Tak tragický to není, já ty lehký úpravy mám (hlava, karbec, vačka) a jediný co bych k nim opravdu doporučoval, je aplikovat je minimálně na motor v dobrým stavu, jinak to skutečně je zbytečnost. Výztuhy, brzdy atd. tyhle lehký úpravy ještě ustojí a není potřeba to celý předělat na Áčkovýho Favoucha. Ty popsaný komplexní úpravy jsou příliš nákladný na to, aby se použily na auto pro běžnější ježdění a je pravda, že stejně bude spousta aut, který mu stejně ujedou a přitom budou mít dokonce nižší spotřebu. Cílem je spíš dokázat upravit Favoucha tak, aby jezdil i do kopce.
nevim, me do kopce jezdi i tak.. :oD
Na ackovyho favorita to neni dobry, pac by mel interni ram, zadny zadni sedadla, neschvaleny pasy a nebyl by tedy zpusobilej k provozu na pozemnich komunikacich. Psal jsem to k brzdam.. ty bubny jsou lip udelany.. lepsi odvod tepla>lepsi ucinek brzdeni ( a pritom konstrukce odpovidajici autu, coz nejaky prebastleni kotoucu z jine kary neni).
Co se naprav tyce, tam bych se dival spolu s provarenim uplne nejdriv... uz jenom repase prevodu, lozisek a rozvodovky znacne snizi valivej a treci odpor.. a stabilizacni ramena omezi to kouzelny ponořovani predku auta v zatacce (ale je potreba i zadni sada kvuli vyvazeni na centr, bo by se to jinak priserne rozjebalo a skoncil bys treba v poli na strese). A kdyz si budeme hrat na machry, tak skodovacky pruziny a tlumice vymenime za rozmerove odpovidajici sadu ciste plynovych Bilstenu a doplnime novy PU dorazy a vyztuhy naprav.. (cimz v mziku temer zdvojnasobime stavajici cenu auta

Ad motor.. bud je predpokladem, ze je malo jetej (pod 30 000) a nebo radsi poskladat pri repasi skoro novej.. (nezavrhuju ani sehnani 781.136XX/50kW v dobrym stavu..ze)