Výkonný motor do FAVA
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- xmeda
- Příspěvky: 32
- Registrován: 29 lis 2005 19:20
- Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
hlavne na favo pridej jeste vicko na nadrz, at je kam lepit nalepku ))
Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)
A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty
Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)
A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)
Re: Výkonný motor do FAVA
Lehký úpravy tomu motoru relativně prospějou, jde s tím potom jezdit radostněji. Já bych to úplně nezatracoval. Ale závodní motor do silničního provozu je nesmysl stejně jako závodit s neupraveným motoremxmeda píše:hlavne na favo pridej jeste vicko na nadrz, at je kam lepit nalepku ))
Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)
A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Tak si tam dej tohodle Wankla...když už je řeč o motorech....
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: Výkonný motor do FAVA
kolik na to mas penez?? pokud hodne, tak zacni neco delat, nas k tomu vice mene nepotrebujes, zavolej do Lotusu tz ti radi poradi a udelaj vse na co si vzpomenes..
only Hyundai Sonata GLS 2.0i/140PS
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
A ještě mě napadlo, frajera můžeš dělat v tomhle zimním období na ledě i se seriovým motorem...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
- xmeda
- Příspěvky: 32
- Registrován: 29 lis 2005 19:20
- Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Ano, "lehke upravy" tomu motoru prospeji.. ovsem na ceste do šrotu.. 46kW/100Nm staci na beznej provoz, drbanim karburatoru si akorat zajistis zvyseni spotreby, problem na emisni kontrole a motor se bude za cenu par kW vesele zadelavat karbonem.. az se po nejakych 10-20 000 podela. Kdyz celej motor nevynda a neprekope, nema to smysl.. Znova rozvody, novy ventily, cistej vybrus, novy presny pisty, fungl hlavu s tesnenim, dvojitej Weber karburator, naporovej chladic oleje a cely sladit na paltestu.. jinak to nema smysl.. a jako doplnek fungl novej vyfuk (tim nemyslim nejaky zbastleny roury z drsne firmy pepa a jouda), dal si to vyzada minimalne komplet repasi prevodovky, novou spojku.. a dostavame se bliz ke kolum.. tzn. projit napravy, povymenovat shnily dily, dopredu i dozadu skodovackou stabilizacni vzperovou sadu, novy kotouce +prislusenstvi, dozadu sehnat Ackovy fungl bubny, + nejlip mezichladic brzdove kapaliny.. pak celej spodek provarit mezisvarama.. auto komplet prestrikat hluboko lesklou bilou a nejaky pekny bily kola z MetalExu. Pak aspon dopredu fungl sedacky model94 a fungl novy pasy. Pak je to auto schopny legalne projit stk, na emisich taky.. policajt nic nemuze rict i kdyby se posral, nebal bych se v tom jet a s 900kilama skoro 20 letyho veterana bude cukat cca 75-80kW@6000 + 120-140Nm@3500... coz je az dost, kdyz uvazime hladkej chod motoru a snahu zachovat nejaky bezny prubehy vykonu i momentu, abychom porad neřadili jak debili. Ovsem to si asi pohraju az v duchodu... a jeste to stoji hafo prachu a dost shaneni a prace.Beaver píše:Lehký úpravy tomu motoru relativně prospějou, jde s tím potom jezdit radostněji. Já bych to úplně nezatracoval. Ale závodní motor do silničního provozu je nesmysl stejně jako závodit s neupraveným motoremxmeda píše:hlavne na favo pridej jeste vicko na nadrz, at je kam lepit nalepku ))
Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)
A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty
No a poenta je ta, ze i 10 let stara jeta impreza na tom bude porad ve vsech ohledech lip.. ve vysledku mozna i za lepsi cenu.. akorat se ji teda do kufru nevejde lednice ;oD Ale mame i jiny skvosty.. za sto litru se da poridit Lincoln Towncar V8 5.0L 170bhp/270Nm s klimou a kozenyma sedackama.. jet pianko 130km/h pri 1400ot/min za 8 litru a na vsechny honice se vykaslat.. :oD
myslim se super reseni je tam hodit el. turbo, tusim ze je na nej odbornik Polly z autohifi. Dost se o to zajimal a uvadel narusty vykonu okolo 50hp. Zkus se na www.autohificlub.cz poptat na Pollyho ze shanis el. turbo, oni ti uz poradi ... nejlepe pak sekce tuning.
