Power booster

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Power booster

Příspěvek od Beaver »

Vecernicek píše:??? Jen troška úvahy a postěžování si...

Ty by jsi o tom měl vědět nejvíc ne? Sem čekal že třeba někdo něco nabídne nebo a to děkuji Jonymu že napíše víc k tomu co jsem napsal.
Jinak kdybych dělal kompresor, tak bych musel totálně rozdělat motor a nahradit většinu dílů, tak že by to s původním motorem nemělo pranic společného.
Máš naprostou pravdu. Pokud bys dával kompresor, budeš muset měnit dost možná spoustu věcí a bude s tím moře práce, ovšem výsledný efekt bude zřejmě veskrze pozitivní a dosáhneš zřetelného nárustu výkonu.

Oproti tomu větráček do sání má výhodu v tom, že s motorem nemusíš dělat vůbec nic, stojí to (relativně proti kompresoru) málo a instalace není příliš pracná. Výsledný efekt tomu odpovídá - JE TO NA HOVNO A NIC TO NEPŘIDÁ, naopak riskuješ, že se to jednou rozpadne a nasaješ to do motoru, což by teoreticky mohlo třeba způsobit nedovření ventilu. Pak by se ti mohl motor potkat a můžeš vyhodit celou hlavu do sběrných surovin, kde za ni dostaneš jistě hodně peněz (hliník má prej slušnou výkupní cenu).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Smoothy
Příspěvky: 30
Registrován: 23 lis 2005 10:38

Re: Power booster

Příspěvek od Smoothy »

Felda nemá tak silnej motor aby to vcucla...:D :D :D
Karel Gott Funclub member

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Power booster

Příspěvek od Beaver »

Smoothy píše:Felda nemá tak silnej motor aby to vcucla...:D :D :D
Ono to možná ale není tak kvalitní, aby to vydrželo pohromadě, byť by to bylo v trabantu. Hlavně až bude po záruce a vymlátí se ložiska vrtulky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od Vecernicek »

??? OK nebudu to tam dávat, no možná to někdy na kratší dobu zkusím a proměřím co to udělalo.

Nemám Feldu, ale pořádnýho německýho diesla, kterýmu by se asi líbilo kdyby nemusel natahovat vzduch. Cena 2*150Kč není závratná a nějakej slabší efekt by to mohlo mít, kor když plánuju sportovní výfuck.
Neznám případ že by se to rozpadlo, vy ano?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od MarauderZ28 »

Vecernicek píše:??? OK nebudu to tam dávat, no možná to někdy na kratší dobu zkusím a proměřím co to udělalo.

Nemám Feldu, ale pořádnýho německýho diesla, kterýmu by se asi líbilo kdyby nemusel natahovat vzduch. Cena 2*150Kč není závratná a nějakej slabší efekt by to mohlo mít, kor když plánuju sportovní výfuck.
Neznám případ že by se to rozpadlo, vy ano?
ty jsi fakt totální zoufalec, nezlob se na mě, ale na tohle se nedá reagovat jinak než posměškem - kurva to si z nás tady děláš prdel a nebo jsi tak na hlavu, pochopíš, že žádnej ventilátorek z PC Ti nikdy nenatlačí potřebný množství vzduchu a naopak se stane v tom sání brzdou ? Tyhle názory bych pochopil u 10-ti letýho dítěte a ne dospělýho člověka ...

a až to sání nabere vzduch tak Ti klidně ten pseudokompresor vcucne a ty budeš mít KO motor, což nakonec bude pro nás tady přínos neb přestaneš přemejšlet o totálních zhovadilostech ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

to Marauder: přesně tak.

Uživatelský avatar
H-Honza
Příspěvky: 25
Registrován: 11 lis 2005 11:51
Bydliště: Mimoň
Kontaktovat uživatele:

powerbooster

Příspěvek od H-Honza »

hele Maraudere, ja myslel zes dal do auta neco poradnyho, a Tys koupil na ebay tenhle elektrickej fen ... no ty woe....

Jinak myslim ze jeden masar s CTR si to udajne koupil, a dokonce snad 2kusy, to je pak teprve ficaaak.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od MarauderZ28 »

ještě bych dal 1 ks na vejfuk aby to líp vyplachovalo ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Georgeos
Příspěvky: 726
Registrován: 15 kvě 2004 17:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od Georgeos »

Taky sem na svojí Mazdu našel ďábelskou věcičku do sání
No nekupte to za ty prachy když vám to dá 16% výkonu navíc a spotřebu rapidně sníží za minimální peníze a prací.
Jen doufám že večerníček a spol. teď nepůjdou do dílny dělat plechovou vrtulku do sání :-D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SAVE-GAS ... 2221QQrdZ1
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím :)

Uživatelský avatar
H-Honza
Příspěvky: 25
Registrován: 11 lis 2005 11:51
Bydliště: Mimoň
Kontaktovat uživatele:

powerchip

Příspěvek od H-Honza »

jo jo ted toho je plna ebay, kdyz na to koukam, 16% prida vrtule v sani, 20% prida fen v sani, a jeste jsem nasel powerchip, stoji 8$ a prida 20 koni !!
Takze bych za par penez mohl mit ze 115 skoro 180 koni, proc ja pitcha vlastne premyslim o vymene motoru kdyz by mi stacilo tohle a jeste to snizi spotrebu :D

Uživatelský avatar
H-Honza
Příspěvky: 25
Registrován: 11 lis 2005 11:51
Bydliště: Mimoň
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od H-Honza »

