Výkonný motor do FAVA

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od xmeda »

hlavne na favo pridej jeste vicko na nadrz, at je kam lepit nalepku ;)))

Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)

A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty ;)
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Beaver »

xmeda píše:hlavne na favo pridej jeste vicko na nadrz, at je kam lepit nalepku ;)))

Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)

A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty ;)
Lehký úpravy tomu motoru relativně prospějou, jde s tím potom jezdit radostněji. Já bych to úplně nezatracoval. Ale závodní motor do silničního provozu je nesmysl stejně jako závodit s neupraveným motorem :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Vecernicek »

Tak si tam dej tohodle Wankla...když už je řeč o motorech....

Obrázek
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
i.m.a.c
Příspěvky: 428
Registrován: 22 čer 2004 17:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od i.m.a.c »

kolik na to mas penez?? pokud hodne, tak zacni neco delat, nas k tomu vice mene nepotrebujes, zavolej do Lotusu tz ti radi poradi a udelaj vse na co si vzpomenes..
only Hyundai Sonata GLS 2.0i/140PS

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Vecernicek »

A ještě mě napadlo, frajera můžeš dělat v tomhle zimním období na ledě i se seriovým motorem...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od xmeda »

Beaver píše:
xmeda píše:hlavne na favo pridej jeste vicko na nadrz, at je kam lepit nalepku ;)))

Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)

A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty ;)
Lehký úpravy tomu motoru relativně prospějou, jde s tím potom jezdit radostněji. Já bych to úplně nezatracoval. Ale závodní motor do silničního provozu je nesmysl stejně jako závodit s neupraveným motorem :D
Ano, "lehke upravy" tomu motoru prospeji.. ovsem na ceste do šrotu.. 46kW/100Nm staci na beznej provoz, drbanim karburatoru si akorat zajistis zvyseni spotreby, problem na emisni kontrole a motor se bude za cenu par kW vesele zadelavat karbonem.. az se po nejakych 10-20 000 podela. Kdyz celej motor nevynda a neprekope, nema to smysl.. Znova rozvody, novy ventily, cistej vybrus, novy presny pisty, fungl hlavu s tesnenim, dvojitej Weber karburator, naporovej chladic oleje a cely sladit na paltestu.. jinak to nema smysl.. a jako doplnek fungl novej vyfuk (tim nemyslim nejaky zbastleny roury z drsne firmy pepa a jouda), dal si to vyzada minimalne komplet repasi prevodovky, novou spojku.. a dostavame se bliz ke kolum.. tzn. projit napravy, povymenovat shnily dily, dopredu i dozadu skodovackou stabilizacni vzperovou sadu, novy kotouce +prislusenstvi, dozadu sehnat Ackovy fungl bubny, + nejlip mezichladic brzdove kapaliny.. pak celej spodek provarit mezisvarama.. auto komplet prestrikat hluboko lesklou bilou a nejaky pekny bily kola z MetalExu. Pak aspon dopredu fungl sedacky model94 a fungl novy pasy. Pak je to auto schopny legalne projit stk, na emisich taky.. policajt nic nemuze rict i kdyby se posral, nebal bych se v tom jet a s 900kilama skoro 20 letyho veterana bude cukat cca 75-80kW@6000 + 120-140Nm@3500... coz je az dost, kdyz uvazime hladkej chod motoru a snahu zachovat nejaky bezny prubehy vykonu i momentu, abychom porad neřadili jak debili. Ovsem to si asi pohraju az v duchodu... a jeste to stoji hafo prachu a dost shaneni a prace.