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i
ajsik píše:myslim se super reseni je tam hodit el. turbo, tusim ze je na nej odbornik Polly z autohifi. Dost se o to zajimal a uvadel narusty vykonu okolo 50hp. Zkus se na www.autohificlub.cz poptat na Pollyho ze shanis el. turbo, oni ti uz poradi ... nejlepe pak sekce tuning.
tak ted jsem si protrhnul bránici zase já
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
ajsik píše:myslim se super reseni je tam hodit el. turbo, tusim ze je na nej odbornik Polly z autohifi. Dost se o to zajimal a uvadel narusty vykonu okolo 50hp. Zkus se na www.autohificlub.cz poptat na Pollyho ze shanis el. turbo, oni ti uz poradi ... nejlepe pak sekce tuning.
a magnety na palivový hadice bys neměl?
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...
Re: Výkonný motor do FAVA
Tak tragický to není, já ty lehký úpravy mám (hlava, karbec, vačka) a jediný co bych k nim opravdu doporučoval, je aplikovat je minimálně na motor v dobrým stavu, jinak to skutečně je zbytečnost. Výztuhy, brzdy atd. tyhle lehký úpravy ještě ustojí a není potřeba to celý předělat na Áčkovýho Favoucha. Ty popsaný komplexní úpravy jsou příliš nákladný na to, aby se použily na auto pro běžnější ježdění a je pravda, že stejně bude spousta aut, který mu stejně ujedou a přitom budou mít dokonce nižší spotřebu. Cílem je spíš dokázat upravit Favoucha tak, aby jezdil i do kopce.xmeda píše:Ano, "lehke upravy" tomu motoru prospeji.. ovsem na ceste do šrotu.. 46kW/100Nm staci na beznej provoz, drbanim karburatoru si akorat zajistis zvyseni spotreby, problem na emisni kontrole a motor se bude za cenu par kW vesele zadelavat karbonem.. az se po nejakych 10-20 000 podela. Kdyz celej motor nevynda a neprekope, nema to smysl.. Znova rozvody, novy ventily, cistej vybrus, novy presny pisty, fungl hlavu s tesnenim, dvojitej Weber karburator, naporovej chladic oleje a cely sladit na paltestu.. jinak to nema smysl.. a jako doplnek fungl novej vyfuk (tim nemyslim nejaky zbastleny roury z drsne firmy pepa a jouda), dal si to vyzada minimalne komplet repasi prevodovky, novou spojku.. a dostavame se bliz ke kolum.. tzn. projit napravy, povymenovat shnily dily, dopredu i dozadu skodovackou stabilizacni vzperovou sadu, novy kotouce +prislusenstvi, dozadu sehnat Ackovy fungl bubny, + nejlip mezichladic brzdove kapaliny.. pak celej spodek provarit mezisvarama.. auto komplet prestrikat hluboko lesklou bilou a nejaky pekny bily kola z MetalExu. Pak aspon dopredu fungl sedacky model94 a fungl novy pasy. Pak je to auto schopny legalne projit stk, na emisich taky.. policajt nic nemuze rict i kdyby se posral, nebal bych se v tom jet a s 900kilama skoro 20 letyho veterana bude cukat cca 75-80kW@6000 + 120-140Nm@3500... coz je az dost, kdyz uvazime hladkej chod motoru a snahu zachovat nejaky bezny prubehy vykonu i momentu, abychom porad neřadili jak debili. Ovsem to si asi pohraju az v duchodu... a jeste to stoji hafo prachu a dost shaneni a prace.Beaver píše:Lehký úpravy tomu motoru relativně prospějou, jde s tím potom jezdit radostněji. Já bych to úplně nezatracoval. Ale závodní motor do silničního provozu je nesmysl stejně jako závodit s neupraveným motoremxmeda píše:hlavne na favo pridej jeste vicko na nadrz, at je kam lepit nalepku ))
Kuchat š781.135/6 Favorit ma vyznam, pokud na to mas aspon 50 - 200 000+,- a myslis to vazne jako karu na okruh. A to se jaksi nevyplati.. ;o)
