Škoda Rapid - motor Favorit 136
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Ano, reagoval jsem na ten prispevek s NOS a pod. Pokud je auto pred zacatkem uprav v dobrem stavu, muze (a opakuji MUZE) to vydrzet ;o). Ovsem, kdyz clovek nacpe 1,8 za prevodovku, napravu a poloosy ve stavu po 15ti letech, NEMUSI mu to vydrzet. Tot muj nazorrrrr.UDO BIERHANZEL von RS píše:Tak pičo, spotřeba normoš cca 8-10L. Spojka po použití keramiky Ferrodo v poho! A poloosy ? Uplně bez problem..... Takže nežli začneš kecat bludy něco si o tom zjisti blbe. Nic ve zlým Komáre, ale na hrubý pytel hrubá záplata. Jestli si reagoval na ten (vočipovat a vlhké vstřikoví NOS) , o kterým vědí lidé také moc-li málo tak sorry. Čus
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
@UBO BIERHANZEL von RS:
na hruby pytel s hrubou zaplatou obrazek nakresleny ruzovou rtenkou
na hruby pytel s hrubou zaplatou obrazek nakresleny ruzovou rtenkou
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
chtel jsem ti nejak pratelsky a kvetnate rict, abys mi polibil prdel ale jinak vsechno dobry.cUDO BIERHANZEL von RS píše:Tak to sem nepobral?!
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Máš to tam...Fiesta píše:prosim te...stavim taky rapida....a premejslim o motoru....mohl by jsi mi napsat ...treba SZ....za kolik by jsi ten motor nechal a co vse bych potreboval k jeho nainstalovani do rapida 130?...dikUDO BIERHANZEL von RS píše:Jo a kdyby si chtěl motor (1.8T). Nějakej by se našel....
Chtel bych se zeptet na elektriku... Je to asi hodne slozity co? Co vsechno se musi udelat s elktrikou aby to frcelo?UDO BIERHANZEL von RS píše:Máš to tam...Fiesta píše:prosim te...stavim taky rapida....a premejslim o motoru....mohl by jsi mi napsat ...treba SZ....za kolik by jsi ten motor nechal a co vse bych potreboval k jeho nainstalovani do rapida 130?...dikUDO BIERHANZEL von RS píše:Jo a kdyby si chtěl motor (1.8T). Nějakej by se našel....
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Rozchodit immo, napojit + a prostřihat zbytečný kabely. A nakonec sladit přes VAG. Banalita, která u mě trvala 1,5 měsícePaik píše:Chtel bych se zeptet na elektriku... Je to asi hodne slozity co? Co vsechno se musi udelat s elktrikou aby to frcelo?UDO BIERHANZEL von RS píše:Máš to tam...Fiesta píše: prosim te...stavim taky rapida....a premejslim o motoru....mohl by jsi mi napsat ...treba SZ....za kolik by jsi ten motor nechal a co vse bych potreboval k jeho nainstalovani do rapida 130?...dik
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
rufe píše:Jezis cpat do takovejch starejch vraku 1.8T je skoda. I kdyz ten koncernovej 1.8T taky neni zadnej zazrak... Ale prej to pak jezdi jak drak, jak psal ten manik vyse ve votuzenym bilozelenym eRku )
Ježííš jak rád si s tebou dam sprinta hlodavče... Ukaž mi plísss zač je tomu hnisan loket A propo kde mohu shlédnout tvou práci (tvé auto) Abych viděl jak se to má dělat víš hňupe? Nebo se stydíš ukázat tvůj kozí dech a schováváš se za víko ventilů?
Jsem rad, ze kdyz sem napsal "votuzeny bilozeleny eRko" tak si hned vedel ze mluvim o tobe ...Sprinta nedam, kdybych jel tak stejne jedu v jiny kategorii, ale me auto v zakladu nema o moc koni min nez to tvoje , a neni to nejaka podomacku delana prestavba, kdy davas motor do kastle ve ktery nema co delat, tim se to auto stava pouzitelny leda tak pro zavody, po kazdych 1000km musis menit polovinu dilu a nechci videt az v tom aute ktery bylo vyrobeny pred´cca 30ti lety(a vyrobeny na uplne jiny agregat a rychlosti nez s tim jezdis ty) vybouras nebo nekoho porazis(argumenty typu ze mas ochranny ram je joke...) . A nedejboze jestli s tim vjedes do normalniho provozu... Nech si to doma v garazi, vystavuj nam tu fotky, hraj si na tvrdyho pana Zavodnika a Tunera... to bude uplne stacit. Doufam ze te nepotkam na silnici.