Mad Chick píše:Idaho: Jenže ty už přecejen nějáké ty zkušenosti s motory převodovkou atd máš, lae já sem v tomto ohledu ještě takové nemluvně ,sice mám kamarády kteří dělají z auty každej den, ale to jsou z 95% škodovky, žigulíci, ara , nebo náklaďáky, takže bych to stejně zřejmě musel brát cestou servisu
Mylsíš??
asi tě vyvedu z omylu - před dvěma lety na jaře jsem si propíchnul ruku šroubovákem, když sjem se snažil vyměnit žárovku v předním světle na CD7, nakonec mi ji vyměnil kámoš opravář a já zjistil že šroubovák jsem vubec nepotřeboval.
6 měsícu an to jsme si vyměnil motro v CD7 - mezi touto dobou nebylo nic jiného než 4 měsíce neustálého obvolávání servisu co s je s autem - odpověd nemám čas, nevíme ale řešíme atd. 5.měsíc Začal jsem obvolávat vrakoviště a sháněl funkční motor do CD7 - podle servisu jediná možnost - motro nelze opravit..
Během toht měsíce jsme se dozvědel že sedělali 3 varianty F22B do CD7 a to F22B4 a 2xF22B5 lišící se ŘJ vstřikama ( jednaverze má výkon ubraný na 100kW kvůli nějakému státu ted nevím )
no hurá, n azačátku 6. měsíce jsem si jel prro motor ale musel jsme ho ám vyndat z vraku takže ve třech lidech, Rapid s přívěsem a cesta Příbram - Brno-vyjmutí motoru - Přibram trvala 13hod. na tu cestu jsem sistáhnul dílenskej manuál a motor vyndal přesně podle kapitoly "Engine Removal" .. do puntíku.
Domu sjem dojel zničenej a le štastnej. o to víc jsme byl zdrcenej druhý den když mi mechanik řekl - mám čas až za měsíc... ožral jsm se a nechal vyhecovat, hele když to šlo ven, tak to pujde dovnitř, vždyt vyndání motoru si zopakujem an tvem vadném jak hobudeme dostávat ven, popíšem si konektory atd..
no jak jsem už psal po vystřízlivění jsme auto dovezli ale já s epořád bál, když jsem viděl svého miláčka, e bych mu mohl ublížit.. opět jsme se opil ( byla to těžká doba

) a druhý den jsem se probudil pod autem, který mělo motor venku, byl do něj na jeřábu spuštenej novej motor, jen nebyl uchycen ( do dnes si nepamatuji že bychom pasovalipřevodovku s novu spojkou ale fakt tam byla

) opět as eotevřel manuál a tehdy jsme zjistli že všechyn popisi konektoru jsm si sice udělali ale rozpilo s eto tak že to bylo nečitelné, ale už jsme pokračovali a ejhle konektor nešel zastrčit do jiné zásuvky než poro kterou byl určen a celé zapojení se povedlo naporve ( ne jako u supry tam napodruhé ) a autí hezky vrčelo a vrčí dodnes...
prosztě se neboj, pořid si literarturu, a nedělej to tak že si v pokoji sedneš nad dílenskej manuál a budeš ho snažit číst. to nemá cenu, vem ho do garáže k auto, nalistuj si třeba kapitoulu brzdy a sundej si kolo, porlez si brzdy a zjistíš že to tak těžké není.
dnes když za mnou přijede někdo s Accordem a něco chce a já to třeba nedělal tak řeknu, nikd yjsme to nedělal al emrknu nato , zatím jsme to udělal vždy... věř si trošku.. nidk ynebudu profi mechanik co ti za jendu noc přehodí motor v autě, mě to bude trvat nocí třeba pět ale udělám to, ako bys to udělal ty. a vem si k sobě nekoho kdo má třeba zkušenost jen z tou škodovkou, když s ničím tak ti poradí jak povolit šroub, který nejde ( třeba Flexa - á la Suprista

) atd..
NEBOJ SE, NIC NEMŮŽEŠ POSRAT A KDYŽ TO POSEREŠ, VŽDY SE TO DÁ OPRAVIT..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz