Jak udělat tajný vypínač
Moderátor: Idaho
Jak udělat tajný vypínač
Kucí, potřebuju poradit, jak nejlépe udělat tajnej vypínač. Co kam zapojit a kudyma provést do vnitř vozidla. Kámoš má Golfa IV a chtěl by ho nějak zabezpečit.
A ještě kolik stojí construct?
A ještě kolik stojí construct?
www.decent-tuning-bys.wz.cz
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D
xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D
xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo
Nikdo jinej neporadí?
www.decent-tuning-bys.wz.cz
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D
xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D
xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo
Doporučoval bych odpojovat palivový čerpadlo, auto potom startuje, možná na chvilku i chytne (než klesne tlak v systému), ale jinak se tváří, že je nějaký vadný. Pokud nebude vůbec startovat (cívka startéru), je to hnedka podezřelý a když se bude odpojovat zapalování, tak se to uchlastá a nenastartuješ to pak ani ty Kam ovšem schovat vypínač je otázka, páč nemůžeš kvůli vypínači vždycky rozebírat kus auta aby ses k němu dostal, ale zas nemůže být hned na ráně, protože pak ho každej průměrně inteligentní zloděj najde.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřinyZabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 kvě 2004 16:26
- Bydliště: Praha/Káraný
- Kontaktovat uživatele:
magnet tam samozrejme nebude porad po nastartovani ho zas das prycBeaver píše:Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřinyZabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
timhle zpusobem jsem to videl resene uz hodnekrat ...
Opel Vectra C Caravan 2.0 DTI, BMW e36 325i Coupe, BMW e30 325i Cabrio
To je fuk, už to mechanický relé je taková úchylárna. Pokud bych chtěl odpojovat ten obvod reléčkem (kvůli proudové zátěži), tak tam je furt lepší vrznout elektromagnetický a spínat ho tím tajným vypínačem. I relé se ale může pokazit, jako všechno na světě, snad kromě přesýpacích hodin - ty sem ještě pokažený nevidělTURBO_KrteK píše:magnet tam samozrejme nebude porad po nastartovani ho zas das prycBeaver píše:Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřinyZabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
timhle zpusobem jsem to videl resene uz hodnekrat ...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
proč ????Beaver píše:Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřinyZabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
ten magnet a to jazyckove rele slouží jen k odblokování "než" zapneš klíč, potom to mužeš dat pryč (magnet) a (2-hé normalní) relé zustava sepnuto do doby než vypneš klíč.
Tak to potom jo, pokud je to dostatečně spolehlivý.Zabak píše:proč ????Beaver píše:Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřinyZabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
ten magnet a to jazyckove rele slouží jen k odblokování "než" zapneš klíč, potom to mužeš dat pryč (magnet) a (2-hé normalní) relé zustava sepnuto do doby než vypneš klíč.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
:D
ja so si kupil ojazdene auto , kde mal manik vypinace na cepadlo na prvo paliva urobene a raz som sa stym za jazdy hral a vypol som privod paliva...tak ma uz len tahali ...potom som 2 dni rozmyslal ze co nemozem nastartovat...ak to dakomu chete dat urobit , lken odbornikovi radsej
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
Re: Jak udělat tajný vypínač
Ja bych udelal jeden co bude poustet proud do bloku relatek a kazdy relatko bude vypinat neco - svetla, cerpadlo, proud do civek, ovladaci kabel starteru. Ale furt je asi lepsi mit tyhle okruhy vypojeny kvalitnim alarmem, protoze vypinac se da vzdycky najit - pokud ho nedate na tak debilni misto, ze se k nemu bude clovek dostavat s rukou dvakrat zlomenou skrz palubku.L.A.M.A. píše:Jednoznacne cerpadlo .... nebo jich udelej vice na kazde a dej si je treba na ruzna mista
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Jak udělat tajný vypínač
urcite verze s cerpadlem,muzu doporucit mista,ktera jsem delal ja.
1)v zadni casti stredoveho panelu (do polepniku)
2) pokud nemas predni mlhovky,sehnat si tlacitko z palubni desky na predni mlhoky a napojit to na to (kdyz ti nekdo vleze za volant,tak ho to vubec nenapadne)
1)v zadni casti stredoveho panelu (do polepniku)
2) pokud nemas predni mlhovky,sehnat si tlacitko z palubni desky na predni mlhoky a napojit to na to (kdyz ti nekdo vleze za volant,tak ho to vubec nenapadne)
Re: Jak udělat tajný vypínač
A pak bude chodit kolem auta a vzpomínat kam všude ty zkur.(ň)ený vypínače dalL.A.M.A. píše:.... nebo jich udelej vice na kazde a dej si je treba na ruzna mista
Re: Jak udělat tajný vypínač
no prave u toho vypinace je blby, ze v aute je jenom par mist kam jde dobre dat a je nenapadnej, mam takovou prihodu:
sme v hospode a kamos se chlubil, jak udelal tajnej vypinac do fiatu tipo, jak ho proste nikdo nemuze najit a ze nikomu nikdy nerekne kam ho dal a tak....
popul hodine vypraveni se otocil od vedlejsiho stolu clovek co to slysel a rekl mu ze ma vypinac v popelniku pred zadnima sedackama
celkem kamos cumel....
sme v hospode a kamos se chlubil, jak udelal tajnej vypinac do fiatu tipo, jak ho proste nikdo nemuze najit a ze nikomu nikdy nerekne kam ho dal a tak....
popul hodine vypraveni se otocil od vedlejsiho stolu clovek co to slysel a rekl mu ze ma vypinac v popelniku pred zadnima sedackama
celkem kamos cumel....
Re: Jak udělat tajný vypínač
nechtěl bych přímo tajný vypínač, pak vezeš kámoše a je mi uplně jasný že se hned bude ptát "co to děláš?" mno co řekbych mu to ale pak se někde ukecne a je to v řiti proto bych šel právě třeba do spínače místo mlhovek nebo udělat spínač na první stupeň ventilátoru atp.
Honda Civic 5D 6g. 1.6i ES "Angličan"
Re: Jak udělat tajný vypínač
Ten ventilator to je fakt dobre napad si myslím. A určo blokovad čerpadlo to je nejlepší a nejdostupnější. Z pozdravem Rudla
tuning je krásna věc. ps.sedlam OPEL VECTRA VB99
Ja mam primo v interieru u AUDI 100 vypinac na baterku ! Motor si ani neskubne, RJ proste nic...Navic mam automat a klicek od zapalovani nevyndas pokud nedas paku do "P" polohy. Samozrejme jsou tim padem zablokovany vsechny kola takze i odtahovaci s tim meli problem. Mam to taky na tlaciku ale ******
Jediny co me stve je ze se vymaze veskera pamet radio atd...
Kdyz sem to ukazoval kamosovi tak chodil kolem auta, pak otevrel haubnu a hledal baterku
Malokdo vi ze 100 ma baterku pod zadnima sedackama kam se da jen velice tezko dostat
Jediny co me stve je ze se vymaze veskera pamet radio atd...
Kdyz sem to ukazoval kamosovi tak chodil kolem auta, pak otevrel haubnu a hledal baterku
Malokdo vi ze 100 ma baterku pod zadnima sedackama kam se da jen velice tezko dostat
já jsem to měl řešený tak že jsem měl uděláný na dálkové ovládání čtyři okruhy po 12V koupil jsem takovou mašinku od Hobby car za cca 1tis kč a na jeden obvod jsem napájel relé ,které mi po spuštění přivedlo napětí na cívku a relé seplo a tím se mi spojila i palivová pumpa a LED dioda na pristrojovce to pro kontrolu zda je to vyple ci ON,když jsem to zase vypnul tak odpadlo a tradá pumpa non activity.Vyřešil jsem tak tím vypínač a to že jsem tam neměl žádnej tu krabičku která pouštěla proud jsem měl pod přístrojovkou takže by se k ní malo kdo dostal .. je to nejlepší
jediný co je tak že si musí hlídat tak po cca 6-12měsících baterku v ovladači aby jednoho dne nepřišel a kurva mě to nejede ..
jediný co je tak že si musí hlídat tak po cca 6-12měsících baterku v ovladači aby jednoho dne nepřišel a kurva mě to nejede ..
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .
Mno ten plus z baterky napojíš "Bypassem" na radio "+" ale radio si bere ještě signální + od zapalování,Takže trvalej + bude aktiv a paměť ti zůstane ale rádio se ani nerozsvítí dokud nezapneš zapalování klíčkem. Kapišto? max ti pujde jenom vysunout CD i bez panelu (nevim jak u jinejch radií ale mně to na SONY rádiu jde Když to nepochopíš nezoufej,nakreslím ti schémaFirearms píše:nechapu jak to presne myslis... nechci aby se pri startovani rozsvitila jedina kontrolka dokud tu baterku nezapnu...
zda se mi ze jsem to pochopil... nicmene to schema by se mi i presto hodilo.... kdyby si byl tak hodnej SZ nebo firearms@centrum.cz dikyNew_Zulu píše:Mno ten plus z baterky napojíš "Bypassem" na radio "+" ale radio si bere ještě signální + od zapalování,Takže trvalej + bude aktiv a paměť ti zůstane ale rádio se ani nerozsvítí dokud nezapneš zapalování klíčkem. Kapišto? max ti pujde jenom vysunout CD i bez panelu (nevim jak u jinejch radií ale mně to na SONY rádiu jde Když to nepochopíš nezoufej,nakreslím ti schémaFirearms píše:nechapu jak to presne myslis... nechci aby se pri startovani rozsvitila jedina kontrolka dokud tu baterku nezapnu...
nechtělo se mi hledat jak se sem vkládají obrázky tak jsem to hodil na server...je to v malování a na rychlo..tak mně nekamanenujte
http://www.home.karneval.cz/10221104/zapojen%ed.JPG
http://www.home.karneval.cz/10221104/zapojen%ed.JPG
Re: Jak udělat tajný vypínač
nekteré supry mají startování blokované zmáčknutou spojkou - dokud nesešlápne člověk spojku tak netočí.. což mne inspirovalo a kamarádovi sem dělal spínámí přes relé - pokud nesešlápně při startování spojku ( puvodní ochrana ) zároven i brzdu - při zatažené ručce tak nejde čerpadlo..
nikde nemusí nic přepínat a spolujezdec si ničeho nevšimne..
nikde nemusí nic přepínat a spolujezdec si ničeho nevšimne..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz