Automatická převodovka
Moderátor: Idaho
Automatická převodovka
Mohli by jste mi tu poradit jak se rozjíždí a řadí s automatem co znamenají ty různá písmena na řadící páce???
Nikdy jsem s takovým autem nejel...dík
Nikdy jsem s takovým autem nejel...dík
rozjíždí jednosuše - sešlápneš brzdu, zvolíš rychleost a pustíš brzdu ( na rovince by s emělo auto dát do pomalého pohybu do kopce stát...)
jinak D - je celkově dopředu, klaiscké řazení,
D1-D3 automat řadí ale pouze do určité rychlosti ( D2 - řadí jen 1 a 2 a pod..)
P - Parkování - kola zablokována, jediná pozice ve které lze nastartovat. R- spátečka
( občas mívají nějterá auta ješte L - což je pomalý pojezd na 1 ( občas nahrazuje D1 )
N - neutrál
jinak řazení - na řadící páce máš tlačítko které funguje jako spojka, obecen můžeš za jízdy přehazovat volbu nezi D-D1až Dx, nesmíš za jízdy dát P nebo R, můžeš použít N - nedoporučuje se..
jinak D - je celkově dopředu, klaiscké řazení,
D1-D3 automat řadí ale pouze do určité rychlosti ( D2 - řadí jen 1 a 2 a pod..)
P - Parkování - kola zablokována, jediná pozice ve které lze nastartovat. R- spátečka
( občas mívají nějterá auta ješte L - což je pomalý pojezd na 1 ( občas nahrazuje D1 )
N - neutrál
jinak řazení - na řadící páce máš tlačítko které funguje jako spojka, obecen můžeš za jízdy přehazovat volbu nezi D-D1až Dx, nesmíš za jízdy dát P nebo R, můžeš použít N - nedoporučuje se..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automatická převodovka
V podstatě neřadíš - jen volíš režim, v kterým bude ta převodovka fungovat. Ve většině případů stačí když nastartuješ, dáš tam Déčko a jedeš, akorát pokud bys couval, tak přehodíš na R a pokud někde zastavíš auto, tak tam vrzneš parkovací polohu P.Sims píše:Mohli by jste mi tu poradit jak se rozjíždí a řadí s automatem co znamenají ty různá písmena na řadící páce???
Nikdy jsem s takovým autem nejel...dík
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Při razeni ani nekdy zadny tlacitko neni proste jedes na D a normalne tam sazis 3, 2, 1, ... Je to uzitecny hlavne do tahlyho kopce. Nekdy staci jen seslapnout vic plyn - ale to obcas si to pak (u starsich prevodovek) dela vsechno mozny ale jenom ne, aby si to podradilo... Jinak obecne se ti zase nestane ze ti to chcipne pri rozjezdu...
jo dulezita rada
Levou nohu si radsi pripoutej (ze zacatku) k sedacce uz se mi nekolikrat stalo ze jsem v domeni ze mackam spojku trochu vic dupnul na brzdu... No je to opravdu neprijemny a uz i sam jsem si ji dal asi 2x celem o volant (Neprijemne hlavne na dalnici) !!!
jo dulezita rada
Levou nohu si radsi pripoutej (ze zacatku) k sedacce uz se mi nekolikrat stalo ze jsem v domeni ze mackam spojku trochu vic dupnul na brzdu... No je to opravdu neprijemny a uz i sam jsem si ji dal asi 2x celem o volant (Neprijemne hlavne na dalnici) !!!
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
heh tak to jsi fakt asi řídil hovno zkus se svíst z STS a posereš se jak to tam naháže ty kvalty ..Berry píše:no je to nuda P je na parkovani Dnormalne drive a pak jeste rezimy sport to je rychlejsi podrazovani ale stejne to trva sto let a pak treba D1 D2 a tak to je do jakyho rychlostniho stupne se radi jestli se mylilm opravte me ale mysli ze tkhle to je uz sem s par automatama jela je to o hovnech
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
mylsím žeje třeba ješte rozlyšovat motorizaci a hlevně stáří toho automatu, za posledních pět let poskočili automaty v technice uplně někam jinam..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ahoj, ano uz jezdim, ale mam mensi problem a to, ze uz nemam penize na technickou ani na pojisteni o benzinu nemluve:(Idaho píše:mylsím žeje třeba ješte rozlyšovat motorizaci a hlevně stáří toho automatu, za posledních pět let poskočili automaty v technice uplně někam jinam..
Tak delsi dalku neplanuju, bohuzel. Musis pockat, az se z toho trosku vzpamatuju )
Taky nezapomeň na tu převodovku, už ti po ní lezou pavouci a vykusujou velký kusy z kardanu
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Neboj, mám na ně RAIDFray píše:Nebooj, pamatuju na to, akorat to vypada ze budu k tobe muset jet Nissanem, pac Supru ted nemohu ani prihlasit:(Beaver píše:Taky nezapomeň na tu převodovku, už ti po ní lezou pavouci a vykusujou velký kusy z kardanu
Tak ty velky mrchy pozabijej )
Akorát ti hrozí, že pokud si to neodvezeš, tak pro ni pak budeš muset o 150 kiláků dál
Ad automat - svoje výhody má, do města je to v podstatě ideální věc, protože různý popojíždění kurví spojku. Ve spojení s tempomatem je to potom zařízení pro naprosto neschopný lidi úplně ideální, páč vyjedou na dálnici, zapnou tempomat a pak nemusí držet nohu na plynu ani řadit a jen se vezou U supervýkonných aplikací pak jsou často nutný, protože člověk pak není schopnej řadit tak rychle jak lítají nahoru otáčky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Idaho píše:rozjíždí jednosuše - sešlápneš brzdu, zvolíš rychleost a pustíš brzdu ( na rovince by s emělo auto dát do pomalého pohybu do kopce stát...)
jinak D - je celkově dopředu, klaiscké řazení,
D1-D3 automat řadí ale pouze do určité rychlosti ( D2 - řadí jen 1 a 2 a pod..)
P - Parkování - kola zablokována, jediná pozice ve které lze nastartovat. R- spátečka
( občas mívají nějterá auta ješte L - což je pomalý pojezd na 1 ( občas nahrazuje D1 )
N - neutrál
jinak řazení - na řadící páce máš tlačítko které funguje jako spojka, obecen můžeš za jízdy přehazovat volbu nezi D-D1až Dx, nesmíš za jízdy dát P nebo R, můžeš použít N - nedoporučuje se..
Kód: Vybrat vše
neřadit R za jízdy? Takže když přeřadim z D na R, když auto uplně nesojí, dělam blbost? chová se při tom normálně, plynule
hmm nikd yjsme to nezkoušel, vycházím z konstrukce manuální převodovky, ale skus třeba ve 4O km v hod tam lupnout rovnou R - zpátečku... uvidíme co to udělá.. Já to na svých automatech radši zkoušet nebudu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Automatická převodovka
Tak jsem objevil stary dobry tema, nyni aktualni i pro me, ja uz bych manual nechtel, jezdim 80% mesto a jak psal Idaho je to ideal, i kdyz na dalnici jsou ty 4 rychlosti znat, petku by to chtelo...
Automat je v dnešním provozu naprostá bomba,je fakt že než jsem se s tím svezl,taky jsem měl debilní řeči o tom jaká je to nuda atd. od tý doby nic jinýho nechci.Konkrétně v tý e39 co tam někdo zmiňoval je naprosto super.K tomu autu mám spoustu výhrad,ale tohle je super.Navíc pokud s tím člověk chvíli jezdí,ví jak má šlápnout na plyn aby tam spadlo co chce.Teď jsem cca půl roku jezdil s mondeem ST220 a kdyby to byl automat asi bych si ho nechal.Nebo RS4,jel jsem s ní jen jednou (cca 450PS) a nebyl jsem skoro schopnej tam dát 2,na ten kopanec jsem zkrátka nebyl připravenej,v automatu by to byla bomba
No na popojíždění po městě a v kolonách, případně na takový to konzumní ježdění z A do B proti automatu nic nemám, ty kolony jsou s automatem mnohem příjemnější, ale do Supry bych ho fakt nechtěl. Správně a dobře řadit je taky kus řidičského umění.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
No jestli zaradis R pri jizde dopredu ... tak uz daleko nedojedes...pri zarazeni R je treba aby auto uplne stalo...je to stejne jako u manualu .. taky necpes zpatecku kdyz jedes dopredu ....jinak v nekterych autech pri N nastartovat nejde treba u me....
P-Parking
R-Rear
N-neutral
D-drive
D3-drive jenom s streti rychlosti
D2-to same s dvojkou
D1-to same s jednickou
jinak s automatem se max. spokojeny neni to takova zavizna jizda ale do mesta uplne pecka... jedna ruka volant a druha cigaro
P-Parking
R-Rear
N-neutral
D-drive
D3-drive jenom s streti rychlosti
D2-to same s dvojkou
D1-to same s jednickou
jinak s automatem se max. spokojeny neni to takova zavizna jizda ale do mesta uplne pecka... jedna ruka volant a druha cigaro
HONDA CIVIC 8G
Re: Automatická převodovka
když už je tady takovýhle téma, tak dotaz
jak je těžký prohodit automat za manuál, co je tam všechno jináč a jde to vůbec?
konkrétně u M3?
jak je těžký prohodit automat za manuál, co je tam všechno jináč a jde to vůbec?
konkrétně u M3?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automatická převodovka
Nove automaty jsou blbuvzdorny, kdyz "omylem" zaradis R a auto uplne nestoji, spatecka se nezaradi. U techs tarsich byla pojistka, ale nezkousela bych to:D
Me to nedovoli nastartovat v D, proste Pcko a smitec.
Ja uz do mesta jiny auto nez s automatem nechci. Pul hodiny v zacpe smajchlovat s fofrklackem me uz nebavi
Me to nedovoli nastartovat v D, proste Pcko a smitec.
Ja uz do mesta jiny auto nez s automatem nechci. Pul hodiny v zacpe smajchlovat s fofrklackem me uz nebavi
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between