Corsa 1.2 má vůbec cenu s tim něco dělat?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Corsa 1.2 má vůbec cenu s tim něco dělat?
zdravim. jsem na upravy aut dost lama tak potrebuju poradit. mam 33kw corsu a je to hroznej lenochod. je nejaka moznost jak to zvysit? nechci delat zadny velky zasahy do motoru tak jsem zatim premyslel dat tam sport. filtr nebo rovnou primy sani a vymenit vyfuk. ale jak rikam nevim jestli to ma smysl tak abych zbytecne nevyhazoval $.
jestli budete nekdo mit chut tak poradte dik
jestli budete nekdo mit chut tak poradte dik
Je to fakt , jen balzni jako ja rvou penize do nakej kravinek neco to prida ale pomer investice/narust kw je tak malej ze musis bejt hodne otrlej, aby si do toho sel. Je fakt, ze turbo udela hodne ale zase je to celkem ostra investice. Zalezi jestli si chces auto nechat dlouho nebo ne. V mem pripade to vypada na dlouhodobejsi zalezitost takze mozna to zas tech penez skoda neni. Protoze, prodavat auto ktery je na leasing je vzdy prodelecny jak prase.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jj, nejlepsi by bylo koupit neco silnejsiho, aspon 1.4 16v (90ps) nebo 1.6 16v ta ma snad hodne pres 100ps pokud bys chtel porad Corsu
nebo pak zkusit treba japonce nebo nejaky sport verze francouzu
nebo pak zkusit treba japonce nebo nejaky sport verze francouzu
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
109? nevimIdaho píše:tjebordel -- hodně přes 100PS je kolik ? 105 ?? 110 ??
je snad i nejaka Corsa se 150PS ale to asi nebude 1.6
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
no tak dva tři roky počítám že zůstanu tohohle auta. pak se uvidí jak na tom budu s $.Laky píše:Je to fakt , jen balzni jako ja rvou penize do nakej kravinek neco to prida ale pomer investice/narust kw je tak malej ze musis bejt hodne otrlej, aby si do toho sel. Je fakt, ze turbo udela hodne ale zase je to celkem ostra investice. Zalezi jestli si chces auto nechat dlouho nebo ne. V mem pripade to vypada na dlouhodobejsi zalezitost takze mozna to zas tech penez skoda neni. Protoze, prodavat auto ktery je na leasing je vzdy prodelecny jak prase.
zas až tak zvyšovat výkon abych tam měl nějakejch 90ps to jsem zrovna nemyslel to je mi jasný že na tenhle motor je to dost nereálný. stačilo by mi nějakejch 10kw navíc
btw co ty jsi všecko nacpal do tý fábky než jsi se dostal těch 46kw?
Turbo udělá hodně, ale u opravdu malýho objemu a navíc u tříválce bych se se zástavbou přeplňování asi ani neobtěžoval, protože ty zisky se asi nevyplatíLaky píše:Je to fakt , jen balzni jako ja rvou penize do nakej kravinek neco to prida ale pomer investice/narust kw je tak malej ze musis bejt hodne otrlej, aby si do toho sel. Je fakt, ze turbo udela hodne ale zase je to celkem ostra investice. Zalezi jestli si chces auto nechat dlouho nebo ne. V mem pripade to vypada na dlouhodobejsi zalezitost takze mozna to zas tech penez skoda neni. Protoze, prodavat auto ktery je na leasing je vzdy prodelecny jak prase.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak to pořádně vykucehej, odlehči co půjde, dej tam tvrdej podvozek a slicky a alespoň budeš mít Go-kart (motokáru) a myslím že se vyblbneš dost.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vykašli se na to,pokud Ti to celkově nevyhovuje,tak to prodej a kup něco silnějšího.10KW na tomhle motoru bude stát nesmysl.Myslím že pokud Ti jde o rychlost jízdy,nejvíc dosáhneš podvozkem.Na druhou stranu pokud se smíříš s tím že to není závoďák,je s tím docela příjemný svezení Jednou jsem vezl kámošovi litrovou Corsu z Berlína a musím říct že mě to celkem bavilo,ten tříválec má docela zajímavej zvuk a když ho pěkně točíš tak to i trochu jede,po dálnici v poho 170...Prostě jsem se bavil,ale to auto asi ne
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Těch 170 je tak na hraně uvěřitelnosti. Podle tacho pochopitelně. Já mám v tříválci 40kW (796ccm) a po dálnici mi to dle tacho jede těsně pod 170. Jelo by i víc, ale zasahuje omezovač (rychlosti, nikoli otáček). Max výkon má v 6200, omezovač v 6300, což by teoreticky na pětku dělalo reálných 175, ale tam se to autíčko nedostane
Co se týče toho, co dělat s tou Corsou, tak doporučím konus s kvalitním zásobením studeným vzduchem - ten mi docela pomohl. Poznám obyč. benzín vs. V-Power 95. Rovněž doporučím podvozek. Sám mám sníženo o 30mm a přitvrzeno, 15" kola a 165/50 šlupky a fakt mě baví se jen tak projíždět v zatáčkách...
