Motor tuning Megane Coupe
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
ano je to staršnej šok.. dlouho jsem renaultum fadil díky jejich designu, ale psolední dobou zjištuju na evropské automobilky jednu hruzu za druhou.. už nidky více, například mne položilo když jsem zjistil že jak Renclík tak pažout ještěv letech 97 montovali do nových vozu 8mi ventilové motory.. fakt pokrok.. vím že jsme to tu už někde psal,ale fakt mne to dostalo..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ivane. ano to souhlasí, jen mne to prostě zarazilo, prostě takovej konstrukční krok zpět... HOnda nepoužíval 8V mtory co vím už hoodně dlouho ( pokud ej ted nejakej v civivcu nebo jazzu nekamenujte mne, fakt to nesleduju ) al eje dost problém třeba u accordu od roku 86 nenjadeš 8v motor ( pouze 12V a výše ) prtoo mne to docela překvapilo..
btw- šlapadlo z flinstonu také není náročné na udržbu, ale kvuli tomu si ho na přepravu pha - plz nekoupím..
btw- šlapadlo z flinstonu také není náročné na udržbu, ale kvuli tomu si ho na přepravu pha - plz nekoupím..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zajímavý je, že ty 8v motory mívaj daleko větší krouťák než 16v myslím tímkdyž porovnám dva stejný motory s jinou hlavou aspoň co sem koukal - netvrdím že všechny tak jsou .. každopádně když už jsme u toho jaká je podstatná výhoda 4 ventilový techniky krom lepšího plnění a vyplachování ?
To je to samý jako OHC vs OHV vím, že je to hodně starej systém, kde je problém dobře utěsnit tyčky co strkaj do vahadel, ale funguje to a porovnání HP vs OHC nebo DOHC vyjde nastejno
To je to samý jako OHC vs OHV vím, že je to hodně starej systém, kde je problém dobře utěsnit tyčky co strkaj do vahadel, ale funguje to a porovnání HP vs OHC nebo DOHC vyjde nastejno
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Maro.. jo taky jsem docela koukal jenže co jsme koukla na hodnoty evropských 8v a 16v tak to právě neplatí, nopak poukud se kouknu na US V6 , V8 a více - tak to platí.. kua čím to je?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
kfj nepletu.. píšu že u slabších evrospkýcch 8ventilu a 1žti ventilu to hel neplatí ale u velkých 6ti válcz a osmiválcu s technologií 2ventilu na válec to platí.. čekal jsme že s eozve Mára a rejpne si, hlt jsi byl rychlejší.. scvhálně jsme psal V6 a ne 6V
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
ten 2.0 8v sme maly v scenicu. nebol to ziadny zavodnik ale aj tak to bol fajn motor. zaujimave je ze mal 200nm oproti 191nm 16ventilu. jedine co ma napadlo ako vysvetlenie je ina emisna norma na 16v motor. ale fakt neviem.
a nemontuje sa tam 2.0T ? )
do 1.6 by som asi nesiel, ale na druhu stranu, ked dobre porobi podvozok, da lepive gumy... tak to bude asi tiez kua rychla kara a mohla by byt trosicka menej nedotacava koli lachsiemu motoru...
a nemontuje sa tam 2.0T ? )
do 1.6 by som asi nesiel, ale na druhu stranu, ked dobre porobi podvozok, da lepive gumy... tak to bude asi tiez kua rychla kara a mohla by byt trosicka menej nedotacava koli lachsiemu motoru...
Tak se nam to tady pekne rozjelo. S tim kupovanim je to asi takhle: ja totiz vymejslel jaky auto si mam koupit po rapidovi. sami uznate, ze za rapida s feldamotorem jsem toho nemohl moc dostat. Kdyz sem ho prodal, chtel jsem fiata bravo 1.8 16v, kterej je v prijatelne cenove relaci, ale po svezeni jsem to zavrhl, protoze i kdyz to auto vypadalo pekne, nefungovalo dobre. znamej mi za dobry love nabidl tohleto auticko a ja to od neho vezmu a az se mi to nebude libit, tak to poslu zase do eteru a uz treba mezitim budu mit nasetreno (jednou tolik) na nejakou hondu s VTECovym motorem. bohuzel ted ty love nemam, takze nemuzu o nicem takovym uvazovat. A kdyz do motoru zainvestuju nejakych deset tycek navic, svezu se o deset procent lip a hlavne kdyz to budu prodavat, tak se na to (doufam) zase chyti nejaka drubka a vezme si to. A vzhledem k tomu, ze jsem chudy student, nechci mit dvoultr z duvodu vysoke pojistky, kterou musim platit celou bez nejakych bonusu Takze tak je to. A az budu jednou velkej a budu vydelavat love, tak si koupim staryho mustanga je bude mi to vsechno jedno.
