Leštění - návod
Tywago fakt si nevzpomenu kolik ta sada kostuje, ale pamatuju si ze to byly nekrestansky penize.Mam dojem ale ze se o tehle pastach a kotouckach tady uz nekdy tady debatovalo, ze se to da sehnat i pres jinou firmu ale to uz opravdu nevim. A ten sprej normalne Wdecko jasne.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
http://shop.autohifi.cz/forum_rep.php3? ... &r_id=3386
Tady je nejaka debata o lesteni a je tam i fotka ty sady
Tady je nejaka debata o lesteni a je tam i fotka ty sady
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Ty pasty UNIPOL se používají na leštění bežně, je jich víc druhů na různý kovy a taky na různý fáze leštění. Na webu to nějaká firma prodává, tuším že se menuje Micron nebo tak nějak.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Pasty na leštění vyrábí určitě víc firem, ale s těmahle uděláš zrcadlo určitě a nepřijdeš na bubenNo_name píše:Nemohl by tyhle věci mít i WUERTH ?![]()
Je to kfalitka firma.....za odpovídající peníze


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
To kazdopadne, jednou uz mi to staciloNo_name píše:nahovno,to vim už předem




Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Spíš víc deptá to,jak je nasranej ,že už se mu to nechce dělat a má jedno kolo jiný,než ty ostatní,tak to doleštíbohhy píše:To kazdopadne, jednou uz mi to staciloNo_name píše:nahovno,to vim už předemted maximalne tak sani motoru ale kola uz nikdy.Kdyz clovek ma hotovy to prvni tak ho jeste cekaj dalsi tri a to hrozne depta,naopak cloveka zene ten vysledek.
![]()
takze to je otazka


Jo.jo,taky uz sem jednou lestil a kdyz sem si uvedomil,ze to same musim absolvovat jeste 3x,tak sem radeji koupil sprej a vsechny prestrikal... jiz nikdy! 

Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
- Eskláda
- Moderátor
- Příspěvky: 3893
- Registrován: 04 bře 2005 12:17
- Bydliště: Chodov
- Kontaktovat uživatele:
jen otázka šli by vyleštit tyhle kola??


S-MAX
CARSFOLIE- http://www.CARSFOLIE.cz/ FOLIOVÁNÍ AUT......
CARSFOLIE- http://www.CARSFOLIE.cz/ FOLIOVÁNÍ AUT......
- Eskláda
- Moderátor
- Příspěvky: 3893
- Registrován: 04 bře 2005 12:17
- Bydliště: Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění - návod
hm tak to na to kašlu
S-MAX
CARSFOLIE- http://www.CARSFOLIE.cz/ FOLIOVÁNÍ AUT......
CARSFOLIE- http://www.CARSFOLIE.cz/ FOLIOVÁNÍ AUT......
Re: Leštění - návod
pasty a vše okolo na www.brolle.cz když je profi nářadí máš vše za půl času a námahy to si všichni pamatujte
))

vectra2000 2.0 16v 160ps -PRODÁNO
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA
opel warriors pilsen [/img]
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA

Tak at brousim, jak brousim, tak svuj ksicht v tom hliniku nevidim ani pri vybrouseni smirglem hrubosti 2000 pod vodou
.. lestim brachovi cast intercooleru a jeste sem ted schvalne zkousel poklicku kola, co uz jsem lestil ale jenom priblblym silichromem a nebrousil jsem to moc dojemna, takze jsou tam ryhy. a ani v tom kdyz jsem to vybrousil do 2000 nevidim svuj ksicht a to v tom navodu pisete ze uz se v tom maj predmety odrazet pri 800-1000. no uvidim az mi v pondeli prijde ALU MAGIC jak to bude vypadat,...mate nekdo s tim alu magicem blizsi zkusenost? mam to vylestit nejdriv filcakem a potom nejakym tim hadrovym kotoucem? na tom motorkarskym webu pisou ze je to na udrzbu ale tady sem v topiku lesteni hliniku cetl ze se s tim dobre lesti,....

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Leštění - návod
pri 2000 se nevidis?? tak asi blbe brousis protoze kdyz jsem lestil rafky u motorky tak uz pri 800 se jde videt pri 1200 je to uz perfektni
Re: Leštění - návod
taky jsem si myslel ze blbe brousim tak sem brousil ja nevim jakou dobu palcem porad na jednom miste a proste nic. sice se to uz jako leskne ale nevidim se. kdyz sem brousil na jednom miste tak to bylo stejny jako vsude okolo. schvalne jsem zkousel i poklicku sroubu u kola kterou sem uz lestil ale moc sem to nebrousil a lestil silichromem a taky se nevidim,...chico píše:pri 2000 se nevidis?? tak asi blbe brousis protoze kdyz jsem lestil rafky u motorky tak uz pri 800 se jde videt pri 1200 je to uz perfektni
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Leštění - návod
důležitější než drhnout to hodinu dvoulitrem je pořádně to vydrhnout 80-180-320 atd. dvoulitr je jen finale.
no myslim si ze 80-120 je spis na odstraneni tech nalitku a toho nejhrubsiho povrchu, potom ta 320 na zabrouseni tech skrabancu po tech hrubejch smirglech pak dalsi hrubosti, ale ta 2000 je uz na ten povrch a proste pripada mi jak kdyz je taky moc hruba, kdyz brousim jednim smerem tak ten hlinik je "hrubej" jednim smerem, kdyz to o 90 stupnu otocim tak zase, proste ze to jeste moc brousi
doufam ze vite co tim myslim,.. no ale podle me to uz staci.. normalne by tem pastam melo stacit vybrouseni hrubosti cca 800 mam tam jenom sem tam tecku protoze jsem to nejdriv brousil kartacem takze to bylo dost hruby a pak sem to smirglem moc nesrovnal,.. ale to mi tam nejak nevadi. stejne ten IC neni moc videt takze aby se jenom tak nejak za tou mrizi lesknul, to je cely 


3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Leštění - návod
tak zkus víc brousit v rozmezí 320-600...
Re: Leštění - návod
jj nejdulezitejsi je prave to rozmezi 400-800