A pokud je cilem bastlung k silnicnimu provozu, tak shanim Tatru815 8x8 s radlici at to muzu uklizet z cesty
No a poenta je ta, ze i 10 let stara jeta impreza na tom bude porad ve vsech ohledech lip.. ve vysledku mozna i za lepsi cenu.. akorat se ji teda do kufru nevejde lednice ;oD Ale mame i jiny skvosty.. za sto litru se da poridit Lincoln Towncar V8 5.0L 170bhp/270Nm s klimou a kozenyma sedackama.. jet pianko 130km/h pri 1400ot/min za 8 litru a na vsechny honice se vykaslat.. :oD
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- xmeda
- Příspěvky: 32
- Registrován: 29 lis 2005 19:20
- Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
nevim, me do kopce jezdi i tak.. :oDTak tragický to není, já ty lehký úpravy mám (hlava, karbec, vačka) a jediný co bych k nim opravdu doporučoval, je aplikovat je minimálně na motor v dobrým stavu, jinak to skutečně je zbytečnost. Výztuhy, brzdy atd. tyhle lehký úpravy ještě ustojí a není potřeba to celý předělat na Áčkovýho Favoucha. Ty popsaný komplexní úpravy jsou příliš nákladný na to, aby se použily na auto pro běžnější ježdění a je pravda, že stejně bude spousta aut, který mu stejně ujedou a přitom budou mít dokonce nižší spotřebu. Cílem je spíš dokázat upravit Favoucha tak, aby jezdil i do kopce.
Na ackovyho favorita to neni dobry, pac by mel interni ram, zadny zadni sedadla, neschvaleny pasy a nebyl by tedy zpusobilej k provozu na pozemnich komunikacich. Psal jsem to k brzdam.. ty bubny jsou lip udelany.. lepsi odvod tepla>lepsi ucinek brzdeni ( a pritom konstrukce odpovidajici autu, coz nejaky prebastleni kotoucu z jine kary neni).
Co se naprav tyce, tam bych se dival spolu s provarenim uplne nejdriv... uz jenom repase prevodu, lozisek a rozvodovky znacne snizi valivej a treci odpor.. a stabilizacni ramena omezi to kouzelny ponořovani predku auta v zatacce (ale je potreba i zadni sada kvuli vyvazeni na centr, bo by se to jinak priserne rozjebalo a skoncil bys treba v poli na strese). A kdyz si budeme hrat na machry, tak skodovacky pruziny a tlumice vymenime za rozmerove odpovidajici sadu ciste plynovych Bilstenu a doplnime novy PU dorazy a vyztuhy naprav.. (cimz v mziku temer zdvojnasobime stavajici cenu auta Ad motor.. bud je predpokladem, ze je malo jetej (pod 30 000) a nebo radsi poskladat pri repasi skoro novej.. (nezavrhuju ani sehnani 781.136XX/50kW v dobrym stavu..ze)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
jestli to auto chces mit jen nekde poblbnout s kamosema o vikendu nekde mimo verejne silnice tak budiz ale jezdit s tim kazdy den to nevidim jaky dobry napad.Taky sem se touhle myslenkou zabyval ale do felicie a dosel sem k nazoru upravit jen par veci. Brzdy poradny Go-repase,podvozek Hp,vacka,sani,cely vyfuk system,chip a myslim ze ti to pojede dost dobre a hlavne nezapomen na brzdy rychle umi jezdit kazdy sulin ale co neubrzdis to neukecas
a pokud nejsi aspon trosku dobry mechanik tak ti auto bude stat vetsinu casu v servisu protoze budes menit kde co a furt dokola.A tech penez co do toho vrazis bude mraky a jakmile to budes chtit prodat tak budes rad kdyz to prodas za par drobnych
a pokud nejsi aspon trosku dobry mechanik tak ti auto bude stat vetsinu casu v servisu protoze budes menit kde co a furt dokola.A tech penez co do toho vrazis bude mraky a jakmile to budes chtit prodat tak budes rad kdyz to prodas za par drobnych
Audi Coupe Quattro
Re: Výkonný motor do FAVA
Hustý,další dárce orgánů,já bych se nato vykašlal za ty peníze raději 3golfa GTI,Kadet GSI atd.............
T.C.T.na cestách...
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
jo díky za odkaz napíšu mu.ajsik píše:myslim se super reseni je tam hodit el. turbo, tusim ze je na nej odbornik Polly z autohifi. Dost se o to zajimal a uvadel narusty vykonu okolo 50hp. Zkus se na www.autohificlub.cz poptat na Pollyho ze shanis el. turbo, oni ti uz poradi ... nejlepe pak sekce tuning.
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
No ten se ti teda povedl.Vecernicek píše:Tak si tam dej tohodle Wankla...když už je řeč o motorech....
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Něco jsem slyšel o pasivním turbu + pop of ventyl můžetemi k tomu něco napsat.
Re: Výkonný motor do FAVA
Můj názor je takový,že teorie je dobrá věc ale realita je trochu jiná!
Já mám ve fávu 1,6 upravená +-115koni,v originál fávu a nic to nedělá,kámoš má teda 1,6 v základu ve fávu,už s tim jezdí tak 5 let a vše v poho,kastle drží!!!
Já mám ve fávu 1,6 upravená +-115koni,v originál fávu a nic to nedělá,kámoš má teda 1,6 v základu ve fávu,už s tim jezdí tak 5 let a vše v poho,kastle drží!!!
Re: Výkonný motor do FAVA
K tomu není co napsat, kromě toho "ventYlu"TUNER Lukas P píše:Něco jsem slyšel o pasivním turbu + pop of ventyl můžetemi k tomu něco napsat.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
TUNER Lukas P píše:Něco jsem slyšel o pasivním turbu + pop of ventyl můžetemi k tomu něco napsat.
Audi Coupe Quattro
- xmeda
- Příspěvky: 32
- Registrován: 29 lis 2005 19:20
- Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
fandars píše:Můj názor je takový,že teorie je dobrá věc ale realita je trochu jiná!
Já mám ve fávu 1,6 upravená +-115koni,v originál fávu a nic to nedělá,kámoš má teda 1,6 v základu ve fávu,už s tim jezdí tak 5 let a vše v poho,kastle drží!!!
v original fávu 1.6.. ha ha ha ha ha ha ha.. ty ses taky fávo
original fávo je tohleto:
http://www.sweb.cz/xdatastore/casio/Cimg0578.jpg
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
jasne, pasivni turbo se vozi vzadu na platu mezi vajickama a pop off ventil v kufruTUNER Lukas P píše:Něco jsem slyšel o pasivním turbu + pop of ventyl můžetemi k tomu něco napsat.
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Si tady z Vás dělá prdel a vy mu to žerete.....
Škoda 130RS Turbo .... 12.9s
Re: Výkonný motor do FAVA
Jako originál favo,jestli si myslíš že pěkný kola a pěknej lak
něco zlepší na podvozku,tak jseš na velkým omylu!
Tak to bohužel není!A jestli nevěříš dej mi e-mail a já ti pošlu jak to vypadá! V realu.
něco zlepší na podvozku,tak jseš na velkým omylu!
Tak to bohužel není!A jestli nevěříš dej mi e-mail a já ti pošlu jak to vypadá! V realu.
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Tak mi to pošli jak to vypadá v realu. Toje můj e-mail LukasPilch@seznam.cz
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
do fava měla být 1.6 v serii, ale němčouři to zatrhli. Je jen jeden prototyp a je to ten se 4-očkem
Cadillac seville V8 4.6
zatím ještě žiju...
zatím ještě žiju...