MarauderZ28 píše:ještě bych dal 1 ks na vejfuk aby to líp vyplachovalo ...
mno woe asi aby to stihalo musel bys je mit umisteny za sebou ve vice exemplarich po cely delce vyfuckovyho systemu 8)

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od semysak »

zajimavy je, ze tyhle dotazy se objevuji porad dokola, neskodilo by udelat nejakou nastenku s oblibenymi tematy:

power booster
turbo do felicie, favoritu
prestavba NA motoru na turbo nebo kompresor do 10ti tisic

a dalsi

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Power booster

Příspěvek od Beaver »

semysak píše:zajimavy je, ze tyhle dotazy se objevuji porad dokola, neskodilo by udelat nejakou nastenku s oblibenymi tematy:

power booster
turbo do felicie, favoritu
prestavba NA motoru na turbo nebo kompresor do 10ti tisic

a dalsi
Možná by stačilo udělat jedno téma s názvem "Jak rychle, levně a spolehlivě zkurvit auto". Každýmu přijde vždycky děsně divný, že nejde levně dát na motor turbo a že elektrický větráčky nepřidají 10 koní atd. No tak rovnou uděláme téma, kde bude napsaný, že to jde levně a rychle, ale ať v tom případě počítají s velkou pravděpodobností smrti motoru :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Mazel
Příspěvky: 5
Registrován: 09 úno 2005 20:45

Re: Power booster

Příspěvek od Mazel »

no když koupíš 4 ventilátorky tak to bude teprve masark, ale nazapomeň že musíš ještě trochu poladit brzdy aby ten výkon ubrzdily

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

Vecernicek zase perli :smich:

Uživatelský avatar
Smoothy
Příspěvky: 30
Registrován: 23 lis 2005 10:38

Re: Power booster

Příspěvek od Smoothy »

Beaver píše:
semysak píše:zajimavy je, ze tyhle dotazy se objevuji porad dokola, neskodilo by udelat nejakou nastenku s oblibenymi tematy:

power booster
turbo do felicie, favoritu
prestavba NA motoru na turbo nebo kompresor do 10ti tisic

a dalsi
Možná by stačilo udělat jedno téma s názvem "Jak rychle, levně a spolehlivě zkurvit auto". Každýmu přijde vždycky děsně divný, že nejde levně dát na motor turbo a že elektrický větráčky nepřidají 10 koní atd. No tak rovnou uděláme téma, kde bude napsaný, že to jde levně a rychle, ale ať v tom případě počítají s velkou pravděpodobností smrti motoru :D
To je ale dobrý nápad! :D
Karel Gott Funclub member

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od Vecernicek »

Mauder: Hele psal jsem o serverových větrácích, a řeknu ti když jsem ho měl v ruce a narval do něj 12V to byl fičák jak prase.
Proto taky říkam dva za sebe!
Je to fičák a pochybuju o tom, že by to vcůclo. Nebavím se teďka o 3litru ale o 1,6 bez turba.
A taky jsem psal, že tam nic jinýho dát nemůžu.

No nic nebudu se hádat, ale jedno je jisté až to budu chtít zkusit tak se Vás ptát nebudu. Jsou to snad tvoje peníze? 300,-?

Divej mám 20let starýho diesla a tak mu chci pomoct, páč hlavně při nastartování se hnusně třepe, tak mu chci odlechčit v tom sání... No ještě to tam min, půl roku dávat nebudu tak co...třeba se do té doby pustím do kompresoru.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od MarauderZ28 »

nacpat si tam můžeš co chceš, ale pak po nás nechtěj rady, nejdřív si nastuduj kolil litrů ten motor spoliká za minutu pak se podívej kolil dodaj větráky a uvidíš cos to tady vyplodil za nesmysly, neřkuly na tom, že by ty větráky musely udělat nějakej tlak přičemž jejich tlak se bude rovnat víceméně 0. Za další ty větráky nejsou dělaný na to aby přestály nějaký jiný sání, jejich konstrukce a ložiska to prostě nedovolujou, takže až ten motor nasaje ten vzduch je víceméně jasný, že odejdou případně se zhroutěj do sání. Mě osobně je fuk co si tam nacpeš, neb vše co tu píšeš je jeden neskutečnej nesmyl, kterej sem nedoufal, že někdo v dnešní době je schopen obhajovat, koukám, že to sem se šeredně mýlil. Každopádně pro pobavení celýho fora tohle je myslím jako povedená věc ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:?: PÁNOVÉ BUBUBU TO JÁ ABYSTE SE BÁLI :lol:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
Driver
Příspěvky: 17
Registrován: 22 říj 2004 11:31
Bydliště: region Razovity
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Driver »

to snad ani neni pravda....jestli ti muzu poradit tak radeji zainvestuj do silnejsiho motoru nez skladat puzle s vetrackama z PC. ikdyby jsi chtel turbo nebo kompresor tak to u takoveho stareho motoru to nema vyznam.

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Power booster

Příspěvek od Vecernicek »

Nemíním se s tebou hádat, ale vem si že když mám trubku do sání velkou tak 4cm, a větrák má 12cm, tak mi řekni jak chceš aby se to tam zhroutilo? Maximálně by se to zaseklo o první zůžení a díky netěsnosti airboxu by to sálo odevšaď jinudy.
Nevím kolik to žere při maximálních točkách, ale myslím si že by to dva utáhly. A nemíním se hádat o tlaku, jde mi o lepší sání...

PS: Znovu říkám, že to tam dávat nebudu.

Driver: Jasnačka...vím...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“