No a poenta je ta, ze i 10 let stara jeta impreza na tom bude porad ve vsech ohledech lip.. ve vysledku mozna i za lepsi cenu.. akorat se ji teda do kufru nevejde lednice ;oD Ale mame i jiny skvosty.. za sto litru se da poridit Lincoln Towncar V8 5.0L 170bhp/270Nm s klimou a kozenyma sedackama.. jet pianko 130km/h pri 1400ot/min za 8 litru a na vsechny honice se vykaslat.. :oD

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

myslim se super reseni je tam hodit el. turbo, tusim ze je na nej odbornik Polly z autohifi. Dost se o to zajimal a uvadel narusty vykonu okolo 50hp. Zkus se na www.autohificlub.cz poptat na Pollyho ze shanis el. turbo, oni ti uz poradi ... nejlepe pak sekce tuning.
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

ajsik píše:myslim se super reseni je tam hodit el. turbo, tusim ze je na nej odbornik Polly z autohifi. Dost se o to zajimal a uvadel narusty vykonu okolo 50hp. Zkus se na www.autohificlub.cz poptat na Pollyho ze shanis el. turbo, oni ti uz poradi ... nejlepe pak sekce tuning.

:alkoholic: :potlesk: tak ted jsem si protrhnul bránici zase já :) :pyramida:
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

Idaho píše: :alkoholic: :potlesk: tak ted jsem si protrhnul bránici zase já :) :pyramida:
musel jsem 8)
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Eiffel »

ajsik píše:myslim se super reseni je tam hodit el. turbo, tusim ze je na nej odbornik Polly z autohifi. Dost se o to zajimal a uvadel narusty vykonu okolo 50hp. Zkus se na www.autohificlub.cz poptat na Pollyho ze shanis el. turbo, oni ti uz poradi ... nejlepe pak sekce tuning.
:smich:

a magnety na palivový hadice bys neměl? :smich2:
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Beaver »

xmeda píše:
Beaver píše:
xmeda píše:hlavne na favo pridej jeste vicko na nadrz, at je kam lepit nalepku ;)))

Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)

A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty ;)
Lehký úpravy tomu motoru relativně prospějou, jde s tím potom jezdit radostněji. Já bych to úplně nezatracoval. Ale závodní motor do silničního provozu je nesmysl stejně jako závodit s neupraveným motorem :D
Ano, "lehke upravy" tomu motoru prospeji.. ovsem na ceste do šrotu.. 46kW/100Nm staci na beznej provoz, drbanim karburatoru si akorat zajistis zvyseni spotreby, problem na emisni kontrole a motor se bude za cenu par kW vesele zadelavat karbonem.. az se po nejakych 10-20 000 podela. Kdyz celej motor nevynda a neprekope, nema to smysl.. Znova rozvody, novy ventily, cistej vybrus, novy presny pisty, fungl hlavu s tesnenim, dvojitej Weber karburator, naporovej chladic oleje a cely sladit na paltestu.. jinak to nema smysl.. a jako doplnek fungl novej vyfuk (tim nemyslim nejaky zbastleny roury z drsne firmy pepa a jouda), dal si to vyzada minimalne komplet repasi prevodovky, novou spojku.. a dostavame se bliz ke kolum.. tzn. projit napravy, povymenovat shnily dily, dopredu i dozadu skodovackou stabilizacni vzperovou sadu, novy kotouce +prislusenstvi, dozadu sehnat Ackovy fungl bubny, + nejlip mezichladic brzdove kapaliny.. pak celej spodek provarit mezisvarama.. auto komplet prestrikat hluboko lesklou bilou a nejaky pekny bily kola z MetalExu. Pak aspon dopredu fungl sedacky model94 a fungl novy pasy. Pak je to auto schopny legalne projit stk, na emisich taky.. policajt nic nemuze rict i kdyby se posral, nebal bych se v tom jet a s 900kilama skoro 20 letyho veterana bude cukat cca 75-80kW@6000 + 120-140Nm@3500... coz je az dost, kdyz uvazime hladkej chod motoru a snahu zachovat nejaky bezny prubehy vykonu i momentu, abychom porad neřadili jak debili. Ovsem to si asi pohraju az v duchodu... a jeste to stoji hafo prachu a dost shaneni a prace.

