Čtyřbodový vstřik na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo)

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anarki
Příspěvky: 13
Registrován: 28 srp 2005 09:35
Bydliště: Zeměříše, Slovensko

Čtyřbodový vstřik na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo)

Příspěvek od Anarki »

Zdarec
Chtěl bych nahradit klasický jednobodový vstřik čtyřbodovým
na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo).
Rady názory zkušenosti.
Díky

Uživatelský avatar
leggatstreetcars
Příspěvky: 423
Registrován: 17 led 2005 20:46
Bydliště: Trutnov, tel. 722 947 865
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leggatstreetcars »

za jakym ucelem to chces prekopat? Protoze kdyz nakrmis klasickej karbec, tak je masakr.

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

jj...a gor na R5 Turbo.....
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Anarki
Příspěvky: 13
Registrován: 28 srp 2005 09:35
Bydliště: Zeměříše, Slovensko

Příspěvek od Anarki »

Tak jo.
Nechci moc zvyšovat výkon, spíše kvalitu vstřikování, odozvu motoru a dle slov jednoho odborníka (kterýmu v tom ale moc nevěřím) by to mělo snížit i spotřebu. Hlavní priority pro mě jsou kvalita, stabilita a spolehlivost při nezměneným výkonu.

P.S. Není to klasickej karbec, je to systém Motronic vstřikování s jednou jehlou, má to trysky, má to čerpadlo stejně jako injection (jen ten systém tam je trošičku iný).

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

prave toho se zbav. jak se to zacne s.... je po vsem. Volil bych radeji nejaky velky karburator a ten nechat poladit.....

Uživatelský avatar
Anarki
Příspěvky: 13
Registrován: 28 srp 2005 09:35
Bydliště: Zeměříše, Slovensko

Příspěvek od Anarki »

Oki, díky.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Anarki píše:Oki, díky.
Akorát počítej s tím, že s "velkým poladěným karburátorem" půjde spotřeba spíš nahoru :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

To hlavně.Půjde nahoru výkon i spotřeba.Ale pokud by Ti to nevadilo a máš ještě jedno vozidlo a dostatek financí na přestavbu.proč ne :driver: .Myslím, že u takové káry jde ale výkon zvýšit jinak a levněji. 8)

Uživatelský avatar
Anarki
Příspěvky: 13
Registrován: 28 srp 2005 09:35
Bydliště: Zeměříše, Slovensko

Příspěvek od Anarki »

To Dave: Budu ti vděčný pokud mi prozradíš jak.

Do přestavby se moc nehrnu a čtyřbodový vstřik mi navrhnul chlápek který byl všude a všechno ví, proto si to raději ověřuji.
Samozřejmě že s autem chci jěšte nějaký ty sezóny pojezdit.
Motor má 100 tisíc Km, opotřebení 20 procent, turbo Garrett po kompletní G.O. spojka zesilená nová.

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“