Škoda 120 (61k/950kg)-> Škoda Rapid (65k/850kg)-> Renault Megane Coupe (90k/1080kg) -> Kombík is hííííír.....ochcáfka fTéDéÍčku a fstříbrný metle
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
No kdyz to ma 90 k tak deset procent je 9 k a to se posbirat da-> chip ktery da tak 7k (teda jak to ONI pisou) a dva konicky filtrem, popripade stahnout hlavu. podle skromnych vypoctu by to melo jit.... jakej bude vysledek ovsem nikdo nezaruci....ze?
Škoda 120 (61k/950kg)-> Škoda Rapid (65k/850kg)-> Renault Megane Coupe (90k/1080kg) -> Kombík is hííííír.....ochcáfka fTéDéÍčku a fstříbrný metle
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hmm a pak to spíš bude míň prodejný než líp a hlavně tuning ti nikdo nikdy nezaplatí ..
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Jestli s tím chceš sprintovat, tak to vážně nekupuj, i když je to za slušný peníze... Pokud to chceš, ale jen tak na běžný ježdění a víc na styling než tuning, tak běž do něj Já mám svýho megana spíš jako mazla a sprinty s ním jezdím jen protože mě to baví Je fakt, že se sportovním podvozkem se s tím dá do zatáček celkem slušně lítat a budeš stíhat i 150ps kolegům , ale na rovinkách silnějšího soupeře sakra poznáštomin píše:No kdyz to ma 90 k tak deset procent je 9 k a to se posbirat da-> chip ktery da tak 7k (teda jak to ONI pisou) a dva konicky filtrem, popripade stahnout hlavu. podle skromnych vypoctu by to melo jit.... jakej bude vysledek ovsem nikdo nezaruci....ze?
medinka
Koukám,že o spotřebě se tady radši mlčí...
Zas taková chudinka 1,6e neni a dá se s ní jezdit pod 7litrů..
jezdit denně přes celou Prahu a dvoulitrem to si nedokážu já ani moje peněženka představit.
Trochu se tady musim tý 1,6e zastat no...
tak v kostce:
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1598 cm³, vrtání 79,5 mm a zdvih 80,5 mm, komprese 9,7, výkon 66 kW (90 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 137 Nm při 4000 ot/min.
hmotnost 1085 kg(někdo tady psal,že megán je na 1,6 moc těžkej,tak
nevim no)
dá se s tim jezdit lehce přes 200
0-100 kolem 10,4 (jediná úprava filtr)
důkaz našeho člena
http://mujweb.cz/www/andeltom/megane1.avi?r=8756
pro někoho třeba slabota,ale zabít se v tom dá taky
Zas taková chudinka 1,6e neni a dá se s ní jezdit pod 7litrů..
jezdit denně přes celou Prahu a dvoulitrem to si nedokážu já ani moje peněženka představit.
Trochu se tady musim tý 1,6e zastat no...
tak v kostce:
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1598 cm³, vrtání 79,5 mm a zdvih 80,5 mm, komprese 9,7, výkon 66 kW (90 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 137 Nm při 4000 ot/min.
hmotnost 1085 kg(někdo tady psal,že megán je na 1,6 moc těžkej,tak
nevim no)
dá se s tim jezdit lehce přes 200
0-100 kolem 10,4 (jediná úprava filtr)
důkaz našeho člena
http://mujweb.cz/www/andeltom/megane1.avi?r=8756
pro někoho třeba slabota,ale zabít se v tom dá taky
alt - to ti neberu, každopádnš podle mého názoru dobrá volba peníze/užitek pro člověka na styling, a velice špatná voba peníze/výkon/spolehlivost pro člověka na perf. tuning..
