málo šťávy-starter nebo altik
málo šťávy-starter nebo altik
Nazdarek,
mam problem asi mam v pytli starter nebo altik..nebo oboji
porad startuju tak nejak stylem ze sem rad ze vubec nastartuju, vzdy se sotva otoci motor ale nakonec to dopadne, daval sem i novou baterku a bylo to to sami uz sem mel 2x vyndany starter cely vycistil a chvilku se to tvarilo OK a za chvili to sami takze nevim nevim nekde to ma naky velky odber, ale asi ani altik neni uplne OK protoze kdyz mam nahozeny motor a odpojim baterku motor zacne mit problemy obcas vynecha valec kolisaj otacky a je rad ze se udrzi a podobny zvuky to vydava uz jen kdyz mam normal zapojenou baterku volnobeh a zapnu treba svetla a topeni. Svetla taky svitej rek bych nejak malo- zrcadla sou OK nejsou vyzrany ale zarovky vylozene svitej min nez bych cekal.. ale spis jen kdyz mam potkavacky.. Jo a pri nastartovani kolikrat jeste dobu sviti baterka..nekdy staci proslapnou plyn a nekdy i dobu jedu nez zhanse...
tak co byste z techto vsech indicii usoudili ? je to na novy starter a altik ? nerad bych to vymenil a zjistil ze sem na tom porad stejne - protoze k tomu altiku je pekne na houno pristup.. uz ste ho nekdy menil nekdo ? ja nemam moc predstavu kudy se k nemu dostat. Nevim jestli to cely nemuze byt jen spatnou kostrou ze sou nekde zoxydovany kontakty ale snazil sem se to projit a nic sem nenasel..
nemate podobny zkusenosti ? dik za kazdou radu
mam problem asi mam v pytli starter nebo altik..nebo oboji
porad startuju tak nejak stylem ze sem rad ze vubec nastartuju, vzdy se sotva otoci motor ale nakonec to dopadne, daval sem i novou baterku a bylo to to sami uz sem mel 2x vyndany starter cely vycistil a chvilku se to tvarilo OK a za chvili to sami takze nevim nevim nekde to ma naky velky odber, ale asi ani altik neni uplne OK protoze kdyz mam nahozeny motor a odpojim baterku motor zacne mit problemy obcas vynecha valec kolisaj otacky a je rad ze se udrzi a podobny zvuky to vydava uz jen kdyz mam normal zapojenou baterku volnobeh a zapnu treba svetla a topeni. Svetla taky svitej rek bych nejak malo- zrcadla sou OK nejsou vyzrany ale zarovky vylozene svitej min nez bych cekal.. ale spis jen kdyz mam potkavacky.. Jo a pri nastartovani kolikrat jeste dobu sviti baterka..nekdy staci proslapnou plyn a nekdy i dobu jedu nez zhanse...
tak co byste z techto vsech indicii usoudili ? je to na novy starter a altik ? nerad bych to vymenil a zjistil ze sem na tom porad stejne - protoze k tomu altiku je pekne na houno pristup.. uz ste ho nekdy menil nekdo ? ja nemam moc predstavu kudy se k nemu dostat. Nevim jestli to cely nemuze byt jen spatnou kostrou ze sou nekde zoxydovany kontakty ale snazil sem se to projit a nic sem nenasel..
