Čtyřbodový vstřik na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo)
Moderátor: Idaho
Čtyřbodový vstřik na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo)
Zdarec
Chtěl bych nahradit klasický jednobodový vstřik čtyřbodovým
na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo).
Rady názory zkušenosti.
Díky
Chtěl bych nahradit klasický jednobodový vstřik čtyřbodovým
na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo).
Rady názory zkušenosti.
Díky
- leggatstreetcars
- Příspěvky: 423
- Registrován: 17 led 2005 20:46
- Bydliště: Trutnov, tel. 722 947 865
- Kontaktovat uživatele:
Tak jo.
Nechci moc zvyšovat výkon, spíše kvalitu vstřikování, odozvu motoru a dle slov jednoho odborníka (kterýmu v tom ale moc nevěřím) by to mělo snížit i spotřebu. Hlavní priority pro mě jsou kvalita, stabilita a spolehlivost při nezměneným výkonu.
P.S. Není to klasickej karbec, je to systém Motronic vstřikování s jednou jehlou, má to trysky, má to čerpadlo stejně jako injection (jen ten systém tam je trošičku iný).
Nechci moc zvyšovat výkon, spíše kvalitu vstřikování, odozvu motoru a dle slov jednoho odborníka (kterýmu v tom ale moc nevěřím) by to mělo snížit i spotřebu. Hlavní priority pro mě jsou kvalita, stabilita a spolehlivost při nezměneným výkonu.
P.S. Není to klasickej karbec, je to systém Motronic vstřikování s jednou jehlou, má to trysky, má to čerpadlo stejně jako injection (jen ten systém tam je trošičku iný).
Akorát počítej s tím, že s "velkým poladěným karburátorem" půjde spotřeba spíš nahoruAnarki píše:Oki, díky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
To Dave: Budu ti vděčný pokud mi prozradíš jak.
Do přestavby se moc nehrnu a čtyřbodový vstřik mi navrhnul chlápek který byl všude a všechno ví, proto si to raději ověřuji.
Samozřejmě že s autem chci jěšte nějaký ty sezóny pojezdit.
Motor má 100 tisíc Km, opotřebení 20 procent, turbo Garrett po kompletní G.O. spojka zesilená nová.
Do přestavby se moc nehrnu a čtyřbodový vstřik mi navrhnul chlápek který byl všude a všechno ví, proto si to raději ověřuji.
Samozřejmě že s autem chci jěšte nějaký ty sezóny pojezdit.
Motor má 100 tisíc Km, opotřebení 20 procent, turbo Garrett po kompletní G.O. spojka zesilená nová.