A zvuk tříválce? Ten je fakt ostrý...
Co se týče toho, co dělat s tou Corsou, tak doporučím konus s kvalitním zásobením studeným vzduchem - ten mi docela pomohl. Poznám obyč. benzín vs. V-Power 95. Rovněž doporučím podvozek. Sám mám sníženo o 30mm a přitvrzeno, 15" kola a 165/50 šlupky a fakt mě baví se jen tak projíždět v zatáčkách...
A zvuk tříválce? Ten je fakt ostrý...
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
no jak uz bylo receno sehnal bych motor z corsi SI coz je vicebodovistrkovani s tema 90k to jede hezky nebo to GSI 16v ale to uz budec enou nekde jinde ale z ty 1,2 se toho moc delat neda to by stalo moc penez a to uz je lepsi koupit jiny motor tu 1,4 by ta naprava mela zvladnout tak mysli di do ty 1,4 SI
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
NEMA TO CENU
mno za cca 30000 se da nahnat cca 30-35koni, jak je to s realitou nevim , jsou to hodnoty udavane dle mereni vyrobce ... prakticky je to cca 80 procentni narust vykonu coz je vcelku dost ale vysledek...hmmm
/15hp Lexmaul svody (predpoklad je sani a komplet vyfuck)....12400kc
/vejfuck vyjde na cca 4tis, tj s rezonatorem a koncovej pruchozi tlumic
/14hp 265st vacka Pipercams.....cca 8500kc
filtr cca 1000kc.
pokud chces jit dal tak slicovat a vylestit saci potrubi, dodavka paliva tj silnejsi pumpa a tryska, je to jednobod takze se sanim a vstrikovanim se moc zazraky delat nedaji
ostrejsi vackou dostanes vic koni ale auto bude nepouzitelne pro denni provoz
mno za cca 30000 se da nahnat cca 30-35koni, jak je to s realitou nevim , jsou to hodnoty udavane dle mereni vyrobce ... prakticky je to cca 80 procentni narust vykonu coz je vcelku dost ale vysledek...hmmm
/15hp Lexmaul svody (predpoklad je sani a komplet vyfuck)....12400kc
/vejfuck vyjde na cca 4tis, tj s rezonatorem a koncovej pruchozi tlumic
/14hp 265st vacka Pipercams.....cca 8500kc
filtr cca 1000kc.
pokud chces jit dal tak slicovat a vylestit saci potrubi, dodavka paliva tj silnejsi pumpa a tryska, je to jednobod takze se sanim a vstrikovanim se moc zazraky delat nedaji
ostrejsi vackou dostanes vic koni ale auto bude nepouzitelne pro denni provoz
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
No divil by ses ale když se ta potvora rozjede tak umí docela upalovat. Průser ovšem je když tě někdo zbrzdí a potřebuješ někoho předjet. Třeba takovej náklaďák nedejbože v mírným kopci. To kolikrát to auto tlačim i očima a prosim všechny svatý nebyl nikdo v protisměrurufe píše:170 v poho z 33kw motoru mi zavani prehanenim
No je to holt takovej poloviční šestiválecOndras píše:A zvuk tříválce? Ten je fakt ostrý...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Taky se přikláním k názoru, že to asi nemá cenu ale pokud chceš tak do toho klidne jdi... Necekej ale nejaky bestialní zvyseni vykonu. Jednou na dalnici me predjizdela prave tva corsa 1.2 ... Akorat tam musel mit jinej motor protoze 220 km/h (neco kolem) corsa urcite nevytahne...
co se tyce motoru tak to nevim , co bych tam soupnul...
Kazdopadne by to vypadalo dost brutalne, kdyz bys dal treba na "svetlech" nejakou m3 ...
co se tyce motoru tak to nevim , co bych tam soupnul...
Kazdopadne by to vypadalo dost brutalne, kdyz bys dal treba na "svetlech" nejakou m3 ...
No já to beru z pohledu motorkáře Fakt zvláštní zvuk,nejdřív to vypadá jako když to je čtyřválec a jde na 3,ale když se to roztočí Jinak to byla 2001,nevím jestli je v tom rozdíl,ale pokud by měl někdo zájem předvést, ať jí přistaví.Beaver píše:No je to holt takovej poloviční šestiválecOndras píše:A zvuk tříválce? Ten je fakt ostrý...
Už hodně udělá bavlněný filtr a výfukové potrubí. No a potom bych odlehčovala a nastavovala podvozek.
To je asi tak jediné, co bych udělala. Vyšší investice do toho nemá smysl.
A pokud z toho auta vyházíš vše, co celkem není potřeba, tak se dostaneš na slušnější poměr váha/výkon
To je asi tak jediné, co bych udělala. Vyšší investice do toho nemá smysl.
A pokud z toho auta vyházíš vše, co celkem není potřeba, tak se dostaneš na slušnější poměr váha/výkon
Mám ráda velká a zlá auta...