nemate podobny zkusenosti ? dik za kazdou radu
SEAT Ibiza r. 89 1.5 SXi PorscheSystem (66KW)
No muze to delat cokoliv: 1. muzes mit v haji uhliky ve starteru
2. muze byt v haji ten altik
3. muzes mit nekde blbej kontakt nebo spatnej kabel
4. altik jsem venku mel - musis vyndat vahu vzduchu se vsema tema hadicema aby ses na nej dostal, pak musis povolit ten napinaci sroub u drzaku altiku, sundas remen a pak vyndas i ten druhej sroub, no a altik pak musis tak nak stocit a vytahnes ho ven. Jinak nevim co ti vic poradit
2. muze byt v haji ten altik
3. muzes mit nekde blbej kontakt nebo spatnej kabel
4. altik jsem venku mel - musis vyndat vahu vzduchu se vsema tema hadicema aby ses na nej dostal, pak musis povolit ten napinaci sroub u drzaku altiku, sundas remen a pak vyndas i ten druhej sroub, no a altik pak musis tak nak stocit a vytahnes ho ven. Jinak nevim co ti vic poradit
Re: málo šťávy-starter nebo altik
Taky bych nejdřív řešil ten alternátor a nebo kebely a konektory kolem něj!!! Kdyby to bylo startérem, tak by to po nastartování už nezlobylo,páč za chodu je stártér odpojenej a nečinnej!!! Altík jsem taky už několikrát vyndával a líp, než I86m, bych to nepopsal!!! Nejhorší na tom je, je dostat ten altík po povolení ven, musíš to správně natáčet a prostě zkoušet - takovej ježek v kleci!!! A co jsem koupil novou baterku, tak se mi kontrolka dobíjení rozsvěcí už jen občas, ale po prošlápnutí plynu vždycky zhasne!!!
$
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: málo šťávy-starter nebo altik
Taky se pripojuju k nazoru ze to bude altikem. Jinak me zhasla kontrolka chvili po nastartovani nebo hned kdyz sem proslap plyn, ale u me musela bejt nejaka chybka protoze se mi furt vybijela baterka asi mi to nekde prochazelo kde nemelo, takze pokud by to bylo v poradku tak by zhasla asi hned.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: málo šťávy-starter nebo altik
No podle toho co říkáš, tak bych řekl taky spíš altík. Jinak k tomu startéru... známej má Opel Astra G a ted mu taky odešli uhlíky... no startovalo to ale prostě točilo se to hrozně stuha, jak když je slabá baterka a pak najednou už to ani neotočilo a bylo vymalováno Podle té kontrolky dobíjení zkus ten altík. Tak to změř kolik dobijí...
www.decent-tuning-bys.wz.cz
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D
xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D
xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo
Re: málo šťávy-starter nebo altik
noo takze prvni vec co udelam bude ten starter, protoze uz odesel do vecnych lovist. Je to presne jak rikas, tocil ztuha jakoby byla v pytli baterka a jednou uz proste neotocil ani prd. Asi budou v pytli ty uhliky, ale uz sem to mel pred tim dvakrat rozdelany a tvarily se ze sou OK. Ale asi se mrchy jen tak tvarily..
No altik bude muset pockat az na leto, nemam garaz a hrabat se v tom jentak venku v tyhle zime nic-moc. Nevite jestli se to da nejak premerit treba kolik dava Voltu nebo tak ?
No altik bude muset pockat az na leto, nemam garaz a hrabat se v tom jentak venku v tyhle zime nic-moc. Nevite jestli se to da nejak premerit treba kolik dava Voltu nebo tak ?
SEAT Ibiza r. 89 1.5 SXi PorscheSystem (66KW)
Re: málo šťávy-starter nebo altik
joo nulu uz sem kontroloval a vypada ze je vse OK
SEAT Ibiza r. 89 1.5 SXi PorscheSystem (66KW)
Re: málo šťávy-starter nebo altik
zdar tak sem dal starter chlapkovi ktery je primo opravuje a ten na me pak vybalil ze mam v pytli ROTOR a ze za novej (rotor)dam 2500,- nebo ma starsi za 1000,- coz se mi zda furt docela dost.. nemate tucha za kolik se tak da splasit starsi starter treba nekde na vrakaci ?
SEAT Ibiza r. 89 1.5 SXi PorscheSystem (66KW)
Re: málo šťávy-starter nebo altik
no tak jen chci dodat ze starter uz je OK nehcal sem si tam dat ten novy rotor ten me prisel na 1000,- + 270,- prace takze se to da a uz to startuje jak drak.
Na vrakaci po me chteli za starter 1500,- !
Na vrakaci po me chteli za starter 1500,- !
SEAT Ibiza r. 89 1.5 SXi PorscheSystem (66KW)
Re: málo šťávy-starter nebo altik
Jetej startér bych nechal za pětikilo!!! Bohužel momentálně nemám doma net a od listopadu jsem se sem dneska dostal poprvý!!! Škoda pro nás pro oba !!!
$
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 07 dub 2005 18:59
- Bydliště: Žadlovice 57, Loštice