konstrukce výfuku
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
konstrukce výfuku
jak postavit výfuk pro největší výkon?
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubky, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5 - v serii 2 trubky pod celým autem s katem, středním a zadním tlumičem
dík
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubky, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5 - v serii 2 trubky pod celým autem s katem, středním a zadním tlumičem
dík
Shark Racing team
Re: konstrukce výfuku
Držel bych se té konfigurace svody-rezonátor-tlumič a zachoval dvě větve, řadovej šestiválec jsou dva zrcadlově otočený tříválce, takže proč nedopřát "oběma motorům" vlastní výfuk. Pokud tam budou jen trubky, ztratí motor spodek, což je určitě škoda.DC píše:jak postavit výfuk pro největší výkon?
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubky, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5 - v serii 2 trubky pod celým autem s katem, středním a zadním tlumičem
dík
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: konstrukce výfuku
pro max vykon bych rezonatory zavrhnul(sice rezonator mam, ale jak sem psal, pro dalsi upravy na motoru to podle cloveka co ten motor bude delat je zcela nevhodna uprava, takze misto nej pude trubka..)...spis bych sel cestou svody- trubka-pruchozi koncak, ale spis vetsich rozmeru pokud nechce s delat kraval.... no alibi se mi navrh beavera..udelat dve vetve a tahnout to v trubkach mensich prumeru...
- Dytuska
- Příspěvky: 212
- Registrován: 09 dub 2004 18:11
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Hoši když jste u toho skládání trubek! Potřebuju radu! Já s mým autím jezdím každý den dosti km a mám hlavu jen jednu, takže mi nesmí prasknout! Budu teď dávat duál, jaký je normální složení? může být svody, sport. kat., rezonec a pak rozdvojka a koncovky??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
Re: konstrukce výfuku
co znamena "svody jsou jasny"?DC píše:jak postavit výfuk pro největší výkon?
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubky, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5 - v serii 2 trubky pod celým autem s katem, středním a zadním tlumičem
dík
Re: konstrukce výfuku
Konstrukce meho vyfuku. Svody 4-1, stredni dil pouze trubka. Rezonator, kat, stredni tlumic, vsechno tohle slo ven. Tady je vnitrni prumer 45mm, koncovy tlumic double loop - vnitrni prumer 48mm. Podle cloveka, ktery vyfuk delal je to na atmosferu 1.6 dostacujici prumer. Ted se chystam na brzdu, takze zverejnim graf v tematu "Pocitane potrubi".
Live4Ride Syndicate
Re: konstrukce výfuku
svody se použijou od jednoho z úpravců (Hartge, Alpina, Schnitzer apod.), kteří dělají nerezové svody se stejně dlouhým potrubím pro každý válecLukaash píše: co znamena "svody jsou jasny"?
Shark Racing team
Myslim, ze je to velmi individualni. Neni dual, jako dual. Kazdy ma jinou perforaci, kazdy propousti jinou hladinu zvuku. Kazdopadne rezonator doda spis zvonivy, bzucivy ton. Nevim, jak vic poradit.Dytuska píše:Hoši když jste u toho skládání trubek! Potřebuju radu! Já s mým autím jezdím každý den dosti km a mám hlavu jen jednu, takže mi nesmí prasknout! Budu teď dávat duál, jaký je normální složení? může být svody, sport. kat., rezonec a pak rozdvojka a koncovky??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
Live4Ride Syndicate
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
No hlavne co jsem slysel tak dual kdyz je 50 na 50 (stejna delka kazdy vetve) tlumi - taky se prodlouzi delka potrubi oproti serii logicky... Kdyz das nakonce na kazdou stranu vlastni tlumic tak pohoda.Sly píše:Myslim, ze je to velmi individualni. Neni dual, jako dual. Kazdy ma jinou perforaci, kazdy propousti jinou hladinu zvuku. Kazdopadne rezonator doda spis zvonivy, bzucivy ton. Nevim, jak vic poradit.Dytuska píše:Hoši když jste u toho skládání trubek! Potřebuju radu! Já s mým autím jezdím každý den dosti km a mám hlavu jen jednu, takže mi nesmí prasknout! Budu teď dávat duál, jaký je normální složení? může být svody, sport. kat., rezonec a pak rozdvojka a koncovky??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Na rezonátor bych se vyprd, je nanic , radši bych dal plnoprůchozí střední tlumič,kat ,rozdvojení a dozadu dva další plnoprůchozí koncový tlumiče-velikost co se vejde.Dytuska píše:Hoši když jste u toho skládání trubek! Potřebuju radu! Já s mým autím jezdím každý den dosti km a mám hlavu jen jednu, takže mi nesmí prasknout! Budu teď dávat duál, jaký je normální složení? může být svody, sport. kat., rezonec a pak rozdvojka a koncovky??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
Re: konstrukce výfuku
na co to stavíš? na max výkon?Sly píše:Konstrukce meho vyfuku. Svody 4-1, stredni dil pouze trubka. Rezonator, kat, stredni tlumic, vsechno tohle slo ven. Tady je vnitrni prumer 45mm, koncovy tlumic double loop - vnitrni prumer 48mm. Podle cloveka, ktery vyfuk delal je to na atmosferu 1.6 dostacujici prumer. Ted se chystam na brzdu, takze zverejnim graf v tematu "Pocitane potrubi".