No a poenta je ta, ze i 10 let stara jeta impreza na tom bude porad ve vsech ohledech lip.. ve vysledku mozna i za lepsi cenu.. akorat se ji teda do kufru nevejde lednice ;oD Ale mame i jiny skvosty.. za sto litru se da poridit Lincoln Towncar V8 5.0L 170bhp/270Nm s klimou a kozenyma sedackama.. jet pianko 130km/h pri 1400ot/min za 8 litru a na vsechny honice se vykaslat.. :oD
Tak tragický to není, já ty lehký úpravy mám (hlava, karbec, vačka) a jediný co bych k nim opravdu doporučoval, je aplikovat je minimálně na motor v dobrým stavu, jinak to skutečně je zbytečnost. Výztuhy, brzdy atd. tyhle lehký úpravy ještě ustojí a není potřeba to celý předělat na Áčkovýho Favoucha. Ty popsaný komplexní úpravy jsou příliš nákladný na to, aby se použily na auto pro běžnější ježdění a je pravda, že stejně bude spousta aut, který mu stejně ujedou a přitom budou mít dokonce nižší spotřebu. Cílem je spíš dokázat upravit Favoucha tak, aby jezdil i do kopce.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od xmeda »

Tak tragický to není, já ty lehký úpravy mám (hlava, karbec, vačka) a jediný co bych k nim opravdu doporučoval, je aplikovat je minimálně na motor v dobrým stavu, jinak to skutečně je zbytečnost. Výztuhy, brzdy atd. tyhle lehký úpravy ještě ustojí a není potřeba to celý předělat na Áčkovýho Favoucha. Ty popsaný komplexní úpravy jsou příliš nákladný na to, aby se použily na auto pro běžnější ježdění a je pravda, že stejně bude spousta aut, který mu stejně ujedou a přitom budou mít dokonce nižší spotřebu. Cílem je spíš dokázat upravit Favoucha tak, aby jezdil i do kopce.
nevim, me do kopce jezdi i tak.. :oD

Na ackovyho favorita to neni dobry, pac by mel interni ram, zadny zadni sedadla, neschvaleny pasy a nebyl by tedy zpusobilej k provozu na pozemnich komunikacich. Psal jsem to k brzdam.. ty bubny jsou lip udelany.. lepsi odvod tepla>lepsi ucinek brzdeni ( a pritom konstrukce odpovidajici autu, coz nejaky prebastleni kotoucu z jine kary neni).
Co se naprav tyce, tam bych se dival spolu s provarenim uplne nejdriv... uz jenom repase prevodu, lozisek a rozvodovky znacne snizi valivej a treci odpor.. a stabilizacni ramena omezi to kouzelny ponořovani predku auta v zatacce (ale je potreba i zadni sada kvuli vyvazeni na centr, bo by se to jinak priserne rozjebalo a skoncil bys treba v poli na strese). A kdyz si budeme hrat na machry, tak skodovacky pruziny a tlumice vymenime za rozmerove odpovidajici sadu ciste plynovych Bilstenu a doplnime novy PU dorazy a vyztuhy naprav.. (cimz v mziku temer zdvojnasobime stavajici cenu auta :o) Ad motor.. bud je predpokladem, ze je malo jetej (pod 30 000) a nebo radsi poskladat pri repasi skoro novej.. (nezavrhuju ani sehnani 781.136XX/50kW v dobrym stavu..ze)

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

jestli to auto chces mit jen nekde poblbnout s kamosema o vikendu nekde mimo verejne silnice tak budiz ale jezdit s tim kazdy den to nevidim jaky dobry napad.Taky sem se touhle myslenkou zabyval ale do felicie a dosel sem k nazoru upravit jen par veci. Brzdy poradny Go-repase,podvozek Hp,vacka,sani,cely vyfuk system,chip a myslim ze ti to pojede dost dobre a hlavne nezapomen na brzdy rychle umi jezdit kazdy sulin ale co neubrzdis to neukecas

a pokud nejsi aspon trosku dobry mechanik tak ti auto bude stat vetsinu casu v servisu protoze budes menit kde co a furt dokola.A tech penez co do toho vrazis bude mraky a jakmile to budes chtit prodat tak budes rad kdyz to prodas za par drobnych
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Bobotct
Příspěvky: 67
Registrován: 29 říj 2005 10:59
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Bobotct »

Hustý,další dárce orgánů,já bych se nato vykašlal za ty peníze raději 3golfa GTI,Kadet GSI atd.............
T.C.T.na cestách...

