepotřebuju přitahovat masy lidí. Miluju jízdu autem a dokážu si jí užít na maximum. A proto chci na autě dělat tuning a ne styling a je mi jedno jestli se na moje auto někde koukne jeden člověk nebo deset.
Chci performance a mám ze svý práce radost. Mám radost a to je to co většina lidí tady nechápe. Nechci aby z mého auta měl radost někdo jiný. Nědělám ho projiné lidi, nestavím ho pro kochání jiných lidí, nepotřebuji slyšet neustálé pochvaly na krásu mého vozu od jiných lidí. Protože jak bylo řečeno ve F&F tak když si sednu za volant svýho auta tak se cítím svobodnej a volnej a celej svět je mi ukradenej! Natož pak lidi který řeknou že mám seriovku.
Jediný styling je pro mě v budoucnu nový lak a hotovo.
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
Stotožnujem sa s tymto nazorom a hlavne s tym ze ak niekto spravi skodu 120 stale to bude iba pojazdna rakva. Hoci do nej investuje nemale peniaze, kompetne ju spravi, vsetko vyvari, no auto sice vyzera ako tak "dobre" ale stale to bude auto bez deformacnych zon ktore bude stale zivotu nebezpecne....
docela zajímavý
nejvíc mě pobavil názor, že ten kdo není zručnej a nechá si na auto něco udělat, tak to není tuningář ale nějakej blbec(bo co to tam bylo) to byl jako fakt mazec ten člověk co to psal je určitě nějakej socan, co nemá prachy a závidí bohatejm takhle to brát prostě nejde...někdo má třeba hodně práce a vydělá hodně peněz, ale pak mu už nezbejvá čas nato, ci k tomu auto sednout a něco na něm ručně změnit tak si to radši nechá udělat a zaplatí nehledě na to, že třeba není ani ručně zdatnej a že ví, že by to zkazil a než aby to vypadalo blbě, tak to radši někomu zaplatí jestli to chcete takhle srovnávat, tak tady za chvilku můžeme pomlouvat lidi, co vozej auto do myčky a neumejou si ho sami takže z týdle strany je to příliš dětinský
jinak tuning vs styling je zajímavý téma na rozbor a dobře se u toho může člověk nasmát a nahádat(ale nezapomeňte, že každá mince má 2 strany ) jestli to chcete takhle brát, tak to my jsme potom tuzeři, pže jsme si koupili takový ty trička(byly v akci ), co se dávaj na sedačky, aby se nezaprasili -> takže odteď jsem tady dle někoho tuzer rock
chudák děda, ten je určitě taky tuzer, pže tam má autopotahy a ještě tam má anténu na autorádio rock , ale rádio tam nemá dneska mu to řeknu určitě bude překvapenej, pže si myslel, že do teď tuner
nejvíc mě pobavil názor, že ten kdo není zručnej a nechá si na auto něco udělat, tak to není tuningář ale nějakej blbec(bo co to tam bylo) to byl jako fakt mazec ten člověk co to psal je určitě nějakej socan, co nemá prachy a závidí bohatejm takhle to brát prostě nejde...někdo má třeba hodně práce a vydělá hodně peněz, ale pak mu už nezbejvá čas nato, ci k tomu auto sednout a něco na něm ručně změnit tak si to radši nechá udělat a zaplatí nehledě na to, že třeba není ani ručně zdatnej a že ví, že by to zkazil a než aby to vypadalo blbě, tak to radši někomu zaplatí jestli to chcete takhle srovnávat, tak tady za chvilku můžeme pomlouvat lidi, co vozej auto do myčky a neumejou si ho sami takže z týdle strany je to příliš dětinský
jinak tuning vs styling je zajímavý téma na rozbor a dobře se u toho může člověk nasmát a nahádat(ale nezapomeňte, že každá mince má 2 strany ) jestli to chcete takhle brát, tak to my jsme potom tuzeři, pže jsme si koupili takový ty trička(byly v akci ), co se dávaj na sedačky, aby se nezaprasili -> takže odteď jsem tady dle někoho tuzer rock
chudák děda, ten je určitě taky tuzer, pže tam má autopotahy a ještě tam má anténu na autorádio rock , ale rádio tam nemá dneska mu to řeknu určitě bude překvapenej, pže si myslel, že do teď tuner
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Vkus!!!
Jo holt jsme lidé, co člověk to osobnost, individualita, vlastní vkus.
A stejně jako páníček je obrazem svého psa, tak i auto je obrazem svého majitele. Takže přeji každému ať se vyřádí jak je libo
Já rozlišuji tuning, modifikace a styling (vkusný y hlavně funkční!!!). jinou kategorii neznám. To, že lze z jakéhokoliv auta udělat super káru, za kterou se každý ohlédne (v tom pozitivním) není třeba asi říkat.
A jestli se do toho neco nevejde tak je už jen autoteasing
A stejně jako páníček je obrazem svého psa, tak i auto je obrazem svého majitele. Takže přeji každému ať se vyřádí jak je libo
Já rozlišuji tuning, modifikace a styling (vkusný y hlavně funkční!!!). jinou kategorii neznám. To, že lze z jakéhokoliv auta udělat super káru, za kterou se každý ohlédne (v tom pozitivním) není třeba asi říkat.
A jestli se do toho neco nevejde tak je už jen autoteasing