sly> zjisti od nej pls, jestli dela svody na jakykoliv auto a za jakou cca cenu..diky
Opel Corsa B 1.2i motor C12NZ. 4valec OHC. 4>1 svody....diky ti moc
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Mike Mad píše:sly> zjisti od nej pls, jestli dela svody na jakykoliv auto a za jakou cca cenu..diky
Opel Corsa B 1.2i motor C12NZ. 4valec OHC. 4>1 svody....diky ti moc
Muzu se ho samozrejme zeptat. Mam kontakt jeste na jednoho cloveka, ktery je od Zlina a je o neco levnejsi. Udela svody od 5-7 tis podle narocnosti. Jestli chces, poslu ti pres SZ kontakt.
Mike Mad píše:sly> zjisti od nej pls, jestli dela svody na jakykoliv auto a za jakou cca cenu..diky
Opel Corsa B 1.2i motor C12NZ. 4valec OHC. 4>1 svody....diky ti moc
Muzu se ho samozrejme zeptat. Mam kontakt jeste na jednoho cloveka, ktery je od Zlina a je o neco levnejsi. Udela svody od 5-7 tis podle narocnosti. Jestli chces, poslu ti pres SZ kontakt.
Jestli by si prosimtě mohl pošli SZ i mně(na toho ze Zlína). Taky bych měl zájem.Dík
Naposledy upravil(a) Medour dne 08 lis 2005 15:44, celkem upraveno 1 x.
Sly píše:Zemi> Ty mas vnitrni prumer potrubi/koncaku kolik?
Sirka potrubi je tusim 52mm a koncak 60mm...
Ok, diky.
Ale nevim to presne... Ja to nemeril... Proste seriovy potrubi... Tamto z Rovera slo do prdele... Tohle uz taky pomalu odchazi tak pristi rok asi nerez komplet...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Zemi píše:
Sirka potrubi je tusim 52mm a koncak 60mm...
Ok, diky.
Ale nevim to presne... Ja to nemeril... Proste seriovy potrubi... Tamto z Rovera slo do prdele... Tohle uz taky pomalu odchazi tak pristi rok asi nerez komplet...
Zemi píše:Dobry brcko... Uvidime po zime letos uz zavodit nebudu a ani moc jezdit. Po zime necham udelat s vetsim prumerem jak rikaj na ZCR foru...
Vetsi prumer. Tzn. tech 2.25inch? Ja se zeptam vyfukare. Uvidim, co mi rekne. Pokud bude zastavat nazor, ze 50 je malo, tak vymenim koncak a pujdu vys.
Njn, kazdy tvrdi neco jineho. Byl jsem tam dnes s Tomokingem a Dolphem. Shodli jsme se na tom, ze ten clovek tomu rozumi. Pulhodinova prednaska na tema konstrukce svodu nam dala celkem padny duvod mu verit. Uvidime, jak to pojede.
ted si nejsem jisty, ale potrubi na CRX by melo byt 45 mm, varili jsme nekolik stredu, jinak jsem uz rikal , ze u CRX opravdu se nemusi jit pres 50 mm, protoze pri maximalnim zpruchodneni prave ten prumer dela aspon nejaky protitlak, ktereho je treba, az bude nekdo stavet vyfuk, jsem ochoten u Bionixu zaplatit mereni na brzde jako dukaz do budoucna, ja se zatim do toho nedokopu a auto zatim stavet jen tak na pul nechci, nejvetsi brzda v tuningu = manzelka [uplne jine priority], ale ten cas prijde
moc tomu nerozumiem, ale...
ked sa zvacsi priemer trubiek, tak klesne rychlost vyfukovych plynov. nie?
takze sa moze zhorsit odvod plynov.
ale jak sa do toho pletie protitlak to fakt neviem.
z fyziky si pametam len, ze ak sa potrubie zuzuje, tak stupa rychlost plynov a klesa tlak.
dynomax píše:ted si nejsem jisty, ale potrubi na CRX by melo byt 45 mm, varili jsme nekolik stredu, jinak jsem uz rikal , ze u CRX opravdu se nemusi jit pres 50 mm, protoze pri maximalnim zpruchodneni prave ten prumer dela aspon nejaky protitlak, ktereho je treba, az bude nekdo stavet vyfuk, jsem ochoten u Bionixu zaplatit mereni na brzde jako dukaz do budoucna, ja se zatim do toho nedokopu a auto zatim stavet jen tak na pul nechci, nejvetsi brzda v tuningu = manzelka [uplne jine priority], ale ten cas prijde
Beru Te za slovo. Vsak jsme se o tom dnes bavili. Az nahodim potrubi + Bionix, odmerime vykon a dame zde graf z brzdy. Jeste by bylo idealni zmerit auto pred zmenou. Uvidim, jestli vyjde pred Vanocema zbytecny tisic na brzdu, ze bych zafinancoval odmereni pred, aby byl jasne viditelny rozdil.