btw.. 2.0 honda z roku 86 jezdí po městě za 6,8- 7,2 při výkonu 90 PS, a monovstřiku.. - takže mylsím že s 2.0 meganem se dostane pod 8l ve městě.. což už normálně nehraje roli .. navíc pokud bude chtít dělat nějké upravy na té své 1,6 co psal, tak s eve finále ve městě stejně pod 9l neodstane a bude jezdit za stejno co seriová 2.0, jen s nižším výkonem a větší investicí
btw.. 2.0 honda z roku 86 jezdí po městě za 6,8- 7,2 při výkonu 90 PS, a monovstřiku.. - takže mylsím že s 2.0 meganem se dostane pod 8l ve městě.. což už normálně nehraje roli .. navíc pokud bude chtít dělat nějké upravy na té své 1,6 co psal, tak s eve finále ve městě stejně pod 9l neodstane a bude jezdit za stejno co seriová 2.0, jen s nižším výkonem a větší investicí
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
ten 2,0litr má město minimálně za 10..
spíš záleží na stylu jízdy
1,6 si dokáže vzít klidně i 9,ale to už je fakt hardcore
maš,ale pravdu,že zásadní úpravy nemaji cenu.
mě stačí ten filtřík a sem happy
taky jsem to chtěl překopávat a ty počty sou fakt jednoduchý.
zase jako student živit z kapesnýho 2,0 to sou taky jednoduchý počty..
Megane coupé je samo o sobě zajímavý auto už v sérii a je to 100%lepší volba než třeba felicie atd!!
A jedna z hlavních věcí sou na něj fakt levný ND!!!nevim jak je to u ostatních aut,ale třeba nedávno sem kupoval chladič za 2650kč
předtim sem měl japonce,tak trochu srovnávám
spíš záleží na stylu jízdy
1,6 si dokáže vzít klidně i 9,ale to už je fakt hardcore
maš,ale pravdu,že zásadní úpravy nemaji cenu.
mě stačí ten filtřík a sem happy
taky jsem to chtěl překopávat a ty počty sou fakt jednoduchý.
zase jako student živit z kapesnýho 2,0 to sou taky jednoduchý počty..
Megane coupé je samo o sobě zajímavý auto už v sérii a je to 100%lepší volba než třeba felicie atd!!
A jedna z hlavních věcí sou na něj fakt levný ND!!!nevim jak je to u ostatních aut,ale třeba nedávno sem kupoval chladič za 2650kč
předtim sem měl japonce,tak trochu srovnávám
hmm to si asi na japonce kupoval špatně z mé zkušenosti má reclík asi třetí nejdražší díly na našem trhu po fordu a české škodovce ( octa, fabka ), jinka ve srovnání s japonci ( když víš kde nakupovat ) má díly drahé..
věř mi - díly mne živí
1,6 s upravami co psoal doel bude žrát 9 po městě i s lehkou nohou -- bude natom stejně jako 2.0
btw.. to je ais divnej 2.0 , jám mám 19 let starýho accorda 2.0 a město dělám lehce pod 8l
věř mi - díly mne živí
1,6 s upravami co psoal doel bude žrát 9 po městě i s lehkou nohou -- bude natom stejně jako 2.0
btw.. to je ais divnej 2.0 , jám mám 19 let starýho accorda 2.0 a město dělám lehce pod 8l
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
bud trochu konkrétní!!!!z mé zkušenosti má reclík asi třetí nejdražší díly na našem trhu po fordu a české škodovce
pořád se bavíme o renault megane coupé 96-99
snad ti nevadí,že ti oponuju,ale s těma dílama podle mě nemaš pravdu!!
napiš třeba cenu nejlevnějších klasickejch dílů na japonce(chladič,ložiska,kotouče,tlumiče,atd....)
třeba mi vyraziš dech a uznám,že maš pravdu!!!
pokud vezmu srovnání stejného vozu třeba civic ze stejného roku - megane coupe 96 a civic 4G 1,6 96
Chladič :
megane ( shodné 1,4 a 1,6 - 2067,- )
civic ( 1.6, ne vtec ) 2168,-
přední rameno spodní
megane ( 1154,- )
civic ( 1098,- )
čep řízení vnejší
megane ( 412,- )
civic ( 330,-)
Rozvodová sada
megane ( 2277,- )
civic ( 2091,- )
tlumič monroe - nejobyčejnější.. ( P/Z )
megane 1455,- / 1685,-
civic 1760,- / 1425,-
spojková sada
megane 3600,-
civic 3723,-
jak vidíš minimáolně je to stejné, spíše to vychází ve prospěch civica..