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TUNER Lukas P »

ajsik píše:myslim se super reseni je tam hodit el. turbo, tusim ze je na nej odbornik Polly z autohifi. Dost se o to zajimal a uvadel narusty vykonu okolo 50hp. Zkus se na www.autohificlub.cz poptat na Pollyho ze shanis el. turbo, oni ti uz poradi ... nejlepe pak sekce tuning.
jo díky za odkaz napíšu mu. 8)

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Vecernicek píše:Tak si tam dej tohodle Wankla...když už je řeč o motorech....

Obrázek
No ten se ti teda povedl. :twisted:

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Něco jsem slyšel o pasivním turbu + pop of ventyl můžetemi k tomu něco napsat. :lol:
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

fandars
Příspěvky: 54
Registrován: 13 říj 2005 14:13

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od fandars »

Můj názor je takový,že teorie je dobrá věc ale realita je trochu jiná!
Já mám ve fávu 1,6 upravená +-115koni,v originál fávu a nic to nedělá,kámoš má teda 1,6 v základu ve fávu,už s tim jezdí tak 5 let a vše v poho,kastle drží!!!

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Beaver »

TUNER Lukas P píše:Něco jsem slyšel o pasivním turbu + pop of ventyl můžetemi k tomu něco napsat. :lol:
K tomu není co napsat, kromě toho "ventYlu" :twisted:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Tom_ »

TUNER Lukas P píše:Něco jsem slyšel o pasivním turbu + pop of ventyl můžetemi k tomu něco napsat. :lol:
:? :? :?
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od xmeda »

fandars píše:Můj názor je takový,že teorie je dobrá věc ale realita je trochu jiná!
Já mám ve fávu 1,6 upravená +-115koni,v originál fávu a nic to nedělá,kámoš má teda 1,6 v základu ve fávu,už s tim jezdí tak 5 let a vše v poho,kastle drží!!!

v original fávu 1.6.. ha ha ha ha ha ha ha.. ty ses taky fávo

original fávo je tohleto:
http://www.sweb.cz/xdatastore/casio/Cimg0578.jpg

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Lobo »

TUNER Lukas P píše:Něco jsem slyšel o pasivním turbu + pop of ventyl můžetemi k tomu něco napsat. :lol:
jasne, pasivni turbo se vozi vzadu na platu mezi vajickama a pop off ventil v kufru 8)

Uživatelský avatar
UDO BIERHANZEL von RS
Příspěvky: 155
Registrován: 26 črc 2005 18:46
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od UDO BIERHANZEL von RS »

Si tady z Vás dělá prdel a vy mu to žerete.....
Škoda 130RS Turbo .... 12.9s

fandars
Příspěvky: 54
Registrován: 13 říj 2005 14:13

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od fandars »

Jako originál favo,jestli si myslíš že pěkný kola a pěknej lak
něco zlepší na podvozku,tak jseš na velkým omylu!
Tak to bohužel není!A jestli nevěříš dej mi e-mail a já ti pošlu jak to vypadá! V realu.

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Tak mi to pošli jak to vypadá v realu. Toje můj e-mail LukasPilch@seznam.cz 8)
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

to já to chci taky videt :) tak to pošli i mě.. ixnay@seznam.cz
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Nemůžu se dočkat na to. 8)
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Vecernicek »

Já taky: xvecernicekx@seznam.cz

Myslím že originál fávo mělo obsah kolem 1,3... Kde jsi vzal 1,6???
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od TUNER Lukas P »

to mně taky zajíma kde vzal tu 1,6....... :?
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkonný motor do FAVA

Příspěvek od Eiffel »

do fava měla být 1.6 v serii, ale němčouři to zatrhli. Je jen jeden prototyp a je to ten se 4-očkem
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“