na percenta .... 60hp +3?percenta...jarda píše: hmm, cold air intake za 4k, prida to prd, upravy motoru uz jsem zabalil ale kdyz jsem ten filtr vyhral tak proc ne
Zase ten filtr: Kterej je nej?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
POkud se rzhodovat skutečně podle kvality a ne podle ceny, popřípadě toho co máme a jesme spokojeni i když jsme nezkoušeli jiné, jistě bych na první dvě místa dal Mugen a Pipercross i když cenově to bývá těžká darda, jsou doporučovaní mnohými jap. výrobci na jap. vozy, a i v testech si vedou velice dobře.
Tot můj názor, samozřejmě vztahuji k japonským benzínovým motorum..
Tot můj názor, samozřejmě vztahuji k japonským benzínovým motorum..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Eddie, jasně ale ozázka nezněla který je nejlepší z levných takéjsme před tím varoval .. i když ono koupit kit sání od KN za 4tis nebo za 6 Pipercross.. to už bych skutečně zvážil zda se vyplatí jít do KN
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jj.. máš pravdu. Já jen zjišťuju, že se překopávat sání o malého obsahu nevyplatí. Alespoň u Hond. Sám sem si to ověřil.... ty 2 koně stejně nepoznám a to ,že se mi posunul krouťák výše mi také moc nepomůže, spíše naopak...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
no tvuj názor, já jsme toto použil na 2.2 s překopaným výfukem s origo svody a šlo to poznat hodně.
U 2.0 nepovím protože spolu s tím jsem nasadil i vstřiky a sání 2.2 jen dočasně, v současnosti to běží na origo sání 2.0, vstřiky 2.2 a kit sání a musím říci že to není jen subjektivní dojem - testováno s octávií RS bez uprav- mám mnohem větší zrychlení ale v polovině dráhy začne dotahovat a nakonci je to o prsa, jen trošku lépe poštelovat a mám jí
U 2.0 nepovím protože spolu s tím jsem nasadil i vstřiky a sání 2.2 jen dočasně, v současnosti to běží na origo sání 2.0, vstřiky 2.2 a kit sání a musím říci že to není jen subjektivní dojem - testováno s octávií RS bez uprav- mám mnohem větší zrychlení ale v polovině dráhy začne dotahovat a nakonci je to o prsa, jen trošku lépe poštelovat a mám jí
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
.. on je rozdíl 2.2 a 1.4 .... opírám se o své zkušenosti a o zkušenosti lidí z hondaclubu, kteří to zkoušeli bezmála rok ( 1.4iS r.v.97 Kivik ) a výsledek byl,že nej je origo BOX a bavlněná vložka. Opět podotýkám, že to platí u HONDY. Ono je to asi i o tom, že se nesmí zůstat jen u úprav sání... asi by to mělo větší smysl, pokud bych nechal chipnout ECU ,ale do toho se mi nechce. Prostě z toho závoďák nikdy neudělám
Tohle je test na Preludě 2.2Vti
http://www.h-fans.cz/index.php?url=doku ... _porovnani
Tohle je test na Preludě 2.2Vti
http://www.h-fans.cz/index.php?url=doku ... _porovnani
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
.. no tuhle otázku spíše polož tvůrci toho testu... já jen vím, že mi to potvrdilo můj subjektivní pocit...PJ píše:Eddie: hele jak je na H-Fansu ta závislost úšinosti sání na délce sacího potrubí, co do toho je všechno počítaný? jenom potrubí k sání nebo i to? a co v případě airboxu počítá se jen délka za filtrem nebo i před?
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?
řek bych že KN je asi nej. dělali nějaký test a KN to vyhrál
Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:48, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?
nemas tak pravdu, v dnesi dobe jsou jiz materialy ktere dokazi zachitit i mikroskopice castice jako jsou treba viry ! prach jim v tom pripade nemuze delat zadny problem, ona latka je cesky patent a jiz sem videl vlozky do vzduchotechniky vyuzivajici tuto technologi(bavlna potazena timto materialem a mrizkou)Taboo píše:A v cem to "vyhral"? V nejvyssi propustnosti vzduchu - a soucasne i nejvyssi propustnosti prachu anebo v nejnizsi propustnosti prachu - a soucasne i nejnizsi propustnosti vzduchu?valy píše:řek bych že KN je asi nej. dělali nějaký test a KN to vyhrál
Air fiktry nejsou zadnou zahadou, ale jen kompromisem mezi propustnosti vzduchu a propustnosti prachu. Zadny filtr, ktery by mel nevyssi pripoustnost vzduchu a soucasne taky nejnizsi propustnost prachu neexistuje, protoze propustnost vzduchu a propustnost prachu jde ruku v ruce tak, jako sam vzduch a prach. Cednik s malymi dirami potece pomaleji, ale vic toho zachyti a naopak cednik s velkymi dirami potece rychleji, ale zachyti toho min. Podle opravdovych testu air filtru, ktere jsem mel k dispozici videt, K&N je jen velice dobrym kompromisem, ktery ho dela "lepsi" v tom pravem smyslu kompromisu mezi propustnosti vzduchu (performanci) a propustnosti prachu (zivotnosti vnitrnich komponentu motoru). Jak ten kompromis kazdy chape (= co je pro neho dulezitejsi), je na nem.
to nez se dostanou do motorsportu je jen otazka casu
ale ! bude to nehoranze drahe a vysledek nebude stat za to.... to si radsi na sprint filtr sundam.....
jinak dle meho nazoru je to auto od auta pokud ma auto sikovne udelany airboxa k nemu nejak napojene naporove sani dam radsi vlozku, pokud je to auto starsi a nic takoveho nezna tak kompletne prokopam sani a dam tepelny stit naporove sani a kit
zlepsim tim o par procent vsecky vlastnosti a hlavne zvuk....
nissan sunny N14 1,6 16V/66kW GA16DS
Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?
v\hrál to v propustnosti vzduchu, testovali to že skumavku udělali z obou stran propustnou dali tam pinpongový míček, nejdřív to zkusili bez filtru tak se ten míček držel nahoře pak tam dali KN filtr a míček o trošku klesl a pak tam postupně dávali nejmenovaný filtry a to byly mrdky ten míček se pořád držel u dna
Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
ja uz nerozumiem, preco sa furt riesia filtre.
preco neriesite palivovy filter? ved ten filtruje palivo od bordelu a urcuje jeho maximalny prietok, rovnako ako vzduchovy.
ad typ. pri obdobnej konstrukcii a obdobnom materialy, by mala byt cena filtrov aj vlastnosti obdobne. ak je drahsi filer, tak by MAL byt lepsi. a ak je lacnejsi tak by MAL byt horsi.
preco neriesite palivovy filter? ved ten filtruje palivo od bordelu a urcuje jeho maximalny prietok, rovnako ako vzduchovy.
ad typ. pri obdobnej konstrukcii a obdobnom materialy, by mala byt cena filtrov aj vlastnosti obdobne. ak je drahsi filer, tak by MAL byt lepsi. a ak je lacnejsi tak by MAL byt horsi.
Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?
kurva tak to vymenim jeste ten palivovej at to mam komplet
Nissan Primera 2.0 140ps & VW Golf IV 1.9TDI match2
Když už tu to téma je,tak se mi v garáži válí několik posledních celonerezových filtrů AC,výhody i nevýhody jsou zjevné z výše uvedeného. Z hlavních výhod :vysoká propustnost stálá s časem,vzduch se již průchodem filtrem chladí,věčná životnost,nevýhodou zůstává menší záchyt mikročástic.
- Přílohy
-
- bg_tnT3STEEL.jpg (24.95 KiB) Zobrazeno 932 x
Karel Gott Funclub member
Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?
ja mel K&N a jiny uz bych tam asi nedal
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?
A já mám Green a hlasoval sem že jsou všechny stejný...
Cléon & Fonte