na druhou starnu megane máme v rodine dodnes a pokud srovnám jeho spolehlivost s accordem z 87 roku .. tak ten megane hodně pokulhává :
kupeno říjen 96
prosinec 96 - 1. reklamace - mlátí zadní tlumiče, ( najeto 5tis km )
Březen 97 - 2.reklamace - tentokrát mlátí nejen zadní ale i přední tlumiče
Duben 97 - 3. reklamace - kuř z výfuku a podivný zvuk - vyřešeno výměnou katalyzátoru ( ?? )
červen 97 - 4.hučí spojka - reklamace - odešlo spojkové ložisko
Září 97 - opet hučení - tentokrát řešeno výměnou převodovky..
za tu dobu co to máme ( podotýkám že auto je garážované a ejzdí s ním moje mám a - pomalu a opatrně, netočí to.. ) bylo měněno :
4x měněný zadní díl výfuku ( 2x z toho celý výfuk vč katalyzátoru )
1x spojkové ložisko ( podruhé byla měněna celá spojková sada - aůle to neberu jako závadu - bylo to ve 100tis km)
2x měněna ložiska předních kol
1x měněno ložisko zadních kol
v současné době má megane najeto 13žtiskm a chystáme s ena výměnu koncového dílu výfuku a zadních tlumičů ( bude to asi první věc co nebude dělat zančkový servis renaultu a nebudou použity značkové díly.. )
muj názor na renaulty je jasný - v rodině jsme měli 4ks, nejspolehlivější byla stará R5, ta předstihla ve spolehlivosti i zakázkového Safrane..
Chladič :
megane ( shodné 1,4 a 1,6 - 2067,- )
civic ( 1.6, ne vtec ) 2168,-
přední rameno spodní
megane ( 1154,- )
civic ( 1098,- )
čep řízení vnejší
megane ( 412,- )
civic ( 330,-)
Rozvodová sada
megane ( 2277,- )
civic ( 2091,- )
tlumič monroe - nejobyčejnější.. ( P/Z )
megane 1455,- / 1685,-
civic 1760,- / 1425,-
spojková sada
megane 3600,-
civic 3723,-
jak vidíš minimáolně je to stejné, spíše to vychází ve prospěch civica..
na druhou starnu megane máme v rodine dodnes a pokud srovnám jeho spolehlivost s accordem z 87 roku .. tak ten megane hodně pokulhává :
kupeno říjen 96
prosinec 96 - 1. reklamace - mlátí zadní tlumiče, ( najeto 5tis km )
Březen 97 - 2.reklamace - tentokrát mlátí nejen zadní ale i přední tlumiče
Duben 97 - 3. reklamace - kuř z výfuku a podivný zvuk - vyřešeno výměnou katalyzátoru ( ?? )
červen 97 - 4.hučí spojka - reklamace - odešlo spojkové ložisko
Září 97 - opet hučení - tentokrát řešeno výměnou převodovky..
za tu dobu co to máme ( podotýkám že auto je garážované a ejzdí s ním moje mám a - pomalu a opatrně, netočí to.. ) bylo měněno :
4x měněný zadní díl výfuku ( 2x z toho celý výfuk vč katalyzátoru )
1x spojkové ložisko ( podruhé byla měněna celá spojková sada - aůle to neberu jako závadu - bylo to ve 100tis km)
2x měněna ložiska předních kol
1x měněno ložisko zadních kol
v současné době má megane najeto 13žtiskm a chystáme s ena výměnu koncového dílu výfuku a zadních tlumičů ( bude to asi první věc co nebude dělat zančkový servis renaultu a nebudou použity značkové díly.. )
muj názor na renaulty je jasný - v rodině jsme měli 4ks, nejspolehlivější byla stará R5, ta předstihla ve spolehlivosti i zakázkového Safrane..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
hledal jsi špatně sunny 95+ brzdový kotouč ATE 789,- Nipparts 998,-
BTW všechyn ceny tco tu píšu jsou mé nákupky.. tak mne neberte za slovo až si to budete u mne objednávat
BTW všechyn ceny tco tu píšu jsou mé nákupky.. tak mne neberte za slovo až si to budete u mne objednávat
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no to je jedna z věci, ana terou si u "jablek" nemohu stěžovat - koroze )
asi to bude tím že jsme vždy měl japonce vyráběného v USA nebo pro USA - supra je víjimka - i když...
asi to bude tím že jsme vždy měl japonce vyráběného v USA nebo pro USA - supra je víjimka - i když...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz