Motor tuning Megane Coupe

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

tomin
Příspěvky: 31
Registrován: 18 led 2005 12:58
Bydliště: Třebíč <> Brno
Kontaktovat uživatele:

Motor tuning Megane Coupe

Příspěvek od tomin »

Čau děcka, kupuju Rencka Megana coupe s motorem 1,6 a chtel bych poradit nějakej motorovej tuning. Nemůžu nikde najít ani pitomej chip. Poraďte mi, plíííís. A nějaký megan club www kdyby tak byly....nemůžu nic najít. Díky, exrapidos Tomin.
Škoda 120 (61k/950kg)-> Škoda Rapid (65k/850kg)-> Renault Megane Coupe (90k/1080kg) -> Kombík is hííííír.....ochcáfka fTéDéÍčku a fstříbrný metle :)

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

koupit aspon 2L :wink:
Jinak,filtr,svody,vacky,ecu atd atd.. zalezi kolik z toho chces dostat...

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

podvozek, brzdy, motor drz se tohodle poradi (jen muj nazor) jo a stim dvoulitrem ma kolega pravdu

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ten Megan 1,6 není moc dobrá volba. Volil bych buď hodně živou 1,4 nebo 2,0. Ale je to Tvoje volba.

Mad Chick
Příspěvky: 276
Registrován: 06 črc 2005 22:49
Bydliště: Praha , Věk: 22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mad Chick »

Ivan píše:Ten Megan 1,6 není moc dobrá volba. Volil bych buď hodně živou 1,4 nebo 2,0. Ale je to Tvoje volba.
Pokud vím tak se megane coupe s 1,4 nedělal

tomin
Příspěvky: 31
Registrován: 18 led 2005 12:58
Bydliště: Třebíč <> Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomin »

Jo, to je vsechno moc pekny, ale ja hlavne potrebuju KDO a KDE mi co udela. Asi tyden lezu po netu a nemuzu nikde najit nikoho, kdo tuni tohle auto, ani nemuzu nikde najit zadnej megane club abych pokecal s nejakejma majitelama. Touhle auto snad nikdo nezna nebo ja nevim :(
Škoda 120 (61k/950kg)-> Škoda Rapid (65k/850kg)-> Renault Megane Coupe (90k/1080kg) -> Kombík is hííííír.....ochcáfka fTéDéÍčku a fstříbrný metle :)

Uživatelský avatar
viashino
Příspěvky: 186
Registrován: 04 lis 2004 19:44
Bydliště: V.Karlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od viashino »

mozna to bude tim ze spatne hledas... ;)
na megana ti muzu nabidnout temer cokoliv...

...podvozek, rozpera, brzdy, brzdove hadice, kola, vacky, vyfuk...
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

když tuning matoru 1,6, tak to raději připlatit a koupit tu nejsilnější verzi co se dělá
ve finále to vyjde podstatně levnějc a pojede to podstatně líp
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
medinka
Příspěvky: 21
Registrován: 08 črc 2005 09:35
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od medinka »

tomin píše:Jo, to je vsechno moc pekny, ale ja hlavne potrebuju KDO a KDE mi co udela. Asi tyden lezu po netu a nemuzu nikde najit nikoho, kdo tuni tohle auto, ani nemuzu nikde najit zadnej megane club abych pokecal s nejakejma majitelama. Touhle auto snad nikdo nezna nebo ja nevim :(
Vítej mezi vlastníky meganů :D mám taky megana coupé :wink:
mrkni na "členové" http://www.kaouthiatuning.com/club.htm

Jinak forum pro "meganisty" je http://www.renault-megane.cz
medinka

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Odkaz na megan forum Ti pošlu, až budu doma. Ivan-admin

Uživatelský avatar
aleš
Příspěvky: 168
Registrován: 12 kvě 2004 19:13
Bydliště: Prajzka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aleš »

Tak na megana je hodne dilu a tuningu....

www.renault-megane.cz

www.megane.cz

www.megane.borec.cz

www.renaultclub.cz

a spousta firem co dela tuning chip atd. Stači jen hledat nebo si kup nejaky časak tuning třeba autosport a tam mas nejmin tři stranky ruznych firem zabyvajicich se tuningem...

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »


tomin
Příspěvky: 31
Registrován: 18 led 2005 12:58
Bydliště: Třebíč <> Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomin »

aleš píše:......a spousta firem co dela tuning chip atd. Stači jen hledat nebo si kup nejaky časak tuning třeba autosport a tam mas nejmin tři stranky ruznych firem zabyvajicich se tuningem...
Jo, spousta firem, ktery delaji chip opravdu je. ale skoro nikdo nedela chip na megana 1,6 66kw. nevim cim to je ale je to tak. kazdopadne vsem diky, doufam, ze nakup probehne dobre. zitra jdu na to a pak se s novym milackem pochlubim. Mejte se! a kdyby kdokoliv vedel neco dalsiho, tak sem s tim!
Škoda 120 (61k/950kg)-> Škoda Rapid (65k/850kg)-> Renault Megane Coupe (90k/1080kg) -> Kombík is hííííír.....ochcáfka fTéDéÍčku a fstříbrný metle :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

nechápu jedno proč koupíš mrtvej motor a pak z něho za X desítek tisíc se budeš snažit udělat něco co nikdy nebude - tohle v životě nepochopím ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lolek »

Tim mrtvym motorem myslíš 1,6 obecně nebo to co je v tom rendovi?
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

no spešl tuhle neb třeba 1,6 VTEC zas tak moc mrtvá není, ale spíš jde o to co on píše - koupí 1,6 a chce vačky, chip tuning motoru atd ? proboha proč nekoupí něco pořádnýho na čem se dá stavět ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

MarauderZ28 píše:no spešl tuhle neb třeba 1,6 VTEC zas tak moc mrtvá není, ale spíš jde o to co on píše - koupí 1,6 a chce vačky, chip tuning motoru atd ? proboha proč nekoupí něco pořádnýho na čem se dá stavět ...
To máš recht, tak proč ty sis nekoupil HEMI ? :lol: Ale jinak je to fakt, dělat z Rencka 1.6 dragster je úkol nadliský.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

tomin
Příspěvky: 31
Registrován: 18 led 2005 12:58
Bydliště: Třebíč <> Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomin »

Omlouvám se všem majitelům vozů s objemem motoru 3,0; 4,6; 5,7l a více, že jsem vás obtěžoval svým skromným dotazem a na tuning mého skromného vozu.
Škoda 120 (61k/950kg)-> Škoda Rapid (65k/850kg)-> Renault Megane Coupe (90k/1080kg) -> Kombík is hííííír.....ochcáfka fTéDéÍčku a fstříbrný metle :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

for Beaver - neb to není Chevy a co není Chevy to mi nevoní :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

tomin píše:Omlouvám se všem majitelům vozů s objemem motoru 3,0; 4,6; 5,7l a více, že jsem vás obtěžoval svým skromným dotazem a na tuning mého skromného vozu.
Nebuď naštvanej, jen je nutno počítat s tím, že na tento skromný dotaz je tato skromná odpověď - z takto skromného vozu lze vyloudit pouze skromný výkon a nebo do toho narveš moře peněz, ale i tak to nebude zas o moc lepší. Můžeš na to lupnout svody (+ pár koní), filtr, přiostřit vačku (+ cca 10 koní) a dát výfuk, eventuelně to ještě "chipnout" (+ pár Nm, možná i koní), ale výsledek asi nebude nic extra. Co od toho auta celkově očekáváš ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Štája
Příspěvky: 45
Registrován: 18 led 2005 20:57
Bydliště: Tošanovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Štája »

Mno mám taky 1,6e a ten motor je celkem dobrej...a jak už je napsané výš tak filtr,svody vačka čip, výfuk atd...pak to bude podle mě dost solidní na 1,6-tku:)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

ok a když to sečteš a porovnáš koně nevyplatí se rovnou koupit něco silnějšího např. 2,0 litr ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