Nesouhlasim. Komu jde pouze o zvuk, je rezonator prijemne zpestreni Kdo ladi vykon, rezonator samozrejme pryc.monty01 píše:Na rezonátor bych se vyprd, je nanic , radši bych dal plnoprůchozí střední tlumič,kat ,rozdvojení a dozadu dva další plnoprůchozí koncový tlumiče-velikost co se vejde.
Live4Ride Syndicate
Re: konstrukce výfuku
Ano.monty01 píše:na co to stavíš? na max výkon?Sly píše:Konstrukce meho vyfuku. Svody 4-1, stredni dil pouze trubka. Rezonator, kat, stredni tlumic, vsechno tohle slo ven. Tady je vnitrni prumer 45mm, koncovy tlumic double loop - vnitrni prumer 48mm. Podle cloveka, ktery vyfuk delal je to na atmosferu 1.6 dostacujici prumer. Ted se chystam na brzdu, takze zverejnim graf v tematu "Pocitane potrubi".
Live4Ride Syndicate
zvuk ?když budu chtít zvuk tak udělám megafonový rozšíření -sice mě všichni kolem zabijou ,ale zvuk to bude parádaSly píše:Nesouhlasim. Komu jde pouze o zvuk, je rezonator prijemne zpestreni Kdo ladi vykon, rezonator samozrejme pryc.monty01 píše:Na rezonátor bych se vyprd, je nanic , radši bych dal plnoprůchozí střední tlumič,kat ,rozdvojení a dozadu dva další plnoprůchozí koncový tlumiče-velikost co se vejde.
Tak potom muzes potrubi utnout hned u svodu Kazdemu se libi jiny zvuk. Kazdopadne co je nejhlasitejsi, nemusi byt pro nekoho nejefektnejsi. Me se zvuk rezonatoru libi. Dokaze dat zvuku, ktery je tak charakteristicky pro vykuchane potrubi, ten spravny ton. Tot muj nazor.monty01 píše:zvuk ?když budu chtít zvuk tak udělám megafonový rozšíření -sice mě všichni kolem zabijou ,ale zvuk to bude parádaSly píše:Nesouhlasim. Komu jde pouze o zvuk, je rezonator prijemne zpestreni Kdo ladi vykon, rezonator samozrejme pryc.monty01 píše:Na rezonátor bych se vyprd, je nanic , radši bych dal plnoprůchozí střední tlumič,kat ,rozdvojení a dozadu dva další plnoprůchozí koncový tlumiče-velikost co se vejde.
Live4Ride Syndicate
Naopak. Vnitrni prumer potrubi je 45mm, coz je seriovy rozmer.monty01 píše:nepřijdeš o zátah do 4tisíc?
Naposledy upravil(a) Sly dne 31 led 2006 21:41, celkem upraveno 1 x.
Live4Ride Syndicate
ne mě o hluk nejde,já mám radši klid a výkon ,když to utneš hned u svodů tak to má zvuk jak harlej ,lítaj z toho pěkný plameny a mooc se to líbí lambdě.Sly píše: Tak potom muzes potrubi utnout hned u svodu Kazdemu se libi jiny zvuk. Kazdopadne co je nejhlasitejsi, nemusi byt pro nekoho nejefektnejsi. Me se zvuk rezonatoru libi. Dokaze dat zvuku, ktery je tak charakteristicky pro vykuchane potrubi, ten spravny ton. Tot muj nazor.
Re: konstrukce výfuku
Bude se merit ted. Bohuzel jedina valcova brzda v okoli je momentalne kvuli snehu nedostupna. Az to roztaje, tak se odmeri vykon pred motorem. Az bude hotovy motor, bude se ladit ECU. Tehdy budu mit udaj po upravach. Bude to sice z jine brzdy, takze vcelku neobjektivni a k nicemu, ale prvni mereni mi bylo nabidnuto jako promo akce od prodejce koncoveho tlumice, tak proc toho nevyuzit. Jen zjistit orientacni vykon, po komplet vyfukovem systemu.
Live4Ride Syndicate
Re: konstrukce výfuku
pokecej o tom s dynomaxem ( písni mu SZ )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: konstrukce výfuku
Já si říkal ,jestli to není to crx co chce měřitIdaho píše:pokecej o tom s dynomaxem ( písni mu SZ )
Re: konstrukce výfuku
Jemonty01 píše:Já si říkal ,jestli to není to crx co chce měřitIdaho píše:pokecej o tom s dynomaxem ( písni mu SZ )
Live4Ride Syndicate