Zase ten filtr: Kterej je nej?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Kterej filtr je nej?

K&N
54
45%
Green
21
18%
JR
3
3%
BMC
5
4%
Pipercross
5
4%
FK
2
2%
Eufab
5
4%
Raceland
3
3%
Noname
0
Žádná hlasování
Všechny jsou stejný
22
18%
 
Celkem hlasů: 120

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

jarda píše: hmm, cold air intake za 4k, prida to prd, upravy motoru uz jsem zabalil ale kdyz jsem ten filtr vyhral tak proc ne :lol:
na percenta :).... 60hp +3?percenta...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

POkud se rzhodovat skutečně podle kvality a ne podle ceny, popřípadě toho co máme a jesme spokojeni i když jsme nezkoušeli jiné, jistě bych na první dvě místa dal Mugen a Pipercross i když cenově to bývá těžká darda, jsou doporučovaní mnohými jap. výrobci na jap. vozy, a i v testech si vedou velice dobře.
Tot můj názor, samozřejmě vztahuji k japonským benzínovým motorum..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

.. no jo,ale to si cenově OPRAVDU úplně někde jinde :D
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Eddie, jasně ale ozázka nezněla který je nejlepší z levných :) takéjsme před tím varoval .. i když ono koupit kit sání od KN za 4tis nebo za 6 Pipercross.. to už bych skutečně zvážil zda se vyplatí jít do KN
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

jj.. máš pravdu. Já jen zjišťuju, že se překopávat sání o malého obsahu nevyplatí. Alespoň u Hond. Sám sem si to ověřil.... ty 2 koně stejně nepoznám a to ,že se mi posunul krouťák výše mi také moc nepomůže, spíše naopak... :cry:
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

no tvuj názor, já jsme toto použil na 2.2 s překopaným výfukem s origo svody a šlo to poznat hodně.
U 2.0 nepovím protože spolu s tím jsem nasadil i vstřiky a sání 2.2 jen dočasně, v současnosti to běží na origo sání 2.0, vstřiky 2.2 a kit sání a musím říci že to není jen subjektivní dojem :) - testováno s octávií RS bez uprav- mám mnohem větší zrychlení ale v polovině dráhy začne dotahovat a nakonci je to o prsa, jen trošku lépe poštelovat a mám jí :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

.. on je rozdíl 2.2 a 1.4 :wink: .... opírám se o své zkušenosti a o zkušenosti lidí z hondaclubu, kteří to zkoušeli bezmála rok ( 1.4iS r.v.97 Kivik ) a výsledek byl,že nej je origo BOX a bavlněná vložka. Opět podotýkám, že to platí u HONDY. Ono je to asi i o tom, že se nesmí zůstat jen u úprav sání... asi by to mělo větší smysl, pokud bych nechal chipnout ECU ,ale do toho se mi nechce. Prostě z toho závoďák nikdy neudělám :lol:

Tohle je test na Preludě 2.2Vti

http://www.h-fans.cz/index.php?url=doku ... _porovnani
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Eddie: hele jak je na H-Fansu ta závislost úšinosti sání na délce sacího potrubí, co do toho je všechno počítaný? jenom potrubí k sání nebo i to? a co v případě airboxu počítá se jen délka za filtrem nebo i před?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

PJ píše:Eddie: hele jak je na H-Fansu ta závislost úšinosti sání na délce sacího potrubí, co do toho je všechno počítaný? jenom potrubí k sání nebo i to? a co v případě airboxu počítá se jen délka za filtrem nebo i před?
.. no tuhle otázku spíše polož tvůrci toho testu... já jen vím, že mi to potvrdilo můj subjektivní pocit...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

valy
Příspěvky: 8
Registrován: 26 lis 2005 15:30
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od valy »

řek bych že KN je asi nej. dělali nějaký test a KN to vyhrál

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:48, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
NazogaR
Příspěvky: 119
Registrován: 09 říj 2005 19:39
Bydliště: Pragl

Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od NazogaR »