MarauderZ28 píše:ok a když to sečteš a porovnáš koně nevyplatí se rovnou koupit něco silnějšího např. 2,0 litr ?
kterej v sérii pojede pořád líp než ta 1.6 s chipem, svodama, filtrem a vačkou... :D ale to stejně nevysvětlíš... tady se nejdřív střílí a potom se ptá...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Marauder a KFJ mají 100% pravdu. Pokud chce člověk auto na běžné ježdění, tak 1,6 je v pořádku, ale kupovat 1,6 (nebavím se o v-tecu) s tím, že vytáhnu z motoru další desítky koní, je blbost.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

1.6 coupe máme v rodine a musím říci že mrtvější 1,6 jsme skutečně zatím nezažil.. ( zlaté 12V motory od hondy.. ) osobně si mylsím že by jsi měl jít do 2.0 verze, pokud bude cca o rok až dva starší bude cena ještě nižší a hlavne motor nebude ulítanej od člověka, kterej si koupil 1,6 coupe a mylsel si jaké má dělo...

ty peníze co do toho nacpeš aby to trošku jelo... se stejnou investicí v jiných 1,6 tě pojedou stejně jako bez ní...
ale jinak klasika - sání + svody, možná ostrá vačka ( poud s ena to dá sehnat ) čip v žádném případě.. jel sem ve dvou megánech 1,6 po chiou a rozdíl jsem z pozice řidiče od nečiplé nepoznal..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

ješět jedna věc, 1,6 se do megane dával ve dvou provedeních ( alespon v letech 97-98 kdy jsem ho kupovali mi nový od renaultu ) a to sice 1,6e a 1,6 16V ( nebo v některých státech S ??? ) přičemž druhý zmíněný by měl být trošku "živější" ( vyšší výkon ) ale zatím sjem v něm nejel všechny megane co znám jsou 1,6e ( dodnes jsem nepochopil to značení, motor co máme my je sice 16V - měl jsme sundanou hlavu - ale R rozlišoval 1,6e a 1,6 16V ... náš je 16V s označením e a menším výkonem ..:( ??? )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Idaho píše:ješět jedna věc, 1,6 se do megane dával ve dvou provedeních ( alespon v letech 97-98 kdy jsem ho kupovali mi nový od renaultu ) a to sice 1,6e a 1,6 16V ( nebo v některých státech S ??? ) přičemž druhý zmíněný by měl být trošku "živější" ( vyšší výkon ) ale zatím sjem v něm nejel všechny megane co znám jsou 1,6e ( dodnes jsem nepochopil to značení, motor co máme my je sice 16V - měl jsme sundanou hlavu - ale R rozlišoval 1,6e a 1,6 16V ... náš je 16V s označením e a menším výkonem ..:( ??? )
jj pokud se nepletu,tak silnější verze měla 77kw....Nejede to v meganu zas až tak špatně,určitě líp než ta 66kw.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

My máme zase v rodině Megana 1.4 a to je pravý opak 1.6, tím chci říct, že v porovnání s motory stejného objemu jiných automobilek je mimořádně pružný a rychlý. Všechna čest. Ale ta 1.6tka opravdu slabý...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Takže 1,6 má buď 90 HP (co sem koukal, těch je naprostá většina) a nebo 107 HP, 1,4 má 98 HP no a 2,0 má 140 HP, takže pokud kupuje tu slabou 1,6 je to rozdíl 50 HP k tomu 2,0 a to nikdy nedožene ani náhodou ať už tam dá chip, vačku, filtr, vejfuk, svody odhaduju, že se dostane tak někam ke 120 HP a narve do toho určitě o hodně víc než kdyby rovnou koupil 2,0 kde navíc je další prostor ke zvyšování ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

i když teď koukám, že některý 2,0 litry maj 109 HP to je teda taky strašný ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“