Taboo píše:
valy píše:řek bych že KN je asi nej. dělali nějaký test a KN to vyhrál
A v cem to "vyhral"? V nejvyssi propustnosti vzduchu - a soucasne i nejvyssi propustnosti prachu anebo v nejnizsi propustnosti prachu - a soucasne i nejnizsi propustnosti vzduchu?
Air fiktry nejsou zadnou zahadou, ale jen kompromisem mezi propustnosti vzduchu a propustnosti prachu. Zadny filtr, ktery by mel nevyssi pripoustnost vzduchu a soucasne taky nejnizsi propustnost prachu neexistuje, protoze propustnost vzduchu a propustnost prachu jde ruku v ruce tak, jako sam vzduch a prach. Cednik s malymi dirami potece pomaleji, ale vic toho zachyti a naopak cednik s velkymi dirami potece rychleji, ale zachyti toho min. Podle opravdovych testu air filtru, ktere jsem mel k dispozici videt, K&N je jen velice dobrym kompromisem, ktery ho dela "lepsi" v tom pravem smyslu kompromisu mezi propustnosti vzduchu (performanci) a propustnosti prachu (zivotnosti vnitrnich komponentu motoru). Jak ten kompromis kazdy chape (= co je pro neho dulezitejsi), je na nem.
:wink:
nemas tak pravdu, v dnesi dobe jsou jiz materialy ktere dokazi zachitit i mikroskopice castice jako jsou treba viry ! prach jim v tom pripade nemuze delat zadny problem, ona latka je cesky patent a jiz sem videl vlozky do vzduchotechniky vyuzivajici tuto technologi(bavlna potazena timto materialem a mrizkou)
to nez se dostanou do motorsportu je jen otazka casu
ale ! bude to nehoranze drahe a vysledek nebude stat za to.... to si radsi na sprint filtr sundam.....

jinak dle meho nazoru je to auto od auta pokud ma auto sikovne udelany airboxa k nemu nejak napojene naporove sani dam radsi vlozku, pokud je to auto starsi a nic takoveho nezna tak kompletne prokopam sani a dam tepelny stit naporove sani a kit
zlepsim tim o par procent vsecky vlastnosti a hlavne zvuk....
nissan sunny N14 1,6 16V/66kW GA16DS

valy
Příspěvky: 8
Registrován: 26 lis 2005 15:30
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od valy »

v\hrál to v propustnosti vzduchu, testovali to že skumavku udělali z obou stran propustnou dali tam pinpongový míček, nejdřív to zkusili bez filtru tak se ten míček držel nahoře pak tam dali KN filtr a míček o trošku klesl a pak tam postupně dávali nejmenovaný filtry a to byly mrdky ten míček se pořád držel u dna

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

ja uz nerozumiem, preco sa furt riesia filtre.
preco neriesite palivovy filter? ved ten filtruje palivo od bordelu a urcuje jeho maximalny prietok, rovnako ako vzduchovy.

ad typ. pri obdobnej konstrukcii a obdobnom materialy, by mala byt cena filtrov aj vlastnosti obdobne. ak je drahsi filer, tak by MAL byt lepsi. a ak je lacnejsi tak by MAL byt horsi.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 08 srp 2014 16:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Taboo píše:
JonnY píše:preco neriesite palivovy filter?
Protoze ten neni prece jen tak dobre videt, neni k dostani v nekolika kriklavych barvach a ani nezmeni zvuk sani motoru - a proto jeho vymena z nikoho neudela velkeho tunera a zavodnika... :lol:
:smich2: :smich2: :smich2: 8)

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

Taboo píše:
JonnY píše:preco neriesite palivovy filter?
Protoze ten neni prece jen tak dobre videt, neni k dostani v nekolika kriklavych barvach a ani nezmeni zvuk sani motoru - a proto jeho vymena z nikoho neudela velkeho tunera a zavodnika... :lol:
:smich: :smich: :smich2:
Audi Coupe Quattro

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Taboo píše:
JonnY píše:preco neriesite palivovy filter?
Protoze ten neni prece jen tak dobre videt, neni k dostani v nekolika kriklavych barvach a ani nezmeni zvuk sani motoru - a proto jeho vymena z nikoho neudela velkeho tunera a zavodnika... :lol:
ROFL

tak nejak....

Uživatelský avatar
rufe
Příspěvky: 54
Registrován: 22 črc 2005 11:50
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od rufe »

kurva tak to vymenim jeste ten palivovej at to mam komplet :lol: :lol:
Nissan Primera 2.0 140ps & VW Golf IV 1.9TDI match2

Uživatelský avatar
Smoothy
Příspěvky: 30
Registrován: 23 lis 2005 10:38

Příspěvek od Smoothy »

Když už tu to téma je,tak se mi v garáži válí několik posledních celonerezových filtrů AC,výhody i nevýhody jsou zjevné z výše uvedeného. Z hlavních výhod :vysoká propustnost stálá s časem,vzduch se již průchodem filtrem chladí,věčná životnost,nevýhodou zůstává menší záchyt mikročástic.
Přílohy
bg_tnT3STEEL.jpg
bg_tnT3STEEL.jpg (24.95 KiB) Zobrazeno 932 x
Karel Gott Funclub member

Sakul
Příspěvky: 48
Registrován: 16 led 2011 18:51

Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od Sakul »

ja mel K&N a jiny uz bych tam asi nedal :twisted:

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Re: Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od Sova »

A já mám Green a hlasoval sem že jsou všechny stejný...
Cléon & Fonte

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“